• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Brooke heeft een ban trouwens.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Bowties were never Cooler

    [Ik durf het ook niet, dus ja.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Anders laat je Marie-Anne Liam bellen, dan kunnen we misschien nog wat doen tot de ban eraf is. Ik heb namelijk van iemand te horen gekregen dat het maar voor een week is]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Anders laat je Marie-Anne Liam bellen, dan kunnen we misschien nog wat doen tot de ban eraf is. Ik heb namelijk van iemand te horen gekregen dat het maar voor een week is]


    [Ik heb net aan Hayden gevraagd of ze aan Brooke wilde vragen wat ze met Zayn wilde doen, maar ik kan wel even doen dat Marie-Anne Liam belt.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wat jij liever hebt]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik zuchtte even en haalde gefrustreerd een hand door mijn haar. Zayn en Liam waren veel te lang weg voor mijn doen en ik begon me te stressen. Ik pakte mijn mobiel uit mijn tas en toetste het nummer van Liam in. Een misselijk gevoel overstroomde me toen ik aan een gevecht dacht, nee. Gewoon niet. Dat kan niet, omdat ze zo moesten optreden en ze niet bont en blauw zich kunnen tonen aan hun fans. Een opgeluchte zucht verliet mijn mond toen die optie weg was en begon met mijn haar te spelen. Neem nou op.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik stond nogsteeds met al mijn spieren opgespannen in een van de hoeken van de kleedkamer met mijn rug tegen de muur. Mijn ogen waren gefixeerd op Zayn. Ik durfte geen woord te reppen, bang dat het iets zou veroorzaken. Op dat moment ging mijn telefoon af. Ik herkende het melodietje als de ringtone die Marie-Anne had ingestelt voor zichzelf. Ik viste dus maar snel mijn telefoon uit mijn zak. Ik hield het ding wat angstvallig in mijn handen terwijl ik van het scherm naar Zayn en weer terug keek. moest ik opnemen? Uiteindelijk vond ik een beetje moed bij elkaar en nam op. "Hey Annie, wat is er?" vroeg ik. Ik probeerde de angst zo veel mogelijk uit mijn stem te bannen, maar het lukte voor geen meter. Mijn rug had ik nogsteeds strak tegen de muur geduwt en mijn ogen waren weer terug gefixeert op Zayn.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik stond even op en liep de andere kant op, naar buiten toen de telefoon overging. De fans overvielen me en met een geschokte blik liep ik weer naar binnen. ''Hey Liam. Waar blijf je? Jullie zijn veel te lang weg.'' mompelde ik en rolde met mijn ogen terwijl ik het podium opliep. Met een plofje landde ik neer op het podium en keek rond. De stoelen waren klaargezet, alle kabels waren aangesloten en de microfoonstandaards stonden er. ''En wat is er met die bijnaam, Annie?'' lachte ik zacht en keek nerveus rond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik hoorde de bezorgdheid in haar stem. "Rustig maar. We hebben allebei nog niets. Ga maar een bakkie leut halen ofzo. Dan komt alles goed." Ik zei speciaal nog, want ik wist niet of dat zo zou blijven. Toch wilde ik niet dat ze zich zorgen maakte. Ik kon me echt wel redden. En als ik dit nog niet eens aan kon, wat voor een prut vriendje, laat staan echtgenoot, was ik dan? Ik hoorde haar voeten klikken op het podium. Ik glimlachte wat bij haar woorden, maar niet genoeg om zichtbaar te zijn. "Het werd toch wel eens tijd voor een bijnaam, of niet?" Ik haalde een hand door mijn haren, iets wat ik vaak gedachteloos deed als ik aan het bellen was. Hoe bang ik ook was.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 16:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik pruilde even en zuchtte. ''Ik voel me net een baby als je me Annie noemt.'' lachte ik. ''Ik kon het niet laten om te bellen ja, ik ben gewoon bezorgd.'' zuchtte ik en ging languit op het podium liggen. De zon was nog steeds volop aan het schijnen en het kon eenmaal niet warmer worden. Mijn mondhoeken krulden nogmaals omhoog en zuchtte zacht, een gelukzalige zucht. ''De dag is zo mooi en dat mogen jullie niet verpesten.'' grinnikte ik zacht. Ik plukte wat aan mijn haar en keek naar mijn Vans. Wat was ik blij dat ik die helse hoge hakken af had gedaan.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 17:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson:

    Ik kijk om me heen en friemel wat met mijn vingers. Die zenuwen, die zijn er bij elk concert. Ik houd Ophelia haar gezicht in mijn handen. 'Ik moet me klaarmaken ik zie je zo wel'. Ik geef haar een kusje op haar voorhoofd en zwaai terwijl ik wegloop. Omdat ik niet oplet struikel ik over een losse plank. Snel krabbel ik overeind en loop de kleedkamers in. Ik sluit de deur en bedenk me dan dat ik mijn kleding al aanheb. Ik loop door naar de visagie waar ik in een stoel neerplof. Vrijwel meteen is er iemand bij me die me in de 10 lagen make-up zal helpen. Ondertussen dacht ik aan de jongens. Liam zou hier allang moeten zijn want hij komt altijd op tijd, maar die zal vast met Zayn praten. Ik hoop dat het bij 'praten' blijft. Echt ik gun het ze zo. Bijna net zoveel als ik en Phee. Want ja, dan gaat het toch wel over ons...en mini-Phee. Ik schud mijn hoofd en al snel krijg ik een waarschuwing van de vrouw dat ik stil moet blijven zitten. Geirriteerd houd ik mijn hoofd stil en denk verder. Niall, oh als het legaal was zou ik zo- nee nog niet. Hij mag dan wel aan mijn zusje zitten maar hij blijft een van mijn beste vrienden, hoe erg ik het ook vind. De vrouw verteld me dat ik klaar ben en meteen schiet ik van de stoel. Ik kan echt slecht tegen lang stilzitten. Ik ijsbeer wat rond tot ik dicht bij het podium kom. Ik krijg meteen een grijns op mijn gezicht en kijk alvast om het hoekje hoeveel fans er al zijn. Ik voel mijn trommelvliezen trillen door het geschreeuw, en zwaai zo vriendelijk mogelijk> Snel trek ik me terug en ga in een stoel zitten. En dan toch weer staan. Dan ga ik rondjes om de stoel lopen. Hoe kan het dat een mens zoveel -of uberhaupt- zenuwen kan hebben.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    -Oeps, moet ik hem veranderen?-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    -Oeps, moet ik hem veranderen?-


    [Het kan ook een andere kleedkamer zijn, hehe.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Alleen de fans kunnnen nog niet op het veld staan als Marie-Anne staat te zingen]


    Bowties were never Cooler