• Hi guys, ik open bij deze een gif-store, waarin je gifs kunt reserveren die ik dan voor je maak.

    Eerst een aantal voorbeeldjes van dingen die ik heb gemaakt, en dan daarna de dingen die ik moet hebben/weten om een gif te maken.










    Welke fragment? Dit is dus op voorwaarde dat het uit een film of serie komt die ik kan downloaden, en niet uit een YouTube filmpje. Het kan wel, maar dan krijg je echt een vet onscherpe gif.
    De sfeer? Wat voor soort kleur moet er overheen, enzovoort.
    Evt. tekst? Aangeven wat voor soort lettertype je wilt, welke kleur je het liefst zou hebben.


    En dan nog iets over de credit, wat ik zelf best belangrijk vind. Je hoeft mijn naam niet te vermelden, or whatsoever, zolang je maar niet zegt dat je het zelf gemaakt hebt. :'D

    Wachtlijst:
    Knight

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 17:08 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik zou wel een gif willen, maar ik heb echt geen idee uit elke films, heb wel een omschrijving?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    Ik zou wel een gif willen, maar ik heb echt geen idee uit elke films, heb wel een omschrijving?

    Het is het makkelijkst als je me echt een fragment geeft dat ik kan gebruiken :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Scorpia schreef:
    Ik wil jouw skills leren! ):
    En wil je je gemaakte gifs onder een spoiler doen? No offence.

    Heb ik gedaan en thanks haha


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Silverton schreef:
    uit perks of being a wallflower, ik kan je het stuk laten zien op youtube, maar het moment dat Charlie zegt "Touch my friends again and I'll blind you." en lettertypen geen idee en er hoeft niet echt een sfeer bij voor mij

    Ik heb 'm af, het is me toch gelukt. :'D
    Ook hier is het plaatje weer de link


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rhaenys schreef:
    (...)
    Ik heb 'm af, het is me toch gelukt. :'D
    Ook hier is het plaatje weer de link

    yay THANK YOU


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Welk fragment: Een fragment uit Harry Potter and the Deathly Hallows, dat je Harry aan de ene kant hebt, en dan één van Selena Gomez (die de hoofdpersonage is).
    De sfeer: Verdriet.
    Evt. tekst: Vestrum cogitans. De tekst heb ik als het kan duidelijk, en een met én zonder tekst zodat ik ze alle bij kan gebruiken (':

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 21:01 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."