• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    "dat is een van mijn lievelings vakken",zegt ze. Ik kijk een beetje raar. Ik vind dat echt niet leuk. Maar ja. "Het 2de uur hebben we weer geschiedenis en dan hebben we pauze en daarna hebben we dichtkunst. Yeay dichtskunst dat is veel leuker dan gechiedenis."Maar zullen we gaan eten?",vraag ik. Het is leuker als we samen gaan want ik ken niemand anders dan Lyra en ik vind Lyra wel leuk.


    Do what you love, love what you do

    Lyra

    'Het 2de uur hebben we weer geschiedenis en dan hebben we pauze en daarna hebben we dichtkunst.' zegt ze, en ze kijkt blij. Dichtkunst klinkt saai, maar het is waarschijnlijk wel leuk, want schrijven vind ik ook leuk. 'Maar zullen we gaan eten?' vraagt ze. 'ja graag' antwoord ik 'ik rammel!" we lopen onze kamer uit, en ik kijk om me heen. 'weet jij waar de kantine is?" vraag ik.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    'weet jij waar de kantine is?", vraagt ze."Nee, misschien moeten we het aan iemand vragen ofzo", zeg ik maar. Ik kende het hier helemaal niet. En waar gingen we heen moeten voor geschiedenis. Ja dat zullen we straks wel vinden hoop ik. Nu heb ik echt honger ik wil snel die kantine vinden. Ik kijk even rond me. Maar zonder succes er loopt hier niemand behalve ik en Lyra dan.


    Do what you love, love what you do

    (MaitePayne, zou je de naam van je personage boven je posts willen zetten? Ik ga overigens de mensen die nog steeds niet gereageerd hebben, dus ook mijn kamergenote -zucht- nogmaals oproepen om te reageren en zal dan zelf ook weer een post schrijven, aangezien wachten op mijn kamergenote blijkbaar weinig zin heeft -_-)


    Happy Birthday my Potter!

    Gawain schreef:
    {Pff, ik vind het moeilijk om in de juiste tijd te blijven..}

    Hayden Dylan Morran

    'Jup ,vreemd genoeg wel,' grinnikt Michael. Ik weet dat hij meestal niet zo snel klaar is. We hebben onszelf weer eens overtroffen vandaag, een applausje waard, vind ik. Ondertussen heb ik ook al weer al mijn boeken in mijn tas zitten, wat er gelukkig niet heel veel zijn. Voor schermen heb je geen boeken nodig, denk ik glimlachend bij mezelf.
    'Ah ,nu zijn we zeker op tijd,' grinnikt Michael weer. 'Zullen we dan maar gaan ? Ik rammel,' grinnikt hij voor de derde keer alweer. Grinnik verslaafde, denk ik. Maar achja, vrolijkheid in het leven is altijd goed.
    'Is goed, ik heb ondertussen ook wel honger gekregen. En inderdaad we zullen zeker op tijd zijn,' voeg ik er glimlachend aan toe. Ik hijs mijn tas over mijn schouder en loop de deur uit richting de kantine, waar we ons ontbijt zullen krijgen. Al is het voor gewone mensen eerder het avondeten.


    Michael Elliot Turner

    'Is goed, ik heb ondertussen ook wel honger gekregen. En inderdaad we zullen zeker op tijd zijn,'zei Hayden glimlachend en ik glimlachte ook even en hijs dan mijn rugzak over mijn schouders en loop met hem mee de kamer uit en ga dan richting de kantine. Als we daar aankomen ,neem ik een fruitsapje ,een appel en een broodje kaas. Hayden ,kwam achter me dus zocht ik alvast al een plekje. Als ik een leeg tafeltje vind ,wacht ik nog even tot Hayden er ook is en ga dan naar het tafeltje toe


    (sorry voor de korte crappy post :x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayden Dylan Morran

    Samen lopen Michael en ik naar de kantine waar al een paar mensen zitten, maar nog niet veel. Het is nog vroeg en ik ben wel blij dat wij niet de eerste zijn. Over het algemeen wordt je dan nog wel eens raar aangekeken, vooral als het nog een uur is tot je lessen beginnen. Michael pakt voor mij zijn eten en ik ga ook maar eens kijken waar ik zin in heb. Gezien ik de laatste tijd niet echt veel zin meer heb ik brood, besluit ik maar om een kom muesli met yoghurt te nemen. Melk vind ik namelijk zo vies... Daarnaast pak ik nog een glas appelsap voor drinken en zie nog ergens een cracker liggen en daar vlakbij een pot abrikozen jam. Jummie!
    Tevreden met wat ik voor mijn ontbijt gevonden heb kijk ik even rond, zoekend naar Michael. Hij staat niet eens zo ver van mij weg en houdt een leeg tafeltje in de gaten, ook al zijn er nog vele lege tafeltjes. Ik loop naar hem toe en volg hem naar het tafeltje dat hij in gedachten had.
    'Weer eens een echt lekker ontbijt,' zucht ik als ik zit en zet mijn tanden in de cracker met abrikozenjam. Doordat mijn ouders die jam niet lekker vinden hebben we het nooit thuis. En spijtig genoeg voor mij moet ik dus thuis die overheerlijke jam missen. Al maakt dat het wel des te lekkerder als ik eindelijk weer jam heb.


    Stenenlikker

    MaitePayne schreef:
    'weet jij waar de kantine is?", vraagt ze."Nee, misschien moeten we het aan iemand vragen ofzo", zeg ik maar. Ik kende het hier helemaal niet. En waar gingen we heen moeten voor geschiedenis. Ja dat zullen we straks wel vinden hoop ik. Nu heb ik echt honger ik wil snel die kantine vinden. Ik kijk even rond me. Maar zonder succes er loopt hier niemand behalve ik en Lyra dan.


    Lyra

    Ik kijk rond, maar ik vind geen aanwijzingen. "kom, we zoeken zelf wel." Ik loop naar rechts, en dan duw ik een deur open. Gedempte stemmen fluisteren dingen "he! Ga weg!" Word er boos geroepen. Snel sluit ik de deur, dat was zeker een geheime meeting van leraren? Rechtdoor dan maar. Links van ons is een grote deur, waar geroezemoes uitklinkt, ik wijs op de deur, en trek mijn wenkbrauwen omhoog. "ik denk dat,we hierin moeten."


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Marith
    We lopen ergens heen waar er blijkbaar leraren ofzo een vergadering hebben. Ik volg maar gewoon Lyra. Als we eindelijk bij een grote deur zijn aangekomen waar er geluid uit komt besluiten we daar maar in te gaan en we waren juist het was de kantine ik rond me heen wow er waren hier wel vee leerlingen. Dit ging leuk worden. Hoop ik.


    Do what you love, love what you do

    Lyra



    We zijn inderdaad in de kantine, en er zijn heel veel mensen. Zullen we maar gewoon bij,mensen gaan zittn? Ik loop op een paar meiden van mjjn leefdtijd af, en plof naast hun neer. "hoi" zeg ik. Als il naar hun borden kijk zie ik dat daar al eten op ligt, en ik besef dat ik zelf mijn eten moet gaan halen. "oh, ik... Ik moet m'n eten maar gaan pakken..." Stamel ik, oh wat een faal....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (Voor de zekerheid alvast topic 2, aangezien ik in de feestweek zit en ik op het moment dat het nodig is, misschien geen topic aan kan maken)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 18:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Marith
    Oke, ik loop maar mee aangezien ik niet echt weet waar ze naartoe gaat.Ze gaat naast een paar meiden zitten en zeg,"Hi. Ik glimlach naar ze. En ga dan achter eten. Lyra beseft waarschijnlijk dat ze achter eten moet en loopt achter me. Ik hoop dat het straks een beetje leuk word in de les maar dat betwijfel ik.Ik kijk naar het voedsel die er lag het zag er wel allemaal lekker uit.


    Do what you love, love what you do

    Lyra

    ik pak een dienblad, en loop achter een paar mensen aan, die eten voor zichzelf opscheppen. ik zie cornflakes staan, brood, gebakken eieren, en ander ontbijt. ik bak 2 sneetjes brood, en pak een mini pakje chocopasta, ik wacht op Marith, en dan lopen we samen naar een lege tafel, maar daar komen oppeens andere mensen te zitten, toch loop ik door en schuif ik bij hun aan. "hoi" zeg ik.

    [is het goed als Hayden en Michael dat zijn? anders dan verzin ik wel iets]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Lyra

    ik pak een dienblad, en loop achter een paar mensen aan, die eten voor zichzelf opscheppen. ik zie cornflakes staan, brood, gebakken eieren, en ander ontbijt. ik bak 2 sneetjes brood, en pak een mini pakje chocopasta, ik wacht op Marith, en dan lopen we samen naar een lege tafel, maar daar komen oppeens andere mensen te zitten, toch loop ik door en schuif ik bij hun aan. "hoi" zeg ik.

    [is het goed als Hayden en Michael dat zijn? anders dan verzin ik wel iets]


    {Ik vind het goed ^^}


    Stenenlikker

    Michael Elliot Turner

    'Weer eens een echt lekker ontbijt,' zuchtte Hayden en ik knikte instemmend. "Ja echt veel beter dan dat taaie spul wat mijn moeder brood noemt."zeg ik met een zacht lachje en neem dan een hapje van mijn broodje. Net op dat moment kwam er een meisje bij ons aan tafel schuiven ,gevolgd door nog een meisje. Het meisje die al bij ons aan tafel was komen zitten had felle blauwe haren ,wat goed bij haar nog lege maancirkel paste en ze had blauwe ogen ,het andere meisje ,wat vast haar vriendin was had dan bruine haren en bruine ogen. "Hoi."zeg ik dan toch maar vriendelijk. Ze waren vast derdejaars ,aangezien ik ze nog nooit gezien had. Ik kijk even naar Hayden ,die hun vast ook niet kende en ,daarna richtte ik mijn aandacht op mijn broodje ,waarvan ik nog een hap nam.


    (Echt sorry voor mijn late reactie :c ,school is weer begonnen en ik ben net een wandelende zombie ,ik beloof dat ik weer een beetje actiever ga proberen te zijn ^^' , trouwens iemand voor Thomas? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {I know the feeling. Gister was ook echt compleet gaar. Na mijn oefen SO kon ik geen wiskunde meer....
    And I'm sorry, beetje inspiratieloos.}

    Hayden Dylan Morran

    'Ja, echt veel beter dan dat taaie spul wat mijn moeder brood noemt,' zegt Michael met een lachje, waarna hij een hap van zijn broodje neem. Ik eet het laatste beetje van mijn cracker op. Als ik mijn kom musli dichterbij schuif, zie ik twee meisjes onze kant op komen.
    'Hoi,' zegt het meisje dat voorop loopt. Haar blauwe haar valt mij meteen op. Nog iemand die zich weinig aantrekt van wat de meeste mensen als normaal beschouwen. Ik krijg nu al het gevoel dat ik haar ga mogen. Achter haar aan kwam een meisje met bruine haren. Beide heb ik eigenlijk nog nooit gezien, wat mij het idee geeft dat ze 3de jaars waren.
    'Hoi,' zegt Michael terug en ook ik begroet ze.
    'Is dit jullie eerste jaar in 'het Huis van de Nacht'?' vraag ik de meisjes vriendelijk.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Stenenlikker