• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    Ik keek hem peinzend aan en rolde met mijn ogen. "Ik ken je te goed, Payne." Lachte ik schamper. Mijn mond viel zowat open toen hij vertelde wat er echt was gebeurd. "Hij heeft wat?!" Riep ik. Ik beet hard op mijn lip op alle woede te verbergen en ademde diep in en uit. "Dat kan je niet menen.. Waarom?!" Riep ik en keek Liam onbegrijpelijk aan. "Liam, ik snap het niet meer. Waarom doen jullie dit in hemelsnaam? Ik.. Ik." Ik kwam niet meer verder en zuchtte zachtjes. "Waarom? Ik smeek het je om het me te vertellen. Elk detail wat je voor me hebt achtergehouden. Je weet dat ik om je geef en je wil helpen." Ik keek Liam hopeloos aan en pruilde mijn onderlip. Smeken kon ik wel ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik zuchtte toen ik haar reactie hoorde. Ik had het wat moeten afzwakken, maar dat had ze ook geweten. "Shhh, rustig maar. Alles is weer goed en hij heeft niets." Ik had mijn belofte gehouden en hem met geen vinger aangeraakt. Ik keek haar aan toen ze mijn blik zich en ik zag het onbegrip in haar ogen. Ik kneep hard in de armleuningen van de stoel en beet hard op mijn wang om niet in te geven aan haar gesmeek. Het was zo lastig en haar grote bruine puppy ogen hielpen zeker niet mee. Ook het pruillipje niet. "Kom eens hier." zei ik zacht. Nu mijn blauwe oog compleet weggepoedert was en het nog niet was opgezwollen kon ik zo zeker wel het podium op... Of haar een zoen geven.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik schudde langzaam mijn hoofd en zuchtte. ''Dat er alleen maar iets met jou is gebeurd, maakt me nog.. Nog nieuwsgieriger. Ik bedoel, waarom heb jij niks gedaan? Belofte ja, maar in zulke omstandigheden zou ik er toch voor gaan.'' mompelde ik zachtjes. ''En daarbij, waarom zou de verrassing zo groot zijn..?'' grinnikte ik. Ik plofte zacht op zijn schoot en grijnsde even. ''Je moet wel oppassen voor je oog, straks gaat 'ie nog opzwellen en gaan je fans flauwvallen.'' lachte ik. Ik ging zachtjes door zijn haren heen en glimlachte licht. Na het concert ging ik wel met Zayn praten, het kon me niets schelen wat voor'n excuus hij had.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Onder het luisteren pakte ik haar handen en begon zacht met haar vingers te spelen. Ik glimlachte. "Het is iets heel groots en ik wil hem niet nog meer tegen me in het harnas jagen, zeker niet nu hij er vrede mee lijkt te hebben." Ik zag hoe ze opstond en op mijn schoot plofte. Ik sloeg mijn armen om haar middel en pakte haar handen weer nadat ze door mijn haar was gegaan. "Het duurt nog wel een paar uur voor het dik is. Dan ben ik al lang weer veilig backstage." zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik tilde haar in mijn armen en stond op. "Kom, dan gaan we er vast naartoe. We zullen zo wel op moeten." Ik drukte zacht nog een kus op haar slaap en liep voorzichtig met haar in mijn armen richting het podium. Daar zag ik Lou al zitten. Ik zette Marie-Anne neer en ging naast hem staan. "Zin in?" vroeg ik vrolijk terwijl ik mijn in-ears en een kastje aangereikt kreeg die ik zelf in mijn oren, door mijn shirt en in mijn kontzak freubelde.


    Bowties were never Cooler

    (wat kan ik doen met Niall?)

    [Naar het podium komen]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik fronste even en rolde met mijn ogen. "Ik geef het op en ik wacht geduldig." Zei ik zuchtend en klemde me vast aan Liam toen hij me optilde. "Ik hou zoveel van je. Dat weet je toch." Grinnikte ik en drukte een kus op zijn neus. Ik had nog nooit zoveel van iemand gehouden en nog nooit een echte vriend gehad. Hij zette me neer en ik stond op. "Wel oppassen voor je oog, niet stuntelen anders gaat het pijn doen." Lachte ik zachtjes in zijn oor en ging aan de rand van het podium zitten die backstage leidde. Ik had best wel zin in het optreden, alleen maar omdat Liam me dan zijn verrassing ging vertellen. Ik had geen geduld. "Ik snap niet hoe jullie het uithouden met al die tienermeisje met hormonen." Plaagde ik en lachte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson:

    Ik kijk op uit mijn gedachten van een bekende stem. "Zin in?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Zoals altijd. Nerveus en verveeld' concludeer ik. Ik zie wat beschadigde make-up op zijn wang. Is dat een plek? 'Zayn?' vraag ik simpel terwijl ik naar zijn wang staar. Ik schud mijn hoofd en kijk weer voor me uit. Wauw, wat een verandering. Maar ik ben echt beniewd wat er gebeurd is. Voorzichtig krullen mijn mondhoeken omhoog als ik denk waar dit allemaal ook al weer om gaat. 'Wanneer gaat het doek op denk je? En als we bezig zijn, wanneer stel je 'de vraag'?' vraag ik aan Liam als ik opnieuw opzij kijk met een lichte grijns. Het komt eerlijkgezegd niet echt bij me binnen dat een jongen van de band gaat trouwen, en dan nog met een zusje van een ander bandlid. Daar zal ik waarschijnlijk nog wel even over doen. Maar wat wel bij me binnenkomt is dat ik al blij voor ze ben.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    | Phrases -> Exposed. En ik zal kijken of ik zo snel mogelijk kan reageren. ^-^ x|

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 20:52 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden. "Fijn" zei ik voor ik haar optilde en rustig begon te lopen. "Ik ook van jou, lieverd" Ik zette haar neer en ging naast Louis staan. "Zin in?" vroeg ik. Ik wel, echt heel erg. "Alles komt goed, zoals altijd." Ik knikte. "Blauw oog, bloedneus en ik denk gekneusde ribben. Maar gelukkig is alles nu helemaal goed." Ik haalde een hand door mijn krullen en spiekte langs het gordijn het was echt helemaal stikvol. Ik keek even om naar Annie. "Soms wel, maar ze zijn er speciaal voor ons en dat maakt je toch ook weer heel erg dankbaar." Ik richtte me toen weer op Louis. "Nog 10 minuten voor we op moeten. En ik ga het doen voor het laatste nummer. Ik heb met Hazza geruild waardoor ik nu zijn stuk mag zingen in What Makes You Beautiful, dus alles komt goed." Ik controleerde nog even of mijn zender het deed en of de ring in m'n zak zat. "Kan jij een foto maken?" vroeg ik aan Louis. Het was toch een heel bijzonder moment en ik wilde het wel graag vastgelegd hebben van dichterbij dan 20 meter. Nu het steeds dichterbij kwam werd ik wel heel erg gespannen. Ik kreeg een microfoon in mijn handen gedrukt en begon ermee te spelen. Ondertussen warmde ik mijn stem wat op.


    Bowties were never Cooler

    [Llamarmy --> KiliOfDurin]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    'Tuurlijk mate!' antwoord ik. Ik ben bijna nerveus voor hem, maar ik weet het niet zeker door mijn eigen zenuwen. ik heb altijd het gevoel dat ik ontzettend goed moet presteren. De andere jongens kunnen nou eenmaal beter zingen. Op dat moment worden de microfoons in onze handen gedrukt. Ik zie dat Liam ermee priegelt, logisch. Ik leg mijn hand op zijn schouder en zeg: 'Geniet er maar gewoon van' en schenk hem een glimlach. 'Maar haal je haar op tijdens je solo? Of in het begin al...?' vraag ik. Nouja, hij moet het wel allemaal klaar hebbben. En ik ben ontzettend benieuwd!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne
    Mijn gedachten dreven af terwijl ik met de microfoon priegelde. Echt iets deed ik niet, maar het hielp me iets rustiger te worden. In mijn hoofd liep ik het hele plan nog eens door. Ik schrok op van een hand op mijn schouder en merkte toen dat het Lou was en werd weer rustig. Een grijns verscheen op mijn gezicht en ik knikte. "Ga ik zeker doen, Lou." Ik ging nog eens door mijn krullen en keek naar de klok 7 minuten. "Als we het laatste nummer aankondigen, dat is namelijk dat gewisselde nummer. Ik heb het wel geoefend, het zingen dan, dus het moet goed komen. Nu nog hopen dat dit alles niet voor niets is." Ik beet op mijn lip en keek naar Marie-Anne. Ik hoopte natuurlijk vurig dat ze ja zei, maar het kon altijd nog een nee worden.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    Ik knik na zijn uitleg. 'Zelf zou ik me niet al te veel zorgen maken. Ik bedoel ik snap dat je zenuwen hebt, maar jullie passen zo goed bij elkaar! En anders vullen jullie elkaar wel aan, het klopt gewoon!' zeg ik. Jammergenoeg wist ik dat niet zeker te zeggen over Phee en mij. Ze was zo verschillend, waar ik blijkbaar van houd. Maar ik denk ook niet dat ik haar aanvul, waarom werkt het dan? ik schud mijn hoofd. Het gaat hier over Liam. Marie-Anne zal vast wel ja zeggen. 'Niet dat je veel aan adviezen van mij hebt, maar als er iets is waar je je zorgen om moet maken is het dat je niet vals moet gaan zingen' zeg ik. Tja, het is waar. Niet dat Liam meteen vals zingt, maar de zenuwen kunnen het altijd nog overnemen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Curlies --> Stylez]


    I don't want you to die, I want you to suffer.