• Ja, dat vraag ik me af. En als je bijv. over One Direction wilt, moet 1D dan bestaan of juist niet?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Griekse mythologie :Y) I love that shit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou wel een keer een verhaal willen lezen over totaal iets nieuws en origineels, wat nog bijna niet gedaan is op Q ^^

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 13:58 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik zou wel een keer een verhaal willen lezen over totaal iets nieuws en origineels, wat nog bijna niet gedaan is op Q ^^


    Haha, maar dat is echt heel moeilijk. Want dan staat het wel niet hier, maar dan is er al een echt boek van, etc.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Haha, maar dat is echt heel moeilijk. Want dan staat het wel niet hier, maar dan is er al een echt boek van, etc.

    Haha klopt en misschien iets over de Egyptenaren of zo (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Voetbal! :]


    The truth may be orange!

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha klopt en misschien iets over de Egyptenaren of zo (:


    Hmm, dat kan wel.. Maar vanuit het perspectief van iemand met een rang, dochter van de farao ofzo, of een slaaf.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Harry Potter.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Hmm, dat kan wel.. Maar vanuit het perspectief van iemand met een rang, dochter van de farao ofzo, of een slaaf.

    Ja bijvoorbeeld (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja bijvoorbeeld (:


    Even kijken hoor, hoe ik dat wil aanpakken lol


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Even kijken hoor, hoe ik dat wil aanpakken lol

    Als je ideeën nodig hebt, just pb me. Ik zit stampvol met ideeën haha ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Als je ideeën nodig hebt, just pb me. Ik zit stampvol met ideeën haha ^^


    Haha, zal ik doen!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hmm, ik denk dat er inderdaad nog best veel dingen zijn die ik graag eens zou willen lezen en bijna niet te vinden is op Q of zelfs maar in boeken. Maar ik kan er zo even niet opkomen.
    Eén ding wat ik best eens had willen lezen was een verhaal over dat het meisje niet zo maagdelijk lief was en de jongen juist wel, dus heb ik laatst zelf maar een verhaal over een prostituee geschreven (geen 16+ dus het is toegstaan voor kinderoogjes).


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Piazon schreef:
    Voetbal! :]


    El Diablo.

    Croyance schreef:
    Hmm, ik denk dat er inderdaad nog best veel dingen zijn die ik graag eens zou willen lezen en bijna niet te vinden is op Q of zelfs maar in boeken. Maar ik kan er zo even niet opkomen.
    Eén ding wat ik best eens had willen lezen was een verhaal over dat het meisje niet zo maagdelijk lief was en de jongen juist wel, dus heb ik laatst zelf maar een verhaal over een prostituee geschreven (geen 16+ dus het is toegstaan voor kinderoogjes).


    Dát is ook erg leuk, om te lezen ook juist!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    One Direction, niet bestaand, bromance en dan graag hoofdstukken van 1000 woorden of meer.


    Pretty is just a pretty word.