• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (ik vind dit echt vaag om te typen... Het pest-gedeelte lukt me wel maar...eh..ja..)
    Jack:

    Ik geef hem een klap. 'Schiet op! EN niet zo janken!' sis ik. Zodra mijn kleding uit is roep ik: 'En nu jij! Uit, en snel een beetje!'. Ongeduldig wacht ik. Als hij klaar is loop ik naar hem toe en duw hem op zijn knieen. Ik breng mijn gezicht naar zijn oor en zeg: 'Begin maar met jezelf, meteen! Maar wees maar gerust ik neem het op' en ik benin kwaadaardig te lachen. Ik kan zo genieten van zijn angst. Mmm
    (Ugh *kotsgeleidje. de laatste 3 letters)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 21:54 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik slaak een schreeuw als hij me slaat. 'shriet open jank niet zo:gromt hij "en nubj snel een beetjej"vol beschaming kleed ik me uit waardoor mijn blauwe plekke en wondjes van de ellende tevoorschijn komen. "begin maar met jezelf. Wees maar gerust ik neem het op' grijnst hij en huilend begin ik maar. Mijn lihaam veraadde het toen ik een stijve kreeg maar ik was bang en teleuresteld. Teleurgeteld dat Liam niet doorhad dat dit geen vriend van me is. Maar ik zou niets tegen werken want nu hij wist dat ik een vriendje had, wat al een probleem in Ierland is, kon hij Liam zo wat aan doen en dat wou ik voorkomen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 8:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack:

    Ik bleef grijnzend toekijken en schreeuwen terwijl ik het hele gebeuren opnam. Opeens voel ik een tik op mijn schouder. Hoe kan iemand binne- liam? Ik. Voel een harde klap op mijn kaak en mijn hand schiet er meteen naar toe. Vlak daarna voel ik een paar rake klappen op mijn ribben en nu lig ik op de grond. Schreeuwend van de pijn krimp ik in elkaar. Ik krijg nog een paar klappen op mijn slaap voor de wereld om me heen zwart wordt...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 10:10 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Die gast vertrouw ik niet helemaal. Ik ken hem niet lang genoeg. Ik kan straks het gebouw wel ingaan om te luisteren waar ze het over hebben. Zo gezegd zo gedaan, na een appeltje wandel ik op mijn gemakje naar het toiletgebouw. Het eerste wat ik hoor is dat Niall huilt en mijn zintuigen staan op scherp. Ik trap de eerste deur in waarvan ik vermoed dat hij zit. Kassa! Meteen schieten mijn al gebalde vuisten naar Jack. Om het af te maken raak ik hem nog een paar keer op zijn slaap tot hij bewusteloos is. Ik help niall zo snel mogelijk in zijn kleding en neem hem mee naar de tent. Nog hijgend kijk ik hem aan voor ik hem in een knuffel trek. Wat zou dit erg geweest zijn voor hem! 'Waarom zei je niks?' Fluister ik.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 10:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik ben nu in duinrell ga met dennis lopen. XO


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Gezellig, veel plezier :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ben r

    NIall Horan.

    Nog steeds huil ik hjard terwijl hij toekeek, alles opnam en me uitlachtte. Ineens schiet de deur open en ik kijk op in Liam zijn gezicht. Hij slaat Jack buiten bewustzijn en helpt me daarna met aankleden en neemt me mee de tent in. Hij geeft me een knuffel waar ik me huilend in laat vallen Waarom zei je niks?' fluisterd hij en ik slik even. ' Hij bedroog me' fluister ik huilend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Pampammm nu de ruzie..hm..)
    Liam:

    'Hij bedroog me' zegt hij. 'Ik snap het niet, hij bedroog je?' Vraag ik als ik hem langzaam heb losgelaten. 'En toch vind ik dat je het had moeten zeggen. We kunnen je helpen dat weet je' zeg ik vervolgens. Ik schud mijn hoofd en mompel: 'nialler toch...'. Hij snapt toch wel dat ik hem bescherm ondangs alles?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    ' Ik snap het niet, hij bedroog je?' langzaam laat hij me los en ik knik. ' En toch vind ik dat je het had moeten zeggen. We kunnen helpen dat weet je' zegt hij en schud zijn hoofd. ' Nialler toch' mompelt hij en tranen springen in mijn ogen. ' Al jaren bedreigt hij me met een mes, weet je wel niet hoe bang ik was. Die sneden komen door de bedreigingen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ik dacht bedroog, als in relatie, maar is dit bedreigde?)
    Liam:

    ' Al jaren bedreigt hij me met een mes, weet je wel niet hoe bang ik was. Die sneden komen door de bedreigingen' huilt hij. Ik kus zijn voorhoofd en neem hem weer in mijn armen. Met mijn ene hand aai ik over zijn rug en de andere over zijn haren. 'Ja maar toch. Als je er over had gepraat konden mensen je helpen. Misschien kon hij wel in de cel belanden en kon jij veilig naar school' zeg ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [lol snapte m niet, nawh mn opaskind is met zijn hoofd tegen de tafel gevallen toen hij struikelde

    Niall Horan.

    Ik voel hem een kusje geven en over mijn rug wrijven. ' Ja maar toch. Als je er over had gepraat konden mensen je helpen. Misschien kon hij wel in de cel belanden en kon jij veilig naar school' ik snik. ' maar nu gaat hij jou of mij doden' snif ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (OOooowh :( Geen bult? (Gelukkig hebben kinderen een hogere pijngrens ;) ) Eneeh. ik vind het nu lastig om ruzie te maken met Nialler)
    Liam:

    ' maar nu gaat hij jou of mij doden' snift hij. 'EN dan moest je het nog zeggen! Nu kan ik misschien wat regelen met de begeleiders' leg ik uit. Ik ben eindelijk bij hem. ik wil nu niet dat een pestkop in zijn hoofd blijft. Ik ga zo wel naar de begeleiders, dan kan ik iets met ze regelen.
    (bleh. geen inspiratie)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ahah een ijsje helpt, nog niets te zien dusja. hij huilde wel even met krokkotranjen.

    [doe dat jack bij komten niall ehhhh inelkaar slaat ofzo en wilt doden en dat dan danny of lisa met liam komt

    niall horan
    ' en dan moest je het nog zeggen. nu kan ik misschjien wat kregelen met de begeleider's zegt hij en ik knik. ' Ik ga even naar de wc oke' fluister ik schoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack:

    Met een bonkend hoofd sta ik op. Oh, ik krijg dieHoran wel! Sel trek ik een paar kledingstukken aan en loop het hok uit. Mijn hoofd tolt, maar dat negeer ik. Ik begin te grijnzen als ik hem naar het toiletgebouw zie komen. Ik ren op hem af en houd mijn hand tegen zijn mond. Ik trek hem mee naar achter de hokken en geef hem een klap. 'Waar dacht jij dat je heen ging?!' Roep ik boos. Ik spuug een roggel in zijn gezicht Uit mijn broekzak haal ik mijn mes en houd het strak tegen zijn kin. Ik zie bij hem een drupje bloed lopen en grijns tevreden. 'Wat jammer jat je homovriend er nu niet is om te helpen. Ach, als jij weg bent is het alleen beter voor hem. Minder zorgen toch? Je bent toch waardeloos!' En ik spuug weer in zijn gezicht. 'Accepteer het maar, als je dood bent is het beter! Wat je lieve vriendje ook zegt meent hij niet denk maar na!' Zijn nog een paar wooden om hem onderuit te halen. Ik gooi mijn mes op de grond en duw hem op zijn knieen. Ik buig over hem heen en vlijf maar zinnen zeggen waardoor hij vast en zeker moet huilen. Leedvermaak, het beste wat er is. 'Ze houden niet van je! Geloof me nou maar! Ze zijn beter af zonder je'. Ik pak het mes op en duw het in zijn handen. 'En wat ga je hier nu mee doen?' Vraag ik. 'ANTWOORD!!! Wat ga je doe om de wereld te verbeteren?' E ik breng het mes in zijn hand richting zijn pols.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Sorry, wat verslaafd aan een dj app :$ 1D songs natuurlijk ;) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3