• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    Ik pakte een haarklipje uit mijn zak en deed een deel van mijn haar naar achteren zodat het makkelijker zou zijn om straks te eten. ''Ik weet dat ik er idioot uitzie als ik met mijn wenkbrauwen wiebel en dat is juist grappig.'' zei ik toen hij in de lach schoot. Ik liet een gilletje toen hij zei dat het eten klaar was, eindelijk. ''Yaay, net op tijd.'' grinnikte ik en sprong wat op en neer. Ik was gewoon mentaal een kind van vier en daar moest je meeleven. Zeker als ik hyperactief was, was ik een klein kind. Sommige mensen vonden dat irritant, maar dat deerde me niet echt. Ik was nou eenmaal hoe ik was, hoewel ik dat soms ook haatte. Ik keek naar het deel dat voor mij was en schudde mijn hoofd. ''Dat is veel te veel voor me. Lasagne vult snel bij mij.'' zei ik en glimlachte licht. Ik drukte nog snel een kus op zijn lippen en grinnikte. ''Ik heb ook zulke avonden gemist, het betere is dat er een kans is dat ik bij je ga wonen.'' kirde ik blij en grijnsde breed. Ik werd al blij van de gedachte en als ik alleen was omdat hij op tour was, ging ik weer even bij mijn moeder wonen. Dus ja, ik had geen zin om alleen te zijn. Misschien ging ik wel een huisdier kopen om me gezelschap te houden. Dat zou namelijk ook wel leuk zijn, ik wilde ook eens een keer onafhankelijk zijn en daar was de leeftijd achttien voor. ''Smakelijk.'' glimlachte ik en nam een hap van de lasagne. Het smaakte niet slecht, misschien kwam het wel omdat ik trek had, maar het smaakte echt niet slecht. ''Niet slecht.'' lachte ik en ging dicht bij hem zitten. Dit zat lekker warm en knus. Het liefst wilde ik niet meer weg. Nooit meer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ben vanaf woensdag de 7e t/m de 21ste in Zweden en ik heb geen idee of ik daar wifi heb en of ik dan kan reageren.]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik kuste haar zacht terug met de twee borden in mijn handen. Dit was neit de gemakkelijkste positie om in te staan, maar goed. Mijn lippen krulden toch erg omhoog bij het horen van haar idee om hier te komen wonen. "Als je dat echt wil hoef je alleen maar wat spulletjes die je echt nodig hebt hierheen te brengen. Maar voor een tijdje kan je hier zoizo leven. Ik heb genoeg vergeten kleren in mijn kast van je liggen, ook ondergoed, een van je tandenborstels ligt in de badkamer en er ligt zelfs maandverband in de wc." Ik glimlachte terwijl ik dat zei en de borden mee nam richting de bank. Ik liet mezelf op de bank vallen, maar wachtte tot ze tegen me aan naast me zat om mijn bord zo op schoot te zetten dat zij niet onder kwam te zitten. "Smakelijk" zei ik terug voor ik ook een hap nam. Het smaakte verrassend goed. Ik was ook wel hongerig, maar dat was het niet alleen. het was goed gelukt vandaag en aan Marie-Anne te horen vond zij dat ook. "Fijn dat je het lekker vind." mompelde ik voor ik rustig door at. Dit was misschien wel voor velen iets heel gewoons, waar ze niet eens meer over nadachten of van genoten, maar voor ons, voor mijn in elk geval, was het erg speciaal en ik vond het heerlijk. Haar lijfje zo dicht tegen me aan en samen de simpelste dingen doen als eten, tv kijken of straks afwassen... of we deden het morgen, what ever. Ik ging even toen ik mijn handen vrij had omdat ik kauwde rustig door haar haren. Ondanks dat we het langs bij elkaar waren dan wie ook van de band, waren wij blijven hangen in het 12 jarige 'ow mijn god ik heb net mijn eerste zoen gehad achter het fietsenhok'-stadium. Nu leek het langzaam verder te gaan naar een ander stadium, maar dat ging ik zeker niet pushen. Als ze het wilde gebeurde het en anders niet. Zo simpel was het.Maar nu gingen we eerst maar eens lekker samen niet romatisch eten op de bank.


    Bowties were never Cooler

    [Maak je geen zorgen, ik heb momenteel ook vijf uur tijdverschil (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte en knikte vrolijk. ''En ik heb vandaag weer kleren bij me.'' zei ik blij en keek hem lachend aan. ''En dat je over maandverband durft te praten? Ik vind het zelf een vaag onderwerp om over te praten.'' zei ik en lachte even. Ik at rustig verder en dacht even na. ''Vind je nog steeds dat ik emotioneel onstabiel ben?'' vroeg ik en bracht het bord naar de keuken toe om zo weer terug te lopen naar de bank. Ik schonk wat Cola voor mezelf en Liam in en glimlachte kort. ''En nog iets, als ik echt zwanger was van jou, zou je me dan nog steeds ten huwelijk vragen?'' Oké, ik wilde nog niet zwanger zijn. Ik was er praktisch niet klaar voor en ik zou niet met een baby alleen thuis zitten als hij aan de andere kant van de wereld was. Zuchtend leunde ik weer tegen hem aan en grinnikte. Ook al waren we achttien en bijna twintig, we gingen niet verder dan zoenen en dat geloofden mensen niet. Zelfs Ophelia niet. Dat verbaasde me licht, maar het was kennelijk ook wel begrijpelijk door haar belofte met Liam - die zij had verbroken. Ik had medelijden met Ophelia, maar als de jongens weg waren zou ik haar sowieso gaan helpen. ''Zullen we zo naar boven gaan? Ik heb geen zin in de afwas.'' mompelde ik zacht. Ik moest later ook nog mijn pillen in gaan nemen, dus ik ging maar nog niet slapen, anders werd ik gewoonweg chagrijnig en kon ik niet meer slapen. Dat wilde je namelijk niet en dat ging ik Liam niet aan doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte. "Je bent nogsteeds onstabiel, maar dat maakt me niets uit." Ik at mijn laatste paar happen op en liep toen achter haar aan naar de keuken. Mijn bord legde ik in de gootsteen voor ik terug liep en mijn armen om haar middel sloeg. Mijn armen verstrakte en mijn glimlach verdween bij haar vraag. "Tuurlijk, maar je bent toch niet zwanger he?" vroeg ik angstig. Zayn zou me omleggen, zelfs al had ik haar nog niet met een vinger aangeraakt. Niet dat iemand dat ooit ging geloven, maar goed. Al zou dat wel betekenen dat ze vreemd was gegaan. Iets wat ik me kon voorstellen omdat ik er toch minimaal 8 maanden van de 12 niet was in het jaar, maar dan had ik wel graag gewild dat ze het me had gezegd. Ik relaxte toen haar woorden 'van jou' inzakte en mijn greep werd weer losser. "Sorry, ik streste hem gewoon even" Ik glimlachte bij haar woorden. "Ik ook niet. Kom." Ik liet haar middel los en pakte haar hand waarna ik haar zacht mee naar boven naar mijn slaapkamer trok. Het was dan niet super luxe of erg groot ofzo, het had alles wat ik wilde en gaf rust. Daarbij was het bed echt super comfortabel. Ik liet haar los en deed de gordijnen dicht voor het raam, zodat we echt privacy hadden en deed de sfeerverlichting aan. "Zo. Nu zal niets of niemand ons nog storen." zei ik voor ik zacht een kusje op haar lippen drukte. De ketting zat op de deur, de deur zat op slot, het gordijn was dicht en mijn mobiel lag ergens op stil, dus echt niet dat ik deze avond nog liet verstoren, wat er ook wel of niet zou gebeuren. We zouden in elk geval fijn samen zijn.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even. ''Het spijt me als ik je irriteer met mijn stemmingswisselingen.'' glimlachte ik, waarna ik mijn hoofd schudde. ''Maak je geen zorgen. Ik ben niet zwanger en als ik dat zou zijn, zou het alleen van jou zijn. Geloof me nou maar.'' lachte ik. Ik zou nog geen kind willen, nog niet. Tenminste tot ik wat ouder was en ik echt verantwoordelijk was. Ik was niet echt verantwoordelijk vond ik en ik kon zo niet opeens een kind krijgen. Daar was ik dus niet klaar voor. Echt niet. Dat Liam dan ook meestal weg was, maakte dan alles nog moeilijker. ''Nee, ik snap je heus wel. Ik zou het ook nog niet willen.'' zuchtte ik zachtjes. Hij trok me mee naar boven, naar zijn slaapkamer en deed alles dicht. Ik grinnikte even en ging op mijn tenen staan om zo mijn armen in zijn nek te laten hangen. ''Dat was een lange tijd geleden.'' fluisterde ik zacht en voelde zijn lippen zacht op de mijne. In dat uurtje had ik zijn lippen nogal gemist, ik moest toegeven dat hij nogal verslavend was. Ik beet zacht in zijn onderlip en grijnsde lichtjes. Er waren geen andere jongens meer in mijn leven, anders dan Zayn, Liam en de jongens, maar de jongens zag ik aan als beste vrienden. Liam was als enige mijn vriendje, verloofde. Ik wilde hem nooit meer kwijt in mijn leven, echt nooit meer. Als ik hem kwijtraakte, zou ik het mezelf nooit vergeven, maar nu ik verloofd was, zou ik hem nooit meer kwijtraken, een opgelucht gevoel. Ik sprong op en wikkelde mijn benen om zijn middel, mijn tenen begonnen pijn te doen en mij kennende bleven we dit nog wel een tijdje doen. Desondanks dat ik toch niet zoveel woog. Ik had onze tijden alleen echt gemist en vandaag was mijn verjaardag. Beste dag ooit, maar ik wilde alleen niet oud worden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik was opgelucht toen ze zei dat ze echt nog geen kinderen wilde. Daar was ik wel blij om. Ik wilde ooit wel kinderen, begreep me niet verkeerd, maar niet als ik zo vaak weg was en zij niet mee kon. Ik drukte zacht nog een kusje op haar kaak voor ik haar mee naar boven trok. De voordeur had ik al dicht en op slot gedaan met de ketting erop. Voor de zekerheid draaide ik deze deur ook op slot en deed de gordijnen dicht. Zo, dan kon niemand ons meer storen. Toen ze eenmaal om mijn nek hing had ik rust. Ik sloeg mijn armen om haar middel en keek haar glimlachend aan met glinstertjes in mijn ogen. "Veel te lang." zei ik voor ik haar zacht kuste. Ze was zo verslavend dat ik de hele tijd dat we niet zo stonden, of hingen of zaten, ik uitkeek naar de tijden dat we dat wel deden, tijden als dezen. Het kwam waarschijnlijk ook omdat ik haar zo vaak moest missen, maar die gedachte maakte het gevoel er niet minder op. Ik wilde haar echt nooit meer kwijt, en dat hoefde gelukkig ook nooit meer. Dat was echt een van de beste gevoelens die er waren, al topte dit het makkelijk. Ik legde mijn handen voor steun onder haar kont toen ze haar benen om mijn middel sloeg. Tegelijkertijd opende ik mijn mond een stukje en likte langs haar tanden. Ondanks dat ze niet zwaar was ging ik wel op mijn bed zitten. Ik wist hoe lang we dit vol konden houden, maar ik wist niet of mijn benen dat ook konden en op elkaar op de grond vallen was nou ook weer niet echt leuk. Ik zette haar goed op mijn schoot neer voor ik mijn handen zacht over haar rug liet gaan. De kus nog voor geen seconde brekend.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even en knikte. ''Je bedoelt een uurtje geleden.'' grinnikte ik en woelde door zijn haren. Ik grijnsde breed en voelde zijn tong langs mijn tanden glijden, waarna ik mijn mond opendeed en zijn mond verkende. Het liefst wilde ik hier voor altijd blijven en dit vierentwintig uur per dag doen, een veilig gevoel door me. Zelfs Zayn kon dit gevoel niet van me afpakken en dat liet ik me nooit laten gebeuren. Ik wist dat vroeg of laat Zayn zich aan Chayenne zou gaan binden, maar daardoor ging hij problemen met Harry krijgen. Dan zou hij eens kunnen voelen hoe het voor Liam was. Ik voelde hoe hij op zijn bed ging zitten en zijn handen zacht over mijn rug liet glijden. Hij liet kippenvel achter op mijn hele lichaam, dat hij zulke effecten op me kon hebben. Ik beet weer plagend in zijn onderlip en streelde zachtjes zijn nek. Mijn handen verplaatsten zich naar zijn haar en klemden zich daar rustig in. Onbedoeld begon ik wat ruwer te zoenen en liet de controle langzamerhand wegglijden. Ik moest even genieten voor ik weer naar school moest en dat kon nu even. voor ik weer naar die hel moest en allerlei vragen naar mijn hoofd kreeg toegesmeten. Geloof me, dat kreeg ik dagelijks al en deze keer zou het erger worden.. Mijn verloving die nu in alle bladen staan. Ik vroeg me toch af wat er zo bijzonder aan was, honderden mensen verloofden zich per dag, maar alleen dit keer omdat het een lid was van een internationale boyband moest het overal in de bladen staan. Dat klonk echt heel logisch en dat Danielle Liam chanteerde met al die foto's. Dat vond ik ook ronduit belachelijk, een trieste poging om hem terug te krijgen, maar ik hoefde me geen zorgen meer te maken met deze ring om mijn vinger.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik voelde haar tong zich om de mijne wikkelen. Het voelde zo ongelofelijk fijn dat het me al mijn zorgen deed vergeten: Zayn die me hierom echt niet meer mocht, Danielle die me probeerde te chanteren, de roddelpers en wie dan al niet meer. Het ging nu alleen om haar en mij en ons samen. Mijn handen liet ik zacht over haar rug gaan, terwijl haar handen over mijn nek en in mijn haar gleden. Ik voelde de zoen ruwer worden en ging er maar al te graag in mee. Wat maakte het allemaal ook uit? Zij wilde dit, ik wilde dit en we waren verlooft. Ik zag geen enkele reden meer waarom ik niet mee zou gaan. Mijn handen gleden langzaam steeds verder naar beneden tot aan de zoom van haar shirt. Ik was denk ik vreemd genoeg even zenuwachtig als zij was. Ik was dan wel geen maagd meer, dat maakte het echt niet minder spannend. Zeker niet nu ik hier zo zat met het meisje waarmee ik de rest van mijn leven mee wilde en mee zou doorbrengen. Ik wilde het goed doen en perfect voor haar laten zijn, maar ik wist echt niet of ik dat kon. Zoveel ervaring had ik nou ook weer niet. Langzaam gleden mijn handen onder haar shirt en ik liet mijn vingers zacht over de zachte huid van haar ruggengraat tot aan haar bh glijden.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik moest ook nog met Zayn praten over de klappen die hij aan Liam had gegeven en Zayn kennende ging hij wel toegeven, maar of hij zich ging verschuldigen aan Liam was nog een vraag. Ja, hij had mij ten huwelijk gevraagd en Zayn was soms echt te beschermend over me. Aan de andere hand begreep ik dat ook wel, maar hij moest me vertrouwen. Ik zou niet zomaar met iemand een relatie hebben als ik hem niet vertrouwde, ik was al een jaar uitgegaan met Liam en daar had Zayn geen problemen mee. Hij moest ook gewoon blij zijn dat ik met zijn beste vriend een relatie had en niet met iemand die hij niet kende, maar dat zou hij zelf niet accepteren, dat wist ik al sowieso. Ook al had ik mijn ouders beloofd om geen seks te hebben totdat ik getrouwd was, ging ik me er vandaag niet aan houden. Ik voelde hoe hij bij mijn bh stopte en ik gaf hem een kort knikje, ik wilde nu niet stoppen, het had geen zin meer. Grijnzend ging ik over zijn buik en borst, trippelend met mijn nagels over zijn huid. Zayn ging mij een hele preek geven als hij wist dat ik het had gedaan, maar hij kon niet zeggen dat hij niet met Chayenne het bed heeft gedeeld. Ja, ik wist dat ik dan een beetje chanteerde, maar hij moest mij eens een keer vertrouwen dat ik een volwassen persoon was geworden. Nou.. Volwassen ook weer niet, maar iemand die wel zonder begeleiding kon. Ik was nu wel zelfstandiger dan een paar jaar geleden, dat sowieso. Grijnzend ging ik licht met mijn nagels over zijn rug en grinnikte kort.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Terwijl mijn handen haar rug verkende en mijn tong haar mond voelde ik haar handen over mijn lijf gaan en haar tong in mijn mond, eerst nog wat afwezig, maar zodra ik met mijn vingers tegen haar bh bandje aantikte veranderde dat toch echt wel. Alsof ze eindelijk al haar zorgen had weggelegd, zoals ik niet lang hiervoor. Ik schoof mijn handen wat verder naar boven en omwikkelde haar bh bandjes met mijn vingers om het te proberen open te krijgen. Ondertussen ging mijn hart sneller en werd mijn ademhaling iets oppervlakkiger omdat ze met haar nagels over mijn lijf kraste. Ik priegelde wat gespannen met haar bh. Dat was toch moeilijker dan gedacht op zo'n cruciaal moment. Uiteindelijk kreeg ik hem toch open, net toen haar nagels een lange haal maakte over mijn rug en een zachte kreun aan mijn lippen ontsnapte. Gelukkig werd die gedempt omdat we nogsteeds innig aan het zoenen waren. Mijn handen gleden nu vrijer over haar rug dan eerst en ik liet mijn vingers over haar ruggegraat trippelen. Langzaam verplaatste ik ze van daar verder naar voren, waar ze over haar buik, om haar navel en over de onderkant van haar ribbenkast gingen. Veel verder konden ze ook niet, want de nu losse bh zat nog in de weg. Ik tikte met mijn tong 4 keer op haar gehemelte in de hoop dat ze haar handen even terug zou trekken en me zou helpen met haar shirt en bh. Ik wilde helemaal niet dat deze kust stopte, of dat ze me los zou laten, maar soms moest je iets kort opofferen voor dat je verder kon. Een shirt zou het er namelijk niet makkelijker op maken en ik had geen zin om straks flarden shirt terug te vinden omdat ik me echt niet mee kon beheersen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Met mijn mondhoeken opgekruld in een brede grijns zoende ik hem weer wat ruiger, zonder enige zorgen over mijn leven die er waren. Het kon me allemaal niets meer schelen wat er in mijn leven gebeurde, alles wat me kon schelen wat er nu op dit moment gebeurde. Hij probeerde mijn bh los te maken, wat ook lukte na een paar gespannen pogingen. Een zachte kreun verliet zijn lippen net toen ik met mijn nagels een lange haal op zijn rug maakte, maar die werd wat gedempt omdat onze lippen nog op elkaar waren geplakt. Ik voelde hoe hij vier keer op mijn gehemelte tikte, als teken dat ik mijn shirt en bh uit moest doen - ze stonden in de weg en dat was niet makkelijk. Lipbijtend trok ik wat terug en keek hem met een lichte glimlach aan. Daar was de verlegen ik weer, de kant van mezelf waar ik niet tegen kon. Ik trok mijn, nou eigenlijk Liam's shirt uit en gooide die samen met mijn bh ergens in de kamer. Ik drukte mijn lippen weer zacht op de zijne, ik probeerde hem weer zacht te zoenen, maar dat mislukte gelijk al. De gedachte dat ik halfnaakt in het bijzijn van hem was, deed mijn wangen gloeien. Ik was hier niet aan gewend, maar dat zou zo hopelijk wel veranderen. Ik beet harder dan normaal op zijn onderlip en opende mijn mond weer. Langzaam, maar toch wat ruw begon ik met mijn tong zijn mond te verkennen. Mijn armen liet ik opnieuw weer in zijn nek hangen en streelde zacht zijn nek met mijn vingers. Nu zat ik alleen nog maar met mijn korte broekje voor hem en ja, dat maakte me nogal onzeker.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik voelde haar langzaam terugtrekken en hielp zelf ook een beetje mee. Ik zag haar verlegen glimlachen en glimlachte geruststellend. Ik snapte haar verlegenheid niet helemaal, want ze was het mooiste meisje dat er bestond. Ik keek hoe ze haar, nou eigenlijk mijn, shirt uit trok en haar prachtige lijf eronder verscheen. Ik glimlachte en kuste haar terug. Echt zachtjes aan ging het niet meer. Mijn handen gleden nu vrijuit over haar rug. Haar tanden sneden even in mijn lip, maar zodra ik mijn mond opende vonden onze tongen elkaars mond weer in een ruwe gepassioneerde zoen. Zit voelde zo geweldig. Even liet ik mijn handen afzakken naar haar kont en trok haar nog wat dichter tegen me aan waardoor haar borsten tegen mijn borst gedrukt werden. Ondanks de spanningen die door mijn lijf gingen, oversemde mijn euforische gevoel alles. Haar huid was zacht en warm onder mijn vingertoppen, die elk stukje van haar huid op haar rug en nek verkenden. Haar lippen waren ruw tegen de mijnen en ik deed even ruw mee. Ruw betekende niet altijd slechter, zeker niet in dit geval. Ik trok mijn tong even terug om zacht op het puntje van haar tong te bijten voor ik mijn tong weer haar mond liet verkennen. Ik wilde elke hoekje en gaatje van haar mond leren kennen, elk groefje in elke tand en elk oneffenheidje in haar gehemelte. Ze was nu echt de mijne en dat maakte het er alleen maar beter op.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik voelde me nog niet helemaal op mijn gemak, terwijl ik gewoon bij Liam was en niet bij een één of ander raar mens, maar ik was nogal onzeker over mezelf. De zoen zelf was ruw, maar tegelijkertijd ook gepassioneerd, iets waarvan ik echt hield. Eigenlijk kon het me allemaal niet meer schelen, ik zat hier met de liefde van mijn leven. Mijn handen verkenden zijn lichaam weer en ik grijnsde breed. Ik wikkelde mijn tong om de zijne heen en woelde zacht door zijn haren met mijn hand, terwijl mijn andere hand over zijn rug ging en kraste voorzichtig met mijn nagels. Hij trok zich even terug voor hij op het puntje van mijn tong beet en mijn mond verder verkende. Ik moest toegeven dat ik dit echt fijn vond, veel fijner dan alle korte kussen in het openbaar. We werden niet meer gestoord, alles was dicht en op slot. Mijn telefoon was nog beneden en ik zou niet de moeite gaan nemen om dat ding te gaan pakken als we bezig waren. De verloving zou morgen vast in alle bladen staan en eerlijk? Het kon me niet schelen. Ik was gelukkig en dat kon niemand van me afpakken. Ik had nog geen ervaring in dit onderwerp en ik wist niet wat ik moest doen, we waren alleen maar gebleven bij het zoenen en eerlijk? Ik was nerveus. Ruwer dan normaal begon ik zijn mond verder te verkennen en likte zacht over zijn tanden. Ik hoopte maar dat hij me hierin ging begeleiden, want ik had geen idee wat ik moest doen. Ik moest me geen zorgen meer maken, alles kwam gewoon op zijn pootjes terecht, net als vanavond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.