• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    {De kamer indelingen staan op het prikbord aangegeven boven aan de topic!}



    (Kan het zijn dat het er nog niet staat?)


    Do what you love, love what you do

    [Ik ben nogal vaak op m'n iphone op quizlet, dus dan reageer ik sloom en weet ik dus ook nooit of ik aan die 3 regels kom haha (: ]

    Bieberen schreef:
    [Ik ben nogal vaak op m'n iphone op quizlet, dus dan reageer ik sloom en weet ik dus ook nooit of ik aan die 3 regels kom haha (: ]


    {Maakt niet uit, ik zal er rekening mee houden (: En ja sorry, het staat er nu pas haha. De kamer indelingen zijn bekend! Ik moet alleen nog de roosters maken

    EDIT: Ik zal morgen weer verder gaan want ik moet vandaag vroeg slapen, aangezien ik morgen een sollicitatie gesprek heb om kwart over 1. Morgen zal ik ook gelijk iedereen zijn rooster toesturen via PB en het bij elke personage in de rollen story plaatsen. Alvast slaaplekker iedereen!}

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:01 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Nu staat het er wel op is niet erg hoor :)


    Do what you love, love what you do

    Fleeko schreef:
    Thomas Gabriel Mc.Down

    Raven knikte,wat dus betekende dat er ongewone vakken waren. 'Vampier Sociologie is denk ik het beste voorbeeld van ongewone vakken. Daar leer je dingen die handig zijn om te weten. Zoals dingen over bloedlust en dat soort shit. Verder gaat geschiedenis meer over vampier-geschiedenis en krijgen we ook dingen zoals schermen, paardrijden en boogschieten, maar dat zijn keuzevakken samen met vakken als muziek en drama,' beantwoorde ze mijn vraag en ik knikte even.
    Schermen klonk echt leuk om te doen als keuzevak. We gingen het gebouw binnen en stonden nu voor een zaal ,wat waarschijnlijk de ceremoniezaal is.
    "Dus euhm ,mag ik bij jou zitten of zit je liever bij iemand anders?"vraag ik haar dan zachtjes. Ik hoopte dat ze het niet erg vond ,want Raven ken ik nu een beetje en dat is altijd fijner dan naast iemand totaal onbekend te zitten.


    Raven Amayla Morana

    We liepen de ceremoniezaal in en ik keek even genietend om mij heen. Eindelijk weer thuis. Van mij mocht de vakantie wel gewoon afgeschaft worden. Dat zou ik helemáál niet erg vinden. 'Dus euhm, mag ik bij jou zitten, of zit je liever bij iemand anders?' vroeg de jongen alweer ontzettend zachtjes. Ik ging niet echt heel veel met mensen om. Alleen met een paar meiden die het wel leuk vonden dat ik rijk was en gezegend door Nux, maar verder kon mijn welzijn ze vrij weinig schelen. Ik besloot dus dat ik liever naast Thomas zat, dan naast hen.
    'Geen probleem. Ik kan niemand bedenken bij wie ik liever zit,' zei ik dan ook met een knipoog. 'Oh, er is trouwens wel één voorwaarde.' Ik wachtte even om de spanning vast te houden. 'Praat niet de hele tijd zo ongelooflijk zachtjes. Het is niet dat ik je bijt of zo... hoewel... we veranderen natuurlijk wel in vampiers.' Ik plofte op een lege stoel neer en klopte op die naast mij, om aan te geven dat hij moest gaan zitten.
    Bijna gelijk begon de ceremonie en vertelde Ifigenia alle standaard dingen. Voor mij nogal saai, maar voor halfwassen zoals Thomas ontzettend handig. Ik staarde een beetje loom voor mij uit, terwijl ik niet aan het slapen gaan probeerde te denken. Vroeger had ik altijd nachtmerries. Tegenwoordig was dat niet meer echt zo, hoewel ik natuurlijk elk moment van de dag een visioen kon krijgen.
    'Wees gezegend,' mompelde ik, toen ze eindelijk klaar was en keek naar Thomas. 'Zullen we maar kijken welke kamers we hebben? Met een beetje geluk liggen ze niet te ver uit elkaar en kan ik je de weg wijzen, zonder helemaal om te lopen.'

    (sorry voor de late post. Moest nogal veel regelen en toen kwam er ook nog een vriend met allemaal problemen om hulp vragen)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 13:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {Ik ben weer terug ^^ Ik ben net klaar met de roosters dus die zal ik direct iedereen toesturen via PB. Ook zal ik ze in de rollen story plaatsen van ieder zijn personage. Als je geen rooster hebt ontvangen binnen 10min dan betekent dat, dat je geen keuzevakken hebt ingevuld en dat nog even moet doorgeven.

