• Hi guys, ik open bij deze een gif-store, waarin je gifs kunt reserveren die ik dan voor je maak.

    Eerst een aantal voorbeeldjes van dingen die ik heb gemaakt, en dan daarna de dingen die ik moet hebben/weten om een gif te maken.










    Welke fragment? Dit is dus op voorwaarde dat het uit een film of serie komt die ik kan downloaden, en niet uit een YouTube filmpje. Het kan wel, maar dan krijg je echt een vet onscherpe gif.
    De sfeer? Wat voor soort kleur moet er overheen, enzovoort.
    Evt. tekst? Aangeven wat voor soort lettertype je wilt, welke kleur je het liefst zou hebben.


    En dan nog iets over de credit, wat ik zelf best belangrijk vind. Je hoeft mijn naam niet te vermelden, or whatsoever, zolang je maar niet zegt dat je het zelf gemaakt hebt. :'D

    Wachtlijst:
    Knight

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 17:08 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    jjaaaaaaaa ik wil

    Let me think

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 21:18 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    jjaaaaaaaa ik wil

    Ik zou zeggen, vul het lijstje in en ik ga voor je aan de slag :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kan je ook crackship GIF's maken?


    Chaos is a ladder.

    Handig! Mooie heldere GIFS, trouwens :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Arryn schreef:
    Kan je ook crackship GIF's maken?

    Je bedoelt twee gifs aan elkaar, maar dan in één ding zeg maar?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cherbourg schreef:
    Handig! Mooie heldere GIFS, trouwens :Y)

    Het koste me wel even de tijd om het zo te kunnen haha, maar dankjewel!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    uit perks of being a wallflower, ik kan je het stuk laten zien op youtube, maar het moment dat Charlie zegt "Touch my friends again and I'll blind you." en lettertypen geen idee en er hoeft niet echt een sfeer bij voor mij

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 21:25 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rhaenys schreef:
    Je bedoelt twee gifs aan elkaar, maar dan in één ding zeg maar?

    Ja! (:
    Want ik zoek voor mijn nieuwe verhalen crackship GIF's maar ik kan ze niet vinden met de personen die ik wil. (:


    Chaos is a ladder.

    Arryn schreef:
    (...)
    Ja! (:
    Want ik zoek voor mijn nieuwe verhalen crackship GIF's maar ik kan ze niet vinden met de personen die ik wil. (:

    Moet niet al te lastig zijn, als je even het dingetje invult ga ik het voor je proberen (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Silverton schreef:
    uit perks of being a wallflower, ik kan je het stuk laten zien op youtube, maar het moment dat Charlie zegt "Touch my friends again and I'll blind you." en lettertypen geen idee en er hoeft niet echt een sfeer bij voor mij


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    uit perks of being a wallflower, ik kan je het stuk laten zien op youtube, maar het moment dat Charlie zegt "Touch my friends again and I'll blind you." en lettertypen geen idee en er hoeft niet echt een sfeer bij voor mij

    Ik had het al gezien hoor, je staat al op de wachtlijst en ben zelfs al bezig met downloaden voor je haha


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rhaenys schreef:
    (...)
    Ik had het al gezien hoor, je staat al op de wachtlijst en ben zelfs al bezig met downloaden voor je haha
    haha voor de zekerheid you never know right? en ik ben een beetje ongeduldig de laatste week en half


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)haha voor de zekerheid you never know right? en ik ben een beetje ongeduldig de laatste week en half

    Geeft niks haha, hebben we allemaal weleens last van


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rhaenys schreef:
    (...)
    Geeft niks haha, hebben we allemaal weleens last van
    nee het is gewoon weer die bepaalde tijd van het jaar examens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)nee het is gewoon weer die bepaalde tijd van het jaar examens

    Ik weet btw niet of ik het vanavond nog afkrijg, aangezien ik nog steeds geen goede torrent heb gevonden ugh


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.