• dit is opgelost, ga ergens anders zeuren (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 18:30 ]


    night thinking, day dreaming

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Nou als jij het flippen wilt noemen, dan 'flip' ik over matching tattoos. Whatever, waarom zouden ze matching tattoos hebben? 1 kan wel, maar ze hebben er meer, veel meer. Het is een verhaal die ze niet hard op mogen vertellen, dus doen ze het via hun lichamen.
    ja dat wel oke jij wint gefeliciteerd


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    (...)
    ach ja, als ze niet verliefd zijn is het goed, maar modest zit wel een beetje stom larry shippers te blokkeren


    Hmm, als 'Larry' niet echt zou zijn, waarom doen ze dat dan? Dat is echt kinderachtig naar mijn mening en een hele boel denken juist dan dat 'Larry' wel echt is daardoor :s


    'Darling, just hold on'

    Ribery schreef:
    Just..


    Echt hoor, een van de vele redenen waarom ik die godsgruwelijke fandoms verafschuw.. Jullie verkrachten voor neutrale mensen echt gewoon het beeld van die jongens en vooral van jezelf. En dan begrijpen ze niet waarom er zoveel "haters" zijn.. /zucht

    wie zegt dat wij dat allemaal niet begrijpen? waar heb je dat van? als jullie denken aan directioners denk dan alsjeblieft niet aan het typische nederlandse twaalf jarige fan hartelijk dank


    night thinking, day dreaming

    LarryRules schreef:
    (...)

    Hmm, als 'Larry' niet echt zou zijn, waarom doen ze dat dan? Dat is echt kinderachtig naar mijn mening en een hele boel denken juist dan dat 'Larry' wel echt is daardoor :s
    begrijp me niet verkeerd, ik ship ze wel haha. maar als ze elkaar niet leuk vind accepteer ik dat wel


    night thinking, day dreaming

    Ik geloof niet in Larry, maar ik geloof wel dat Modest gewoon fucked up is.


    And in that moment, we were infinite.

    maar ja, het maakt me niet uit als je geen fan bent, maar one direction heeft vele levens verbetert. niet kinderachtig bedoelt, maar als je eenmaal die fan twitter accounts ziet, iedereen is bevriend en de tweets zijn grappig en leuk. je ontmoet veel leuke mensen die geen 12 jaar oud zijn


    night thinking, day dreaming

    Ramsays schreef:
    Ik geloof niet in Larry, maar ik geloof wel dat Modest gewoon fucked up is.

    this


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    (...)begrijp me niet verkeerd, ik ship ze wel haha. maar als ze elkaar niet leuk vind accepteer ik dat wel


    Ja, ik snap je wel, maar toch gebeuren er vreemde dingen en ik zie op Instagram en Twitter meer dingen voorbij komen dan normaal..


    'Darling, just hold on'

    mellet schreef:
    (...)
    wie zegt dat wij dat allemaal niet begrijpen? waar heb je dat van? als jullie denken aan directioners denk dan alsjeblieft niet aan het typische nederlandse twaalf jarige fan hartelijk dank

    Van het feit dat jij het hier zo post en er verder niet bij nadenkt hoe gruwelijk irritant dat wel niet kan zijn. Val mensen toch niet met dat soort kinderachtig gedoe lastig, jeez.

    "als jullie denken aan directioners denk dan alsjeblieft niet aan het typische nederlandse twaalf jarige fan hartelijk dank"

    Gedraag je dan ook niet zo, hartelijk dank.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Van het feit dat jij het hier zo post en er verder niet bij nadenkt hoe gruwelijk irritant dat wel niet kan zijn. Val mensen toch niet met dat soort kinderachtig gedoe lastig, jeez.

    "als jullie denken aan directioners denk dan alsjeblieft niet aan het typische nederlandse twaalf jarige fan hartelijk dank"

    Gedraag je dan ook niet zo, hartelijk dank.
    hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag


    night thinking, day dreaming

    Ramsays schreef:
    Ik geloof niet in Larry, maar ik geloof wel dat Modest gewoon fucked up is.


    Ach ja Modest, ik kan er wel een hele verhandeling over gaan geven wat er niet goed aan is, maar dan ben ik ocer een uur nog nier klaar..


    'Darling, just hold on'

    mellet schreef:
    (...)
    wie zegt dat wij dat allemaal niet begrijpen? waar heb je dat van? als jullie denken aan directioners denk dan alsjeblieft niet aan het typische nederlandse twaalf jarige fan hartelijk dank


    Van een twaalfjarige zou ik dit gedrag nog wel verklaarbaar vinden. Serieus, zijn jullie niet een beetje oud hiervoor? One Direction is K3 voor elfjarigen en daarbij is dat geship en bromance gedoe ook echt belachelijk. Al helemaal als je er serieus in gelooft. I'm sorry if I burst your bubble.


    i put the fun in funeral

    dit topic gaat nog eens beroemd worden thank you all


    night thinking, day dreaming

    mellet schreef:
    (...)hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag

    Wiwoo, wauw, dat comeback.


    ars moriendi

    LarryRules schreef:
    (...)

    Ach ja Modest, ik kan er wel een hele verhandeling over gaan geven wat er niet goed aan is, maar dan ben ik ocer een uur nog nier klaar..



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'