• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Hayden Dylan Morran

    Na mijn moeder een kus gegeven te hebben en haar gedag te hebben gezegd, stapte ik uit de auto en haalde de reismand van Hugo van de achterbank. Hij was een en al ongeduld om eruit te mogen. Hij hield totaal niet van stilzitten en dit was een lange rit van stilzitten voor hem geweest. Voorzichtig zet ik de mand op de grond en hurk om het deurtje open te maken. Hugo komt er opgetogen uitgetrippeld en strijkt zich tegen mijn benen aan.
    'Sorry, jongen, ik weet dat de rit lang was,' mompel ik tegen hem terwijl ik hem een aai over zijn zachte kop geef. Ik kom weer overeind en zet de mand weer op de achterbank. 'Niet vergeten de volgende keer, hé,' zeg ik tegen mijn moeder. Als ik naar huis ging, nam ik Hugo altijd mee. De eerste keer dat ik weer even naar huis ging, had ik Hugo niet willen meenemen, maar ik was er al snel achtergekomen dat dat niet zo'n goed idee was. Hij wilde mee en was toen achter de auto aangerend, totdat ik mijn moeder gevraagd had te stoppen. Ik had de deur opengedaan, en Hugo was toen op mijn schoot gesprongen. Dat maakte voor mij duidelijk dat ik Hugo altijd mee moest nemen als ik lang weg was. Mijn moeder was alleen niet zo dol op kattenharen in de auto, dus we hadden al gauw de reismand voor Hugo aangeschaft. Niet dat hij dat leuk vond, maar anders zou ik bonje met mijn moeder krijgen.
    Ik haalde nog mijn koffer uit de auto, zei voor de laatste keer gedag tegen mijn moeder, en liep toen naar de ingang van het Huis van de Nacht. Dit was mijn 3de jaar en ik zat nu in de 5de. Goh, wat was ik hier al weer lang, maar ik was het wel als mijn thuis gaan beschouwen. Ik loop naar binnen en zie dat het al vrij druk is. Ik begroet wat mensen die ik ken en begeef me dan maar naar de Ceremoniezaal, waar we moesten verzamelen.

    {Someone for Hayden?}

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 15:23 ]


    Stenenlikker

    (Ik heb Michael nog ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (Ik heb Michael nog ;3 )


    {Is goed, stuur jij hem dan naar Hayden?}


    Stenenlikker

    Michael Elliot Turner

    Er waren erg veel mensen bijgekomen dit jaar en iedereen liep wat door elkaar ,waardoor ik soms eens tegen mensen opbotste.
    Zodra ik eindelijk uit de drukke menigte was zuchtte ik opgelucht en kijk ik even naar Catnip die in slaap was gevallen op mijn schouders.
    Ik ging richting de ceremoniezaal en zag dan Hayden staan. Ik glimlach even en ga naar hem toe. "Hey. "zeg ik vrolijk tegen hem.
    Hij was niet veel veranderd ,sind de laatste keer dat ik hem zag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sirene Harriet Doorson || Affiniteit lucht.
    Eerst kreeg ik een stevige knuffel, en zo te voelen was hij nog wat sterker geworden deze zomer. "Hoe gaat het?" vroeg hij. "Goed." glimlachte ik. "Sowieso zijn mijn krachten verbeterd. Ik heb de hele zomer geoefend, en ik kan nu bijna evenveel als jij." Lach ik. "En hoe is het met jou?" Ik hoopte maar dat het niet zo'n doodlopend gesprek ging worden, ook al was er weinig kans met iemand zoals Aiden in de buurt. Ik voelde hoe Phase op mijn schouder zich voorzichtig uitstrekte en vervolgens op die van Aiden sprong.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Silvanaa schreef:
    James Daniel Stark:
    'Dít is de ceremoniezaal,' De jongen wees met zijn vinger in het rond, als teken dat ik hier al was. Ik keek om me heen en merkte dat de zaal rond was. Het was donker en de enige verlichting in de zaal waren de kaarsen die her en der verspreid stonden.
    Ik grinnikte zachtjes en keek de jongen ongemakkelijk aan. Waarom had ik altijd van die gênante momenten?
    De jongen glimlachte en stak zijn hand naar me uit, 'Ik ben Kian, Kian Young, zesde jaars. Maar noem me maar gewoon Kian.' Ik pakte zijn hand aan en schudde die.
    'James Stark, maar ik heb liever dat mensen me gewoon Stark noemen.' legde ik uit. 'Ik ben trouwens ook zesde jaars'


