• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ik dacht dat caravan en de tenten naast elkaar stonden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [ik dacht dat caravan en de tenten naast elkaar stonden
    oh, ik dacht dat het zo 200 meter veder op was ofzo.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    MYxLoubear schreef:
    Liam:

    ' Liam, mag ik het uit leggen alsjeblieft? ' Vraagt ze en ik draai me om. Ik zucht en zeg: 'Vertel maar'. ' Kijk, ik vroeg hem of ik nog een knuffel mocht ik had die knuffel nodig want ik was helemaal in schok enzo, en toen trok ik me terug naar achter om weer gewoon te gaan zittten, en toen zoende hij me opeens. Ik voelde me kut en ik schrok er eerst van, maar toen heb ik me maar gewoon mee laten slepen en ik wou hem net vragen waarom hij dat deed en toen ging de deur open. Het spijt me enorm. En er is geen spijt genoeg voor en dat weet ik maar we hadden eerst ook een heel gesprek enzo dat we elkaar niet kwijt konden. sorrie liam, ik zal je wel even alleen laten.' zegt ze. ALs ze weg wil gaan sta ik snel op en pak haar pols vast. Even denk ik na maar kus haar dan toch. Snel daarna trek ik haar in een knuffel. Ik begraaf mijn gezicht in haar shirt en de laatste tranen worden weggeveegt. 'Bedankt, ik weet dat je het nooit zou doen. Maar wil je bij me blijven, ik wil nu liever niet naar Niall' fluister ik half-murmelend tegen haar nek.
    Ik schrik van Niall die opeens hierheen komt. 'LI' snikt hij. 'ze loog. De, ik , ik dacht even dat jij naast me lach en zoende en ze zoende me terug' legt hij ook uit. Fuck, wat moet ik nu geloven? Ik denk even na en zeg dan: 'Niall Horan, je weet dat ze naast je lag. Ze praatte daarvoor nog met je! I-ik ben teleurgesteld'. Mijn toon word steeds zachter, onzekerder, en gaat omlaag. Net als mijn hoofd. Ik moet aan de waarheid geloven, ookal doet mijn hart dat niet. MIjn hoofd denkt het meest logisch dus ik moet het maar geloven. Zonder dat ik het heb gemerkt heb ik EMma weer geknuffeld. IK laat haar voorzichtig los en sjok naar de tent. IK pak mijn tas en elke stap die verder leid naar de uitgang word sterker en bozer. Mijn vuisten staan gebald en gespannen. Ik loop het bos in en ga na een paar passen tegen de eerste boom zitten. Ik maak mijn tas open en pak om de beurt mijn spullen. Ik gooi het allemaal tegen de boom voor me en maak alles kapot. Dit is nog erger dan toen ik dood wou! Maar waarom? Wat zou er dan erger zijn dan een mislukte zelfmoordpoging? Is het de zoen? Maar dan zou ik toch nu bij EMma zijn? Of ben ik boos om Niall? Wow, echt vaag. Ik maak een vakje onderin open en wat vind ik? Mijn oude zakmes. 'SERIEUS?!' zeg ik. Ik richt het meteen op mijn hand maar mijn hart houd me tegen. Op mijn lip wordt voor de zoveelse keer gebeten, waardoor er nu bloed onstaat. HEt ijserige smaakje spuug ik uit en ik richt me op de kapotte boom. Ik sta op en kerf(?) zo hoog mogelijk: Niall en Emma. Ik kijk ernaar en leun tegen de boom. Waardoor kan ik zien van wie ik meer houd? En wie er dus blijkbaar de waarheid verteld. Logisch denken Li! Ik neem een tijdje rust en laat zoveel mogelijk gedachten varen. Wacht eens. Ik schreef Niall als eerst op, ik leun op Niall zijn kant van de boom, ik heb het blijkbaar netter geschreven, ik maak me druk om hem die zoent, en nu ik terugdenk... Alles valt op zijn plek! Ik weet dat ik wat voor Emma voel maar nu weet ik dat Niall voor mij de ware is. u maaar hopen dat hij me terug wil. Ik schaam me nu zo, ik ga niet terug! Ik draai naar de andere kant van de boom om vervolgens een hartje te maken met: Niamer in. Onopgemerkt heb ik een glimlach op mijn gezicht getoverd. Maar die verdwijnt als ik weer denk dat hij me vast niet meer wil. Ik maak 1 diepe snee in mijn linker pols en neem het bloed om een kruis te maken door het hart.

    Tanaa! xD De tenten zijn btw er dichtbij... een paar meter maar dusja.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Poeh.... Haha winnie de poeh <3 Wat vinden jullie? Zo kunnen we verder right?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Niall Horan, je weet dat ze naast je lag. Ze praatte daarvoor nog met je! I-ik ben teleurgesteld' Ongelofelijk kijk ik hem aan, dit deed pijn. 'Het spijt me' piep ik doodsbang, bang dat hij weg zou gaan. 'waarom Emma, waarom loog je verdomme' snik ik hard.'Ik weet da tje hem ook ziet zitten maar je gunde hem zijn geluk toch. Ik weet het ik was begonnen en daar heb ik spijt van maar dat je nu loopt te liegen vind ik echt laf van je Emma' snik ik overstuur en plof vermoeiend neer op mijn bed en pak mijn gitaar in een omhelzing


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik heb een tijd gedacht, en blijkbaar kwam er een tekst. Ik besluit om een lied te maken. Maar ik moet er rekening mee houden dat hij vrolijk moet zijn. Als ik iets wil, is een glimlach op Niall zijn gezicht zien. Ik probeer om een app tevinden om muziek te maken.
    Na veel gewerkt te hebben oefen ik het lied nog een paar keer. Ik laat mijn spullen en loop rectstreeks naar de caravan. Gelukkig, hij is er nog. 'Niall?' vraag ik zacht. Hij knuffelt met zijn gitaar, hoe kan het ook anders. De schat. Voorzichtig neem ik hem mee naar buiten. Ik zie zijn deken nog liggen en leg het snel om hem heen. Ik zet hem voorzichtig op het bankje en overhandig hem mijn mobiel. 'Ik snap het als je boos bent maar wil je even wachten voor je hem kapot gooit?' zeg ik twijfelend. Ik zet het deuntje op en stap een paar stappen achteruit.Ik begin te zingen. Af en toe trilt mijn stem door de twijfel, maar ik blijf doorgaan. Ik wil die glimlach nog een keer zien en duidelijk maken dat hij voor mij de ware is.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 19:01 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [hij is in de tent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik doe alsof hij de tent in kwamXD

    Niall Horan

    Liam kwam de tent in en kijkt me aan. 'Niall?' vraagt hij zacht en met een betraand gezicht kijk ik op. Voorzichtig neemt hij me mee naar buiten en slaat een deken om mijn schouders. Ik begreep het even niet meer, hij was toch boos? Een stukje van het terrein af zet hij me op een bankje en geeft zijn mobiel waardoor i hem niet begrijpend aan kijk. 'Ik snap het als je boos bent maar wil je even wachten voor je hem kapot gooit?' twijfelend kijkt hij me aan en ik knik waarna ik wacht. Hij begon met een heldere stem te zingen waardoor ik overal kippenvel kreeg. Ik merkte dat de tekst voor mij geschreven was, hij hij wou me nog gewoon. Tranen schieten in mijn ogen en ik steek mijn handen uit voor een knuffel als hij klaar was. 'dat was lief, dat heeft nog nooit iemand gedaan' flusiter ik ontroerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik sta verstijfd door zijn knuffel. En dat hij mijn mobiel niet kapot heeft gegooit. 'dat was lief, dat heeft nog nooit iemand gedaan' fluisterd hij. Ach, het is wel een eigen liedje en ik ben er trots op. 'Ik ben blij dat je het mooi vond, maar er miste wat in het lied' zeg ik eerlijk. Ik herhaal fluisterend in zijn hoofd de bridge met een extra zin:
    Zou willen zeggen dat mijn hart breekt, zou willen praten over pijn.
    Dat mijn wereld in elkaar stort, en de zon niet langer schijnt.
    Maar ik zal er niet om liegen, ookal is het ergens waar.
    Als je gaat vind ik weer een ander, maar niemand zal als jou zijn,
    Ik blijf liever bij elkaar. Dat is alles wat ik wil.

    Nog in de knuffel pluk ik aan zijn blonde haartjes. Die zijn gewoon perfect, net als hij. Misschien als wij. Dat zou wat zijn. wat een vage rijm...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall J. Horan

    Hij neemt de knuffel aan 'Ik ben blij dat je het mooi vond, maar er miste wat in het lied' ik dacht even na. Zou willen zeggen dat mijn hart breekt, zou willen praten over pijn.
    Dat mijn wereld in elkaar stort, en de zon niet langer schijnt.
    Maar ik zal er niet om liegen, ookal is het ergens waar.
    Als je gaat vind ik weer een ander, maar niemand zal als jou zijn,
    Ik blijf liever bij elkaar. Dat is alles wat ik wil.' fluisterd hij waardor ik begin te glunderen. 'dus je, ehm kiest voor mij?' vraag ik aarzelend en niet te overhaastig over komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'dus je, ehm kiest voor mij?' zegt hij. Ik pak zijn schouders vast en kijk hem an. 'Zeker Niall! Ik zal het je vertellen op weg naar de tent' zeg ik. Ik breng hem richting de tent en leg hem uit hoe ik er op ben gekomen. 'En het klinkt ook logisch' voeg ik aan het verhaal toe als we in de tent zijn. Ik leg hem op mijn bed en ga naast hem liggen. 'Ik ben zo blij Niall' fluister ik bijna onhoorbaar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall J. Horan

    'Zeker Niall! Ik zal het je vertellen op weg naar de tent' Blij begin ik te grijnzen naar hem. Hij rolt me richting de tent en begint uit te leggen waardoor ik aandachtig luister. 'En het klinkt ook logisch' zegt hij en ik zie dat we in de tent zijn. Hij helpt me naar zijn bed en stopt me in waarna hij naast me komt liggen. 'Ik ben zo blij Niall' flluister Liam en ik nestel me tegen hem aan. 'Ik ook Li, maar ik wil met Emma praten. Ik was degene die begon maar zij deed ook terug' zeg ik zacht. Het zat me dwars dat Emma zo deed 'Samen hebben we 2 nieren' mompel ik ineens uit het niets

    [ zijn nier was toch gestopt of was dat een andere rpg?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Nee. Liam zijn niet is in real er ook niet, maar om een andere reden. Hier om de kanker....volgens mij was het kanker)
    Liam:

    'Ik ook Li, maar ik wil met Emma praten. Ik was degene die begon maar zij deed ook terug' zegt hij. 'Daar moeten we het morgen maar eens over hebben' zeg ik en ik druk een kusje op zijn haren. 'Samen hebben we 2 nieren' mompelt hij opeens. 'Echt? Zie je, dan vullen we elkaar aan' grinnik ik. 'Maar ga maar slapen. Het was een drukke dag vandaag' en ik geef hem een kus op zijn mond. Toch kan ik het niet laten om hem een paar seconden uit te stellen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ow ahahah oke,

    Niall J. Horan
    'Daar moeten we het morgen maar eens over hebben' zegt hij en drukt een kusje op mijn haar. 'Echt? Zie je, dan vullen we elkaar aan' grinnikt hij en ik glimlach. 'Maar ga maar slapen. Het was een drukke dag vandaag' ik voel zijn zachte warme lippen op de mijne en zcht gelukzalig. 'Hoe laat is het dan' vraag ik en begin te geeuwen. 'Li, ik heb eigenlijk wel honger' zeg ik zacht en begin te blozen. Ik dacht na, misschien moest ik maar een poging gaan doen om met mijn mond dicht te eten want ik denk niet dat Li mijn manier nou echt smakelijk zou vinden maarja. Ik schiet overeind en pak een van de zakken chips uit mijn tas. 'voel je vereerd dat ik eten wil delen, dat gebeurd niet veel' grijns ik naar hem met twinkelende ogen. Grijnzend begin ik chipjes een voor een mijn mond in te proppen

    [ Hij eet echt als een konijntje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Hij eet zo schattig. Zelf neem ik niks, maar huiver naar mijn vriendje. Mijn lieve vriendje. Zijn we dan al officieel? 'Eh, Nialler?' vraag ik wat ongemakkkelijk. 'Zijn we dan nu officieel samen?' vraag ik. Ik neem aan van wel, maarja ik moet het nog wel even bevestigen. 'Ik weet ook niet wat het is, maar ik heb heel veel inspiratie.' zeg ik dan uit het niets. Ookal geeft het ergens een link naaar het liedje.


    Gotta get, gotta get out of my head <3