• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ah, okay]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    "Nou-hou! Ten eerste, noem me alsjeblieft geen Annie. Ik ben geen baby en ten tweede ik kan niet wachten. Vertel het me." Mompelde ik. "Mij best. Tot zo." Ik rolde met mijn ogen en stopte mijn mobiel in mijn broekzak. Mijn stemming was weer eens veranderd en ik vond het niet echt leuk. Ik liep van het podium af en zocht naar de visagiekamer, waar ik moest zijn en plofte op de grond neer. "Schiet op." bromde ik en zuchtte zacht. Ik moest andere pillen krijgen die beter werken, deze zijn wel oké, maar beter kan natuurlijk wel. Mijn benen trok ik op en sloeg mijn benen eroverheen. Ik voelde me weer een beetje veilig, al zat ik dan wel helemaal alleen bij een deur. Ach ja. Het kon mij niks schelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Wachten we of zal ik Liam met een blauw oog etc bij haar aan laten komen? Gewoon om de rpg weer op te doen leven? Of zoeken we nog een andere Zayn?]


    Bowties were never Cooler

    (Het maakt mij niet zoveel uit. Nieuwe Zayn zoeken heeft sowieso geen zin meer.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Daarom. Zal ik anders gewoon skippen? Dan schrijf ik morgen ochtend een post]


    Bowties were never Cooler

    (Ik vind het goed, ben er pas morgenmiddag rond 7 uur weer. Uitslapen en dan sportdag.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [lekker. Ik ben vrij. Ga me oma ergens s middags helpen en s avonds naar schoolfeest]


    Bowties were never Cooler

    [Brooke is niet meer gebant, dus ik wacht nog even]


    Bowties were never Cooler

    (Het gaat haar niet meer lukken, ze gaat op vakantie naar Spanje met Hayden.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [aha, had ze wel al een plan, of niet?]


    Bowties were never Cooler

    (Nope.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Nog geen kwartiertje later liet ik met een bloedneus en een blauw oog richting de visagie. Hopelijk konden ze er daar wat aan doen. Nu Zayn al zijn frustratie eruit gelaten had was hij vreemd genoeg wel accoord ermee gegaan. Ik vond het maar een vreemde situatie, maar goed. Bij de deur zag ik Marie-Anne zitten. Ik veegde mijn bloedneus zo goed mogelijk weg en hoopte dat het blauwe oog niet zo opviel. Ik glimlachte naar haar en trok haar zo in mijn armen. "Hey. Alles is weer goed." zei ik tegen haar toen ik haar weer losliet. Ik drukte een kort kusje op haar lippen. "Kom je mee naar binnen?" vroeg ik. Ze zou wel ja zeggen, maar vragen was toch netjes." Met mijn hand had ik ondertussen de hare gevonden en ik trok haar zachtjes richting de stoelen.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    Ik tik ondertussen met mijn voet op de grond terwijl ik het geluid van de fans langzaam luider hoor worden. Ik kan niet horen of het door de hoeveelheid mensen komt, of doordat ze minder geduld krijgen. Niet dat ik me er veel zorgen om maak. Wat ik gekker vind is dat ik hier als eerste zit. Normaal ben ik hier als een van de laatsten. Ik was hier ook wel redelijk vroeg maar ik dacht dat de andere jongens hier ook al zouden zijn. Waar zijn ze eigenl- oja. Liam en Zayn. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. En Niall zal wel met Amy zijn. Laat ik daar maar niet te veel over piekeren. Niet nu. En Harry, ik zou geen flauw idee hebben. Ik sta weer op en pak een flesje water om vervolgens de halve fles al leeg te drinken. Ik ga weer zitten en draai het dopje van het flesje er weer op. Ik zet het flesje naast mijn stoel en pak mijn mobiel erbij. Zal ik ze smsen? Of Phee? Ik besluit om ze allemaal maar met rust te laten en een spelletje te gaan spelen. Even wat ontspanning.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 17:17 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marie-Anne Malik

    Ik stond op en viel in Liam's armen. Mijn mondhoeken krulden omhoog en grinnikte. "Meen je dat? Of wil je me alleen geruststellen?" Vroeg ik lachend. Ik streek zachtjes zijn wang en zag dat er een dik laag make-up op zijn gezicht was aangebracht. Zuchtend keek ik hem aan en rolde mijn ogen. "Dit is veel make-up. Wat heb je gedaan?" Mompelde ik zachtjes terwijl ik op de stoel neerplofte. De jongens hadden nooit zoveel make-up op en Liam had duidelijk een paar lagen op. "Ik meen het Liam, ik geef om je en ik wil weten wat er is gebeurd." Zuchtte ik zacht en keek hem in zijn ogen aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte een beetje. "Dat meen ik. Echt waar." Ik drukte een kusje op haar neus en voelde haar hand over mijn zere wang en oog gaan. Ik beet op mijn wang om niet weg te trekken. Natuurlijk had ze het gemerkt. Ze kende me te goed. Ik zuchtte en liet me ook in een stoel zakken om nog wat bijgewerkt te worden. "Zayn heeft me drie flinke dreunen verkocht, maar toen alle frustratie eruit was hebben we het uit gepraat en nu is alles goed." zei ik waarheidsgetrouw. Ik keek even naar haar en bewoog mijn neus van links naar rechts. Al die make-up jeukte, maar ik kon natuurlijk niet met een blauw oog het podium op. gelukkig was mijn bloedneus gestopt en stond mijn neus ook nog recht. Mijn ribben deden alleen ook erg veel pijn, dus ik hoopte dat ik de lange noten zou halen. Zeker omdat ik Harry's deel wilde overnemen in What Makes You Beautiful aan het einde van het optreden.


    Bowties were never Cooler