• dit is opgelost, ga ergens anders zeuren (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 18:30 ]


    night thinking, day dreaming

    Sinistre schreef:
    (...)

    OMG! IK HEB EEN FUCKING ZAYN PROFIEL FOTO! TUURLIJK BEN IK FAN.


    Doe eens normaal ! Jezus ..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Het had echt kunnen zijn, ik ship ze misschien wel, maar het zou mooi zijn als 'Larry' echt is, maar tot nu toe kunnen we er alleen nog maar van dromen. Maar het is nep, zoals elke roddel..


    'Darling, just hold on'

    Sinistre schreef:
    (...)

    OMG! IK HEB EEN FUCKING ZAYN PROFIEL FOTO! TUURLIJK BEN IK FAN.

    daarom klikte je op dit topic, omdat je een fan bent!


    night thinking, day dreaming

    CURLYMONSTER schreef:
    Waarschijnlijk is dit fake en shit, maar ik hoop dat het waar is.
    inderdaad, ik geloof het niet meer, maar het zou wel mooi zijn als ze een keer bekennen


    night thinking, day dreaming

    LarryRules schreef:
    Het had echt kunnen zijn, ik ship ze misschien wel, maar het zou mooi zijn als 'Larry' echt is, maar tot nu toe kunnen we er alleen nog maar van dromen. Maar het is nep, zoals elke roddel..

    idd, sommige mensen flippen al helemaal als ze matching tattoos hebben mja


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    (...)inderdaad, ik geloof het niet meer, maar het zou wel mooi zijn als ze een keer bekennen


    Inderdaad, ik geloof dat Larry echt is en dat het niet mag van het Modest! Maar dit is gewoon een faker op Omegle.


    Pretty is just a pretty word.

    mellet schreef:
    (...)
    daarom klikte je op dit topic, omdat je een fan bent!


    Betrapt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ZaynieBoy schreef:
    (...)


    probeer jij nu te zeggen dat ik geen echte fan ben ?!


    Ik heb het helemaal niet over jou, maar als jij het zo opvat, dan zegt dat meer over jou natuurlijk.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Sinistre schreef:
    (...)

    Betrapt.
    als ik jou was zou ik snel naar Japan verhuizen en je naam veranderen zodat niemand hier achter komt


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    (...)
    idd, sommige mensen flippen al helemaal als ze matching tattoos hebben mja


    Soms doe ik dat ook, maar ik ben echt geen hardcore Larry shipper weet je, maarja, we zien het wel..


    'Darling, just hold on'

    lmao ik moet leren maar in plaats zit ik hier


    night thinking, day dreaming

    gingercheeks schreef:
    (...)

    Ik heb het helemaal niet over jou, maar als jij het zo opvat, dan zegt dat meer over jou natuurlijk.




    -,-


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    LarryRules schreef:
    (...)

    Soms doe ik dat ook, maar ik ben echt geen hardcore Larry shipper weet je, maarja, we zien het wel..

    ach ja, als ze niet verliefd zijn is het goed, maar modest zit wel een beetje stom larry shippers te blokkeren


    night thinking, day dreaming

    Just..


    Echt hoor, een van de vele redenen waarom ik die godsgruwelijke fandoms verafschuw.. Jullie verkrachten voor neutrale mensen echt gewoon het beeld van die jongens en vooral van jezelf. En dan begrijpen ze niet waarom er zoveel "haters" zijn.. /zucht

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 14:03 ]


    ars moriendi

    mellet schreef:
    (...)
    idd, sommige mensen flippen al helemaal als ze matching tattoos hebben mja


    Nou als jij het flippen wilt noemen, dan 'flip' ik over matching tattoos. Whatever, waarom zouden ze matching tattoos hebben? 1 kan wel, maar ze hebben er meer, veel meer. Het is een verhaal die ze niet hard op mogen vertellen, dus doen ze het via hun lichamen.


    Pretty is just a pretty word.