    Kian Sam Young
    Hij grinnikte zachtjes en keek nogal ongemakkelijk, niks ongemakkelijks aan volgens mij? Hij pakte mijn hand aan en schudde die. 'James Stark, maar ik heb liever dat mensen me gewoon Stark noemen,' ik knikte als teken dat ik het begreep, 'Oke mooi, Stark,' Ik grijnsde kort en keek even naar het plafond. 'En wie mag dat wel niet zijn?' Ik wees naar zijn hond. Het beest leek erg groot, in vergelijking tot Amy dan. Nouja, zowat elk dier was groter dan Amy, maar Amy was gewoon klein. Mijn kleine, lieve katje. Ik glimlachte en keek de zaal rond, ik herkende hier en daar nog wel enkele gezichten van mensen die een jaar lager zaten, maar ook vele nieuwe halfwassen waren hier.

    {Ben weer terug. Ik zal even reageren op iedereen en dan zal ik beginnen met de ceremonie}


    "We accept the love we think we deserve."

    Aiden Josh Mccloud:
    'Goed.' beantwoordde Sirene mijn vraag. 'Sowieso zijn mijn krachten verbeterd. Ik heb de hele zomer geoefend, en ik kan nu bijna evenveel als jij.' Lachte ze. 'En hoe is het met jou?'
    'Met mij gaat het ook goed. Ik heb deze zomer ook heel veel geoefend, vooral door middel van wat grapjes uit te halen.' grinnikte ik zachtjes. Ik had deze zomer heel wat mensen voor de gek gehouden.
    Ik voelde hoe Phase op mijn schouder klom en me spinnend kopjes begon te geven.
    'Hallo kleintje.' begroette ik de kat en aaide over haar kopje. Max kijk op naar de kat en blafte enthousiast naar der.
    'Hoe laat denk je dat de ceremonie zal beginnen? Ik vermoed dat het niet meer zolang zal duren aangezien ik net Ifigenia naar de ceremoniezaal zag lopen.'

    James Daniel Stark:
    'Oke mooi, Stark,' Kian grijnsde kort en keek even naar het plafond. 'En wie mag dat wel niet zijn?' Hij wees naar de hond die naast me stond.
    'Dit is mijn hond, Duchess.' stelde ik haar voor en gebaarde kort naar de labrador naast me. 'En ik vermoed dat dat jouw kat is?' Ik wees naar de kat die opgerold lag ter verduidelijking.

    {De ceremonie gaat beginnen ^^}


    "We accept the love we think we deserve."

    Hayden Dylan Morran

    Als ik de ceremonie binnenkom zie nog meer bekende mensen. Tja, als je hier al weer 2 jaar rondloopt, ken je de meeste mensen wel. Soms alleen maar van gezicht, maar ik had ook al wat mensen gezien, die ik beter kende. Ik kijk rond of ik Hugo zie, totdat ik wordt afgeleid doordat ik wat tegen mijn benen aanvoel. Ik kijk naar beneden en zie Hugo rondom mijn benen lopen en met zijn lange pluizige staart mijn benen strelend. Ik schud zachtjes zuchtend mijn hoofd. Ik hurk neer om hem te aaien. Die kat wilt ook echt altijd aandacht.
    Als ik weer overeind kom zie ik Michael naar me toe komen lopen. 'Hey' zegt hij vrolijk tegen me. Hij was een van mijn vrienden van vorig jaar, we zitten ook in hetzelfde jaar.
    'Hey Michael,' zeg ik. 'Fijne vakantie gehad?' Hij is net zoals ik geen bijna spat veranderd in die tijd. Soms veranderen mensen heel erg in een korte tijd, maar soms ook nauwelijks. En Michael en ik horen blijkbaar bij die laatste groep. Maar zelf hou ik ook niet echt van verandering. Ik ben erg tevreden met hoe ik er nu uitzie.

    {Fleeko, is het goed dat Michael en Hayden al vrienden waren?}


    Stenenlikker

    Ifigenia Crypsley:
    Ik zag verscheidene halfwassen de ceremoniezaal betreden. Sommige waren bekende en sommige kinderen waren nieuw. Ik glimlachte en bekeek de jonge halfwassen allemaal stuk voor stuk.
    Het was een eer om de hogepriesteres van mijn godin, Nux, te mogen zijn. Ik mocht haar kinderen begeleiden en zorgde ervoor dat ze de veranderingen door stonden. Het deed me natuurlijk ontzettend veel pijn om te zien wanneer een kind van mijn godin de veranderingen afstootte en stierf. De angst die altijd in hun ogen rustte wanneer het bloed overal uitstroomde was kwellend.
    Ik schudde vlug die vreselijke gedachten weg en concentreerde me op het openen van de ceremonie. Dat was op dit moment het belangrijkste. Ik haalde diep ademen en stapte zelfverzekerd het podium op.
    'Welkom kinderen!' begroette ik iedereen toen het stil was geworden in de zaal en de ceremonie was begonnen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 22:02 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Marith

    Ik keek nog even rond me. Er waren veel oudere jongeren bij. Ik hoop dat de ceremonie bijna begint en dat ik nergens water vind. Want ik had mijn handen nog niet onder controle en dat was soms lastig. Ik kon het water al best hoog krijgen zonder dat ik het soms zelf besef laat ik het water stijgen. Plots hoorde ik de stem van een vrouw "Welkom kinderen"zei ze en daarna was het helemaal stil.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 22:13 ]


    Do what you love, love what you do

    Cuthalion schreef:
    Hayden Dylan Morran

    Als ik de ceremonie binnenkom zie nog meer bekende mensen. Tja, als je hier al weer 2 jaar rondloopt, ken je de meeste mensen wel. Soms alleen maar van gezicht, maar ik had ook al wat mensen gezien, die ik beter kende. Ik kijk rond of ik Hugo zie, totdat ik wordt afgeleid doordat ik wat tegen mijn benen aanvoel. Ik kijk naar beneden en zie Hugo rondom mijn benen lopen en met zijn lange pluizige staart mijn benen strelend. Ik schud zachtjes zuchtend mijn hoofd. Ik hurk neer om hem te aaien. Die kat wilt ook echt altijd aandacht.
    Als ik weer overeind kom zie ik Michael naar me toe komen lopen. 'Hey' zegt hij vrolijk tegen me. Hij was een van mijn vrienden van vorig jaar, we zitten ook in hetzelfde jaar.
    'Hey Michael,' zeg ik. 'Fijne vakantie gehad?' Hij is net zoals ik geen bijna spat veranderd in die tijd. Soms veranderen mensen heel erg in een korte tijd, maar soms ook nauwelijks. En Michael en ik horen blijkbaar bij die laatste groep. Maar zelf hou ik ook niet echt van verandering. Ik ben erg tevreden met hoe ik er nu uitzie.


    {Fleeko, is het goed dat Michael en Hayden al vrienden waren?}


    (Is goed :3 )

    Micheal Elliot Turner

    'Hey Michael,' begroete Hayden me 'Fijne vakantie gehad?' ik knik even. "Ja het was best wel leuk,maar ik vind het hier altijd fijner. "zeg ik met een grijnsje.
    "Hoe was jou vakantie?"vraag ik hem dan met een glimlachje. Catnip ,rekte zich uit en sprong van mijn rug af ,waarna hij naar Hugo keek.
    Ik hoorde wat geluiden vanuit de ceremoniezaal komen ,waardoor ik vermoede ,dat de jaarlijkse speech zo ging beginnen.
    "De toespraak gaat volgens mij beginnen kom."zeg ik tegen Hayden. Ik pak Catnip weer op ,voordat hij weer moeilijk gaat doen ,door te blijven zitten en maak aanstalten om naar de ceremoniezaal te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Audrey Lynn Winchester:
    'Nala!' De kleine kat sprong op mijn schoot en begon me genoegzaam kopjes te geven. 'Waar was je in hemelsnaam?!'
    Ik aaide over haar kopje terwijl ik om me heen keek. Het was al aardig druk geworden in de ceremoniezaal en ik had zo'n vermoedde dat de ceremonie zo zou beginnen.
    Toen ik het harde geklik van hakken hoorde keek ik automatisch op en zag dat Ifigenia het podium opliep. Direct werd het stil in de zaal en iedereen hield zijn of haar blik op de hogepriesteres.
    Ifigenia was altijd al een mooie vrouw geweest en de kracht die ze uitstraalde zorgde ervoor dat ze alleen nog maar mooie was. Wanneer Ifigenia in de buurt was, was het moeilijk om niet naar haar te kijken. Alles aan haar trok je aan. Zowel haar vriendelijkheid als haar schoonheid.
    'Welkom kinderen!' begroette ze ons met gespreide armen. Haar warme stem bezorgde me kippenvel en gaf me al direct een warm gevoel van binnen. Ik glimlachte om haar woorden en luisterde met ingehouden adem naar wat ze nog meer te zeggen had.


    "We accept the love we think we deserve."

    Ifigenia Crypsley:
    'Het is een genoegen om jullie allemaal hier te zien. Voor de gene die hier nieuw zijn; Welkom in Het huis van de nacht. Tegen de oude bekende zeg ik; Welkom terug!' Ik hield even pauze en glimlachte naar alle halfwassen.
    'Voor de halfwassen die mij nog niet kennen: Ik ben Ifigenia Crypsley. De hogepriesteres van de school. Ik zal, met de rest van de vampiers, ervoor zorgen dat jullie alles te weten komen over jullie nieuwe leven. Wij zullen ervoor zorgen dat jullie de veranderingen zullen doorstaan, maar wanneer het lichaam deze afstoot kunnen wij, noch Nux, je helpen. Ik wil niet dat jullie je daar druk om maken, het komt maar heel weinig voor dat een halfwas de verandering afstoot.'
    'Jullie zullen hier vier jaar lang verblijven en van alles leren over het vampier zijn. De halfwassen mogen in de weekenden het schoolterrein verlaten, maar zorg er altijd voor dat het merkteken is gecamoufleerd. Ook wil ik jullie op het hart drukken dat het ernstige gevolgen kan meebrengen wanneer een halfwas te lang zich niet in het gezelschap van een vampier bevind.' Ik keek om me heen en merkte dat iedereen aandachtig luisterde.
    'Ik zal de toespraak niet te lang maken, jullie zullen alle noodzakelijke dingen te leren krijgen tijdens de lessen, die overigens morgen al beginnen. De kamer indelingen zijn te vinden op de deur wanneer jullie de ceremoniezaal verlaten. Er zijn twee slaapvertrekken; Één van de meisjes en één van de jongens. Beide slaapvertrekken zijn voorzien van een woonkamer en keuken. Iedere halfwas deelt een kamer met één kamergenoot. Alle kamers zijn voorzien van een eigen badkamer.' Ik merkte hoe de nieuwe halfwassen enthousiast begonnen te fluisteren met zijn of haar buurman of buurvrouw.
    'Maar er is één regel. Na 11:00 uur komen de jongens en meisjes niet bij elkaar in het slaapvertrek tot de volgende dag weer is begonnen. Voor de rest zijn jullie vrij om te doen wat jullie willen. Wat betreft de roosters, die liggen op jullie bedden klaar. Bij deze is de ceremonie dan afgesloten en wens ik iedereen een goede nacht rust en wees gezegend!' Ik maakte mijn toespraak af en drukte vervolgens mijn vuist op mijn hart en boog.
    'Wees gezegend!' hoorde ik alle halfwassen terug zeggen en direct baande iedereen zich een weg richting de deur om te kijken met wie hij of zij een kamer deelde.


    "We accept the love we think we deserve."

    {De kamer indelingen staan op het prikbord aangegeven boven aan de topic!}


    "We accept the love we think we deserve."