• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall horan

    ' Het is allemaal mijn schuld' mompelt Emma en barst weer in huilen uit en ik begin zelf ook weer te huilen. ' Ook mijn schuld' snif ik. ' en dat liedje, ik had hemj niet mogen laten gaan' bij ons beide rolde tranen over onze wangen. ' Eindelijk vind ik echt iemand die wat om me geeft enzo en dan dit. Mijn leven is gewoon een al al kut gewoon. Ik vind het niet meer leuk.' huil ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma:

    ' Eindelijk vind ik echt iemand die wat om me geeft enzo en dan dit. Mijn leven is gewoon een al al kut gewoon. Ik vind het niet meer leuk.' huilt Niall. ''Niall?' snik ik terwijl ik mezelf en hem prbeer te kalmeren ik leg een hand op zijn schouder en kijk hem aan. 'Beloof je om te blijven? Anders heb ik ook niemand meer' en een laatste snik kan ik niet onderdrukken. Tranen blijven rllen, daar kan ik niks aan doen. Toch veeg ik ze ruw weg. Ik had dit kunnen voorkomen, ik had wat moeten doen!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik ben er weer x, als yvonne ofzo of iemand anders weer gereageert heeft dan kan ik ook weer reageren. X )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    ( Ik ben er weer x, als yvonne ofzo of iemand anders weer gereageert heeft dan kan ik ook weer reageren. X )

    (Is het goed dat ik Emma deed? :$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ Oh, and have you read my 'plan'? >:-) ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Kort sotrie

    Niall

    Ik knik naar Emma. 'maar als ik teruv op school ben hoe noet ik dat doen Em! Het wordt steeds erger"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    niallsister schreef:
    ( Ik ben er weer x, als yvonne ofzo of iemand anders weer gereageert heeft dan kan ik ook weer reageren. X )


    MEIDEN IK HOU ZO KAPOT VEEL VAN JULLIE! DIT MET JULLIE DOEN IS ECHT MIJN LEVEN net als jullie ;$ sorrie beetje overdreven misschien, ehm gaan jullie nog op vakantie. X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    { Haha, gniaal. Eerst zo drama. OMGOMG YAAY. en dan: He, waar is Perrie? xD Ik mag dat soort dingen.
    Eh. wij gaan nog iets plannen. miss de laatde paar weekjes)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ik heb het plan niet gelezen dat van Emma was goed nu kan ik teminsten veder )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Okee gezellig ik ga vollgens my niet dan ik weet ieder geval.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    ( Ik heb het plan niet gelezen dat van Emma was goed nu kan ik teminsten veder )

    (Ik wacht even.. want ik had een waanidee: Harry vindt Liam en zodra die terug komen ziet hij Niall en Marlotte zoenen... Watcha think of the dramahhh? )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ik ga niet op vakantie, wel een paar dagjes weg enz Ik heb zin om Niall en Liam een setje te doen en dat Liam stiekem vreemd gaat en dat Nini daar achter komt en dan er echt kapot van is en doordraait


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    niallsister schreef:
    ( Okee gezellig ik ga vollgens my niet dan ik weet ieder geval.

    Ok :) Ik zal zoveel mogelijk reageren)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (W88888888 WAT VINDEN JULLIE HIER VAN:
    Liam ziet als hij terug komt Niall en Emma zoenen. Hij gaat 1. Terug naar zijn 'pogingen'(Neh.)
    2. Is jaloers en gebruikt bijv. Hazzah
    3. Emma komt naar hem toe en zegt dat Het niall zijn schuld is. Liam is boos en neemt met emma, wat blijkt, ze deden het beide en Li voelt wat voor Nialler en eigenlijk iets minder voor Em. En Em kan evt nog naar Hazzah.
    Yeh?? )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en dan is niall als een kuikentje. owja morgen ben ik minder online. mama is jarig en met mijn opaskindje gaan we naar het bos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan