• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake legt me neer en zegt dan dat ik het moet laten zien. Zachtjes trek ik mijn shirtje omhoog, want zelfs dat voelt pijnlijk aan. Als ik ernaar kijk, trek ik gelijk mijn shirtje weer omlaag. Ik zag dat er een hele bloeduitstorting op mijn buik zit en er omheen is het blauw gekleurd. "Dat wordt niet een bikini aantrekken,"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Dat word een bezoek aan een dokter of en-' Katherine kan nu genezen... en dit dus ook.
    'Katherine is nu een engel dus... ze kan dit genezen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik wil niet dat Katherine dit ziet," zeg ik zachtjes tegen Jake, "het is al verschrikkelijk voor haar dat de engelen zo zijn en als ze dan ook nog zo veel moet zien van wat er gebeurd is, dat lijkt me gewoon teveel voor haar." Ik kijk naar Jake en kom dan overeind. "En een dokter wil ik ook niet."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik snij mijn pols over. 'Drink jij. Als je haar hulp niet wil, en geen dokter moet je dit maar doen.'
    Ik zucht en houd mijn pols voor har lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake zegt dat ik moet drinken, maar ik schud mijn hoofd. "Jake, ik kom er wel weer bovenop," zeg ik tegen Jake. Ik laat een verband om zijn pols verschijnen en draai mijn hoofd een stukje weg. "Ik red me wel."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Eigen keuze.' zucht ik.
    Ik loop dan maar naar de keuken achter drinken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Natuurlijk," mompel ik zachtjes als hij al gelijk weer wegloopt. Ik pak mijn telefoon erbij en open een berichtje naar Nate. Je deed vanmiddag raar, wat was er ineens? Je gaf geen antwoord meer op wat ik vroeg, of er iets was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wa was er nu ook alwr? was da van Brandon ? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja, dat was van Brandon ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick Garcia
    Ze vertelt waarom ze 17 jaar lang niet op een motor gezeten, wie hielt er nou niet van motors? Al kon ik zo wel een aantal noemen, Katherine had in iedergeval haar liefde voor motors van mij. Ik scheur naar achterna het bos door naar de weg, 'ik kwam hem toevallig tegen toen ik opzoek was naar een motor voor Katherine' antwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    "Oh, toevallig," zeg ik tegen Nick, "heeft zij hier op gereden dan?" Het idee dat iemand anders op mijn motor heeft gereden, staat me niet aan. Ondanks dat ik nog zo blij ben dat ik er nu weer op kan rijden, het idee dat iemand anders erop heeft gereden is niet leuk. Ik ga nog een tandje harder en sla dan gewoon midden in het bos af zodat we echt over wilde paadjes gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    (...)

    Jake Sadler
    Ze kreunt pijnlijke en ik leg haar op de zetel.
    'Toon eens schat.' fluister ik zachtjes.

    Tyler Parker
    'Als jij het wil dan vinden we wel iets.' glimlach ik. 'We gaan gewoon heksen bezoeken en boeken doorkijken tot we iets vinden.'
    Ik druk een kusje ophaar lippen.


    Katherine Garcia
    Ik glimlach terug naar hem, 'je bent zo lief' zeg ik dan Met een glimlach en kus hem eigenlijk voor de eerst keer echt liefdevol terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    "Oh, toevallig," zeg ik tegen Nick, "heeft zij hier op gereden dan?" Het idee dat iemand anders op mijn motor heeft gereden, staat me niet aan. Ondanks dat ik nog zo blij ben dat ik er nu weer op kan rijden, het idee dat iemand anders erop heeft gereden is niet leuk. Ik ga nog een tandje harder en sla dan gewoon midden in het bos af zodat we echt over wilde paadjes gaan.


    Nick Garcia
    'Nee, ik heb wel meer motors in mijn garage staan die eigenlijk niet veel meer doen dan staan, op die van jou is ook niet gereden.' Antwoord ik en volg haar door het bos en ga en haal haar dan in, zigzagend door de bomen


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    We zijn aangekomen op school en ik zet mijn motor aan de kant. "Het voelde weer goed om motor te rijden, dank je," zeg ik tegen hem. Even kijk ik aarzelend naar hem, maar dan loop ik gewoon naar binnen. Ik vraag me af waar Nick en ik nu staan voor elkaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Hayden Fitch
    We zijn aangekomen op school en ik zet mijn motor aan de kant. "Het voelde weer goed om motor te rijden, dank je," zeg ik tegen hem. Even kijk ik aarzelend naar hem, maar dan loop ik gewoon naar binnen. Ik vraag me af waar Nick en ik nu staan voor elkaar.


    Nick Garcia
    'Het voelde goed om motor te rijden, dank je,' zegt Hayden nadat ze haar motor aan de kant heeft gezet, 'je hieft me niet te bedanken' zeg ik met een kleine korte glimlach, ik heb het met plezier gedaan. Ook ik zet mijn mor aan de kant en zie haar aarzelend naar me kijken, voordat ik kan vragen wat er is of waar ze aan denkt loopt ze naar binnen. Ik kijk even om me heen en heb zin om een sigaret op te steken, een slechte gewoonte die ik de afgelopen jaren weer opgepakt heb. Ik zucht en loop dan naar binnen, 'waar denk je aan?' Vraag ik als we niet ver van onze kamer zijn.


    Don't be like the rest of them, darling