• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Lumineers
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Lumineers
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - KiliOfDurin
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Lumineers
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Speeltopic 5!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:01 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amell schreef:
    [de deksel van een au bain marie bak op een koude keramatische plaat gelegd en die werd blijkbaar warm als je er iets op legde. ik dacht dattie uit was dus pakte em weer op en toe bleek ie gloeiend heet te zijn. en er kwamen ook a la minuut blaren op...)


    (Awtch :/ dat is niet echt leuk.)

    Matthew Simon Collins

    "Het maakt mij niet uit, wat wil jij doen?" vroeg ze me dan en ik haalde mijn schouders op. "Geen ,idee zolang ik maar iets met jou doe. "glimlach ik naar haar.
    De liftdeuren gaan open en ze neemt mijn hand vast ,waarna ze me meeneemt naar haar hotel kamer en de deur opendoet.
    "Komt u binnen," zei ze en ik glimlach even ,waarna ik de hotelkamer binnen ga. Deze kamer was groter dan mijn woonkamer en keuken samen.
    "Wauw."Dit is echt groot "mompel ik verbaasd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "dat moeten we niet hebben inderdaad" ik glimlach weer geamuseerd. "Nou geef je telefoon dan maar even" zegt Julia lachend. Ik geef haar mijn telefoon en dan schiet me ineens iets te binnen. "Misschien, als jullie het alle twee leuk vinden, kan ik misschien wel een etentje, misschien bioscoopje daarna ofzo, regelen met Cristian, voor misschien, morgen of ergens deze week. Alleen als jullie het leuk vinden hoor!" zeg ik. Zelf lijkt het me wel leuk om te doen, maar ik denk dat ik wel een leuke jongen voor Amy moet vinden. Anders vind ik het zo gemeen voor haar.

    [ja doet best pijn, was ook best wel blij toen ik gebeld werd dat het bedrijf de catering had geanuleerd.]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 18:35 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rosie Vanderwaal
    "Geen idee, zolang ik maar iets met jou doe," zegt hij glimlachend. "Wauw, dit is echt groot," mompelt hij verbaasd. Ik lach even en haal dan mijn schouders op. "Je raakt er wel aan gewend," zeg ik. Ik ga op het bed zitten en klop naast me, als teken dat Matthew naast me mag komen zitten.
    "Toen ik hier voor het eerst kwam vond ik het ook ontzettend groot," geef ik toe, "maar na een jaar is het alsof de muren elke dag dichter naar elkaar toe komen. Ik voel me hier zo opgesloten."

    Julia Miller
    Cedric geeft me zijn telefoon. "Misschien, als jullie het alle twee leuk vinden, kan ik misschien wel een etentje, misschien bioscoopje daarna of zo, regelen met Cristian, voor misschien, morgen of ergens deze week. Alleen als jullie het leuk vinden hoor!" zegt Cedric, terwijl ik mijn nummer in zijn telefoon zet. "Nee nee nee," zeg ik lachend, terwijl ik de telefoon weer naar Cedric uitsteek. "Wat hadden we nou net afgesproken?" vraag ik aan Cedric.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Nee Nee Nee" zegt Julia lachend "wat hadden we nou net afgesproken?" Ik kijk Julia onschuldig aan. "Thuis bioscoop?" vraag ik onschuldig en liefjes. "grote tv, genoeg dvd's en nja lekkers, daar is een supermarkt voor. hoeft niet duur te zijn?" Ik knipper liefjes. "Ik doe niks verkeerd" ik grijns weer lichtjes. "Ik kan dan trouwens ook gewoon koken voor ons of zo iets? Maakt niet uit, gewoon een gezellige avond"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Thuis bioscoop? Grote tv, genoeg dvd's en nou ja lekkers, daar is een supermarkt voor, hoeft niet duur te zijn? Ik doe niks verkeerd. Ik kan dan trouwens ook gewoon koken voor ons of zo iets? Maakt niet uit, gewoon een gezellige avond." Ik kijk hem even fronsend aan. "Kook jij? Ik wist niet eens dat jij dat kan," zeg ik lachend. "Maar oké, ik vind het goed. Als Hannah het ook goed vindt?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "kook jij, ik wist niet eens dat jij dat kan" lacht Julia. "Maar oke ik vind het goed als Hannah het ook goed vind" Ik kijk Julia nep beledigd aan. "Denk je dat ik elke avond uit eten ga ofzo? Beetje zonde van een mooie keuken als je er niet eens in kookt" ik grinnik even. "Ja ik kook dus, en toevallig ook nog eens heel lekker" zeg ik en ik knik er bij om mijn overtuiging door te geven


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Denk je dat ik elke avond uit eten ga of zo? Beetje zonde van een mooie keuken als je er niet eens in kookt. Ja, ik kook dus, en toevallig ook nog eens heel lekker," zegt hij. Ik lach even. "O, nou, dat moet je dan maar eens bewijzen denk ik," zeg ik lachend. "Ik ben namelijk nog niet echt overtuigd." Ik kijk Cedric even geamuseerd aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Oh dat moet je dan maar eens bewijzen denk ik, ik ben namelijk nog niet echt overtuigd" zegt Julia en kijkt me geamuseerd aan. "Als Hannah het een leuk idee vind, dan kun je het vanzelf proeven" antwoord ik, ook licht geamuseerd. "dan ga je het wel merken, Ik zal zelfs proberen een lekker toetje voor jullie te maken dames" Ik knipoog weer, maar ik voel vanbinnen zo een blijdschap verspreiden, omdat Julia me een kans geeft. Maar ik voel me ook schuldig. Ik zal altijd van Amy blijven houden, maar we zullen denk ik nu even druk zijn als toen..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Als Hannah het een leuk idee vindt, dan kun je het vanzelf proeven," antwoord hij, licht geamuseerd. "Dan ga je het wel merken. Ik zal zelfs proberen een lekker toetje voor jullie te maken dames." Hij knipoogt weer en ik lach even. "Maar als Hannah het geen goed idee vindt, wil je niet voor mij alleen koken?" vraag ik lachend. "Jij bent ook wel een lekkertje zeg..."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Maar als Hannah het geen goed idee vind, wil je niet voor mij alleen koken? Jij bent ook wel een lekkertje zeg" Ik lach even. "Ik zal er toch niet onderuit komen of wel soms?" vraag ik speels en steek weer een sigaret op en gooi het lege pakje in de prullenbak. "Is goed, ik zal ook wel een keertje gewoon voor je koken, maar dan moet jij het menu samenstellen" zeg ik met een knikje.

    (@Mismi, Amy kan naar het park komen? Cristian ook denk ik?]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 19:33 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ik zal er toch niet onderuit komen of wel soms?" vraagt hij. Ik schud lachend mijn hoofd. "Dat heb je helemaal goed geraden." Ik kijk hem even verbaasd aan als hij weer een sigaret opsteekt. "Ik had gezegd dat je van die sigaretten af moest blijven, in ieder geval rustig aan doen," zei ik tegen hem. "Is goed, ik zal ook wel een keertje gewoon voor je koken, maar dan moet jij het menu samenstellen," zegt hij met een knikje. Ik knik. "Is goed, zal ik doen! En dan ben ik je lieftallige assistente in de keuken."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    "Ik had gezegd dat je van die sigaretten af moest blijven, of in ieder geval, rustig aan doen" zegt Julia verbaast. "het was me enige pakje, en waarschijnlijk ook laatste" antwoord ik. "Ik kan moeilijk van sigaretten af blijven als ik ze eenmaal heb. Als ik ze niet heb gaat het makkelijk" Ik haal mijn schouders op alsof het niets is. "Is goed, zal ik doen! en dan ben ik je lieftallige assistente in de keuken." Ik knipoog geamuseerd terwijl ik een hijs neem. "Dat is goed" Antwoord ik geamuseerd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Het was me enige pakje en waarschijnlijk ook laatste. Ik kan moeilijk van sigaretten afblijven als ik ze eenmaal heb. Als ik ze niet heb gaat het makkelijk," zegt hij schouderophalend. Ik loop naar hem toe en trek de sigaret uit zijn handen, om hem vervolgens op de grond uit te trappen. "Nu heb je niets meer," zeg ik, terwijl ik mijn armen over elkaar vouw en hem aankijk. "Dat is goed," antwoord hij geamuseerd. Ik lach even. "Dan moet ik eigenlijk wel zo'n pakje dragen, vind je niet?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Julia trekt de sigaret uit mijn hand en trapt hem uit op de grond. "Nu heb je niets meer" ik knipper verbaasd met mijn ogen. Julia vouwt haar armen over elkaar en kijkt me aan. "dan moet ik eigenlijk wel zo'n pakje dagen vind je niet?" vraagt ze geamuseerd. Ik kijk haar met geamuseerd twinkelende ogen aan. "Ik slaap alleen vanavond Julia, bezorg me nou maar geen fantasieën" zeg ik geamuseerd.

    {leeft ze nog wel?}


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julia Miller
    "Ik slaap alleen vanavond Julia, bezorg me nou maar geen fantasieën," zegt hij geamuseerd. Ik lach even en bijt dan op mijn lip. "Nu niet doen alsof je het erg vindt om fantasieën over me te hebben," zeg ik lachend tegen hem. "En als jij een leuk huishoudster pakje voor me kan regelen, zou ik het met liefde dragen, want geef toe, het zou me hartstikke goed staan," zeg ik plagend tegen hem.

    (Wie?)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 20:08 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."