• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar opmerking over mijn aanrecht. Zelf zat ik er vaak op als ik thuis was om te ontbijten. Aan een tafel ontbijten deed ik eigenlijk nooit. Ik reed ondertussen het parkeerterrein op en zocht een plekje. Ze begon over het lenen van een shirt van mij. "Dan hoef je niet eens meer een broek aan, lieve schat. De meeste van mijn shirts zijn als jurken voor je." Ik drukte een kusje op haar wang voor ik uitstapte en haar deur voor haar open hield. Nog voor ik iets kon doen rende ze vast de winkel in. Ik keek haar glimlachend na en sloot rustig de auto af voor ik achter haar aan liep de winkel in. Daar zocht ik even voor ik haar bij het ijsschap vond met een vol mandje. Ik grinnikte en trok nog een pak diepvriesspinazie uit de vriezer en gooide die er ook in. Even keek ik naar de sausen. Gelukkig zat er geen tomatensaus bij. Ik liep nog even naar de koeler met taart en haalde er twee puntjes roomtaart uit. We hadden wat te vieren hoor.. Ik legde ze bovenop en pakte toen het mandje, wat redelijk zwaar was van haar over. "Zullen we gaan betalen? Aangezien jij volgens mij alles al hebt wat we voor vanavond nodig hebben. De rest had ik al bestelt, dus die worden morgen ochtend geleverd." Ik drukte een kus op haar wang en aaide even door haar haren.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik pruilde even en grinnikte. "Dan draag ik een kort broekje. Ik heb even genoeg van jurkjes." Zei ik grinnikend. Hij gooide nog een pak diepvriesspinazie in het mandje en pakte nog twee puntjes roomtaart. Ik grijnsde breed en gaf het mandje weer aan hem. "Ik vind alles goed, dan kunnen we weer naar huis." Zei ik vrolijk en sprong hyperactief op en neer. Hij drukte nog een kus op mijn wang en aaide wat door mijn haren. Ik zou rustig de Ben en Jerry's ijs eten terwijl hij het eten zou gaan klaarmaken. Mijn gedachtes gingen naar het eindfeest dat bijna eraan kwam. Ik moest letterlijk stikken door het idee. "Oh God. Eindfeest. Help me alsjeblieft. Ik dacht dat alleen mijn examens voor de boeg stonden." Mompelde ik zacht, tegen niemand in het bijzonder. Ik rolde met mijn ogen en zuchtte zacht. Waarschijnlijk zou mijn moeder me dwingen, omdat het mijn beste nacht van mijn leven zou zijn. Volgens haar natuurlijk en ik zou weigeren om te gaan. Er was geen rede dat ik zou gaan. Ik liep naar de kassa en gooide nog een pakje kauwgom in het mandje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte en gooide zelf de ontbrekende spullen in het mandje. Ik kreeg toen het mandje van haar in mijn handen gedrukt en glimlachte. "Mooi zo." Ik drukte zacht een kus op haar wang. Ik was echt de gelukkigste jongen op aarde. Ze was zo geweldig en nu helemaal de mijne door de ring om haar vinger. Rustig liepen we naar de kassa toen ik haar over het eindfeest hoorde. "Maak je geen zorgen, lief. Waarschijnlijk kan ik wel wat regelen dat je ergens heel dringend heen moet... Als je wil tenminste..."Bij de band begon ik rustig de spullen op de band te laden. "Het wordt je beste nacht ooit, hoe je het ook wil besteden." zei ik met een scheve glimlach. De cassiere was vriendelijk en werkte gelukkig vlot door waardoor we niet onnodig lang hier hoefde te staan. Ik stopte alles in mijn rugzak die ik achteruit de auto had mee gegrist en betaalde. "Kom, dan gaan we lekker naar huis." zei ik tegen Marie-Anne toen ik haar hand pakte en met haar richting de uitgang liep. Ik wilde gewoon naar huis, trainingsbroek aan en lekker niets doen. Natuurlijk gingen we haar verjaardag vieren, maar luieren mocht ook wel hoor.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte breed en knikte. ''Dat lijkt me een goed idee. Ik zou heel erg blij zijn als je dat voor me deed, weet je.'' glimlachte ik breed en haakte mijn arm aan de zijne. ''Eindfeest? Beste nacht van me leven? Laat me niet lachen.'' snoof ik en rolde met mijn ogen. Een leugen van mijn moeder om me te laten gaan naar dat eindfeest. Ik had nog geen eens iemand om mee te gaan en ik zou zeker niet met een jongen gaan, nu ik verloofd was. Hele hechte vrienden had ik ook niet, ik was beter bevriend met de meiden. Ik glimlachte weer breed en knikte. ''Naar huis. Eindelijk.'' Ik grinnikte kort en liep met hem richting de auto. Ik begon zijn huis al als mijn huis te beschouwen, maar dat maakte me helemaal niets uit.

    [Kort, sorry]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte en ging zacht met mijn duim over haar hand die ik had vastgepakt. Ik grijnsde bij haar woorden. "Wie zei dat ik het over het eindfeest had?" Ik drukte een kus op haar kruin en opende de auto met mijn vrije hand. "Als het echt belangrijk voor je is ga ik wel met je mee, maar ik snap het zeker ook als je er geen zin in hebt. Ik had zelf geen date voor het feest... En heb de hele avond alleen rond gehobbeld." Ik zette mijn rugzak op de achterbank en schoof toen achter het stuur. "Inderdaad." Ik maakte mijn stropdas losser en trok hem over mijn hoofd uit voor ik hem over haar hoofd schoof. Ik ging nog even met mijn hand door mijn haren en startte vast de motor. Ik wilde gewoon naar huis, op de bank hangen en niets doen. De komende dagen zouden dagen van rust en zonder planning zijn. Nu ik eindelijk vrij was was dat wel zo lekker.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik lachte even, maar keek hem even verward aan. Fronsend zuchtte ik. "En waar heb jij het nou weer over? Jij denkt iets waar mijn gedachtes niet zijn." Grinnikte ik. Ik liet zijn hand even los om de auto in te klimmen en zuchtte diep. "Ik ga maar niet, ook beter voor jou eigenlijk. Anders gaan alle meiden op je hielen zitten als bijen met honing en geloof me, dat wil je niet." Ik glimlachte breed toen ik zijn stropdas over mijn hoofd voelde. Snel deed ik mijn haar goed en deed de stropdas wat strakker. "Dat wordt dus eerst eten maken, daarna op de bank televisie kijken en niets doen." Zei ik en haalde een hand door mijn haren. Ik wilde mijn jurk uitdoen en het vervangen door comfortabelere pyjamas. Mijn benen kruisten ik in een kleermakerszit en deed mijn gordel om. Wat was ik toch blij dat ik mijn Vans nog aanhad. Ze waren belangrijk voor me, ze liepen zo lekker en comfortabel. Ik pakte een flesje water uit mijn tas en nam een paar slokken, waarna ik het flesje naar Liam uitstak. "Water?" Vroeg ik en plukte wat aan mijn jurk. Een zomerjurkje die mijn moeder ooit voor me had gekocht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar reactie. "Daar hebben we het nog wel over." Ik startte de auto vast en reed rustig weg toen ze eenmaal zat. Stil luisterde ik naar haar verhalen terwijl ik reed. Ik vond het fijn haar stem te horen. Het maakte me rustig en gaf me een gevoel van thuis. "Lijkt me een heel goed plan." zei ik op haar woorden en reed de straat in. Het was druk, maar gelukkig vond ik nog wel een plekje bijna recht voor de deur. Ik parkeerde rustig en liety de auto afslaan. Het was geen dag meer om druk te zijn. "We zijn er al, Annie." Ik drukte een kus op haar wang. Vervolgens stapte ik uit om erna haar deur voor haar open te houden. Zelf kon ik mijn ogen niet van haar afhouden. Ze hield niet van jurkjes, maar deze stond haar zo prachtig. Ik was blij dat er nu een ring om haar vinger zat, want anders zouden echt alle jongen haar kwijlend achterna lopen. Dat deden ze nu waarschijnlijk ook, maar nu zouden ze ten minste van haar af blijven. Ik haalde een hand door mijn haren en keek naar de strak blauwe lucht. Het was echt een prachtige dag. Als ze zou willen konden we wel in de tuin eten. Maar eerst moesten we maar eens zien hoe de rest van de dag liep.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik pruilde mijn lippen en zuchtte diep. "Nee, je kan het me nu ook vertellen." Zei ik en grijnsde breed. We reden de straat in en hij parkeerde de auto net voor de deur. Ik pakte snel mijn skateboard zodat ik uit de auto kon springen. Hij keek de hele tijd naar me, waardoor mijn wangen al gingen gloeien. Ik was niet echt zelfverzekerd en zeker in jurkjes, maar soms had ik gewoon de neiging om de jurken aan te doen. Ik zou ook ooit wel eens een hele lange jurk dragen, maar dat zou voor iets belangrijks zijn en niet voor de lol. Glimlachend verstrengelde ik mijn vingers met de zijne en drukte een korte kus op zijn lippen om hem daarna naar de deur te trekken. Ik ging heus wel helpen met koken, maar eerst zou ik een heel bakje Ben and Jerry's ijs opvreten. Dat was eigenlijk best wel dom, want dat was soort van het toetje, maar zo was mijn wereld eenmaal. Ach, als ik zo een kwart van de beker ophad, zou ik misselijk worden en het wegstoppen. Mijn mondhoeken krulden omhoog en grinnikte wat.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ga morgen op vakantie om 15.30 ga ik vliegen. Vijftien uur in het vliegtuig + vier uur wi-fi in Dubai (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik haalde de boodschappen uit de auto. Ondertussen zag ik haar wangen alsmaar roder kleuren als ik naar haar keek. Toch kon ik het niet laten. Ze was zo prachtig. Dat ze het zelf niet zag liet me verstelt staan. Ik pakte haar hand en glimlachte toen ze onze vingers verstrengelde. Het voelde allemaal zo vertrouwd en zo fijn. Ik wilde gewoon nooit meer anders. En dat hoefde gelukkig ook niet Ik kuste haar kort terug, te kort zoals altijd. Met rustig grote stappen liep ik met haar mee naar de deur. Ik zou haar gewoon op het aanrecht zetten en zelf gaan koken. Ze hoefde niets te doen. Bij de deur zette ik mijn tas neer en zocht even naar de sleutels voor ik de deur open maakte en hem open duwde met mijn voet. "Kom binnen." Ik liep achter haar aan en zette mijn tas in de keuken waarna ik naar mijn slaapkamer verdween. Daar trok ik mijn overhemd, schoenen, sokken en broek uit en trok alleen te wijde joggingbroek aan. Dat was prima. Heyt was nu ook eigenlijk te warm voor een shirt, in ieder geval binnen. Ik liep terug en zette zorgvuldig de boodschappen op het niet zitbare gedeelte van het aanrecht, behalve de taart, die ging in de koelkast.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte en hopte het huis in. Een huis die al praktisch mijn tweede thuis was, ik was er best wel vaak als hij niet op tour was. Ik pakte de Ben and Jerry's ijs uit de tas en pakte snel een lepel om zo op het aanrecht te springen. Hij ging even naar boven om waarschijnlijk zich om te gaan kleden. De stropdas zat nog losjes om mijn nek heen en ik vond het niet echt irritant, maar ja. Liam kwam weer naar beneden, zonder shirt. Ik beet even op mijn lip en schepte weer een lepel ijs uit het bakje. "En waarom in hemelsnaam heb je geen shirt aan? Dit is niet goed voor me en waarom vertel je me niet wat je in de auto vertelde. Je weet dat ik nieuwsgierig ben en ik geen geduld heb. Liam James Payne." Zei ik en keek hem recht in zijn ogen aan, waardoor er toch een kleine grijns rond mijn lippen verscheen en een hap ijs naar binnen werkte. Ik legde het bak ijs weg en strekte mijn armen uit. "Marie wilt een knuffel." Pruilde ik en keek hem met grote ogen aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Ik ben straks 2 ongeveer weken op vakantie, maar waarschijnlijk wel wifi...ja......:$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne
    Toen ik omgekleed was liep ik rustig de keuken in, waar ik haar op het aanrecht vond met een bak ijs. Ik leunde naast haar tegen het aanrecht en glimlachte breed. "Ik heb mijn t-shirts nog niet gewassen en het is te warm voor een trui." Ik moest echt iets minder lui worden als het om het huishouden ging. "Het spijt me dat het niet goed voor je is... Maar het is ook maar gewoon mijn lijf. Ik zal nooit meer in mijn blote bast rondlopen." grapte ik. Ik draaide me naar haar toe en gaf haar een kus op haar wang. "Annie kan er een krijgen." zei ik grijnzend voor ik mijn armen stevig om haar heen wikkelde en tussen haar benen kwam staan. Mijn lippen legde ik zacht bij haar oor en ik fluisterde: "Er zijn meer dingen die de meeste mensen doen op de avond van hun eindfeest dan dansen. Dingen die we ook hier thuis kunnen doen. Maar alleen als je zelf wilt." Ik drukte zacht mijn lippen in haar nek en legde mijn hoofd op haar schouder. Ik had nog helemaal geen zin om te koken. Dit was namelijk veels te prettig om te onderbreken.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik zuchtte diep en keek hem met geknepen ogen aan. "Als ik bij je ga wonen kan dat echt niet meer. Je sport wel, maar je bent te lui om het huishouden te doen?" Zei ik plagend en keek hem dit keer echt serieus aan. Ik kon niet zeggen dat mijn kamer altijd netjes was en dat ik altijd de was deed voor mijn moeder, maar ik deed mijn best en voor een achttienjarig meisje was dat niet niks. Ik grijnsde breed en wikkelde mijn armen om hem heen. Mijn hart maakte een sprongetje en ik voelde me weer helemaal gelukkig. Ik beet op mijn lip toen hij wat in mijn oor fluisterde en zijn lippen in mijn nek drukte. "Je mag alles doen met me, ik ben toch al van jou en ik vertrouw je." Piepte ik zacht en deed mijn ogen dicht. Ik zuchtte gelukzalig en beet nog harder op mijn lip. Zijn lippen kietelden op een goede manier in mijn nek en ik legde mijn handen stevig bij zijn borst. Hij was gewoon mijn ware liefde, dat wist ik wel zo zeker en anders waarom zijn we dan verloofd? Juist ja. Ik zou hem nooit bedriegen met een andere jongen, dat zou ik nooit over mijn hart krijgen en ik bleef hem trouw als hij op tour was. Ik zou ook niet veel gaan drinken, want als ik dat deed, gebeurden er slechte dingen die ik wil voorkomen.

    (Wifi in Dubai :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik grinnikte. "Ik weet het. Normaal doe ik het ook wel, maar ik was erg lui deze week." Ik sloeg mijn armen stevig om haar heen en drukte zacht mijn lippen in haar nek voor ik wat ik haar oor fluisterde. Haar reactie deed me grijnzen en ik verborg mijn gezicht even diep in haar haren. Haar handen op mijn borst deden me nog verder ontspannen. Dit voelde allemaal zo heerlijk. Zij was mijn enige ware liefde. Daar was ik zeker van. ik had me nog nooit zo bij iemand gevoeld en ik zou me nooit meer zo goed voelen bij iemand anders. Daarom had ik ook het aanzoek gedaan en gelukkig had ze ja gezegt. Dat betekende voor mij dat zij in ieder geval genoeg van me hield om met mij haar leven door te brengen. Ik drukte zacht mijn lippen nog even op haar wang voor ik haar schorvoetend losliet. "Ik ga maar eens aan het eten beginnen." Ik haalde alles wat ik nodig had uit de koelkast en de kastjes en zette de spinazie te ontdooien in de magnetron. Ik had ook nog maar weinig gekookt sinds ik thuis was. Ik had wel gekookt, maar vaak had ik salade met wat pasta of een aardappeltje goed genoeg gevonden. Ik haalde de pastabladen uit de verpakking en legde er vast een laagje van op de bodem. twee pannetjes gingen op het vuur voor de sausjes en nog een pan om het gehakt in te bakken. Toen alles op stond leunde ik weer tegen het aanrecht naast haar. "Zo." zei ik met een glimlach op mijn gezicht.


    Bowties were never Cooler