• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    [mt]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn Topics]


    "Family don’t end in blood”

    Aidan Jonathan Mitchell
    Ik keek langs zijn vinger naar de lachende jongen. Dat gebeurde hier niet vaak en ik snapte dus ook wel dat hij het eng vond. Zelf was ik hier ook eigenlijk nooit echt vrolijk. Ja heel soms op een van mijn goede dagen als ik iets leuks deed met Antz, maar anders ook echt niet, dan was ik gewoon neutraal, wat al heel wat voor me was. Ik keek toen naar Cole's deur en klopte op zijn schouder. "Alles komt goed. Hij eet je niet op. Ik bescherm je tegen hem." zei ik. Ik deed een stap naar voren, waardoor hij deels achter mijn rug verdween en klopte vier maal kort achter elkaar op de deur. Hopelijk was hij in zijn kantoor, maar ik verwachtte van wel, aangezien hij daar altijd was. En waarom zou hij er niet zijn? Hij moest toch wel een beetje een oogje houden op ons met al die groentjes hier in het huis.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 22:34 ]


    Bowties were never Cooler

    (mijn late topic :x en iemand waar ik Gabriel naar kan sturen ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (mijn late topic :x en iemand waar ik Gabriel naar kan sturen ? :3 )


    [Navaeh en Louis? ;D]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    [Navaeh en Louis? ;D]


    (Waar zijn ze ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)

    (Waar zijn ze ? :3 )


    [Ergens in een gang, lees anders bij topic 1 terug, x'D]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Aangezien dat nieuwe joch niet achter me aanloopt ,of ik hem tenminste niet hoor lopen ,stop ik ook en wandel ik wat door de gangen. Pfff spelbreker.
    Na even wandelen ,zie ik Naveah ,die de jongen wurgt en ik grijns even. "Oh ik wist niet dat we een wurg spel speelden. "grijns ik.
    Ik loop naar ze toe en kijk even naar de jongen.
    "Wat is je naam eigenlijk? "vraag ik hem dan. Ik wist eigenlijk geen ene fuck over onze gasten ,behalve dat ze met z'n vijven waren. "en waar zijn je vriendjes eigenlijk?"vraag ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson.
    De jongen, die ook meedoet met tikkertje, verschijnt in mijn gezichtsveld. Hij grijnst even. "Oh, ik wist niet dat we een wurg spel speelden," grijnst hij, waarschijnlijk naar het meisje, en komt dichterbij. Hij kijkt me aan. "Wat is je naam eigenlijk? En waar zijn je vriendjes eigenlijk?" vraagt hij me.
    "Louis Tomlinson, en geen flauw idee," antwoord ik soepel. Wist ik het maar, dan zou ik nu minder bang zijn. Dan zouden we nu met zijn vijven geweest zijn, in plaats van ik in mijn eentje. En sinds ik in mijn eentje ben, ben ik al zo'n tig keer aangevallen. Ik ben gebeten, half gewurgd, noem maar op. Niet zo fijn. Ach ja, het went vanzelf wel. Hoop ik.

    [Sorry, kort stukje.]


    "Family don’t end in blood”

    Navaeh Riley Smith.

    "Nee, daar ben ik inmiddels achter gekomen," zei de jongen voor me toen hij weer een beetje op adem was gekomen. "Sorry hoor. We waren toch tikkertje aan het spelen? Ik ben nu eenmaal fanatiek. Maar blijkbaar heb jij het een beetje anders opgevat," zei hij schouderophalend en legde zijn handen op mijn vingers die nog steeds zijn keel omklemden. "Zou ik nu alsjeblieft weer normaal mogen ademhalen?" zei hij iet wat benauwd. Geamuseerd haalde ik mijn schouders op, "Nah, ik weet niet, was dat nog de bedoeling dan?" vroeg ik plagend en grijnsde gemeen.
    Wat later hoorde ik voetstappen en na de stem die volgde hoorde ik al wie het was, Gabriel.
    "Oh, ik wist niet dat we een wurg spel speelden." Hij liep naar ons toe en ik keek even opzij naar Gabriel. "Doen we ook niet, maar aangezien hij niet zo slim is.." grijnsde ik en keek weer naar de jongen die ik tegen de ijskoude muur hield.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 19:44 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (Grr had een post ,en dan is ie weg :C )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (Grr had een post ,en dan is ie weg :C )


    [Awh, poor you.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Louis Tomlinson, en geen flauw idee," zei de jongen ,dus genaamd Louis.
    Naveah keek opzij en keek me dan even aan. "Doen we ook niet, maar aangezien hij niet zo slim is.." zei Naveah en ik grinnikte even.
    "Ah ,die jongen kan er toch ook niets aan doen ,dat hij dom geboren is."zeg ik met een grijnsje. "Dus,... Wat gaan we nu doen ,want ik verveel me echt dood hier."zucht ik . Ik haalde mijn pakje sigaretten uit mijn jaszak en mijn aansteker. Ik zette een sigaret tussen mijn lippen en steek die aan.
    Daarna kijk ik even naar het vlammetje mijn aansteker . "Hoe lang zou het duren denk je ,tot dat iemands haar volledig is afgebrand?"mompel ik meer tegen mezelf dan de andere en ,daarna keek ik even naar de jongen. Ik weet dat we onze gasten niet meteen mogen afmaken ,maar bang maken mag toch wel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    "Ah, die jongen kan er toch ook niets aan doen dat hij dom geboren is," zei Gabriel grijsend. Een grinnik verliet mijn mond. "Nee dat kan hij zeker niet, of misschien toch wel. Geen idee."
    Ik liet de jongen die ik in mijn greep hield weer los, aangezien hij paars werd en ik niet een 'moord' van een popster op mijn geweten wou hebben. Daarbij verveelde het me op een gegeven moment ook. Ik liep wat stappen naar achter totdat ik tegen de andere muur botste, en ging daar tegen de muur aan zitten. "Dus, wat gaan we nu doen, want ik verveel me echt dood hier", zuchhte Gabriel en ik haalde mijn schouders op. "Geen idee, en jij verveeld je altijd," grijnste ik.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 20:28 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.