• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Kiam Sam Young

    Zoals de afgelopen jaren, was de brief weer thuis gekomen. Of ik terug zou keren, waar niks van te willen was. Ik moést terug, maar ik deed het met plezier. Dit zou mij laatste jaar worden, waar ik overigens zin in had. Ik liep naar de bekende, grote ingang terwijl mijn koffers achter me aan kwamen. Nouja kwamen, ik trok ze zelf mee. Net zoals elk jaar zouden we weer in de ceremoniezaal moeten verzamelen, waar we dingen kregen uitgelegd. "Dit word weer en leuk jaar," mompel ik als ik de zaal binnen loop.

    (mon topics ,ik post zo ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    Met een nors gezicht stapte ik uit de auto. Ik was niet van plan om mijn vader, die ongelooflijk moeilijk had gedaan om mij hierheen te brengen, terwijl hij de ochtend vrij had, nog vrolijk gedag te zeggen. Hij kon wat mij betreft echt even in de stront zakken. De hele rit lang had hij gezeurd over het feit dat ik een halfwas was en dus, als ik niet op gruwelijke wijze door zou gaan door mijn organen eruit te hoesten, een vampier zou worden. Demonstratief had ik midden in de autorit mijn camouflagecrème van mijn voorhoofd geveegd. Ik wist dat het niet mocht, maar ach, als ze mij iets wilden maken, zou Nux mij toch wel waarschuwen, voor ze mij te pakken kregen.
    'Amayla McBryar, zeggen we geen gedag meer? En bedanken we ook niet meer?' riep mijn vader door zijn opengedraaide raampje. Ik gromde zacht en draaide mij pissig om.
    'Ik héét geen Amayla McBryar. Leer nou eens gewoon mijn naam R A V E N. Raven, niet dat dat jou kan schelen. En je verdient geen bedankje en ook geen gedag,' beet ik hem toe, voor ik snel doorliep met mijn rugzak op mijn rug en mijn grote koffer achter mij aan. Ik had hier echt geen trek in vandaag. Ik mocht eindelijk terug naar huis, na deze veel te lange vakantie. Dat was een vrolijk moment en mijn vader ging dat mooi niet verpesten.


    Happy Birthday my Potter!

    Audrey Lynn Winchester:
    Ik keek om me heen en kon een kleine glimlach niet onderdrukken. De vakantie was natuurlijk geweldig geweest, maar ik had thuis echt gemist.
    Ja, ik noemde Het huis van de nacht inderdaad mijn thuis. Ik zou hier nog drie jaar doorbrengen en daarna in een volwassen vampier veranderen en beginnen met het echte leven. Tenminste, als mijn lichaam in die tussen tijd de veranderingen niet afstootte. Ik was soms wel bang over het feit wat na de verandering met me zou gebeuren. Of ik wel een goede baan zou krijgen, of ik dan op mezelf zou wonen en dat soort dingen.
    Ik pakte mijn koffer stevig vast en liep het grote gebouw binnen. Direct zag ik verschillende tieners heen en weer lopen. Sommige die hun vrienden zochten, sommige op zoek naar de ceremoniezaal. Ik liep verder en ging direct door naar de ceremoniezaal.
    Ik had niet bepaald veel vrienden gemaakt het afgelopen jaar. Ik kende wel een aantal mensen, maar ik had nooit de moeite genomen om vrienden met ze te worden. Dit jaar had ik besloten dat anders te gaan doen. Ik kon niet nog eens een heel jaar alleen doorbrengen.
    Toen ik de ceremoniezaal binnen liep was het eerste dat mij opviel het prachtige beeld van onze lieve godin Nux. De geur van wierook drong mijn neus binnen en het enige licht dat in de kamer was waren die van de kaarsen die door de hele zaal verspreid stonden. Ik zocht een plekje uit en liet me op een stoel neer vallen en legde vervolgens mijn koffer met moeite naast me neer.
    Zo, en dan nu wachten tot de ceremonie zou beginnen.

    James Daniel Stark:
    'Zo Duchess, we zijn er.' mompelde ik tegen de grote, blonde Labrador die naast me stond te kwispelen. Ik keek op naar het grote gebouw en voelde de aanwezige krachten die zicht rondom het gebouw bevond.
    Ik moest toegeven, Het huis van de nacht hier in Tulsa was zo slecht nog niet. Ik weet niet wat ik had verwacht, maar zeker dit niet.
    Ik glimlachte kort naar Duchess en aaide kort over haar kop. 'Ik hoop dat we het hier leuk zullen hebben.'
    Met mijn weekendtas stevig in mijn ene hand en mijn pijlenkoker en boog stevig op mijn rug, liep ik het gebouw binnen. Direct bevond ik me in een drukke menigte die allemaal als kippen zonder kop heen en weer liepen.
    Ik draaide met mijn ogen naar de mensen en liep maar ergens heen. In de brief stond dat ik naar een één of andere ceremoniezaal moest, maar Joost mocht weten waar die was.
    'Sorry, mag ik je wat vragen?' vroeg ik een random jongen(Kian) met groene ogen en bruin haar.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 20:18 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Mijn topics


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Michael Elliot Turner

    "Komaan Catnip."zeg ik tegen de slome kat die op zijn gemakje achter me aan loopt. Ik zucht even lachend en til hem dan op. Meteen zie ik aan zijn schattige snoetje ,dat hij dat veel liever heeft.
    Ik was erg blij dat ik hier eindelijk weer was. Minder slechte herinneringen en hier ken ik tenminste mensen ,die zijn zoals ik ,waar ik me dus niet voor hoef te verbergen. Of ja ,soms doe ik dat wel ,maar alleen als ik niet gezien wil worden.
    Ah ja ,ik hield wel van mijn kracht ,ik kon er lekker grappen mee uithalen. Ik kriebel Catnip even over zijn pluizige buikje en zet hem daarna op mijn schouders ,waar hij dan in mijn nek gaat liggen.
    Ik nam mijn sporttas met al mijn spullen goed vast en ga ,daarna richting de ceremoniezaal.

    Thomas Gabriel Mc.Down
    Teal ,de witte pluizige kat stapt met sierlijke passen het plein op ,ze had duidelijk veel meer zin hierin dan ik had.
    Mijn hele zomer was een ramp,ik werd uitgescholden ,mijn ouders verachten me en ik mag mijn kleine lieve zusje niet meer zien ,wat ik dus het ergste van alles vond.
    Maar ik had wel een echte vriendin gevonden ,of tja kat. Ik glimlach kleintjes naar de witte pluizenbol en pak ze dan op ,omdat ik bang ben haar kwijt te geraken hier.
    Het was hier echt gigantisch groot en ik vroeg me echt af wat ik hier eigenlijk deed.
    Op de brief die ik had gekregen ,stond dat ik naar de ceremoniezaal moest ,maar ik had geen flauw idee waar dat moest zijn.
    Ik ziet wat rond te kijken en ik schrik op als Teal uit mijn armen springt en naar een meisje toe loopt. Ik zucht even zacht en volg Teal dan naar het meisje.
    "Euhm ,excuseer weet jij misschien waar de ceremoniezaal is?"vraag ik dan zachtjes aan het meisje.

    (iemand voor Michael of Thomas ? :3 )

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 20:59 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:

    (iemand voor Michael of Thomas ? :3 )


    (Ik heb Raven?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Wil iedereen straks zijn of haar keuzen vakken door geven die je wilt volgen. Je mag er meer als één kiezen.)


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (Wil iedereen straks zijn of haar keuzen vakken door geven die je wilt volgen. Je mag er meer als één kiezen.)

    [Kian voor muziek en boogschieten! Ik reageer zo eventjes!]

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik heb Raven?)


    (Is goed :3 ,je mag kiezen naar wie je ze stuurt ^^ En Michael heeft als keuze vakken * Paardrijden en muziek en Thomas heeft * Drama en ,schermen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aiden Josh Mccloud:
    Fluitend liep ik tussen de grote hekken door, het school terrein op.
    'Ayo!' begroette ik verscheidene mensen die ik herkenden en liep daarna gelijk weer door naar de ingang van het grote gebouw.
    'Eindelijk weer terug, Max.' zei ik tegen mijn hond en keek naast me waar hij vrolijk stond te kwispelen. Ik grinnikte zachtjes en liep met mijn sporttas in mijn hand richting de grote eiken deuren.
    'Aiden, wat leuk je weer te zien!' Ik keek verbaasd op in het gezicht van de hogepriesteres.
    'Oh, hallo. Ik vind het ook leuk om mezelf hier weer te zien.' glimlachte ik en knikte kort naar Ifigenia waarnaar ik mijn vuist op mijn hart drukte en haar met een korte buiging groette.
    'Ik ben blij dat te horen.' Haar vriendelijke, warme stem deed me tot rust komen en ik voelde me weer helemaal thuis. 'Maar ik moet nu weer verder, ik zie je straks in de ceremoniezaal.'
    'Ja, het lijkt me een goed idee als ik maar ook die kant op ga.' stemde ik met haar in en vervolgde vlug mijn weg naar de ceremoniezaal met Max aan mijn zijde.


    "We accept the love we think we deserve."

    Fleeko schreef:
    (...)

    (Is goed :3 ,je mag kiezen naar wie je ze stuurt ^^ En Michael heeft als keuze vakken * Paardrijden en muziek en Thomas heeft * Drama en ,schermen )


    (Het maakt mij vrij weinig uit, maar stuur anders Thomas maar, kan ze hem gelijk vertellen waar de ceremoniezaal is c; Btw, Raven gaat voor paardrijden en schermen c: )


    Happy Birthday my Potter!

    (ik zal anders mijn post wat aanpassen goed ? Edit* Heb mijn post aangepast ^^ )

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 20:59 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (ik zal anders mijn post wat aanpassen goed ? )


    (Oké c: )


    Happy Birthday my Potter!