• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik voelde hoe nerveus ze was, hoe diep ze ook op ging in de zoen. Ik was ook nerveus, echt waar, maar ik maakte me wat zorgen dat ze te nerveus zou zijn. Natuurlijk wilde ik graag zo ruw doorgaan als dat we bezig waren, maar vandaag moest ik de verantwoordelijke zijn en voorzichtig met haar doen. Ik zoende haar iets minder ruw en draaide zo dat ik haar voorzichtig achterover op mijn bed kon leggen. Ik steunde op een arm naast haar hoofd en wikkelde zacht haar benen van mijn middel af en zette mijn knieën naast haar heupen naar. Zacht trok ik terug en ik aaide even met mijn hand langs haar gezicht terwijl ik haar geruststellend aankeek. "Relax. Hoe minder nerveus en gestrest je erover bent hoe makkelijk het gaat. Laat mij me maar zorgen maken." Ik drukte een kus op haar lippen. De zoen was minder ruw. Deze was vooral zacht. Mijn lippen gleden toen langzaam af neer beneden, over haar kaak, naar haar oor en naar beneden over haar nek naar haar sleutelbeen. Daar zoog ik zacht op haar huid om een zuigzoentje te creëren. Mijn handen liet ik zacht over haar flanken glijden. Ik wilde het liefst dat ze er gewoon van zou genieten, meer niet. Gelukkig was dit niet de eerste keer voor ons allebei dus kon ik haar een beetje sturen en geruststellen, ookal vond ik het nogsteeds erg spannend.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik voelde hoe hij mij minder ruw begon te zoenen, iets wat ik begreep - misschien deed ik iets te ruw. Hij draaide me zodat ik op het bed belandde en zette zijn knieën naast mijn heupen neer. Ik knikte langzaam en glimlachte waterig. ''Ik ga het proberen.'' zei ik zachtjes. Ik kuste hem dit keer zachtjes terug en glimlachte licht, ik deed mijn best om minder te gaan stressen en dat was voor mij niet makkelijk. Zijn lippen gingen van mijn kaak, naar mijn oor en naar mijn sleutelbeen, waar hij een zuigzoen creëerde. Ik beet hard op mijn lip om niet te gaan kreunen, maar er ontsnapte toch een kreun uit mijn lippen. Mij zenuwen dreven langzaam weg en ik pakte zijn hoofd voorzichtig om zo mijn lippen zacht op de zijne te drukken. Dit keer deed ik zacht en teder. Mijn lippen opende ik en speelde zacht met zijn tong. Ik grijnsde breed en grinnikte tegen zijn lippen aan. Ik hoopte maar dat ik minder nerveus was, straks ging het nog pijn doen en dat wilde ik absoluut niet. Mijn handen legde ik op zijn middel en ik duwde hem wat dichter tegen me toe. Ik was opgelucht dat het alleen maar mijn eerste keer was, anders zou het nog moeilijker worden en dat wilde ik niet. Mijn onschuldigheid zou straks weg zijn en daar was het eigenlijk ook tijd voor. Niet dat ik niet van mijn onschuldige tijd heb genoten, maar het was er gewoon tijd voor en volgens mijn ouders moest ik nog wachten totdat ik was getrouwd. Dus niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik hoorde haar kreunen en liet toen zacht haar huid los. Onder mijn handen ontspande haar lichaam zich wat. Dit was goed. Ik voelde hoe ze me omhoog trok en ik kuste haar zacht terug. Ondanks dat deze kus veel tederder was, betekende dat niet dat er geen passie in zat. Dat was namelijk geen probleem, maar ik was bang dat als we te ruw doorgingen dat ik te ruw met haar zou gaan doen. Mijn tong speelde ondertussen een spelletje met de hare. Dit voelde echt heel fijn, anders, maar ook heel erg fijn. Ik drukte mijn onderlichaam tegen die van haar aan toen ze op mijn rug duwde en schuurde er zacht mee heen en weer. Ik hoopte dat het haar wat zou opwinden, maar mij deed het ook niet niks. Een zachte kreun verliet mijn lippen. Ik grijnsde tegen de haren en liet mijn handen langzaam over haar buik richting haar borsten trippelen. Ik legde mijn handen over ze heen en liet mijn duimen zacht rondjes maken over haar tepels. Als ze het erg zou vinden zou ze me echt wel wegduwen, maar het voelde zo fijn om ze nu echt te zien en aan te mogen raken. Onze lippen hadden elkaar ondertussen nog geen seconde meer losgelaten. Dat maakte het alleen maar beter eigenlijk. Al wilde ik het liefst gewoon dat zij genoot en niet te gestrest raakte. Het zou zoizo niet het aller prettigst zijn de eerst keer en haar zenuwen zouden niet meewerken.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 21:08 ]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik grijnsde breed terwijl mijn handen zijn lichaam verkende, maar onderbrak de kus niet. Hij drukte zijn onderlichaam tegen de mijne en schuurde er zacht mee heen en weer, wat een zachte kreun van hem opleverde. Ik kreunde zacht en pakte zijn haar weer vast. Mijn lichaam ontspande zich weer en ik voelde me meer op mijn gemak. Alles kon me letterlijk niets meer schelen wat er allemaal in mijn leven gebeurde. Zelfs dingen op school niet. Hij liet zijn handen naar mijn borsten gaan en ik liet gewoon zijn gang gaan, hij mocht alles doen wat hij wilde met mij. Ik was letterlijk van hem nu en ik was er blij mee. Hij draaide zacht met zijn duimen over mijn tepels wat mij weer liet kreunen. Wat hij allemaal met mij kon doen. Mijn handen begonnen met het elastiek van zijn broek te spelen en ik beet weer in zijn lip. Ik probeerde om niet ruw te gaan zoenen, want anders ging het misschien wel mis. Zacht ging ik met mijn handen over zijn zij en haalde even mijn lippen van de zijne af. Ik keek hem grijnzend aan en kuste hem van zijn kaak, naar zijn nek, zijn sleutelbeen en zijn borst, waarna ik toch weer mijn lippen opnieuw op de zijne drukte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte tegen haar lippen bij het gevoel van haar handen over mijn lijf. Ze gaven me goed kippenvel en lieten me, in combinatie met het gevoel dat het tegen elkaar schuren van onze onderlichamen me gaf, kreunen. Al snel hoorde ik haar ook kreunen en grijnsde ik licht. Het gaf me een goed gevoel dat zij hier ook van genoot en dat ze onder mijn handen begon te ontspannen. Toen ik zacht met haar borsten bezig begon, was het enige wat ik terugkreeg een zacht gekreun. Dit stelde me gerust dat ik er misschien toch wel goed aandeed haar onschuldigheid weg te nemen voor ons huwelijk. Mijn handen gingen zacht maar zeker verder met het masseren van haar borsten en tepels, terwijl zij met mijn broekband speelde. Nog voor ik iets kon doen beet ze op mijn lip en opende ik als vanzelf mijn mond. Echt ruw kon het niet worden, want op het moment dat ik mijn tong haar mond in wilde laten gaan trok ze terug. Even was ik bang dat ik wat verkeerd had gedaan, maar die gedachte verdween meteen toen ik haar lippen op mijn kaak voelde. "Toe maar." zei ik hees van opwinding terwijl mijn handen nu weer langzaam afzakten naar beneden, waar ze op de band van haar broekje bleven rusten. Het was eerlijk genoeg dat mijn broek als eerste ging omdat zij al twee kledingstukken kwijt was en ik nog geen. Toen haar lippen de mijnen weer raakten kuste ik haar maar al te graag terug. Een hand haalde ik van haar broekband af en liet ik naar boven over haar rug glijden, waar mijn vingers zich zacht in haar haren vlochten.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik kreunde nog wat door zijn aanrakingen op mijn borsten en zuchtte gelukzalig, ik had zeker geen verkeerde beslissing gemaakt. Mijn mond grijnsde wat tegen zijn lippen aan en grinnikte kort. Zijn handen gingen van mijn borsten naar mijn band van mijn broek en dit keer was ik blij dat ik een kort broekje aan had gedaan als pyjama. Ik grijnsde even bij zijn woorden en prutste wat met zijn knoop om zo zijn broek omlaag te trekken waarna ik hem toch weer kuste, ik opende al mijn mond en drong met mijn tong naar binnen. Het gaf me een goed gevoel dat ik tot nu toe wel alles oké had gedaan en niets gênant, maar ik was ook maar bij hem. Mijn hand ging zacht over zijn trots heen, naar zijn buik en rug om zo weer met mijn nagels op zijn rug te krassen. Ik kuste hem wat ruwer terug en kon het niet laten om een paar keer op zijn lip te bijten. Mijn heupen duwde ik wat omhoog zodat hij mijn broek uit kon doen. Ik wikkelde mijn tong om de zijne heen en draaide er zacht cirkels overheen. ''Doe het nou maar, ik word een beetje ongeduldig.'' mompelde ik tegen zijn lippen aan en mijn mondhoeken krulden weer omhoog. Dit voelde gewoon heel goed en ik had tot nu toe geen spijt van mijn daden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Na mijn woorden voelde ik haar handen weer afzakken naar mijn broek en met de knoop klooien. Dit zorgde voor een glimlach op mijn gezicht. Ze klooide dan wel wat, ze leek het niet met tegenzin te doen, in tegendeel. Ik voelde mijn broek omlaag van mijn enkels zo op de grond schuiven, waardoor ik alleen nog in mijn boxers zat, die al redelijk strak stonden. Ik kuste haar erg gretig terug toen ze me weer zoende en liet mijn tong snel weer rond de hare gaan. Ik was zo blij dat het zo liep als dat het vandaag was gelopen, op de bloedneus en het blauwe oog na, gelukkig zag je er nog niet veel van en merkte ik er ook maar weinig van. Mijn ogen schoten even open en een luidere kreun dan eerst rolde over mijn lippen toen haar hand recht over mijn lid ging. Ik kon er niets aan doen. Alleen dat gevoel al zond sidderingen over mijn rug. Zo fijn was het en ik had het helemaal niet verwacht door haar onzekerheid aan het begin van de avond. Nog een zachte kreun liet ik gaan toen haar nagels weer over mijn rug gingen. De zoen werd wat ruwer en ik likte wat over haar tanden, maar zrlf ging ik niet ruwer verder. Vandaag wilde ik voorzichtig doen. Mijn handen lagen nogsteeds op haar broekband toen ze haar heupen omhoog duwde. Ik glimlachte bij haar woorden en trok even terug. "En dan dacht ik dat ik ongeduldig was. Mevrouw hier kan er ook wat van." Ik drukte plagerig nog een kus op haar neus voor ik me wat liet afzakken naar beneden om haar broekje los te maken. Met wat moeite kreeg ik hem open en schoof hem zo langs haar benen naar beneden. Daarna kroop ik weer langzaam omhoog en kuste haar weer. Haar lippen waren namelijk echt iets waar ik geen genoeg van kon krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik grijnsde even breed toen hij luid kreunde, ik had zelf nooit gedacht dat ik zoiets zou durven, maar goed, nieuwe dingen zijn goed. Hoopte ik. Hij liet nog een zachte kreun toen ik met mijn nagels over zijn rug kraste en een glimlach ontstond rond mijn lippen. Dit was wat ik wilde. Voor altijd bij hem zijn. ''Dan ken je me nog niet.'' grijnsde ik en pruilde bij zijn kus op mijn neus. Hij trok mijn broekje uit en zoende me weer. Zacht beet ik op zijn lip en kraste verder met mijn nagels over zijn lichaam. Ik was altijd onzeker geweest en vertrouwde nooit mensen snel, vanwege het werk van mijn broer en dan wilde véél mensen je 'vrienden' zijn en geloof me, dat is geen pretje. Langzaam en plagend likte ik over zijn onderlip om zo weer door zijn haren te woelen met mijn ene hand. Ik hield gewoon teveel van hem en soms snapte ik niet wat hij in me zag, maar ik had erg geluk dat ik op hem was gevallen en niet op een vaag mens van mijn school, dat zou Zayn ook niet accepteren.

    [Sorry kort, ben ziek en heb geen tijd.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [beterschap]


    Bowties were never Cooler

    Paradises --> Europe


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    Ik grijnsde bij haar woorden en gaf haar nog kort een kusje op haar neus voor ik naar beneden zakte en voorzichtig haar broekje uit deed. Daarna kroop ik snel weer naar boven en zoende haar weer. Ik was blij dat ik voor haar was gevallen, al was ze het zusje van een van mijn beste vrienden. In mijn lijn van werken wist je namelijk nooit wie je wilde uitbuiten en wie echt om je gaf, behalve degenen die in hetzelfde schuitje zaten. Diep van binnen was ik daarom ook erg blij dat Phee Louis had gevonden, zelfs al was ze nu zwanger. Al dacht ik daar in de verste verte nu niet aan. Nu ging het alleen om ons en niets of niemand meer. Ik opende direct mijn mond toen ze mijn onderlip likte en wikkelde toen mijn tong om de hare heen. Mijn handen gleden zacht nog even over haar flanken terwijl haar hand door mijn haar ging. "Zeker?" mompelde ik zacht tegen haar lippen terwijl een van mijn handen onder haar navel bleef liggen. Een vinger haakte ik daar voorzichtig onder de band van haar onderbroek en tilde die een klein stukje op voor ik hem terug op z'n plek liet schieten. Nu begon ik te bedenken waar ik dat doosje condooms na de verhuizing ook alweer had gelaten. Volgens mij gewoon in mijn nachtkastje en anders had ik er nog wel een in mijn portemonnee. Vader worden was ik namelijk echt nog niet klaar voor en no way dat ik haar de komende 7 jaar moeder zou maken. Zij moest eerst nog leven en studeren en dat ging niet met een baby. Daarbij was ik mijn leven erg lief en zou ik worden omgelegd door haar broer als hij zoiets maar zou denken.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Hij wikkelde zijn tong om de mijne heen en mompelde iets tegen mijn lippen aan, waarna ik kort knikte. ''Ja, heel zeker.'' glimlachte ik. Ik zou niets anders willen op het moment en het liefst zou ik nu mijn onschuldigheid kwijt willen, door hem. Niemand anders. Zijn vinger liet hij onder het bandje van mijn onderbroek glijden en liet het weer terug schieten, waarna ik als reflex weer op zijn lip beet. Ik nam de pil, dus een groot probleem was het niet, maar ik wilde absoluut niet zwanger worden. Dan zou ik echt gaan flippen. Zayn zou gaan flippen en Liam gaan vermoorden, dat zou ik niet twijfelen. Grijnzend ging ik weer met mijn hand over zijn lid heen en kneep er snel in voordat mijn handen weer in zijn haren verdwenen. Ik had nog nooit gedacht dat ik ook ooit bij deze fase zou gaan komen, maar zo ver had ik nog geen eens gedacht, zo was ik eenmaal - dus ik zou nooit een filosoof kunnen worden. Grappig genoeg was ik nog nooit zo zeker van zoiets geweest. Langzaam cirkelde ik met zijn tong over de zijne heen en grijnsde breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden en speelde zacht met de band ban haar onderbroek. Dat leverde een paar tanden in mijn lip op. Ik likte zacht over haar bovenlip. Ik kreunde weer toen ze met haar hand over mijn lid ging. Pas toen ze erin kneep, hoe zacht ook, trok ik ruw mijn lip uit haar tanden en kreunde erg luid. De buren zouden wel denken. Laat ze lekker denken. Ik had nooit gedacht dat het zo zou lopen en dat onze huwelijksnacht zo zou zijn. Misschien was het ook wel beter zo. Dan kon ze er dan nog meer van genieten dan nu met alle spanning. Ik glimlachte even kort bij die gedachte en zoende haar toen weer toen haar handen weer stevig in mijn haren zaten. Al snel opende ik mijn mond weer en liet onze tongen om elkaar cirkelen. Mijn handen legde ik op haar schouders en liet ze langzaam over haar lijf naar beneden zakken. Bij haar onderbroek haakte ik mijn vingers eronder en schoof hem langzaam een stukje naar beneden. Als ze nu niet direct weer zou opspannen zou ik doorgaan. De bobbel in mijn boxers was nu best groot en de stof stond erg strak. Toch was aan haar de eer om die uit te doen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Hij kreunde weer toen ik over zijn lid ging, maar kreunde luider toen ik erin kneep. Ik grijnsde breed en grinnikte zacht, het was amusant om te zien wat voor effect ik op hem had. We zoenden opnieuw weer en liet mijn tong zijn gang gaan, zijn handen lagen op mijn schouders en gingen van mijn lichaam weer naar beneden om bij mijn onderbroek uit te komen. Hij schoof ze langzaam naar beneden en toen realiseerde ik het me; ik zou zo volledig naakt zijn voor hem. Ik slikte even en begon mezelf te kalmeren, wat ook best goed lukte. Zacht speelde ik met het elastiek van zijn onderbroek en grijnsde wat. Ik was hier absoluut niet goed in, maar ik kon het best proberen. Zacht, langzaam, maar toch echt zeker van wat ik deed, trok ik zijn onderbroek naar beneden. De bobbel was groot geworden, maar toch bleef ik kalm, want er kon me niks erg gebeuren. Ik kende hem al meer dan twee jaar, dus er zou me echt niets gebeuren. Een luide zucht verliet mijn mond en kalmeerde weer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Tijdens de zoen waarin onze tongen weer vrij spel kregen, gleden mijn handen naar beneden. Daar zocht ik met mijn vingers het bandje van haar onderbroek op en trok hem een stukje omlaag. Direct voelde ik haar onder me opspannen en ik trok mijn handen terug. Dan maar niet, hoe ver we ook waren gekomen, ik wilde haar niet dwingen. Dan maar een koude douche. Toch voelde jk tot mijn verbazing eigenlijk haar vingers met de band van mijn onderbroek spelen. Dan toch? Ik kreeg kriebels van spanning in mijn buik. Het was toch de eerste keer met haar en dat zorgde bij mij ook zeker voor wat gezonde zenuwen. Mijn handen legde ik weer op haar heupen terug. De spanning in haar lijf was redelijk verdwenen. Ik voelde haar langzaam maar wel zeker mijn boxers van mijn lijf af trekken. Ik glimlachte en haakte mijn vingers weer onder de zijkanten van haar onderbroek door. Toen de mijne eenmaal om mijn knieën zat trok ik de hare ook tot daar naar beneden, langzamer dan het eerste stukje. Mijn lid stond inmiddels vrij hard omhoog. Voorzichtig kroop ik van haar af en ging naast haar op bed zitten. Mijn boxers gleden van mijn benen terwijl ik in mijn nachtkastje grabbelde voor een condoom. Volgens mij slikte ze de pil, maar ik wilde geen risico's nemen.


    Bowties were never Cooler