• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [In mijn hoofd is het dat alles afgeschermd is, en dat ze dan alles eraf halen als ze gaan optreden, lol.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [oops]

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 16:51 ]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [okay. Het is dan alleen vreemd dat ze het niet horen en dat Lou ze wel kan zien. Ook kan een festival podium lastig worden afgesloten.. Nouja.

    Heb je al gehoord van Brooke? Anders laat ik Liam denk ik met een blauw oog naar Louis lopen]


    Bowties were never Cooler

    [Ik kan ook gewoon mijn post wat aanpassen.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [kan ook]


    Bowties were never Cooler

    -Dus.... Eh. Tis ok? :$-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Curlies schreef:
    Marie-Anne Malik

    Ik pruilde even en zuchtte. ''Ik voel me net een baby als je me Annie noemt.'' lachte ik. ''Ik kon het niet laten om te bellen ja, ik ben gewoon bezorgd.'' zuchtte ik en ging languit op het podium liggen. De zon was nog steeds volop aan het schijnen en het kon eenmaal niet warmer worden. Mijn mondhoeken krulden nogmaals omhoog en zuchtte zacht, een gelukzalige zucht. ''De dag is zo mooi en dat mogen jullie niet verpesten.'' grinnikte ik zacht. Ik plukte wat aan mijn haar en keek naar mijn Vans. Wat was ik blij dat ik die helse hoge hakken af had gedaan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik grinnekte zacht. "Sorry, schatje. Nu zit je er aan vast." Ik knipperde even omdat ik nu merkte dat ik eel heel lang niet had geknipperd. "Doe dat nou niet." Ondanks dat Zayn zo mijn neus kon breken wilde ik niet dat ze zich zorgen zou maken. Even keek ik door het raam naar buiten. Het was echt heerlijk weer. Ik zuchtte. "Ga lekker in de zon liggen, Annie. Ik kan het hier wel handelen." Ik liet me langs de muur naar beneden glijden. Ik wilde nu graag met haar nu in de zon zitten flikflooien. Maar ik zat hier vast. Niet lang meer, want in een uur zouden we klaar staan om op te gaan. We waren al laat voor visagie. Gelukkig hadden we onze kleren al aan, anders waren we echt heel laat geweest. "Ik hou van je, Annie." zei ik. Ik wilde niet dat Zayn me in elkaar sloeg, maar het voelde slecht het niet te zeggen. Daarbij waren het waarschijnlijk de beste laatste woorden op dit moment.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 17:30 ]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik pruilde even en zuchtte. ''Noem me dan liever Marie of weet ik veel wat. Nu lijk ik zo'n baby.'' zei ik met een lichte grinnik. ''Kan ik er iets aan doen dat ik me zorgen maak om je, je bent eenmaal mijn vriend. Vriendje. Zayn is mijn broer en ja..'' zuchtte ik. ''Ik wil gewoon niet dat jou iets overkomt.'' mompelde ik zacht en sloot mijn ogen. ''Kom dan hierheen. Ik mis je nu al.'' zuchtte ik zacht. Ik beet op mijn lip en opende mijn ogen weer. ''En ik houd ook van jou.'' glimlachte ik breed. Nu ik achttien was voelde ik me echt oud, nu had ik 'verantwoordelijkheid', wat nooit bij mij zou gaan werken. Ik was gewoon nog een kind met een verantwoordelijke leeftijd. Ach wel, dat was echt irritant.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik zuchtte zacht. "Ik zal voorzichtig doen en ik beloof je niet uit te halen naar Zayn." Ik fixeerde me weer op de jongen met het zwarte haar. Nu ik zo zat werd hij er zeker niet minder intimiderend op. "Dat gaat niet, lief. Maar ik mis jou ook echt heel erg." Ik glimlachte breed bij haar woorden. Het was altijd fijn om die te horen, maar nu wel extra. "Ga lekker vieren dat je 18 bent met de andere meiden. Hazza, Niall en Lou zullen wel bij de make-up moeten zitten, maar of ze dat echt ook zitten weet ik niet. Ik zie je zo snel mogelijk weer." Ik ging weer langzaam staan. Mijn angst werd er op de vloer namelijk niet beter door. Nu ik haar had beloofd niet uit te halen naar hem was ik een stuk weerlozer geworden. Niet dat ik hem ook ooit maar wilde slaan of trappen, hij was een van mijn beste vrienden en de broer van mijn vriendin, maar nu kon ik het ook gewoon niet, want ik moest en zou me aan die belofte houden en Zayn met geen vinger aanraken.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik zuchtte even en schudde met mijn hoofd. "Kom alsjeblieft hierheen. Ik kan niet zonder je." Mompelde ik zachtjes. Ik begon wat aan mijn haren friemelen, waarom wilde Zayn eigenlijk met Liam praten? Ja, de verrassing, maar dat was toch niet zo erg? Ik hoopte van niet. "Ga je het me nog vertellen of niet?" Vroeg ik zachtjes en ging rechtop zitten op het rand van het podium. Mijn benen bungelden, ondanks de lengte die ik had. Ik was echt klein. "Kan je niet heel even komen, dan praat je later met Zayn. Je hebt nog ruim een uur voor het concert." Smeekte ik, hopend dat het zou werken


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik zuchtte. Ik kon er echt niet tegen als ze zo zielig klonk. "Ja, maar na het optreden. " Ik ging nog eens met mijn hand door mijn haren. Ik moest zo wel gaan ophangen. De manier waarop Zayn daar zo stil stond en niets zei of deed maakte de situatie er voor mij niet makkelijekr of voorspelbaarder op. Dit vond ik misschien nog wel erger dan een dreun voor mijn harses. Ik beet hard op mijn wang toen ze begon te smeken. Ik kon niet weg, Zayn stond voor de deur, maar ik wilde zo graag naar haar toe. "Sorry, ik zit een beetje vast... Ik zie je zo na de make-up, goed?" Hopelijk als ik een blauw oog had konden ze het daar nog verbergen voor ik haar weer zou zien.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik zuchtte weer en sloeg mijn armen over mijn benen heen. "Nou.. Zo lang kan ik niet wachten. Dat weet je, want ik kan ook niet wachten op die verrassing van je." Mompelde ik en rolde met mijn ogen. Ik miste hem nu al, maar dat kwam door al die maanden dat hij op tour was. "Kom op, alsjeblieft? Voor mij? Ik heb alleen even gezelschap van jou nodig en dan ben ik al blij." Prevelde ik zacht. "En een kus maakt me nog blijer." Grinnikte ik. Ik was het liefst wel alleen dan met een groep, maar soms was een groep wel beter. "Praat later met Zayn.. Kom nu dan naar mij." Mompelde ik zachtjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik zuchtte nogmaals zachtjes. "En je weet dat ik het je echt niet ga vertellen, Annie. Je zult geduldig moeten zijn." Ik wilde zo graag naar haar toe, want ik had haar zo lang niet gezien, maar ik moest ook sterk zijn, hoe lastig het ook was nu ze zo dicht bij me was. "Kom dan maar naar de visagie. We zijn er binnen een kwartiertje, beloofd." Fijn, nu moest dit ook nog maar snel gebeuren, het zou ook wel moeten, maar toch. "Ik moet nu ophangen, maar ik kom zo snel mogelijk naar je toe. Ik hou van je. DoeiBaai" Ik drukte haar weg en liet mijn telefoon in mijn lege broekzak glijden. "Laten we dit snel doen, Zayn. We weten allebei hoe het zit. Jij wil niet dat ik je zusje ten huwelijk vraagt en ik ga echt niet van gedachten veranderen, dus waarom zijn we nu hier?" Ik keek de jongen aan terwijl ik me onbewust al schrap zetten om een klap af te weren.

    [Weet je al hoe het met Zayn zit van Brooke of Hayden?]


    Bowties were never Cooler

    (Hayden gaat op vakantie naar Dublin en zal Brooke niet zien de komende dagen. Ze reageert ook niet op Path ;( )


    I don't want you to die, I want you to suffer.