• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    [jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en dan is niall als een kuikentje. owja morgen ben ik minder online. mama is jarig en met mijn opaskindje gaan we naar het bos

    ( Dus 3? ;)
    En, oke. Dan weet ik het :) )

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 17:05 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ik ben voor 3 kweenie wat Eva vind?

    ete en ik ga daarna aan verhaal werken en gedicht voor mama mqaar ben er gewon

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 17:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    (W88888888 WAT VINDEN JULLIE HIER VAN:
    Liam ziet als hij terug komt Niall en Emma zoenen. Hij gaat 1. Terug naar zijn 'pogingen'(Neh.)
    2. Is jaloers en gebruikt bijv. Hazzah
    3. Emma komt naar hem toe en zegt dat Het niall zijn schuld is. Liam is boos en neemt met emma, wat blijkt, ze deden het beide en Li voelt wat voor Nialler en eigenlijk iets minder voor Em. En Em kan evt nog naar Hazzah.
    Yeh?? )


    ( DOE DRIE!! )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ik moet denk zo de honden uitlaten, ;$$ x zal zo veel mogelijk proberen te reageren me ouders zijn er denk ik x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Dan kunnen jullie nu gaan zoenen! xD


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Hahhaa )
    Emma :
    ' Mag ik nog een knuffel? ' Vraag ik hem. Hij opent zijn armen en dankbaar neem ik ze aan na onze knuffel ga ik weer langzaam wat naar achter voor dat ik het weet legt hij zijjn lippen op de mijne ik schrik even van zijn spontanen actie ik zoen hem toch terug, leg mijn handen rond zijn nek en laat me op me rug vallen waar door hij er rustig boven hangt en we zoenen terug ik maak gebruik van deze aandacht wat eigenlijk helemaal niet goed is we zijn allebei verliefd op liam de deur gaat open en direct haal ik mijn lippen van die van hem en kijk naar de deur grote ogen vormen op mijn gezicht. ' L-Liam ik ik deed het niet! Hij hij zoende mij enn.... Sorrie..' Zeg ik en zak door me knieen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Liam:

    Harry heeft me gevonden en overgehalen om terug te komen. Ach, het is ook wel stom van me dat ik van zoveel lieve mensen wegga. Ik kan altijd deze vakantie nog afwachten ofzo. Harry doet de deur voor me open en ik lach dankbaar naar hem. Niall en Emma zoude- met grote ogen kijk ik naar de 2 zoenende kindjes. Waar ik zo van hield, nog steeds. Mijn ogen zijn binnen no-time geheel onder watewr gelopen en ik kijk ze om de beurt aan. Mijn 2 lieverds... erg lief zijn ze nu niet maarja... (sorry moest ff). Ik bijt op mijn lip om een huilbui tegen te gaan, maar de tranen blijven vrolijk stromen. ' L-Liam ik ik deed het niet! Hij hij zoende mij enn.... Sorrie..' zegt Em,ma en ze zakt op haar knieen. Ja, makkelijk gezegd: Hij deed het en kom nu bij mij want hij heeft stom gedaan. 1 zinnetje overtuigd me niet. Ik wil uitleg. Wil ik we uitleg? Dit is gewoon overduidelijk zoenen. Ik besluit niks te zeggen en loop stampvoetend de caravan uit. Hoe konden ze? Nou eigenlijk... Is het heel logisch. Ik zou anders toch weg zijn. Ik moet het..gewoon loslaten. Ik loop rechtstreeks de jongenstent in en plof op mijn luchtbed. Ik maak geen beweging en sluit mijn ogen in het kussen om na te denken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik moet honden doen kort stukje.
    Emma :
    Ik kijk niall even aan, en ren achter liam aan.
    ' Liam, mag ik het uit leggen alsjeblieft? ' Vraag ik hem. ' Kijk, ik vroeg hem of ik nog een knuffel mocht ik had die knuffel nodig want ik was helemaal in schok enzo, en toen trok ik me terug naar achter om weer gewoon te gaan zittten, en toen zoende hij me opeens. Ik voelde me kut en ik schrok er eerst van, maar toen heb ik me maar gewoon mee laten slepen en ik wou hem net vragen waarom hij dat deed en toen ging de deur open. Het spijt me enorm. En er is geen spijt genoeg voor en dat weet ik maar we hadden eerst ook een heel gesprek enzo dat we elkaar niet kwijt konden ;OhWatMoetIkNouDoenWaarom deed ik dat sws?(Moppel dat ; in mezelf) sorrie liam, ik zal je wel even alleen laten.' Zeg ik terwel ik wil openstaan.


    -hondjes.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Kan er iemand reageren dan heb ik iets te doen terwel ik de honden doe :$ bb is niet heel vol meer x.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Hoarn

    Zonder na te denken leg ik mijn lippen op de Harry met de fantassie dat het Liam is en voel haar terg zoenen. Als de deur open gaat kijken we verschrikt op ' L-Liam ik ik deed het niet! Hij hij zoende mij enn.... Sorrie.. Mijn ogen worden groot. Dat was dus niet waar. Emma kijkt me even aan en rent weg. Langzaam doe ik het raampje open. ' Kijk, ik vroeg hem of ik nog een knuffel mocht ik had die knuffel nodig want ik was helemaal in schok enzo, en toen trok ik me terug naar achter om weer gewoon te gaan zittten, en toen zoende hij me opeens. Ik voelde me kut en ik schrok er eerst van, maar toen heb ik me maar gewoon mee laten slepen en ik wou hem net vragen waarom hij dat deed en toen ging de deur open. Het spijt me enorm. En er is geen spijt genoeg voor en dat weet ik maar we hadden eerst ook een heel gesprek enzo dat we elkaar niet kwijt konden ;OhWatMoetIkNouDoenWaarom deed ik dat sws?(Moppel dat ; in mezelf) sorrie liam, ik zal je wel even alleen laten.' Ik begin hard te huilen, waar sloeg dit op? Mij de schuld geven. ALs een debiel negeer ik alles wat Harry zei en ik volg Liam. 'LI' snik ik hard. 'ze loog. De, ik , ik dacht even dat jij naast me lach en zoende en ze zoende me terug' snik ik hopeloos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    ' Liam, mag ik het uit leggen alsjeblieft? ' Vraagt ze en ik draai me om. Ik zucht en zeg: 'Vertel maar'. ' Kijk, ik vroeg hem of ik nog een knuffel mocht ik had die knuffel nodig want ik was helemaal in schok enzo, en toen trok ik me terug naar achter om weer gewoon te gaan zittten, en toen zoende hij me opeens. Ik voelde me kut en ik schrok er eerst van, maar toen heb ik me maar gewoon mee laten slepen en ik wou hem net vragen waarom hij dat deed en toen ging de deur open. Het spijt me enorm. En er is geen spijt genoeg voor en dat weet ik maar we hadden eerst ook een heel gesprek enzo dat we elkaar niet kwijt konden. sorrie liam, ik zal je wel even alleen laten.' zegt ze. ALs ze weg wil gaan sta ik snel op en pak haar pols vast. Even denk ik na maar kus haar dan toch. Snel daarna trek ik haar in een knuffel. Ik begraaf mijn gezicht in haar shirt en de laatste tranen worden weggeveegt. 'Bedankt, ik weet dat je het nooit zou doen. Maar wil je bij me blijven, ik wil nu liever niet naar Niall' fluister ik half-murmelend tegen haar nek.
    Ik schrik van Niall die opeens hierheen komt. 'LI' snikt hij. 'ze loog. De, ik , ik dacht even dat jij naast me lach en zoende en ze zoende me terug' legt hij ook uit. Fuck, wat moet ik nu geloven? Ik denk even na en zeg dan: 'Niall Horan, je weet dat ze naast je lag. Ze praatte daarvoor nog met je! I-ik ben teleurgesteld'. Mijn toon word steeds zachter, onzekerder, en gaat omlaag. Net als mijn hoofd. Ik moet aan de waarheid geloven, ookal doet mijn hart dat niet. MIjn hoofd denkt het meest logisch dus ik moet het maar geloven. Zonder dat ik het heb gemerkt heb ik EMma weer geknuffeld. IK laat haar voorzichtig los en sjok naar de tent. IK pak mijn tas en elke stap die verder leid naar de uitgang word sterker en bozer. Mijn vuisten staan gebald en gespannen. Ik loop het bos in en ga na een paar passen tegen de eerste boom zitten. Ik maak mijn tas open en pak om de beurt mijn spullen. Ik gooi het allemaal tegen de boom voor me en maak alles kapot. Dit is nog erger dan toen ik dood wou! Maar waarom? Wat zou er dan erger zijn dan een mislukte zelfmoordpoging? Is het de zoen? Maar dan zou ik toch nu bij EMma zijn? Of ben ik boos om Niall? Wow, echt vaag. Ik maak een vakje onderin open en wat vind ik? Mijn oude zakmes. 'SERIEUS?!' zeg ik. Ik richt het meteen op mijn hand maar mijn hart houd me tegen. Op mijn lip wordt voor de zoveelse keer gebeten, waardoor er nu bloed onstaat. HEt ijserige smaakje spuug ik uit en ik richt me op de kapotte boom. Ik sta op en kerf(?) zo hoog mogelijk: Niall en Emma. Ik kijk ernaar en leun tegen de boom. Waardoor kan ik zien van wie ik meer houd? En wie er dus blijkbaar de waarheid verteld. Logisch denken Li! Ik neem een tijdje rust en laat zoveel mogelijk gedachten varen. Wacht eens. Ik schreef Niall als eerst op, ik leun op Niall zijn kant van de boom, ik heb het blijkbaar netter geschreven, ik maak me druk om hem die zoent, en nu ik terugdenk... Alles valt op zijn plek! Ik weet dat ik wat voor Emma voel maar nu weet ik dat Niall voor mij de ware is. u maaar hopen dat hij me terug wil. Ik schaam me nu zo, ik ga niet terug! Ik draai naar de andere kant van de boom om vervolgens een hartje te maken met: Niamer in. Onopgemerkt heb ik een glimlach op mijn gezicht getoverd. Maar die verdwijnt als ik weer denk dat hij me vast niet meer wil. Ik maak 1 diepe snee in mijn linker pols en neem het bloed om een kruis te maken door het hart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 18:35 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IK PAS HEM AAN W8!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 18:16 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Hij pakt me pols vast en trekt me naar zich toe zij tedere lippen legt hij op de mijne en ik geeft hem een zachte kus terug ik hou heb stevig vast en leg mijn hooft tegen en zijn borst waar ik zijn hart kan horen wat me heel erg rustig maakt en vervolgens beantwoord ik zijn vraag door hem een zacht knijpje in zijn hand te geven en een knikje met me hoofd te doen. ' Ik ben bang dat Niall dalijk boos op me is.. Maar het is zo gebeurd, ik heb hem niet als eerste zegmaar gezoend maar ik zoende wel met hem mee, ben je er nog boos of gekwets over? ' Vraag ik hem terwel ik rustig met mijn zachte handen door zijn haar heen streel en hem soms wat masseer. Ik lig wat tegen hem aan en praat dus eigenlijk tegen zijn nek.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [eva, merle past m aan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [eva, merle past m aan]

    Fijn, ik snap die hele ding van jou niet want niall en emma zaten in de carevan en emma was liam achterna gelopen naar de in de tenten dus ik snap niet hoe hij dat dan allemaal konkan horen? Ik snap het gewoon niet verwijder de mijne zo wel ga wel eten moet nog bram laten plassen en dan sjors en dan bb aan lader en eten ik ga nu sjors halen ik zie het zo wel x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin