• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    (Yeah, whaha. Ach, het grootste gedeelte van de wereld doet het fout, dus tja )


    Happy Birthday my Potter!

    Aiden Josh Mccloud:
    Terwijl ik op mijn gemak richting de ceremoniezaal liep keek ik een beetje om me heen naar alle halfwassen. Sommige had ik nog nooit eerder gezien en ik vermoedde dat ze dan ook nieuw waren. Sommige herkende ik nog van vorig jaar en ik begroette ze dan ook met een kort gebaar.
    'Hey, Aiden!' Een bekende meisjes stem deed me verbaasd omkijken. Mijn glimlach werd echter nog breder toen ik Sirene zag staan.
    'Hallo!' begroette ik haar opgewekt waarnaar ik haar een knuffel gaf. 'Wat fijn je weer te zien!'
    Ik deed weer een stap bij haar vandaan en bekeek haar eens van top tot teen. Ze was geen steek veranderd, alleen haar haar was langer geworden in die korte tijd dat ik haar niet meer had gezien.
    'Hoe is het met je?'

    James Daniel Stark:
    Ik keek om de jongen heen en zag dat op zijn stoel een kleine kat lag die zich had opgekruld tot een klein, pluizig bolletje. Duchess die nog braaf naast mij stond, keek geïnteresseerd naar de kat en deed een stap dichterbij om aan het kleine bolletje haar te kunnen snuffelen. De kat tilde zijn hoofd op en keek Duchess met vernauwde oogjes aan.
    'Ja, natuurlijk. Wat is er?' Ik haalde mijn blik los van de twee dieren en keek weer op naar de jongen die voor mij stond.
    'Weet je toevallig waar de ceremoniezaal is?' vroeg ik hem.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 22:59 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    (Ik weet niet hoe laat ik morgen weer thuis ben, maar als het niet te laat is dan doe ik even snel de ceremonie gedeelte en dan geef ik iedereen zijn rooster en krijgt iedereen zijn kamer + kamergenoot aangewezen. Nu kan de rest nog ongeveer tot en met morgen op dit onderdeel reageren. Alvast slaap lekker iedereen!)


    "We accept the love we think we deserve."

    Kian Sam Young

    Een hond, waarschijnlijk die van hem, snuffelde aan Amy. Amy was geen liefhebber van honden, maar ze heeft haar momenten. Ze tilde haar kopje op en keek de hond met vernauwde oogjes aan. 'Weet je toevallig waar de ceremoniezaal is?' vroeg hij, ik lachte kort. 'Dít is de ceremoniezaal,' ik wees met mijn vinger in het rond, als teken dat hij hier al was. De zaal was niet bepaald herkenbaar als ceremoniezaal, maar ik wist ondertussen mijn weg wel te vinden naar dingen zoals lokalen, zalen en slaapkamers. Hopelijk kon ik mijn kamer dit jaar weer delen met iemand, vorig jaar was dat echt gezellig. Ik glimlachte en stak mijn hand uit, 'Ik ben Kian, Kian Young, zesde jaars. Maar noem me maar gewoon Kian.'

    [Ik ben morgen in Duinrell, dus ik kan pas weer rond 7/8 uur reageren!]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 23:33 ]

    Marith Megan Dorner

    Ik kwam aan bij de school oke hier zal ik dus een heel schooljaar doorbrengen. Ik vind het best spannend. ik nam de brief die we hadden gekregen uit mijn zak en keek waar ik eerst naartoe moet. Ik moest dus eerst naar de ceremoniezaal. Ik loop het gebouw binnen en keek om me heen. Er waren veel mensen. Waarom hebben mijn ouders me hiernaartoe gestuurd, ze weten dat ik het moeilijk vind om nieuwe vrienden te maken. Na bijna een kwartier heb ik de ceremoniezaal gevonden. En nu maar wachten zeker.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 10:58 ]


    Do what you love, love what you do

    Cuthalion schreef:
    {De vakken voor Hayden zijn Schermen, boogschieten en paardrijden, als je 3 keuze vakken mag.
    En ik heb nog een vraagje, de halfwassen die al een tijdje halfwas zijn, die waren dan toch ook thuis in de vakantie? Maar zij moeten toch in de buurt van een volwassen vampier blijven? Hoe zit dat dan. Tis btw weer even geleden dat ik HON gelezen heb...}


    Stenenlikker

    (de keuzevakken van Marith zijn: paardrijden en muziek)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 11:40 ]


    Do what you love, love what you do

    'Dít is de ceremoniezaal,' De jongen wees met zijn vinger in het rond, als teken dat ik hier al was. Ik keek om me heen en merkte dat de zaal rond was. Het was donker en de enige verlichting in de zaal waren de kaarsen die her en der verspreid stonden.
    Ik grinnikte zachtjes en keek de jongen ongemakkelijk aan. Waarom had ik altijd van die gênante momenten?
    De jongen glimlachte en stak zijn hand naar me uit, 'Ik ben Kian, Kian Young, zesde jaars. Maar noem me maar gewoon Kian.' Ik pakte zijn hand aan en schudde die.
    'James Stark, maar ik heb liever dat mensen me gewoon Stark noemen.' legde ik uit. 'Ik ben trouwens ook zesde jaars'


    "We accept the love we think we deserve."

    Cuthalion schreef:
    (...)


    { Ja ik zou het niet weten, in de boeken is er nog niets echt iets als vakantie voor gekomen, maar het leek me wel handig om de RPG te beginnen met een aankomst. We doen maar gewoon dat de vampiers de halfwassen in de gaten hielden tijdens de vakantie en af en toe in de buurt waren zodat ze de veranderingen niet zouden afstoten xd En ja, 3 is prima (; }

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 13:12 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    { Ja ik zou het niet weten, in de boeken is er nog niets echt iets als vakantie voor gekomen, maar het leek me wel handig om de RPG te beginnen met een aankomst. We doen maar gewoon dat de vampiers de halfwassen in de gaten hielden tijdens de vakantie en af en toe in de buurt waren zodat ze de veranderingen niet zouden afstoten xd En ja, 3 is prima (; }


    {owke, dan zal ik vanmiddag ergens wel mijn begin post schrijven.}


    Stenenlikker

    Cuthalion schreef:
    (...)

    {owke, dan zal ik vanmiddag ergens wel mijn begin post schrijven.}


    {is goed, ik zal vanavond pas weer reageren want ik ga zo weg.}


    "We accept the love we think we deserve."

    Raven Amayla Morana

    Hij keek even naar de kat in zijn armen 'Dit is Teal,' antwoordde de jongen. Ik knikte. Dat was wel een leuke naam. Klonk in ieder geval wel vlot. Dat prefereerde ik altijd boven super lange namen, zoals Amayla. Ugh, als mijn vader mij nog één keer zo zou noemen... ik vond alleen de betekenis wel leuk en daarom had ik hem als tweede naam gehouden, toen we onze naam mochten kiezen.
    'Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan deze school?' Ik grinnikte, dat was niet een vraag die je vaak kreeg. Ik bedoel, het was ontzettend duidelijk wat er bijzonder was aan deze school; de leerlingen waren halfwassen en de leraren vampiers. Hij zou dat dan waarschijnlijk niet bedoelen, dus besloot ik maar gewoon te vertellen wat er anders was dan op een normale high school.
    'Uhm, je weet vast al wel dat nacht dag is en dag nacht. Verder drinken we vaak wijn bij het eten, is al het eten hier gezond, dus je kan in de "huiskamer" niet zomaar dingen zoals chocolade vinden of zo. De meisjes en de jongens hebben een aparte "huiskamer", maar iedereen luncht en dineert gewoon gezamenlijk. Je krijgt als het goed is een kamergenoot. Oh, en als er iemand sterft, doordat hij of zij bloed ophoest en dus de verandering afstoot, is het heel gewoon en kan je er maar beter niet te lang bij stil staan. Verder is het een gewone school met gewone lesroosters, hoewel de vakken hier wel tien keer beter zijn.' Ik dacht even na. 'Wil je verder nog iets weten?'


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Raven grinnikte. En ik vermoedde dat ik vast een domme vraag gesteld had.
    'Uhm, je weet vast al wel dat nacht dag is en dag nacht. Verder drinken we vaak wijn bij het eten, is al het eten hier gezond, dus je kan in de "huiskamer" niet zomaar dingen zoals chocolade vinden of zo. De meisjes en de jongens hebben een aparte "huiskamer", maar iedereen luncht en dineert gewoon gezamenlijk. Je krijgt als het goed is een kamergenoot. Oh, en als er iemand sterft, doordat hij of zij bloed ophoest en dus de verandering afstoot, is het heel gewoon en kan je er maar beter niet te lang bij stil staan. Verder is het een gewone school met gewone lesroosters, hoewel de vakken hier wel tien keer beter zijn.' legde ze uit .
    Konden er hier mensen sterven en ze vonden het gewoon. Ik fronste even nadenkend ,maar liet het er dan maar bij.
    'Wil je verder nog iets weten?' vroeg ze me dan en ik knikte even. "Bij de vakken ? Is dat dan de normale vakken of zitten er ongewone tussen?"vroeg ik haar dan zacht. Ik voelde me echt een groentje hier.
    Het zou me ook niet echt verwonderen als ze me zouden uitlachen daarvoor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raven Amayla Morana

    Ik merkte dat hij fronste bij het stuk over "verandering afstoten". Ik had er nooit zo mee gezeten, maar ik had dan ook een stuk vaker mensen zien sterven dan de meesten hier. Ook al kende ik die mensen niet en hoestten ze geen ingewanden op, ik had er toch aan moeten wennen. Anders was ik mentaal waarschijnlijk compleet ingestort. Maar ja, iedereen vond het verder moeilijk. Vooral in het begin. Het kwam alleen heel veel voor en het zou je vanbinnen wegvreten, als je er teveel aandacht aan besteedde.
    'Bij de vakken? Is dat dan de normale vakken of zitten er ongewone tussen?' vroeg Thomas zacht en ik knikte op het feit dat er ongewone vakken tussen zaten.
    'Vampier Sociologie is denk ik het beste voorbeeld van ongewone vakken. Daar leer je dingen die handig zijn om te weten. Zoals dingen over bloedlust en dat soort shit. Verder gaat geschiedenis meer over vampier-geschiedenis en krijgen we ook dingen zoals schermen, paardrijden en boogschieten, maar dat zijn keuzevakken samen met vakken als muziek en drama,' beantwoordde ik zijn vraag.


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Raven knikte,wat dus betekende dat er ongewone vakken waren. 'Vampier Sociologie is denk ik het beste voorbeeld van ongewone vakken. Daar leer je dingen die handig zijn om te weten. Zoals dingen over bloedlust en dat soort shit. Verder gaat geschiedenis meer over vampier-geschiedenis en krijgen we ook dingen zoals schermen, paardrijden en boogschieten, maar dat zijn keuzevakken samen met vakken als muziek en drama,' beantwoorde ze mijn vraag en ik knikte even.
    Schermen klonk echt leuk om te doen als keuzevak. We gingen het gebouw binnen en stonden nu voor een zaal ,wat waarschijnlijk de ceremoniezaal is.
    "Dus euhm ,mag ik bij jou zitten of zit je liever bij iemand anders?"vraag ik haar dan zachtjes. Ik hoopte dat ze het niet erg vond ,want Raven ken ik nu een beetje en dat is altijd fijner dan naast iemand totaal onbekend te zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH