• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    hazzakins schreef:
    i]Okay, dan ga ik eventjes iets anders doen [b]even[/b] denken. Nu ik zo [u]even[/u] schrijf, [u]Eve[/u] is echt een mooie meisjesnaam, oh my god.[/i

    ( Stiekem heet Violet haar zusje zo ;) Haha, wie weet? Pff... het is avond. Ja de zon is nouja. een uurtje geleden ondergegaan? Ja zoiets....?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Harry helpt me naar mijn bed en ik ga lekker liggen in mijn warme slaapzak. Ik besefte nu pas dat ik nog in mijn natte boxer zat maar het boeide me niets. 'Eneh h-hoe is het met Liam?" vraagt hij zacht waardoor ik weer begin te snikken als een klein kind. 'H-hij liep w-w-w-weg en g-g-g-g-g-g-g-gaat z-zelfmoord p-p-plegen' snik ik overstuur 'en moet jij nog wat hebben' vraagt hij 'I-ik wil L-liam' snik ik helemaal overstuur en rol me met pijn op tot een bolletje om verder te snikken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    'H-hij liep w-w-w-weg en g-g-g-g-g-g-g-gaat z-zelfmoord p-p-plegen' antwoord Niall. Weer? Wat is er dan allemaal gebeurd? 'I-ik wil L-liam' zegt hij daarna snikkend. Ik moet toegeven, het klinkt redelijk schattig. Hij rolt zich op in een bolletje en ik ga naast hem zitten. Twijfelend aai ik over zijn rug, ik weet niet of hij dat 'goedkeurt'. Ik bedoel hij is wel overstuur enzo.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    hazzakins schreef:
    i]Okay, dan ga ik eventjes iets anders doen [b]even[/b] denken. Nu ik zo [u]even[/u] schrijf, [u]Eve[/u] is echt een mooie meisjesnaam, oh my god.[/i



    Hahahah, dat is Eva in het engels ;p


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan.

    Ik voel de hand van Harry over mijn rug en duw mijn gehele lichaam tegen hem aan. Ik snik iets rustiger keihard verder terwijl mijn lichaam rilde.
    Wat als Liam Lisa nou voor was? Zou ik hem dan nooit meer zien? Nooit meer kunnen zeggen hoeveel ik van hem houd?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    i]Haha eigenlijk gaat er een heel deel vanaf, we gaan het nog eens kort wieken, [url=http://www.kreatos.be/content/magazine/magazine_52.pdf]pagina 18 en 19[/url], gewoon naar onder scrollen tot je 18 ziet staan langs de zijkant. (:[/i
    Violet Ambre Sparks

    Met een snelle vaart loop ik over het paadje, wat een slim idee ook weer om helemaal alleen in het donker te gaan wandelen. 'Een nachtwandeling is goed voor je Violetje.' Zegt oma dan, als ze me dood wil of toch zeker in het ziekenhuis dan wel ja. Ik piep zachtjes wanneer ik bijna tegen een boom aanloop en versnel mijn passen nog maar eens. Ik kan mijn hart horen kloppen in mijn borst en voel tegelijkertijd hoe mijn adem zich versneld. Wanneer ik een lichtpuntje zie in de verte laat ik een andere piep uit. "Yes!" Ik kijk eventjes achter me waar ik een donker bos zie. Ik zweer je, ik zag schimmen.


    The artist is the kid that survived.

    niallsister schreef:
    (...)


    Hahahah, dat is Eva in het engels ;p


    i]Wel Eve betekend avond, wel vooravond, in het Engels, dus ik spreek het ook in het Engels uit. :')[/i


    The artist is the kid that survived.

    (Omg, gemeen als harry: Gay zou zeggen. :O)
    Harry:

    Ik schrik van Niall zijn plotselinge beweging. Wat ongemakkelijk aai ik over zijn rug. Ik laat mijn shirt vrij om zijn tranen op te vangen. Ik houd hem stevig vast en kijk over zijn schouder naar Emma. Ik bijt op mijn lip en fluister opnieuw: 'Shhh, het komt wl goed. Stil maar Niall'.
    Na een tijdje laat ikhem voorzichtig los en kijk in zijn rode, betraande ogen. 'Vertel eens, wat maakt Liam zo speciall voor je?' probeer ik dan maar. Hopelijk voelt hij zich dan wat beter. Ik kan het proberen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik merk dat hij eerst weat schrikt maar daarna aait hij weer over mijn rug hen houd me stevig vast, precies wat ik nodig had. 'Shhh, het komt wl goed. Stil maar Niall'. Als ik na een poos wat rustiger ben laat hij me even los en kijkt me aan. Mijn gezicht was vast vol vlekken en mijn ogen rood van het huilen. 'Vertel eens, wat maakt Liam zo speciall voor je?' ik bijt op mijn lip. 'Ik ben verliefd op hem ' fluister ik daarna zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Ik merk dat ik door alles toch in slaap was gevallen, ik zie opnieuw allebeelde voor me 'LIAM, LIAM, waar ben je nou?' Snik ik rol in me bed. ' Liam, ik hou van je, als ik dat nooit deed leefde je dan nog?' Snik ik slaapent "LIAM NEE! " Ik schrik overeind. ' O my god' fluister ik. 'Het was echt ' fluister ik vol onbegrijp voor me uitstarent.. Ik zie Niall en harry. ' Niall kan ik bij je komen liggen, mag ik een knuffel..ook van jou (enkijkHarry even aan)' zeg ik voorzichtig 'ik voel me zo kut, niall hoe heb je het kunnen overleven, ik weet dat je sterk bent maar hoe?' Vraag ik.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Ik kan het niet openen :( weeh)
    Louis Tomlinson:

    Ik hoor een gilletje en kijk om. Hm. het zal we niks zijn. Vlak daarna hoor ik hetzelfde gilletje weer. Als ik niet beter wist zou ik zweren dat het Violet was. Alhoewel... Ik heb amper mensen gezien. Misschien kan ik toch maar beter kan gaan. En een wandelingetje kan ook geen kwaad. Al fluitend loop ik het bos in. Ik kom weinig tegen, ik hoor alleen vogelgeluidjes. Ik fluit het 'fluitje' van de Hunger Games, maar zoals ik verwachtte fluiten de vogels niet hetzelfde terug. Ik hoor opeens geritsel in de bosjes achter me en draai me om. Ik zou zweren dat ik iets zag. Maar ik zweer wel vaker dingen...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Niall kan ik bij je komen liggen, mag ik een knuffel..ook van jou (enkijkHarry even aan)' ik knik en ze komt erbij 'ik voel me zo kut, niall hoe heb je het kunnen overleven, ik weet dat je sterk bent maar hoe?' Ik haal mijn schouders op 'het was koud en diep maar zonder Liam had ik met mijn been niet aan land gekomen' zeg ik doods. 'Ik wil he m niet kwijt'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry:

    Emma komt bij ons, of eigenlijk Niall, liggen. Ze praten wat en het lijkt me verstandig om weg te gaan. Hun kunnen elkaar volgens mij het beste steunen. Hun begrijpen het toch beter. Ik luister nog even naar hun verhalen en haal me voorzichtig weg. Zo onopvallend mogelijk kruip ik weg. Ik sta op en loop richting de uitgang.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik luisteraandachtig naar hem... ' Wacht! Bedoel je dat hij nog leeft?' Vraag ik hem. Ik sta op pak spullen uit mijn tas en sta nog in me lingerie maar dat boeit me nu niet ik doe een winterlegging, en een hempje die ik in me legging doe met daar overheen een strakke trui en daarna een losse ik doe ook een trainingbroek aan stap in me timberlands doe me knot opnieuw haal me makeup eraf, ik geef niall een kus op zijn wang en geef harry een kunffel.' Ik ga hem zoeken ik whap jullie om de 5minuten. En bel als ik iets zie.' Zeg ik en stap de tent uit li, ik kom eraan, onze eerste plek samen, misschien is hij naar het strand. Ik hb 2 zak lampen en 2 kleintjes die van de politie. Ik stap door het bos heen riching het strand.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin