• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Mijn topics.

    Keuzevakken Sirene: Boogschieten, paardrijden en muziek.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Raven Amayla Morana

    Opeens kwam er een witte kat met groen oog en een blauw oog aangelopen. Ik was niet de grootste kattenfan, maar ik moest bekenden, dat deze toch wel zeer bijzonder was. Ik had hem ook eigenlijk nog niet eerder gezien en speurde de omgeving af naar zijn baasje. En die vond ik. Een sportief ogende jongen met bruin haar en bruine ogen kwam achter de kat aangelopen. Hij leek mijn leeftijd te hebben, maar ook hij kwam mij niet echt bekend voor, wat overeenkwam met het zoekende gedrag dat hij vertoonde. Misschien een nieuweling? Ik wist het niet. Ik had jammer genoeg geen visioenen over niet al te lelijke nieuwe jongens. Misschien moest ik toch eens een hartig woordje met Nux spreken -alsof dat zomaar kon- en haar zeggen dat het ook wel eens leuke visioenen mochten zijn.
    'Euhm ,excuseer weet jij misschien waar de ceremoniezaal is?' Ik was eerlijk gezegd verbaasd over de zachte toon van de jongen. Ik bedoel, hij was sterk, niet lelijk en toch praatte hij zo zacht dat het haast leek of hij onzeker was.
    'Ja, dat weet ik,' antwoordde ik hem. 'Je kan wel met mij meelopen?' bood ik hem maar aan, terwijl ik voorzichtig de kat een aaitje gaf. Ik prefereerde toch honden. Over honden gesproken, waar was Glaze gebleven? Ach, hij was vast achter een kat aan gegaan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 21:15 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Sirene Harriet Doorson.
    Ik beet voorzichtig op mijn lip en aaide afwezig over het kopje van Phase. Ik voelde haar uit mijn armen glippen en ze sprong soepel op de grond, waana ze weg sprintte, richting het Huis van de Nacht. Ik lachtte even, maar toen ik zag dat ze na een tijdje niet terugkwam, begon ik me zorgen te maken. "Phase!" riep ik. Mijn stem trilde na in de lucht. Ik jogde richting het Huis, en ik keek met opgetrokken wenkbrauwen rond. "Phase!" riep ik nog eens. Ik zag de kleine zwarte dondersteen nergens, en ik voelde dat paniek mijn gevoel wilde overnemen. Toch besloot ik kalm te blijven, want als ik op hol sloeg was ik niet de enige die een probleem had. Ineens zag ik een klein, pluizig staartje achter een paaltje schieten. Ik ren er naartoe en sloot mijn handen om het kleine lichaampje van het katje. "Niet weer weglopen, boefje." zei ik zacht. Vervolgens liep ik samen met Phase, die zich inmiddels op mijn schouder had gevestigd, naar binnen. Toen ik de ceremoniezaal binnen wilde gaan, zag ik Aiden lopen. "Hey, Aiden!"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Gabriel Mc.Down

    'Ja, dat weet ik,' antwoordde het meisje met golvende blonde haren. 'Je kan wel met mij meelopen?' stelde het meisje dan voor en ik glimlach lichtjes.
    "Graag ,dankje."zeg ik vriendelijk met een licht glimlachje.Het meisje haf Teal een aaide ,en ze haf haar een kopje terug ,waarna ze aan mijn been wreef als teken dat ze aandacht wilde. Ik tilde haar op en aaide haar even. Ze hield er wel van als ze aandacht kreeg.
    "Ik ben trouwens Thomas ,aangenaam."zeg ik dan en steek mijn hand uit. Ik was erg blij dat ze zo aardig was. Teal keek met haar speciale ogen het meisje even doorzoekend aan ,maar miauwt dan vrolijk als begroeting.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 21:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    De jongen glimlachte lichtjes. 'Graag, dankje.' Had ik mijn goede daad voor vandaag ook weer binnen. Ik floot even op mijn vingers en zag in de verte een stipje met volle vaart komen rennen. Daar was Glaze dus. De Jack Russel Terriër kwam hijgend aangerend en bleef netjes voor mij staan, wachtend op mijn teken om verder te lopen. Het was dan misschien een zeer koppig ras, maar ik kon hem makkelijk aan.
    'Ik ben trouwens Thomas, aangenaam,' zei de jongen opeens en stak zijn hand naar mij uit. Ik schudde de hand even, terwijl Glaze nieuwsgierig de schoenen van de jongen begon te besnuffelen, om tot de conclusie te komen, dat er niks mis was met de jongen.
    'Raven,' zei ik hem mijn naam en ik maakte aanstalten om richting de ceremoniezaal te lopen. 'Dus, je weet de weg niet en ik ken je gezicht niet. Ben je nieuw of zo?' vroeg ik hem.


    Happy Birthday my Potter!

    Kian Sam Young

    De zaal was ondertussen al aardig vol gelopen, van jongeren van mijn leeftijd waren er weinig te zien. Vooral veel kleine kinderen waren er, nouja klein, je snapte hem wel. Ik had ondertussen ergens plaats genomen, achterin. Zodat niemand me op zou merken, maar mede doordat ik een hekel had aan vooraan zitten. Mijn camera zat in mijn weekend tas, net zoals waar Amy zat. Ik opende de tas voorzichtig, waarna ik Amy eruit haalde. 'Aw schatje, sorry,' mompelde ik kort tegen haar, ze was zó schattig en sinds 2 jaar mijn huiskat geworden. Er liep een jongen naar me toe, van mijn leeftijd én lengte ongeveer denk ik. 'Sorry, mag ik je wat vragen?' Ik knikte, zo te zien was hij ook een zesde jaars, dat kón niet anders zijn, of hij zag er gewoon oud uit. Ik stond op en zette Amy op mijn stoel, die gelijk in een bolletje oprolde. Ik klopte mijn handen af aan mijn broek en zette een glimlach op. 'Ja, natuurlijk. Wat is er?' Ik herkende hem niet, maar dat zal wel veranderen.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 21:48 ]

    {De vakken voor Hayden zijn Schermen, boogschieten en paardrijden, als je 3 keuze vakken mag.
    En ik heb nog een vraagje, de halfwassen die al een tijdje halfwas zijn, die waren dan toch ook thuis in de vakantie? Maar zij moeten toch in de buurt van een volwassen vampier blijven? Hoe zit dat dan. Tis btw weer even geleden dat ik HON gelezen heb...}


    Stenenlikker

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Het meisje floot met haar vingers en er kwam iets uit de verte afgerend ,hoie dichter het kwam ,hoe beter ik kon zien dat het aan hond was. Haar hond dus.
    Teal keek met grote ogen naar de hond. Ze had nog nooit een ander dier gezien dan vogels en insecten.
    De Jack Russel Terriër begon mijn schoenen te besnuffelen ,terwijl het meisje mijn hand schudde. 'Raven,' stelde het meisje zich dan voor.
    Ze maakte aanstalten om door te gaan en ik ging met haar mee.
    'Dus, je weet de weg niet en ik ken je gezicht niet. Ben je nieuw of zo?' vroeg ze me en ik knikte even zacht. "Ja ik ben nieuw hier ,en ik heb geen idee hoe het hier allemaal in elkaar zit."mompel ik zacht terwijl ik eventjes rond keek. Ik ging hier zo verdwalen...
    "En wie is dat?"vroeg ik met een klein glimlachje ,terwijl ik naar de hond keek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    De jongen knikte. 'Ja ik ben nieuw hier ,en ik heb geen idee hoe het hier allemaal in elkaar zit,' zei hij, alweer zachtjes. Vast bang voor de "nieuwe school" en dingen als verdwalen en dergelijke. Gelukkig voor hem was het niet heel moeilijk om te passen en je weg vinden, was na een dag ook niet echt meer een probleem. Althans, zo had ik het dan ervaren op mijn eerste dag. Maar ik was natuurlijk brutaal genoeg om iedereen te vragen wat ik maar wilde weten. Niet dat ik echt een mensen-persoon was, maar dat weerhield mij niet om iets te vragen. Het enige echte vervelende was het "andersom rooster". Daar moest ik de eerste dag echt ontzettend aan wennen.
    'En wie is dat?' vroegThomas, doelend op de hond, die opvallend braaf met ons meeliep. Ik keek het dier even wantrouwend aan, maar richtte mij toen weer op Thomas.
    'Glaze, als in ijzel.' vertelde ik hem. 'En hoe heet jouw kat?' vroeg ik dan ook maar gelijk om niet ongeïnteresseerd over te komen. Ik wilde deze tot nu toe wel redelijke nieuweling niet meteen een trauma bezorgen, door totaal ongeïnteresseerd over te komen. Ik was dan misschien niet het meest sociaal en maakte vaak sarcastische opmerkingen om problemen te ontduiken, maar zo gemeen was ik nou ook weer niet.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik zal straks weer reageren, ben nu namelijk een film aan het kijken op RTL 8. Best een leuke film ^^ )


    "We accept the love we think we deserve."

    Thomas Gabriel Mc.Down

    'Glaze, als in ijzel.'vertelde ze en ik knikte even. Ik was best wel benieuwd of die naam dat ze gekozen had ,bij haar ave paste of niet.
    'En hoe heet jouw kat?' vroeg ze dan ik keek even naar de pluizenbol in mijn armen ,die Glaze goed in de gaten hield.
    "Dit is Teal ."zeg ik dan met een glimlachje.
    Ik aai nog even over haar kopje en ze kijkt weer op naar mij ,om zich daarna op de school te focussen.
    "Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan deze school? "vraag ik haar dan. Ik wist wel dat het hier vol met mensen zat die vampier konden ,worden ,maar ik bedoelde qua kamer indeling en lessen enzo

    (Ben slapen ,tot morgen ^^ )

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 10:05 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    Thomas Gabriel Mc.Down

    'Glaze, als in ijzel.'vertelde ze en ik knikte even. Ik was best wel benieuwd of die naam dat ze gekozen had ,bij haar ave paste of niet.
    'En hoe heet jouw kat?' vroeg ze dan ik keek even naar de pluizenbol in mijn armen ,die Glaze goed in de gaten hield.
    "Dit is Teal ,wat groen blauw betekend in het Latijns."zeg ik dan met een glimlachje.
    Ik aai nog even over haar kopje en ze kijkt weer op naar mij ,om zich daarna op de school te focussen.
    "Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan deze school? "vraag ik haar dan. Ik wist wel dat het hier vol met mensen zat die vampier konden ,worden ,maar ik bedoelde qua kamer indeling en lessen enzo

    (Ben slapen ,tot morgen ^^ )


    (Oh, mijn leraar Latijn zou je nu echt achter het behang geplakt hebben, haha :') Sleep tight c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Oh, mijn leraar Latijn zou je nu echt achter het behang geplakt hebben, haha :') Sleep tight c; )


    (Heheh ik doe geen latijns -google vertalen ^^'- )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)

    (Heheh ik doe geen latijns -google vertalen ^^'- )


    {Tis latijn, niet latijns xD}

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 22:39 ]


    Stenenlikker

    (oh God faal :I ah ja :'D goodnight ! )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH