• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik zie Jack tot mijn verbazing naar me toe rennen en ik voel zijn hand tegen mijn mond. Mijn hart klopt in mijn keel van angst. Ik word mee gesleurd en voel een klap waardoor ik een schreeuw wil geven wat moeilijk gaat. "Waar dacht jij dat je heen ging?!' Roept hij boos uit en ik krimp ineen. Ik trek een vies gezicht als ik zijn speeksel in mijn gezicht voell. Hij rommelt wat en ik zie een mes in mijn gezichtsveld. Vol angst kijk ik Jack aan en voel het mes scherp tegen mijn keel waarna ik druppels voel rollen. Mjn ademhalingversneld en ik begin te zweten van angst." Wat jammer dat je homovriend er nu niet is om te helpen. Ach als jij weg nent is het alleen beter voor hem. Mnder zorgen toch? Je bent waardeloos!" Ik voel zijn spuug weer in mijn gezicht terwijl ik hard aan het huilen ben. 'Accepteer het maar, als je dood bent is het beter! Wat je lieve vriendje ook zegt meent hij niet denk maar na!' Steeds harder begin ik te huilen, dat loog hij toch? Het voordeel was wel dat als ik dood was dat ik dan van alles af was,. Hij gooit het mes op de grond en duwme zodat ik val. ik slaak een harde schreeuw, mijn been schreeuwde van de pijn. 'Ze houden niet van je! Geloof me nou maar! Ze zijn beter af zonder je'. Hij pakt het mes weer en drukt het in mijn handen en snap het even niet meer'En wat ga je hier nu mee doen?' Vraagt hij en ik zwijg'ANTWOORD!!! Wat ga je doe om de wereld te verbeteren?' Mijn handen trillen " n-niks" stotter ik en voel en zie hoe hij het mes naarmijn polsen brengt. " alsjeblieft stop" snik ik. " alsjeblieft waarom doen jullie dit" huil ik overstuur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack:

    'N-niks' stottert hij en ik kijk hem boos aan. 'Alsjeblieft stop' smeekt hij. Ik leg het mes neer. 'Alsjeblieft waarom doen jullie dit' vraagt hij. Ik hurk bij hem neer en zeg zacht: 'ik wil je alleen wat duidelijkmaken' en ik sta weer op. 'Maar blijkbaar moet dat op een andere manier' zeg ik. 'Ga maar weer verder waar je begon bij de douches' geef ik als hint. 'En heel sne, anders zorg ik ervoor dat je verwijnt an de wereld!!!'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Jack knielt zich bij mij "ik wil je alleen wat duidelijk maken" hij staat weer op en niet begrijpend kijk ik hem aan. " Maar blijkbaar moet dat lp een andere manier" zegt hij. " ga maar weer verder waar je begon bij de douches" geeft hij als hint. " enheel snel, anders zoef ik ervoor dat je verdwijnt van de wereld" smekend kijk ik hem aan. " alsjeblieft Jack waárom ik? " snik ik vragend en wacht op antwoord. " je gunt me niet eens een fijn kamp"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Haha, jack die dan steeds zegt je bent slecht voor de werled ze houden niet van je! en niall aannhet einde een heel traima en dan gelooft hij het wel en moet li het uit. Hem praten o.o)
    Jack:

    'Alsjeblieft jack, waarom ik?' Vraagt hij en ik lach weer. 'Je gunt me niet eens een fijn kamp' zegt hij. 'Oh het gaat niet om jou, ik wil je alleen beschermen voor de wereld. Je moet begrijpen dat je hier niet hoort. E nu geen tegenspraak meer! Je krijgt nu je laatste pleziertje voor je de wereld een plezier doet'. Ik ruk zijn broek al uit en kijk hem dreigend aan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Vermakelijk kijkt hij me aan, 'Oh het gaat niet om jou, ik wil je alleen beschermen voor de wereld. Je moet begrijpen dat je hier niet hoort. E nu geen tegenspraak meer! Je krijgt nu je laatste pleziertje voor je de wereld een plezier doet'. Met een harde pijnlijke ruk aan mijn benen trek hij mijn broek uit. " nee nee! Stop, alsjeblieft" schreeuw ik hard. Misschien hoorde iemand me, we komden niet de enigste zijn. " help!!" Krijs ik hard terwijl mijn tranen stromen. " je bent een pedo meer ben je niet," snik ik overstuur en begin te kronkelen o. Uit zijn handen te komen en te blijven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack:

    Ik spring op hem en leg een han op zijn mond. 'Nog een geluid...' Zeg ik dreigend. Ik pak het mes een maak een snee in zijn wang. 'Pas op' zeg ik met mijn kaken boos en stevig op elkaar. Ik ruk zijn onderbroek ook uit. 'Moet ik je soms nog meer helpen?' Zeg ik met twinkelende ogen. Ik geef een klap tegen 'hem' en lach weer. 'Het blijft lachwekkend om te zien dat ju kleine potlood nog kan groeien hahahaahah'
    (Kokhalsing all the way)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hahahahaha

    Niall Horan
    Ik slaak een schreeuw als hij letterlijk op me springt en zijn hand op mjm momd legt. " Nog een gekuid" dreigt hij en ik slaak een snikje. Met het mes gaat hij diep in mijn huid waardoorik een kreet slaak. " pas op" zegt hij boos en trekt dan mijn boxer uit, " moet ik je soms nog meer helpen" ik zie gewoon dat h ervan geniet, vieze sadist. Hij geeft me weer een klap en ik slaak weer een kreet en hoor he, lachen.
    . 'Het blijft lachwekkend om te zien dat ju kleine potlood nog kan groeien hahahaahah' lacht hij en gekwetst kijk ik weg. " rotzak" mompel ik zo zacht dat hij het amper hoort. " laat me gaan, gun me gewoon eens iets leuks met vriende" zucht ik huilend. Ik was echt doodsbenauwd voor deze jongen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack:

    Ik schud mijn hoofd en lijf grijnzen. 'je bent niet goed voor de wereld! lili houd niet van je! hij beschermt je alleen. het zou me niks verbazen als hij 'zogenaamd' tegelijkertijd met een ander verliefd op je was. vast een meid, hij is geen homo zoals jij. en at zegt 'god' er van he?' Ratel ik. ik pak het mes weer op en maak een sneetje in zijn mannelijkheid. 'Haha, dat is je glijmiddel. Houd je mnd en gabezig!!!' Owee als ik me straks verveel, ookal zal ik allee maar lachen en hij blijft wel huilen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Gij schud zijn hoofd je bent niet goed voor de wereld! lili houd niet van je! hij beschermt je alleen. het zou me niks verbazen als hij 'zogenaamd' tegelijkertijd met een ander verliefd op je was. vast een meid, hij is geen homo zoals jij. en at zegt 'god' er van?" Ik dacht na. Was het echt zo? Ik bedoel als Liam merkte dat ik al zolang weg was had hij me vast geholpen, hij zou dat toch wel doen? Of had Jack gelijk? Ik wist het allemaal niet maar ikeist dat ik het zo ging geloven. Ik begin vol pijn te schreeuwen als hij een snee in mijn edele maakt.'Haha, dat is je glijmiddel. Houd je mnd en gabezig hij had gewoon lol,,... Gaf Liam dan echt niets om mij? Blijkbaar niet. Langzaam vol tegen mijn zin doe ik zijn broek en boxer weer omlaag en laat mijn hand erlangs glijden terwijl op mijn gezicht de walging stond. God zou hem straffen of het moest echt aan mij liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack:

    'Goedzo' lach ik tevreden. 'Je weet dat het waar is, liam is te aardig voor je denk maar na!' Plaag ik nog maar even. Na een tijdje besluit ik maar om het vN hem over te nemen. 'Je gaat te langzaam! Ik doe het wel voor!' Zeg ik. Ik klem mijn hand om het kleine gevalletje heen en beweeg met tempo. 'En stiekem vind je dit lekker' fluister ik hees. Ik zie het bloed er inmstromen. 'Kom maar, dan zal ik je straks laten gaan. Gaan van de wereld' fluister ik in zijn oor. Hehehe, ik ben geniaal.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Je weet dat het waar is, liam is te aardig voor je denk maar na!' ik slik even moeilijk. 'Je gaat te langzaam! Ik doe het wel voor!' zegt hij en even kijk ik hem aan vol angst. Ik voel zijn hand om de mijne en merk dat mijn lichaam erop reageert obdabks hoe graag ik het niet wouo. 'En stiekem vind je dit lekker' ik schud koppig mijn hoofd en duw zijn hand weg.:kom maar ik zorg dat je gaat. Gaan van de wereld' alsof ik in trans was knik ik. Niemand hield van me, Luam sprelde een spel en ik was er klaar mee. Ineens smachte ik naat de gezegde rist,de dood. Ij keek er naar uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack:

    Nadat hij mijn hand heeft weggeduwd pak ik stevig zijn pols. Ik beng zijn hand naar zijn stijve toe en roep: 'nu opschieten, dan zal ik ook beloven dat ik opschiet. Dan ben je er snel vanaf. Of wil je kontseks' grinnik ik. Oh, die zal straks zo lijden, ik kan me er prima mee vermaken. 'Niemand oud van je dus schiet maar op' laat ik nog maar eens door zijn oren galmen. Het moet er tussen zitten. Hij moet het geloven!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 17:29 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Hij pakt mijn hand en brengt hem naar mijn edele. 'nu opschieten, dan zal ik ook beloven dat ik opschiet. Dan ben je er snel vanaf. Of wil je kontseks' ik schud hard mijn hoofd. n. 'Niemand oud van je dus schiet maar op' ik bijt op mijn lip hard. Ik beweeg wat op en neer en kom klaar ondanks dat het niet fijjn was en trej daarna hem ag tot hij klaar komt. 'ik stiur mujn ouders een bericht "mompel ik en ik pak mijjn mobiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack:

    Iki pak snel zijn mobiel af en kijk hem streng aan. 'Onthoud, het gaat allemaal goed hier! He? En je mist ze en dankt ze... en dat soort shit. En jack heeft niks gedaan he?' maak ik duidelijk voor ik zijn mobiel weer teruggooi. Ik wacht ongeduldig tot hij zijn bericht heeft gestuurd en sla daarna meteen zijn mobiel uit zijn handen. 'En nu zal ik je verlossen.. of de wereld verlossen van jou' zeg ik. Ik pak het mes en pak zijn pols. 'Je mag het ook zelf doen. Als je maar weet, ze houden niet van je. Nu niet en dat zal nooit gebeuren! Je bent een last en ze moeten te veel rekening met je houden. Zolang je dat onthoud is het makkelijker' zeg ik toch redelijk aardig. iets te aardig als je het mij vraagt, maar ach. hij is er straks toch niet meer.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall horan

    Jack jat mijn mobiel en kijkt me streng aan . 'Onthoud, het gaat allemaal goed hier! He? En je mist ze en dankt ze... en dat soort shit. En jack heeft niks gedaan he?' Zegt hij en braaf knik ik en vang het mobieltje op. Ik sms ze dat ik ze mis, en dat het thuis altijd erg fijn was maar dat alles heel moeilijk voor me is. Alsof Jack het terug zou lezen. Gelijk daarna slaat hij het mobieltje uit mijn handen,.'En nu zal ik je verlossen.. of de wereld verlossen van jou' zegt hij. Hij pakt mijnpols en mes vast.. 'Je mag het ook zelf doen. Als je maar weet, ze houden niet van je. Nu niet en dat zal nooit gebeuren! Je bent een last en ze moeten te veel rekening met je houden. Zolang je dat onthoud is het makkelijker' zegt hij en ik wacht vol angst af. Ik dacht aan Liam, ik hield van hem. " zeg Liam dat ik nog steeds van hem houdt" fluister ik gebroken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan