• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Navaeh Riley Smith
    "Kom, dan haal ik die dingen uit je arm," zei Gabriel met een klein glimlachje. Ik gaf het glimmende, goudkleurige pincetje aan hem. Hij haalde de overige stukjes spiegel uit mijn arm. Met een klein glimlachje keek ik hem aan. Het deed af en toe wel pijn als er een stukje uit kwam met een uitstekend stukje eraan. Gelukkig was ik scherpe dingen wel gewend anders zou het een hel zijn. Zolang ik me herinner sneed ik mezelf al, de reden? Geen idee. Ik had er geen. Misschien vond ik het fijn gevoel? Toen Gabriel klaar was met de scherfjes eruit halen kwam er een oprechte glimlach op mijn gezicht. Ik sloeg mijn armen om de jongen heen als een knuffel en bedankte hem.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 17:05 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Naveah haf me de pincet ,waarna ik nauwkeurig alle stukjes uit haar arm haal. Navaeh leek het niet erg te vinden. Als ik klaar ben keek ik haar even aan en zag ik haar glimlachen en daarna haf ze me een knuffel,waardoor ik even glimlach."He ,weet je nog die prijs dat je me hebt beloofd."vraag ik haar dan. "Heb je anders zin om even hier te ontsnappen en wat frisse lucht te nemen?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    "He ,weet je nog die prijs dat je me hebt beloofd." Vroeg Gabriel. Een vaag knikje maakte mijn hoofs, "Ja?"
    "Heb je anders zin om even hier te ontsnappen en wat frisse lucht te nemen?" Vroeg hij me dan. Een brede grijns verscheen op mijn gezicht, "Lijkt me leuk, tenminste als we langs Cole en zijn Pittbulls komen." Grinnikte ik en draaide de kraan uit, die nog liep. Met een scheve grijns keek ik Gabriel aan. "Als het lukt, hoe lang blijven we weg?"


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Ze knikte en zei ja.Toen ik mijn voorstel deed begon ze te grijnzen. "Lijkt me leuk, tenminste als we langs Cole en zijn Pittbulls komen." grinnikte ze en draaide dan de kraan uit.
    "Daar weet ik wel iets voor"zeg ik met een grijnsje . Naveah keek me met een scheve grijns aan. "Als het lukt, hoe lang blijven we weg?"
    Ik haal mijn schouders op. "Zolang we maar willen."zeg ik met een grijns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    "Daar weet ik wel iets voor" zei hij met een grijnsje voordat ik vroeg hoelang we weg bleven.
    Hij haalde zijn schouders op, "Zolang we maat willen," zei hij met een grijns. Waardoor mijn grijns breder werd.
    "Oke, klinkt aantrekkelijk. En moeten we nog dingen mee nemen en wanneer vertrekken we? En hopelijk komen we er levend uit, zo ver ik weet is er hiervoor nog één iemand ontsnapt en die is na een dag alweer terug gevonden, door Cole en opslag dood gemaakt."


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Oke, klinkt aantrekkelijk. En moeten we nog dingen mee nemen en wanneer vertrekken we? En hopelijk komen we er levend uit, zo ver ik weet is er hiervoor nog één iemand ontsnapt en die is na een dag alweer terug gevonden, door Cole en opslag dood gemaakt." zei Naveah en ik haalde mijn schouders op.
    "Daar waag ik het op."zeg ik met een grijnsje. Cole had ons te graag om zoiets te doen.
    Ik wilde eens iets spannends doen ,eens lol maken indeplaats van in dit muffe huis te zitten


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Amphitryon -> Paynlinson

    Een late mijn topics en ik reageer, zoals bekend, na mijn toetsweek weer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navaeh Riley Smith.
    Gabriel haalde zijn schouders op waardoor ik even zacht grinnikte.
    "Daar waag ik het op," zei hij met een grijnsje. Ik liep met een huppel in mijn pas naar de flesjes shampoo, die nog op de grond lagen, en raapte ze één voor één op waarna ik de flesjes terug in het goede kastje zette. Met een grijns draaidw ik mezelf op en keek naar Gabriel. "Let's do this."
    Ik had er oprecht zin in, het zou mijn eerste keer zijn sinds minimaal zes jaar dat ik buiten zou komen. Ik was hier inderdaad bestwel lang, sinds mijn dertiende ongeveer, en nu was ik negentien, dus inderdaad al een tijdje. In die tijd heb ik nooit een beste vriendin, vriendje etcetra gehad. Het was haast onmogelijk aangezien je hier iemand niet echt kon vertrouwen. Uiterraad ontstonden tussen somige mensen wel relatie's, zover je het een relatie kon noemen. Volgens mij gebruikte de meeste hier elkaar gewoon als seksobject, ik kon het ook fout hebben, maar zo zag ik het.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Naveah zette alle flesjes shampoo terug in de kast en draaide zich dan weer om.
    "Let's do this." zei ze en ik glimlachte ,waarna ik met haar de badkamer uitging.
    "Hier verlang ik echt al dagen naar."zeg ik tegen haar ,waarna we ergens in de gang stopten.
    "Waar zou Coles camera's gangen ,dan weten we wat we moeten vermijden. "vraag ik haar. Ik lette nooit echt op waar de camera's zouden kunnen zijn ,maar nu moeten we wel oppassen.
    Ik haal mijn een van mijn laatste sigaretten ,die ik nu bij me heb uit en steek die aan.
    "Wat zou jij graag doen als we buiten zijn?"vraag ik Naveah dan ,waarna ik een hijs neem.
    We konden elk ons ding eens doen en dan zo terug gaan naar het huis.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 22:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Samen liepen we de badkamer uit , waarna we ergens in de gang stopten. "Hier verlang ik al dagen naar," zei Gabriel waarna ik instemmend knikte, "Ik ook. Ik ben minstens zes jaar niet meer buiten geweest." Zuchtte ik en trok een pruillipje.
    "Waar zou Cole's camera's hangen, dan wetem we wat we moeten vermijdem." Vroeg hij, waarna ik bedenkelijk begon te kijken. "Geen idee eigenlijk, in elke gang hangen ze wel in een hoek, maar ik weet toevallig dat er ook veel verstopt zitten. Misschien kunnen we bij Cole zijn kamer de camera's uitschakelen, zodra hij eventjes weg is?" Vroeg ik met een grijnsje, het was een grote risico wat we namen, maar we moesten het maar wagen. Gabriel haalde weer een sigaret en stak die op, nadat hij vroeg wat ik graag buiten wou doen, haalde ik mijn schouders op en mompelde iets wat moest lijken op weet niet.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 22:43 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Naveah knikte instemmend. "Ik ook. Ik ben minstens zes jaar niet meer buiten geweest." zuchte ze ,waarna ze een pruillipje trok ,wat haar schattig maakte.
    "Ik wist niet dat je hier al zo lang zat."mompel ik en kijk haar even aan. Ik zit hier zo'n twee jaar bijna.
    "Geen idee eigenlijk, in elke gang hangen ze wel in een hoek, maar ik weet toevallig dat er ook veel verstopt zitten. Misschien kunnen we bij Cole zijn kamer de camera's uitschakelen, zodra hij eventjes weg is?" vroeg ze me toen met een grijnsje en ik grijnsde even terug ,maar bedacht me dan net.
    "Ik dacht dat ik Michell en Antz bij zijn bureau zag staan ,dus hun zorgen wel even voor afleiding."zeg ik dan met een grijnsje.
    Ik nam haar pols vast en trok haar mee richting mijn kamer. "Ik heb een raam met metalen palen ,op mijn kamer ,maar die zijn al zo oud ,dat ze er zo uitgetrapt kunnen worden."zeg ik dan tegen haar ,voordat we mijn kamer ingaan.
    Ik loop naar het raam toe en begin aan de ijzeren staven te trekken. Zo moeilijk moest het toch niet zijn."Kun je effe helpen?"vraag ik dan lief aan haar en grijns even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    "Ik davht dat ik Mitchell en Antz bij zijn bureau zag staan, dus hun zorgen wel voor afleiding," zei Gabriel met en grijnsje, waardoor ik knikte, ik zag ze inderdaad ook. Plots nam hij mijn pols vast en trok me mee richting zijn kamer, dacht ik maar al snel werd mijn gedachte bevestigd, "Ik heb een raam met metalen palen op mijn kamer, maar die zijn al zo oud, dat ze er uitgetrapt kunnen worden," zei Gabriel voordat we zijn kamer in gingen. Hij liep naar het raam toe en begon aan de verroestte staven te trokken. Met een onderdrukte grijns keek ik toe hoe hij er wild aan trok. "Kun je effe helpen?" vroeg hij me dan lief en hij grijnsde even, waardoor ik mijn grijns niet meer onderdrukte. "Ja maar natuurlijk, mijn Heer Collins." zei ik op een bekakt toontje en liep naar Gabriel toe en begon ook aan de spijlen te trekken, en zoals hij al gezegd had, je kon ze makkelijk los trekken. Handig.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Naveah grijnsde ook even. "Ja maar natuurlijk, mijn Heer Collins." zei ze op een bekakte toon en ik grinnikte even.
    Ze liep naar met toe en hielp mee om die staven eruit te trekken.
    Het duurde niet lang of ik had er al twee van de vier eruit gekregen en niet veel later lagen ze er allemaal uit en ik was best trots dat het gelukt was.
    Ik deed het raam open en keek even naar beneden. Het was niet zo hoog dus we konden er makkelijk uit kruipen.
    Ik klauterde uit het raap en liet mezelf van naar beneden zakken. Toen ik op de begaande grons was wachte ik af tot Naveah ook beneden was.
    "Vlug ,voordat die honden er zijn!"fluister ik naar haar toe.


    (Ik ben gaan slapen Good night ! :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Nightnight.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (Mijn topics. Ik ben weer terug uit Rome! Wat heb ik allemaal gemist en waar hebben jullie Kate gelaten? )


    Happy Birthday my Potter!