• Ja, dat vraag ik me af. En als je bijv. over One Direction wilt, moet 1D dan bestaan of juist niet?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    CURLYMONSTER schreef:
    One Direction, niet bestaand, bromance en dan graag hoofdstukken van 1000 woorden of meer.

    Haha, zozo, al helemaal uitgedacht. En tussen wie wil je het dan?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)
    Haha, zozo, al helemaal uitgedacht. En tussen wie wil je het dan?


    Haha, ja dat vind ik echt leuk om over te lezen. Nou, ik vind eigenlijk alle bromances tussen de jongens oké, als het maar goed geschreven is. Mijn voorkeuren gaan op dit moment uit naar;

    - Ziam
    - Ziall
    - Nouis (die zie je niet vaak)

    Waarom wil je dit eigenlijk van iedereen weten? (:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 14:32 ]


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Haha, ja dat vind ik echt leuk om over te lezen. Nou, ik vind eigenlijk alle bromances tussen de jongens oké, als het maar goed geschreven is. Mijn voorkeuren gaan op dit moment uit naar;

    - Ziam
    - Ziall
    - Nouis (die zie je niet vaak)

    Waarom wil je dit eigenlijk van iedereen weten? (:


    Omdat ik echt nooit weet waarover te schrijven, etc. Ik zoek inspiratie voor een verhaal en ik heb hier de meeste kans op een leuk onderwerp.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik zou een goed geschreven Demi Lovato fanfiction leuk vinden.

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Omdat ik echt nooit weet waarover te schrijven, etc. Ik zoek inspiratie voor een verhaal en ik heb hier de meeste kans op een leuk onderwerp.


    Waarom wil jij over schrijven, is dan de vraag?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 14:35 ]


    Pretty is just a pretty word.

    iSkyscraper schreef:
    Ik zou een goed geschreven Demi Lovato fanfiction leuk vinden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    iSkyscraper schreef:
    Ik zou een goed geschreven Demi Lovato fanfiction leuk vinden.


    AHHA ik ben zelf een Lovatic en ik wilde dat ook doen, maar ik deed t niet, want ik wil niet zo'n verhaal hebben zoals ik het in mijn hoofd had.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Waarom wil jij over schrijven, is dan de vraag?


    Ik wil over alles schrijven, lol. Behalve Justin Bieber.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik stuur je even een PB.


    Pretty is just a pretty word.

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    AHHA ik ben zelf een Lovatic en ik wilde dat ook doen, maar ik deed t niet, want ik wil niet zo'n verhaal hebben zoals ik het in mijn hoofd had.


    Waarom niet? Je bent vrij om te schrijven en je kan het ook eerst voor jezelf doen voor je besluit het te activeren. Jij hebt de macht van de pen!

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Waarom niet? Je bent vrij om te schrijven en je kan het ook eerst voor jezelf doen voor je besluit het te activeren. Jij hebt de macht van de pen!

    Het zou uiteindelijk een té heftig lesbisch verhaal worden.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)
    Het zou uiteindelijk een té heftig lesbisch verhaal worden.


    Dat is best interessant? Lesbische Demi. Ik zou een abo nemen.


    Pretty is just a pretty word.

    xClaudiaaa schreef:
    (...)
    Het zou uiteindelijk een té heftig lesbisch verhaal worden.


    Heftig is niet erg, zolang je het schrijven maar leuk vindt. Misschien wordt het wel een mooi verhaal en zoals ik al zei; je kan het ook eerst voor jezelf schrijven vóór je besluit wat je ermee gaat doen. Ik schrijf zelf nu een Demi Lovato feat Niall Horan fanfiction, zoiets kun je ook gaan doen; een shipstory of zo.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Dat is best interessant? Lesbische Demi. Ik zou een abo nemen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Heftig is niet erg, zolang je het schrijven maar leuk vindt. Misschien wordt het wel een mooi verhaal en zoals ik al zei; je kan het ook eerst voor jezelf schrijven vóór je besluit wat je ermee gaat doen. Ik schrijf zelf nu een Demi Lovato feat Niall Horan fanfiction, zoiets kun je ook gaan doen; een shipstory of zo.


    Ja ,ik las hem net, je verhaal!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe