• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Nu niet doen alsof je het erg vind om fantasieën over me te hebben" lacht Julia, ik bijt op mijn lip en lach dan ook. "en als jij een leuk huishoudster pakje voor me kan regelen, zou ik het met liefde dragen, want geef toe; het zou me hartstikke goed staan" weer bijt ik even op mijn lip. "Ja, dat zou je heel erg leuk staan" zeg ik met een twinkeling in mijn ogen. Ik zucht. "Het is niet erg om fantasieën te hebben nee, maar om dan alleen te zijn wel" zeg ik geamuseerd.

    (die van Hannah der rol)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 20:16 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ja, dat zou je heel erg leuk staan. Het is niet erg om fantasieën te hebben nee, maar om dan alleen te zijn wel," zegt hij geamuseerd. Ik lach even en haal dan even mijn schouders op. "Je hoeft niet perse alleen te zijn," zeg ik, "Er zijn genoeg meiden die wel een nachtje met je door willen brengen," zeg ik plagend. "Je kan waarschijnlijk dus nog kiezen ook, er zit vast wel iemand voor je tussen." Ik klop plagend op zijn schouders.

    (Oh, ik weet niet of zij binnenkort nog online komt, volgens mij heeft ze het druk met school.)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie lachte even en haalde haar schouders op."Je raakt er wel aan gewend," zei ze,waarna ze op het bed ging zitten en naast haar klopte als teken dat ik erbij mocht zitten ,wat ik dus ook doe.
    "Toen ik hier voor het eerst kwam vond ik het ook ontzettend groot," zei ze, "maar na een jaar is het alsof de muren elke dag dichter naar elkaar toe komen. Ik voel me hier zo opgesloten." vervolgt ze verder en ik sloeg een arm om haar schouders. "Maar ik ben hier nu ,om je van dat gevoel te bevrijden."glimlach ik en druk een kusje op haar lippen,waarna ik haar wang streel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Je hoeft niet perse alleen te zijn, er zijn genoeg meiden die wel een nachtje met je door willen brengen, Je kan waarschijnlijk nog kiezen ook, er zit vast wel iemand voor je tussen" Ze klopt op mijn schouder. "Ha-ha wat zijn we toch weer grappig" zeg ik. "en bijdehand" voeg ik er aan toe terwijl ik haar even prik. "je weet best dat ik dat niet wil" fluister ik zachtjes. Ik lik even over mijn lippen. Dan glimlach ik weer. "Bijdehand" zeg ik dan hoofdschuddend.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rosie Vanderwaal
    Matthew slaat een arm op me heen. "Maar ik ben nu hier, om je van dat gevoel te bevrijden," zegt hij glimlacht. Hij drukt een kus op mijn lippen en streelt mijn wang. Ik sla beide armen om me heen en begraaf mijn gezicht in zijn nek. "Gelukkig wel," zeg ik tegen hem. Hij ruikt echt heerlijk, zo'n geur die je elke dag om je heen zou willen hebben, een vertrouwde geur. Ik adem even diep in. "Je ruikt lekker," zeg ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Julia Miller
    "Ha-ha, wat zijn we toch weer grappig en bijdehand.' Cedric prikt me even, waardoor ik lach. "Je weet best dat ik dat niet wil. Bijdehand." Ik grijns even. "Oh? Wat wil je dan?" Ik kijk hem grijnzend aan. "Ik heb namelijk echt geen flauw idee."

    (Sorry, klein stukje haha, ik wist niets meer.)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Oh wat wil je dan? Ik heb namelijk echt geen flauw idee" Julia grijnst. Ik glimlach even. "Ik wil zoveel" Antwoord ik zacht en geamuseerd. "Maar het allermeest" fluister ik. Ik kijk Julia aan. "Jou bewijzen dat niet alle mannen hetzelfde zijn, Ik wil je aan mijn zijde hebben" Fluister ik zachtjes. Ik blijf haar aankijken met mijn fel blauwe ogen, hopend dat ze de waarheid die ik spreek er in ziet. Ik glimlach weer en stop mijn handen in mijn zakken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ik wil zoveel. Maar het allermeest jou bewijzen dat niet alle mannen hetzelfde zijn, ik wil je aan mijn zijde hebben," fluistert hij zachtjes. Ik pak zijn beide handen vast. "En ik hoop heel erg dat dat je gaat lukken," zeg ik met een brede glimlach. Ik kijk hem even aan en druk dan voorzichtig mijn lippen op de zijne. Mijn handen leg ik weer in zijn nek. Ik geloofde echt dat Cedric een goed hart had, maar of ik die knop in mijn hoofd ook daadwerkelijk om kon zetten, dat niet alle mannen hetzelfde zijn, zou nog even moeilijk worden, maar ik was in ieder geval vastberaden het te proberen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia pakt mijn handen vast. "En ik hoop heel erg dat dat je gaat lukken" Julia kijkt me glimlachend aan en druk dan voorzichtig haar lippen op de mijne. Haar handen legt ze in mijn nek. Ik kus haar zachtjes, maar liefdevol, voor zover dat kan, terug. Heel voorzichtig, en twijfelend stop ik de kus, maar laat nog snel een zacht klein kusje achter op haar lippen. Mijn hart klopt nu al harder dan daarnet. "Ik hoop het ook" fluister ik. "Ik zal er alles aan doen" Ik strijk haar haar achter haar oor.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ik hoop het ook," fluistert hij. "Ik zal er alles aan doen." Hij strijkt een lok achter mijn oor en ik glimlach even. "Het spijt me," zeg ik zacht, "voor de manier waarop ik me gedragen heb. Ik heb me echt als een idioot gedragen, zonder enige reden en dat verdien je niet." Ik kijk hem even aan en bijt dan twijfelend op mijn lip.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "het spijt me, voor de manier waarop ik me gedragen heb. Ik heb me echt als een idioot gedragen, zonder enige reden en dat verdien je niet" zegt Julia zachtjes en ze bijt twijfelend op haar lip. Ik glimlach vriendelijk. "Dat geeft niks, Ik begrijp het" antwoord ik. Ik streel over haar wang. Ik druk een zachte kus op haar voorhoofd. "Maak je maar niet druk daarom oke? Ik kan veel hebben"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Na een tijdje gezapt te hebben op de tv, besluit ik dat ik wel zin heb in een lekker ijsje. "Ga je ook mee Spot? Ik ga een ijsje halen" zeg ik en Spot springt van het bed af alsof ze me begrijpt. Ik grinnik en sta op. Ik pak de riem weer en maak die weer vast. Ik wandel weer naar de lift en wacht tot die er is. Eenmaal in de lift druk ik op het knopje voor de begane grond en als ik daar aankom wandel ik met Spot weer naar buiten. Ik wandel naar een heerlijk ijswinkeltje waar ze zelf ijs maken. Ik bestel een ijsje en wandel dan richting Central Park. Na een tijdje gelopen te hebben sta ik plots stil. Ik zie Cedric staan met een meisje in zijn armen. Hij streelt over haar wang en geeft haar een kus op der hoofd. Spot heeft Cedric ook al gezien en trekt aan de riem. Ik laat der los en ze rent naar Cedric toe.

    Christian Grey
    Na een vrij zware vergadering, niet omdat het moeilijk was, maar omdat het echt heel erg saai was, ben ik toe aan een frisse neus. Ik wandel maar weer richting Central Park en zie Amy stil staan midden op het pad. Ik wandel naar der toe en zie al snel waar ze naar kijkt. Zij en Cedric hebben ongeveer 2 jaar geleden een relatie gehad en het was redelijk serieus, totdat ze besloten hadden er een punt achter te zetten, omdat ze beide toen vrij druk waren. Cedric was er kapot van, al liet hij dat niet merken. "Je houdt nog steeds van hem he?" zeg ik tegen der. Een beetje geschrokken kijkt ze om, maar dan ziet ze dat ik het ben en ze knikt. "Ik zal altijd van hem blijven houden" zegt ze en ze haalt haar schouders op. Ze glimlach even, al is het een beetje moeizaam. Ik glimlach even terug. Ik sla even en arm om der heen en wandel dan met haar hun kant op. Ze haalt nog een keer diep adem en zet dan een glimlach op. "Wat een bijeenkomst vandaag.." zeg ik dan. Ik zie Hannah en Julia, beide heb ik vandaag al eerder gezien en Cedric natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 22:13 ]

    Cedric Beckett

    Ik voel pootjes op mijn kont en vervolgens hoor ik "wat een bijeenkomst vandaag" Ik laat Julia los en draai me om. "Amy" zeg ik blij en krimp dan een beetje beschaamd ineen. "Niet boos zijn dat ik zo lang deed" zeg ik dan zacht. "Hey man hoe is het" zeg ik dan vrolijk tegen Christian. Ik trek Amy naar me toe en geef haar een korte maar hele stevige knuffel terwijl ik ondertussen sorry in haar oor fluister. dan laat ik haar los. "Julia, ik ben blij dat ik mijn dierbaarste vriendin aan je voor kan stellen : Amy Parker. " ik kijk ze beide even blij aan, ze betekenen zo veel voor me alletwee. Ik zou graag willen dat ze het met elkaar konden vinden. "Ams, dit is Julia, dat meisje waar ik je over verteld heb" zeg ik dan. "En Christian. Weet niet wie wie kent..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    Het onderonsje van Cedric en mij wordt onderbroken door een meisje en Christian. Cedric knuffelt Amy en ik voel toch stiekem een tikkeltje jaloezie op komen, maar ik schud het snel van me af. Dat is echt absurd. "Julia, ik ben blij dat ik mijn dierbaarste vriendin aan je voor kan stellen: Amy Parker." Ik glimlach even naar het meisje en steek mijn hand naar haar uit. "Cedric heeft al wat over je verteld, ik ben Julia," stel ik me aan haar voor. "En wij hebben elkaar al ontmoet toch?" vraag ik met een glimlachje aan Christian.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    Hij laat het meisje los en draait zich om. "Amy!!" Zegt hij blij en krimpt dan een beetje ineen. "Niet boos zijn dat ik zo lang deed" zegt hij zacht. Hij zegt Christian ook nog gedag en trekt me dan in een korte stevige knuffel waarbij hij nog sorry in mijn oor fluisterd. Sorry waarvoor? Omdat ie nog niet thuis was? Ik ben z'n moeder niet en hij kan best voor zichzelf zorgen.. alhoewel.... of sorry omdat hij weet dat ik nog altijd van hem houd en hem liever terug heb? Ik gedachte zucht ik. Gelukkig blijft de glimlach op mijn gezicht staan. "Julia ik ben blij dat ik mijn dierbaarste vriendin aan je voor kan stellen: Amy Parker" zegt hij als hij me weer losgelaten heeft. "Ams dit is Julia, dat meisje waar ik over verteld had." Ik probeer nog wat stralender te lachen, alsof ik het echt leuk vind om haar te ontmoeten, en strek mijn hand naar haar uit om die van haar aan te nemen. "Leuk om kennis met je te maken."

    Christis Grey
    "Hey man hoe is het?" Zegt hij tegen mij nadat hij eerst Amy begroet heeft. "Goed man, hoewel ik mezelf steeds meer naar beneden zie zakken op jou vriendenlijst.." grap ik. "Zo te zien is alles goed met jou... behalve fysiek dan. Wat heb je gedaan? Gevochten?" Zeg ik dan.

    Hij trekt Amy in een knuffel en ik schud even lichtjes mijn hoofd naar hem. Vervolgens begint het voorstellen. "Met beide dames heb vanochtend inderdaad al kort kennis gemaakt en Amy ken ik al een tijdje.." zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 22:51 ]