• Ik kwam erachter dat er nog geen "algemeen" anime topic was (of ik heb niet goed gekeken). :Y)
    Anywaysssss, post hier ALLES wat met anime/manga te maken heeft. Gewoon omdat het kan. (:



    Join meeeeee~


    | Reality is for people that lack imagination |

    Jaeger schreef:
    (...)
    Lol ik zal wel even kijken.

    EDIT:
    omfg i didn't expect a shoujo anime though
    that style


    I don't like the style either. I was just curious. But now I'm confused as hell.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aaaah. Ik lees nu dat dit een recap is van een ONA die blijkbaar voor deze anime kwam. Maar dus met de bedoeling dat het níét nodig is om die ONA te kijken voor de anime. Dus het is toch de bedoeling dat ik dit snap. Dafuck.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Aaaah. Ik lees nu dat dit een recap is van een ONA die blijkbaar voor deze anime kwam. Maar dus met de bedoeling dat het níét nodig is om die ONA te kijken voor de anime. Dus het is toch de bedoeling dat ik dit snap. Dafuck.

    De anime lijkt me niet slecht though maar ik heb zoveel te doen gomen ik kijk even niet verder ok :')

    Parachutes schreef:
    Goed...
    Ik heb daarnet de eerste episode van een nieuwe anime gekeken en ik snap er HE-LE-MAAL niks van. Ik heb gewoon geen fláúw idee waar het over gaat. ;s
    Dus... Iemand die Kyousougiga net ook heeft gezien en zin heeft om uit te leggen wat er in hemelsnaam aan de hand is daar? (cat)


    Haha ik heb de helft gekeken vanochtend en ik zat van; The fck o-o Zo veel kleuren.. De hel gebeurd er allemaaahaalll D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Haha ik heb de helft gekeken vanochtend en ik zat van; The fck o-o Zo veel kleuren.. De hel gebeurd er allemaaahaalll D:


    Haha ja precies zo zat ik ook te kijken. XD Mooi, dan ben ik dus niet de enige. x]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Haha ja precies zo zat ik ook te kijken. XD Mooi, dan ben ik dus niet de enige. x]


    Gelukkig dan dat ik ook niet de enige ben xd.
    Vind hem ergens wel grappig.. Ik vat alleen niet hoe het zit met ona en shit.. ik bedoel jouw uitleg, daar werd ik ook al niet wijzer van xd 1 grote mindfck ofzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Shion volgens mij is er een ONA serie van vijf eps die zich afspeelt voor de anime zeg maar. En de episode waar wij dus allebei niks van hebben begrepen is als het goed is een samenvatting van die ONA, dus een samenvatting van wat er is gebeurd voor het echte verhaal (volgende episode) begint.
    Las ik ergens op internet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nou, ik ben tot nu toe nog niet heel erg onder de indruk van de anime's van dit seizoen... Kill la Kill vind ik ook maar niks.
    Tot nu toe vind ik alleen Coppelion erg interessant en Kyoukai no Kanata een beetje. De rest... meh. Maar goed, er moeten er nog meer gaan beginnen met airen, dus ik hoop dat het beter wordt. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Nou, ik ben tot nu toe nog niet heel erg onder de indruk van de anime's van dit seizoen... Kill la Kill vind ik ook maar niks.
    Tot nu toe vind ik alleen Coppelion erg interessant en Kyoukai no Kanata een beetje. De rest... meh. Maar goed, er moeten er nog meer gaan beginnen met airen, dus ik hoop dat het beter wordt. ^^

    Na Dangan Ronpa, Attack on Titan en Free! is niets meer hetzelfde ;a;

    Parachutes schreef:
    @Shion volgens mij is er een ONA serie van vijf eps die zich afspeelt voor de anime zeg maar. En de episode waar wij dus allebei niks van hebben begrepen is als het goed is een samenvatting van die ONA, dus een samenvatting van wat er is gebeurd voor het echte verhaal (volgende episode) begint.
    Las ik ergens op internet.


    Ahh ok.. Misschien dat ik hem dan maar niet afkijk en gewoon volgende week kijk.
    Parachutes schreef:
    Nou, ik ben tot nu toe nog niet heel erg onder de indruk van de anime's van dit seizoen... Kill la Kill vind ik ook maar niks.
    Tot nu toe vind ik alleen Coppelion erg interessant en Kyoukai no Kanata een beetje. De rest... meh. Maar goed, er moeten er nog meer gaan beginnen met airen, dus ik hoop dat het beter wordt. ^^

    Oeh die 2 kijk ik ook ;D Vond ze wel leuk. Kill la Kill nog niet gezien..
    Ben vooral benieuwd naar Pupa ;d..
    -en ik ga waarschijnlijk Kuroko no Basket & Phi Brain kijken ;d-


    Ok net even gezien en vind hem nu al irritant.. De animatie irriteert me xd Beetje vaag ofzo..

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 22:19 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Oeh die 2 kijk ik ook ;D Vond ze wel leuk. Kill la Kill nog niet gezien..
    Ben vooral benieuwd naar Pupa ;d..
    -en ik ga waarschijnlijk Kuroko no Basket & Phi Brain kijken ;d-


    Ok net even gezien en vind hem nu al irritant.. De animatie irriteert me xd Beetje vaag ofzo..


    Naar Pupa ben ik ook heeeeel erg benieuwd! c:
    Ik heb er nog wel wat op m'n to watch-list staan, maar het is zoveel dat ik niet eens meer weet wat - wat is. xd
    Je bedoelt dat je Kill la Kill net hebt gezien? Wow, je bent dan echt de enige die mijn mening deelt, op internet zie ik alleen maar dat iedereen het geweldig vindt enzo. Ik weet niet... Ik vind sowieso de animatie ook niet echt mooi en ik heb echt het idee dat er of bijna geen plot in zit, of dat het plot slecht is. Volgens mij is de actie echt het belangrijkste.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaeger schreef:
    (...)
    Na Dangan Ronpa, Attack on Titan en Free! is niets meer hetzelfde ;a;


    Meeeeeeeh. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Naar Pupa ben ik ook heeeeel erg benieuwd! c:
    Ik heb er nog wel wat op m'n to watch-list staan, maar het is zoveel dat ik niet eens meer weet wat - wat is. xd
    Je bedoelt dat je Kill la Kill net hebt gezien? Wow, je bent dan echt de enige die mijn mening deelt, op internet zie ik alleen maar dat iedereen het geweldig vindt enzo. Ik weet niet... Ik vind sowieso de animatie ook niet echt mooi en ik heb echt het idee dat er of bijna geen plot in zit, of dat het plot slecht is. Volgens mij is de actie echt het belangrijkste.

    Ja net.. nog geen 5 minuten en heb hem weggedaan xd. Het beweegt zo raar.. Als of het jaren geleden gemaakt is ofzo... en zelfs toen had anime betere animatie..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Ja net.. nog geen 5 minuten en heb hem weggedaan xd. Het beweegt zo raar.. Als of het jaren geleden gemaakt is ofzo... en zelfs toen had anime betere animatie..


    Toen ik die rare reuzen dude zag wilde ik 'm eigenlijk al meteen wegklikken, omdat ik het zo raar vond :'D. Maar ik heb 'm toen toch afgekeken, het is alleen niet veel beter geworden... Het hoofdpersonage vind ik wel best gaaf, maar dat is echt het enige.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Toen ik die rare reuzen dude zag wilde ik 'm eigenlijk al meteen wegklikken, omdat ik het zo raar vond :'D. Maar ik heb 'm toen toch afgekeken, het is alleen niet veel beter geworden... Het hoofdpersonage vind ik wel best gaaf, maar dat is echt het enige.


    Dat is ook de reden dat ik hem weg deed.. Deur word ingeslagen... Gast zegt; We zijn met de les bezig.
    en ik was van; Wacht.. zeg je dat nu serieus tegen een monster? Bleek het geen monster te wezen xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you