• Ik ben vandaag met een vriendin naar Assen geweest, shoppen. We zouden eigenlijk naar Almere, maar haar moeder had de hele nacht niet geslapen, dus kon ons er niet droppen op de weg naar haar werk, helaas~
    Ik ben zo blij met mijn nieuwe aankopen :D


    Monopoly voor de Wii *O* ik had hem al gespeeld op de XBOX, en vandaag zag ik deze. Kwam er later achter dat ie 2de hands was voor 15 euro, maar hij doet het goed :3


    I likes. 10tje. *hehe*


    Beide voor 12 euro. Op bol.com heb je ze voor 20 euro per stuk -.-. Nu mis ik alleen nog BD Pt 2. ^_^

    Gebaseerd op de gelijknamige anime. Me gusta :3

    Ik ben een enorme Sir David Attenburrough-fan en ik kreeg bij aankoop van de links (of een andere BBC Earth Documentaire) gratis First Life van SDA erbij twv 15 euro, dus dat kon ik niet laten staan *hehe*

    Wie houdt er nou niet van Bram Stokers Dracula? :3

    In totaal 57 euro uitgegeven. Valt gelukkig nog mee. Was al bang dat ik rond de 80 zou zitten.

    Hebben jullie nog leuke aankopen gedaan? :3

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 17:02 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik haak af bij Twilight. Sorry.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oeh, leuk! Heb je alle andere delen ook van twilight of niet? :3 En ik heb geen aankopen gedaan, helaas moet ik leren.

    Een broekje met van die bretels eraan en een jurkje ^^
    Is die eerste link (de foto) is dat een boek of een film? :O


    It's never gonna happen, Guys.

    I'd never ever buy a shirt with "Bitch" on it. I find it a bit slutty.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 17:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het zijn niet echt dingen die ik zou kopen, maar blij dat jij er blij mee bent.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aetha schreef:
    Een broekje met van die bretels eraan en een jurkje ^^
    Is die eerste link (de foto) is dat een boek of een film? :O


    Film :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb eindelijk nieuwe schoenen ='D



    Die Dracula is op zich wel goed. And hey, Anthony Hopkins.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 17:18 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Meh, not really.
    Dead Island, that's it.


    I live for the applause, you will die for it.

    Yoda schreef:
    Ik heb eindelijk nieuwe schoenen ='D

    [IMG]

    Die Dracula is op zich wel goed. And hey, Anthony Hopkins.


    Oehhh, die schoenen zien er hip uit :O

    Daarom :Y) Dracula met Anthony Hopkins. Kon ik niet laten staan (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Laatst heb ik een shirtje en een broek gekocht bij de Coolcat. Ben om alle hoerige smerige kleding heengelopen en zowaar iets leuks gevonden. :Y) Dat shirt van jou had ik ook gezien maar omdat er Bitch op stond vond ik het niet leuk.


    Dit hemdje, alleen dan in een shirt vorm
    en deze pants:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb twee nieuwe badpakken gekregen en wat kleren, maar die laatste heb ik nog niet. Mijn ma had het verkeerde kaartje mee en daarom gaat ze morgen terug om te betalen. ^^
    Volgende week gaan we terug, whiii. =D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sinistre schreef:
    Ik haak af bij Twilight. Sorry.


    26 - 02 - '16

    Sinistre schreef:
    Ik haak af bij Twilight. Sorry.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Net cosplay gekocht. :"D
    En heb vandaag gekeken voor Legend of Zelda voor de Wii.

    Het is niet echt mijn smaak, sorry.