• Hi guys, ik open bij deze een gif-store, waarin je gifs kunt reserveren die ik dan voor je maak.

    Eerst een aantal voorbeeldjes van dingen die ik heb gemaakt, en dan daarna de dingen die ik moet hebben/weten om een gif te maken.










    Welke fragment? Dit is dus op voorwaarde dat het uit een film of serie komt die ik kan downloaden, en niet uit een YouTube filmpje. Het kan wel, maar dan krijg je echt een vet onscherpe gif.
    De sfeer? Wat voor soort kleur moet er overheen, enzovoort.
    Evt. tekst? Aangeven wat voor soort lettertype je wilt, welke kleur je het liefst zou hebben.


    En dan nog iets over de credit, wat ik zelf best belangrijk vind. Je hoeft mijn naam niet te vermelden, or whatsoever, zolang je maar niet zegt dat je het zelf gemaakt hebt. :'D

    Wachtlijst:
    Knight

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 17:08 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rhaenys schreef:
    (...)
    Ik weet btw niet of ik het vanavond nog afkrijg, aangezien ik nog steeds geen goede torrent heb gevonden ugh
    is niks, al zou ik je het stukje wel kunnen laten zien? (met youtube oc)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)is niks, al zou ik je het stukje wel kunnen laten zien? (met youtube oc)

    Het stukje ken ik al, da's vlak nadat Charlie die gang in elkaar geramd heeft omdat ze Patrick aanvielen haha


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rhaenys schreef:
    (...)
    Het stukje ken ik al, da's vlak nadat Charlie die gang in elkaar geramd heeft omdat ze Patrick aanvielen haha
    hah aje hebt hem gezien haha ok nog beter en die film was zoooo saaad anyway, je gifs zien er super uit trouwens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)hah aje hebt hem gezien haha ok nog beter en die film was zoooo saaad anyway, je gifs zien er super uit trouwens

    ik vond het echt een prachtige film, janken dat ik deed haha. en thanks :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rhaenys schreef:
    (...)
    ik vond het echt een prachtige film, janken dat ik deed haha. en thanks :'D
    Ik ook en dat doe ik anders nooit, nee zelfs bij de titanic niet, maar die vrouw was gewoon oerstom naar mijn mening


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn crackship verzoeken.

    Welk fragment? Ik zou graag een GIF willen van Shay Mictchell [beter bekend als Emily uit Pretty Little Liars] en Michael Trevino [beter bekend als Tyler uit The Vampire Diaries] en dan graag als crackship, dus dat de GIF's aan elkaar vast zitten zeg maar. Voor Shay maakt de GIF me niet echt uit, kan zelf niet echt een goede vinden en voor Tyler heb ik graag deze, of in ieder geval die scène.
    De sfeer? Normaal, desnoods spannend of romantisch.
    Evt. tekst? Graag 'Changes' in een lettertype dat veel op het lettertype van The Vampire Diaries lijkt.
    [Voor mijn The Vampire Diaries fanfic]

    Welk fragment? Het liefst deze en deze GIF.
    De sfeer? Spannend.
    Evt. tekst? Zou je “Heavy” erop kunnen zetten? Het liefst in het wit, grijs of zwart, dus wel een 'neutraal' kleurtje... Kijk maar welke kleur het beste leesbaar is. En qua lettertype heb ik graag een lettertype dat dik is maar ook sierlijk, dus een beetje hetzelfde lettertype als 'Beauty and the Beast' van Disney. Dus als je een lettertype zou kunnen vinden wat daar op zou lijken, dan graag.
    [Voor mijn The Twilight Saga fanfiction]

    Welk fragment? Het liefst deze GIF en een vrolijke GIF van Vanessa Hudgens zoals deze.
    De sfeer? Romantisch & eng
    Evt. tekst? Zou je de tekst “Secrets” erop kunnen zitten? Het liefst in een sierlijk en italic lettertype maar nog wel dat het leesbaar is.
    [Voor mijn Pretty Little Liars fanfiction]


    Ik weet dat het écht veel is, en als het echt niet lukt dan snap ik dat volkomen maar je zou me écht blij maken ermee. Neem alle tijd die je nodig hebt!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 22:02 ]


    Chaos is a ladder.

    Arryn schreef:
    Mijn crackship verzoeken.

    Welk fragment? Ik zou graag een GIF willen van Shay Mictchell [beter bekend als Emily uit Pretty Little Liars] en Michael Trevino [beter bekend als Tyler uit The Vampire Diaries] en dan graag als crackship, dus dat de GIF's aan elkaar vast zitten zeg maar. Voor Shay maakt de GIF me niet echt uit, kan zelf niet echt een goede vinden en voor Tyler heb ik graag deze, of in ieder geval die scène.
    De sfeer? Normaal, desnoods spannend of romantisch.
    Evt. tekst? Graag 'Changes' in een lettertype dat veel op het lettertype van The Vampire Diaries lijkt.
    [Voor mijn The Vampire Diaries fanfic]

    Welk fragment? Het liefst deze en deze GIF.
    De sfeer? Spannend.
    Evt. tekst? Zou je “Heavy” erop kunnen zetten? Het liefst in het wit, grijs of zwart, dus wel een 'neutraal' kleurtje... Kijk maar welke kleur het beste leesbaar is. En qua lettertype heb ik graag een lettertype dat dik is maar ook sierlijk, dus een beetje hetzelfde lettertype als 'Beauty and the Beast' van Disney. Dus als je een lettertype zou kunnen vinden wat daar op zou lijken, dan graag.
    [Voor mijn The Twilight Saga fanfiction]

    Welk fragment? Het liefst deze GIF en een vrolijke GIF van Vanessa Hudgens zoals deze.
    De sfeer? Romantisch & eng
    Evt. tekst? Zou je de tekst “Secrets” erop kunnen zitten? Het liefst in een sierlijk en italic lettertype maar nog wel dat het leesbaar is.
    [Voor mijn Pretty Little Liars fanfiction]


    Ik weet dat het écht veel is, en als het echt niet lukt dan snap ik dat volkomen maar je zou me écht blij maken ermee. Neem alle tijd die je nodig hebt!


    In principe is het gewoon te doen, ik zit alleen een beetje met de tekst die erop moet. Aangezien je gifs hebt gekozen die van tevoren al gemaakt zijn, kan ik er geen tekst meer opzetten (ik heb namelijk niet de gif met layers zoals wanneer je hem zelf maakt in ps. Is dit een probleem?
    Ik kan trouwens ook niets met de kleuren, gezien dezelfde redenen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 22:19 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Silverton schreef:
    (...)Ik ook en dat doe ik anders nooit, nee zelfs bij de titanic niet, maar die vrouw was gewoon oerstom naar mijn mening

    Ik jank wel bij iedere film hoor, daar niet van.Gisteren nog toen een oude vrouw eruit werd gestuurd bij Heel Holland Bakt..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Rhaenys schreef:
    In principe is het gewoon te doen, ik zit alleen een beetje met de tekst die erop moet. Aangezien je gifs hebt gekozen die van tevoren al gemaakt zijn, kan ik er geen tekst meer opzetten (ik heb namelijk niet de gif met layers zoals wanneer je hem zelf maakt in ps. Is dit een probleem?
    Ik kan trouwens ook niets met de kleuren, gezien dezelfde redenen.

    Oh, dat is geen probleem hoor. Doe het dan maar zonder de tekst en de kleuren. (:


    Chaos is a ladder.

    Ik ga jou even followen op Tumblr :').

    Ik wil heel graag een GIF uit The Dark Knight Rises.
    Dit is het stukje Klik. Dit is even een Youtube link, om je te laten zien welk stukje ik bedoel. Als downloaden beter kwaliteit oplevert, dan heb ik dat wel liever! Lukt het van 2:12 tot 2:36 (de ontploffing)?


    Welke fragment?
    Uit The Dark Knight Rises Klik. 2:12 tot 2:36 (de link even ter illustratie wat ik graag wil hebben)
    De sfeer? Wat voor soort kleur moet er overheen, enzovoort.
    Ik hoef op zich helemaal niets erover heen. Als jij iets vind wat er mooi bij past, mag je dit natuurlijk wel toepassen.
    Evt. tekst? Aangeven wat voor soort lettertype je wilt, welke kleur je het liefst zou hebben.
    Nee.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 13:17 ]


    The odds are néver in our favor.

    Silverton schreef:
    (...)Ik ook en dat doe ik anders nooit, nee zelfs bij de titanic niet, maar die vrouw was gewoon oerstom naar mijn mening

    Ik kan geen goede Torrent vinden om de Perks te downloaden, dus tenzij je er zelf nog een hebt voor me, ben ik bang dat het niet kan. :c


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Arryn schreef:
    (...)
    Oh, dat is geen probleem hoor. Doe het dan maar zonder de tekst en de kleuren. (:

    I.



    II. .



    III.



    Plaatjes zijn links :D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 16:58 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Knight schreef:
    Ik ga jou even followen op Tumblr :').

    Ik wil heel graag een GIF uit The Dark Knight Rises.
    Dit is het stukje Klik. Dit is even een Youtube link, om je te laten zien welk stukje ik bedoel. Als downloaden beter kwaliteit oplevert, dan heb ik dat wel liever! Lukt het van 2:12 tot 2:36 (de ontploffing)?


    Welke fragment?
    Uit The Dark Knight Rises Klik. 2:12 tot 2:36 (de link even ter illustratie wat ik graag wil hebben)
    De sfeer? Wat voor soort kleur moet er overheen, enzovoort.
    Ik hoef op zich helemaal niets erover heen. Als jij iets vind wat er mooi bij past, mag je dit natuurlijk wel toepassen.
    Evt. tekst? Aangeven wat voor soort lettertype je wilt, welke kleur je het liefst zou hebben.
    Nee.


    Ik zet je op de wachtlijst en ga eraan werken! Ben wel twee daagjes naar de camping dus het duurt even, maar daarna heb je het van me. :3
    En thankss, wat is jouw url? :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik wil jouw skills leren! ):
    En wil je je gemaakte gifs onder een spoiler doen? No offence.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 21:09 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Rhaenys schreef:
    (...)

    Ik zet je op de wachtlijst en ga eraan werken! Ben wel twee daagjes naar de camping dus het duurt even, maar daarna heb je het van me. :3
    En thankss, wat is jouw url? :'D

    Dat is geweldig, dank je! Neem je tijd, haha.
    Inmydreamswearetogether.


    The odds are néver in our favor.