• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Zayn en Liam liggen elkaar neit zo lekker omdat Liam Marie-Anne ten huwelijk wil vragen, Orphelia is zwanger van Lou, maar die twee dingen weten de anderen allemaal nog niet. Niall is woedend op Harry. Meer weet ik niet]


    Bowties were never Cooler

    (Ik heb volgende week pww en ik ga echt diehard leren. Dus ik zal weinig online zijn, alleen soms in de nacht.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | Same over here. Ik heb volgende week ook mijn pw-week en voor sommige vakken moet ik echt onwijs veel weten. Ik zal tot die tijd dan ook niet zo actief zijn. x |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Wilt iemand Amy meeten?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik wacht op Zayn...]


    Bowties were never Cooler

    (niall wel? )

    quin98 schreef:
    (niall wel? )

    [Is dat voor mij, zo ja, waar is hij (:?]


    That is a perfect copy of reality.

    Paradises schreef:
    (...)
    [Is dat voor mij, zo ja, waar is hij (:?]

    Ja, bij de plek waar ze gaan optreden)

    Amy Celine Tomlinson
    Na heel lang niks zinnigs te hebben gedaan, ga ik uiteindelijk toch het huis uit. Ik weet dat de jongens nu een optreden hebben, of bijna hebben, ik weet het niet, dus ik loop richting het park toe, waar zij dus optreden. Ik pak mijn mobiel en ik stuur dan een smsje naar zowel Louis als Niall. Hey, ik kom jullie kant op, zijn jullie nog bezig met jullie optreden, of zijn jullie klaar? x A en ik verstuur het berichtje dan. Als het verzonden is, glimlach ik even en loop ik rustig verder, soms wordt ik herkent door mensen op straat, maar ik besteed daar nu even geen aandacht aan.


    That is a perfect copy of reality.

    [Appa, lukt het met Zayn?]


    Bowties were never Cooler

    Mijn t opics


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Paradises schreef:
    [Heeft iemand een idee hoe ik mijn persoon weer kan laten leven?]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Llamarmy schreef:
    [Ze kan naar de backstage in Hydepark komen. Daar is iederen nu]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Appa, lukt het met Zayn?]


    [Heb nauwelijks iets kunnen lezen :/. Heb met migraine en voedselvergiftiging op bed gelegen, migraine is nu nog erger doordat ik gisteravond naar de film ben geweest met mijn zus, heb dan wel goed nieuws gekregen en nog meer. Ik doe echt mijn best en voel me nu zo stom.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Aj, beterschap. Doe lekker rustig aan. Komende week ben ik toch minder online ivm pww]


    Bowties were never Cooler