    EDIT: Alle roosters zijn verzonden!}

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:51 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Thomas Gabriel Mc.Down

    'Geen probleem. Ik kan niemand bedenken bij wie ik liever zit,' zei ze met een knipoog. 'Oh, er is trouwens wel één voorwaarde.' Ik keek haar vragend aan ,maar ze bleef even wachten om de spanning erin te houden.'Praat niet de hele tijd zo ongelooflijk zachtjes. Het is niet dat ik je bijt of zo... hoewel... we veranderen natuurlijk wel in vampiers.' zei ze en plofte zich neer op een lege stoel. Ze klopte naast zich en ik ging naast haar zitten. "Ja is goed sorry."zeg ik nu al wat luider dan daarnet.
    De ceremonie begon en een jonge dame kwam het podium op. Ze had vreemde tekens op haar gezicht ,maar ze was wel mooi.
    'Welkom kinderen!' begon ze haar toespraak.
    'Het is een genoegen om jullie allemaal hier te zien. Voor de gene die hier nieuw zijn; Welkom in Het huis van de nacht. Tegen de oude bekende zeg ik; Welkom terug!' ze stopte even en ging dan verder
    'Voor de halfwassen die mij nog niet kennen: Ik ben Ifigenia Crypsley. De hogepriesteres van de school. Ik zal, met de rest van de vampiers, ervoor zorgen dat jullie alles te weten komen over jullie nieuwe leven. Wij zullen ervoor zorgen dat jullie de veranderingen zullen doorstaan, maar wanneer het lichaam deze afstoot kunnen wij, noch Nux, je helpen. Ik wil niet dat jullie je daar druk om maken, het komt maar heel weinig voor dat een halfwas de verandering afstoot.' zei ze en ik keek even naar Raven ,die daarnet zei dat het heel normaal was.
    'Jullie zullen hier vier jaar lang verblijven en van alles leren over het vampier zijn. De halfwassen mogen in de weekenden het schoolterrein verlaten, maar zorg er altijd voor dat het merkteken is gecamoufleerd. Ook wil ik jullie op het hart drukken dat het ernstige gevolgen kan meebrengen wanneer een halfwas te lang zich niet in het gezelschap van een vampier bevind.'Ik zal de toespraak niet te lang maken, jullie zullen alle noodzakelijke dingen te leren krijgen tijdens de lessen, die overigens morgen al beginnen. De kamer indelingen zijn te vinden op de deur wanneer jullie de ceremoniezaal verlaten. Er zijn twee slaapvertrekken; Één van de meisjes en één van de jongens. Beide slaapvertrekken zijn voorzien van een woonkamer en keuken. Iedere halfwas deelt een kamer met één kamergenoot. Alle kamers zijn voorzien van een eigen badkamer.Maar er is één regel. Na 11:00 uur komen de jongens en meisjes niet bij elkaar in het slaapvertrek tot de volgende dag weer is begonnen. Voor de rest zijn jullie vrij om te doen wat jullie willen. Wat betreft de roosters, die liggen op jullie bedden klaar. Bij deze is de ceremonie dan afgesloten en wens ik iedereen een goede nacht rust en wees gezegend!' eindigde ze haar toespraak. De andere mensen in de zaal zeiden wat terug en wat later mompelde ik ook "wees gezegend".

    'Zullen we maar kijken welke kamers we hebben? Met een beetje geluk liggen ze niet te ver uit elkaar en kan ik je de weg wijzen, zonder helemaal om te lopen.'
    stelde Raven voor en ik knikte ,waarna ik opstond en samen met haar de ceremoniezaal uitloop. Bij de deur ,stonden er inderdaad bladen ,met kamernummers op.
    Ik overloop heel erg vlug de namen af en vond dan na zo'n honderd namen eindelijk mijn naam en ik zat bij ene Aiden in kamer 144. En wat best wel grappig was ,is dat er maar tien kamers tussen die van mij en Raven zit. "Ken jij die Aiden?"vroeg ik haar dan. Het zou best kunnen dat hij er al langer zat dan mij ,maar hij kon ook totaal nieuw zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Silvanaa schreef:
    James Daniel Stark:
    'Oke mooi, Stark,' Kian grijnsde kort en keek even naar het plafond. 'En wie mag dat wel niet zijn?' Hij wees naar de hond die naast me stond.
    'Dit is mijn hond, Duchess.' stelde ik haar voor en gebaarde kort naar de labrador naast me. 'En ik vermoed dat dat jouw kat is?' Ik wees naar de kat die opgerold lag opgerold.


    Kian Sam Young
    Ik knikte 'Yes, dat is Amy,' Stark "stelde" zijn hond voor, die overigens super lief was. De ceremonie was ondertussen al begonnen, dus ik was gaan zitten.
    'Het is een genoegen om jullie allemaal hier te zien. Voor de gene die hier nieuw zijn; Welkom in Het huis van de nacht. Tegen de oude bekende zeg ik; Welkom terug!' Ze hield even pauze en glimlachte naar ons, dit zou weer dezelfde introductie worden als voorgaande jaren.
    'Voor de halfwassen die mij nog niet kennen: Ik ben Ifigenia Crypsley. De hogepriesteres van de school. Ik zal, met de rest van de vampiers, ervoor zorgen dat jullie alles te weten komen over jullie nieuwe leven. Wij zullen ervoor zorgen dat jullie de veranderingen zullen doorstaan, maar wanneer het lichaam deze afstoot kunnen wij, noch Nux, je helpen. Ik wil niet dat jullie je daar druk om maken, het komt maar heel weinig voor dat een halfwas de verandering afstoot.'
    'Jullie zullen hier vier jaar lang verblijven en van alles leren over het vampier zijn. De halfwassen mogen in de weekenden het schoolterrein verlaten, maar zorg er altijd voor dat het merkteken is gecamoufleerd. Ook wil ik jullie op het hart drukken dat het ernstige gevolgen kan meebrengen wanneer een halfwas te lang zich niet in het gezelschap van een vampier bevind.'
    'Ik zal de toespraak niet te lang maken, jullie zullen alle noodzakelijke dingen te leren krijgen tijdens de lessen, die overigens morgen al beginnen. De kamer indelingen zijn te vinden op de deur wanneer jullie de ceremoniezaal verlaten. Er zijn twee slaapvertrekken; Één van de meisjes en één van de jongens. Beide slaapvertrekken zijn voorzien van een woonkamer en keuken. Iedere halfwas deelt een kamer met één kamergenoot. Alle kamers zijn voorzien van een eigen badkamer.' Alle nieuwe halfwassen begonnen te fluisteren, ik rolde met mijn ogen.
    'Maar er is één regel. Na 11:00 uur komen de jongens en meisjes niet bij elkaar in het slaapvertrek tot de volgende dag weer is begonnen. Voor de rest zijn jullie vrij om te doen wat jullie willen. Wat betreft de roosters, die liggen op jullie bedden klaar. Bij deze is de ceremonie dan afgesloten en wens ik iedereen een goede nacht rust en wees gezegend!' Thank god, ze is klaar. Ze drukte haar vuist op haar hart en boog.
    'Wees gezegend!' Mompelde ik, niet al te hard zodat waarschijnlijk alleen Stark het kon horen.

    Ik stond op, pakte mijn koffers en gooide mijn weekendtas over mijn schouder. Amy zou wel achter me aankomen, zoals altijd. Ik liep naar de grote deur, oftewel de uitgang. Ongeduldige vierde jaars wurmden zich door de menigte, zodat ze waarschijnlijk snel konden zien bij wie ze sliepen. Ik sjokte er door heen, tot ik de brieven zag hangen. James Daniel Stark & Kian Sam Young - K126 Ik zuchtte opgelucht, ik zat met Stark in één kamer, en niet zo'n rare gast. Kamer 126 zat op de éérste verdieping, zo'n beetje in het midden van de gang. Ik voelde een pluizig staartje tegen mijn benen aan, Amy had me dus gevonden. 'Kom, we gaan naar onze kamer. Stark zien we zo wel,' ik pakte haar op en liep naar de trappen. Al snel was ik bij onze kamer en maakte deze open.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 16:25 ]

    James Daniel Stark:

    Kian knikte 'Yes, dat is Amy,' stelde hij zijn kat voor. Niet veel later begon de ceremonie en ik hield netjes mijn mond dicht.
    'Wees gezegend.' mompelde ik zachtjes en ik hoorde hoe Kian het zelfde zei toen de ceremonie was afgelopen. Zonder nog iets te zeggen sjokte hij met zijn kat richting de uitgang. Ik vermoedde om te kijken in welke kamer hij sliep.
    Ik volgde geduldig de menigte naar de uitgang en keek vlug op het blaadje dat aan de grote eiken deur was gevestigd.
    James Daniel Stark & Kian Sam Young - K126
    Ik zuchtte opgelucht. Kian leek me een aardige gozer, dus ik was zeker blij dat ik met hem op de kamer lag.
    'Kom Duchess, we gaan onze kamer zoeken.' Ik wenkte de grote labrador en liep achter een groepje jongens aan die allemaal de zelfde kant op liepen. Ik vermoedde dat ze dus richting de jongensvertrek gingen.
    Mijn vermoedde klopte inderdaad, want toen we nog een deur binnen liepen kwamen we in een grote woonkamer terecht met verscheidene banken en grote flatscreen tv's aan de muren. Aan mijn rechter zeiden was een grote keuken met genoeg plaats voor iedereen om er te kunnen ontbijten. Ik vermoedde dat de koelkasten en de kastjes dan ook vol zaten met etenswaren.
    Ik besteedde niet veel aandacht aan de andere halfwassen en liep gelijk richting de trap, opzoek naar kamer 126. Na enkele minuten gezocht te hebben had ik eindelijk de kamer gevonden. Ik liep met mijn weekendtas in mijn hand nonchalant de kamer binnen en zag dat Kian er al was.
    'Applausje voor mij, ik heb de kamer gevonden.' grinnikte ik en keek Kian grijnzend aan. Ik smeet mijn weekendtas op het bed aan de rechterkant neer en liet me er vermoeid op neer vallen.
    'Ik ben blij dat we nog een diner krijgen, want ik sterf zowat van de honger!'

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 19:02 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Ik snap het niet helemaal. Is de ceremonie al geweest?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [Ik snap het niet helemaal. Is de ceremonie al geweest?]


    (ja staat helemaal onderaan vorige pagina)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 19:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Marith

    toen de hogepriesteres gedaan had met praten drukte ze haar vuist op haar hart en daarna zei iedereen:"wees gezegend". Ik probeer het maar mee te zeggen aangezien iedereen dat doet. daarna loop ik naar de uitgang en kijk naar de deur waar de kamerindeling opstaat. Het was er heel druk. Ik drukt mezelf tussen een paar mensen en kijk naar het rooster. Ik moest naar kamer 128. En blijkbaar slaap ik er alleen. Daar was ik best blij mee ik hoef dan ook niet echt rekening te houden met iemand anders. Ik loop door de deur en zoek de kamer.


    Do what you love, love what you do

    Kian Sam Young

    Ik had mijn tas en koffers al op het linker bed gegooit, zodat Stark dus op het rechter bed kon slapen. De deur werd open gegooid, en ik zag Stark staan. 'Applausje voor mij, ik heb de kamer gevonden.' hij grijnsde en keek me aan. Ik lachte en klapte in mijn handen. 'Het was eventjes zoeken ja, maar ik heb het ook kunnen vinden!' Hij worp zijn spullen op zijn bed en liet zichzelf er vermoeid naast vallen. Nonchalant ging ik op mijn bed liggen met mijn handen achter m'n hoofd. 'Ik ben blij dat we nog een diner krijgen, want ik sterf zowat van de honger!' Ik knikte, ook ik had wel honger. 'Thank god ja, ik sterf ook zowat!' Ik had nog geen enkele andere jongen gezien in de woonkamer, dus tot nu waren we samen. Gekrabbel aan de deur zorgde ervoor dat ik wat rechtop ging zitten. Juist, Stark had de deur dicht gedaan waardoor Amy er dus niet in kon. Amy had een simpel mandje, die naast mijn bed zou komen te staan. Ik liep naar de deur, die ik snel opende zodat ze naar binnen kon. Luid gemiauw was te horen van haar, arm kind. Dat mandje had overigens niet veel zin, meestal ging ze bij me onder de dekens liggen óf bij m'n voeten. 'Stark, weet jij iets over derest van de jongens die hier komen? Meer zesde jaars, of jonger?' Ik ging op een stoel zitten en keek hem aan. Mijn rooster had ik al op het nachtkastje gelegd, zodat ik dat niet zou vergeten.

    Raven Amayla Morana

    Thomas stemde in met mijn voorstel en samen liepen we de ceremoniezaal uit. Mijn blik viel gelijk op de beloofde lijsten met de kamer indeling. Mijn ogen vlogen langs alle namen, tot ik de mijne had gevonden. Was zei niet dat kind dat haar krachten maar half onder controle had, wat nogal onhandig was soms? Volgens mij wel en daarbij had ze een kat. Ach, ik zou het vast wel overleven toch? Mijn ogen vonden ook Thomas zijn naam, aangezien hij zijn kamer vlak bij de mijne had. Dat was wel handig en misschien zelfs redelijk gezellig. Tot nu toe was hij immers wel aardig en geen oenige idioot of zo.
    'Ken jij die Aiden?' vroeg Thomas en ik knikte. Aiden zat ook in mijn jaar en volgde volgens mij ook de vakken schermen en paardrijden.
    'Ja, hij zit ook in het vierde jaar. Hij is wel aardig, maar kan ook brutaal zijn. Volgens mij is hij geen slechte kamergenoot. En hij heeft net als ik een hond,' vertelde ik Thomas naar wat ik wist. 'Maar ik ga niet echt met heel veel halfwassen om. Ik kan soms nogal... direct zijn en dan wordt ik gelijk als een bitch beschouwd,' zei ik schouderophalend.


    Happy Birthday my Potter!

    [Ah, 5 pagina's, moet ik dat allemaal bijlezen? Mag ik ergens inspringen? Iemand die een verveeld personage rondlopen heeft?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...