• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Naveah haalde haar schouders op en begon weer verder te snikken. Ik had er geen verstand van hoe je mensen moest troosten,dus veel kon ik haar niet helpen."Lelijk en klein." zei ze tussen haar gesnik door en ik kijk haar verbaasd aan.
    "Wat zeg je nu? Naveah ,je bent echt niet lelijk.Je bent een van de mooiste meisjes die ik ken."zeg ik tegen haar en ik meende het ook .Ik stond op en tilde haar op,want hier in de meisjes badkamer ,was niet echt de handigste plek om te praten Ik liep naar haar kamer aangezien die het dichte bij was en leg haar dan op der bed ,waarna ik naast haar ging zitten en wat tranen uit haar gezicht wegveegde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Kort keek ik de jongen voor me aan die verbaasd mij weer aan keek. "Wat zeg je nu? Navaeh, je bent echt niet lelijk. Je bent een van de mooiste meisjes die ik ken," zei hij en wild begon ik met mijn hoofd te schudden "Ik ben wél lelijk." Mompelde ik.
    Gabriel stond op en tilde me op waardoor ik mijn armen wel om zijn nek moest slaan voor steun. Ik leunde met mijn hoofd tegen zijn borst en ik veegde met één hand weer wat haren uit mijn gezicht. Nog steeds rolde er tranen over mijn wang en kwamen er kleine snikjes uit mijn mond. Gabriel liep richting mijn kamer en legde eenmaal aangekomen daar mij op mijn bed, waarna hij naast me ging zitten en wat tranen van mijn gezicht veegde. "Gabriel, ik ben écht wel lelijk, kijk naar mijn gezicht. Mijn lichaam," mompelde ik en draaide mijn lichaam van hem af naar de muur toe en een zuchtje mijn lippen verlieten.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:02 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Gabriel, ik ben écht wel lelijk, kijk naar mijn gezicht. Mijn lichaam," mompelde ze ,ze ging van het bed af en liep naar de muur toe. Hoofdschuddend zuchtte ik ,waarna ik ook opstond en voor haar ging staan.
    "Dat ben je niet. Echt waar ,het maakt me niet uit dat je littekens hebt ,want ik heb er ook veel. Het maakt me niet uit dat je wat kleiner bent."zeg ik tegen haar en veeg de laatste paar tranen van haar gezicht.
    "Voor mij ben je Naveah en dat is alles wat telt ,want daarom vind ik je nou zo leuk."zeg ik zacht tegen haar en druk voorzichtig mijn lippen voor even op die van haar.

    (Tot morgen,ik ben gaan slapen ^^ )

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:10 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Slaaplekker, ik typ zo een post.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Navaeh Riley Smith.
    Hoofdschuddend zuchtte Gabriel waarna hij ook op stond en voor me ging staan. "Dat ben je niet. Echt waar, het maakt niet uit dat je littekens hebt, want ik heb er ook veel. Het maakt niet uit dat je wat kleiner bent," zei hij en veegde daarna de laatste tranen
    van mijn gezicht. "Voor mij ben je Navaeh en dat is alles wag telt, want daarom vind ik je nou zo leuk," zei hij zacht en drukte voorzichtig zijn lippen voor even op de mijne. Met grote ogen keek ik hem aan en zette een paar stappen achteruit, zover dat nog kon want al snel botste ik tegen de muur aan. Langzaam schudde ik mijn hoofd en keek hem kil aan. Dit was niet wat ik nú wou. Misschien wel, ik wist het niet. Ik wist niet hoe ik moest reageren, tenslotte was dit ook de eerste keer dat een jongen zijn lippen op die van mij drukte. Vragend keek ik naar de jongen voor me, die waarschijnlijk verward was door mijn reactie. "Gabriel, waarom?"


    [Ghehe, ben benieuwd wat Gabriel nu gaat doen :Y)]

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 1:28 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Naveah ging achteruit ,waardoor ik merkte dat ze niet hetzelfde als ik wilde. Ze schudde langzaam haar hoofd en keek me dan kil aan.
    Daarna keek ze me vragend aan. "Gabriel, waarom?" ik zucht even en kijk haar dan aan. "Omdat je speciaal bent Naveah. Ik vind je al een tijdje leuk ,omdat je jezelf blijft en dat vind ik zo leuk aan je."zucht ik adem even diep in en kijk haar dan aan. "Alleen zijn was nooit leuk en zeker niet hier . Het neemt mijn vrijheid af,maar telkens als jij in de buurt bent ,voel ik me weer even vrij."mompel ik en draai me dan om, om weg te gaan.
    "Maar blijkbaar is dat niet wederzijds."zucht ik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Gabriel zuchtte even en keek me dan aan. "Omdat je speciaal bent Navaeh. Ik vind je al een tijdje leuk, omda je jezelf blijft en dat vind ik zo leuk aan je," zuchtte hij en ademde even diep in waarna hij me weer aan keek. "Alleen zijn was nooit leuk en zekee niet hier. Het neemt mijn vrijheid af, maar telkens als jij in de buurt bent, voel ik me weer even vrij," mompelde hij en draaide zich om, om waarschijnlijk weg te gaan. Verslagen keek ik naar zijn rug en liet me tegen de muur aan naar beneden zakken, dat wist ik niet. Ik liet mijn blik naar de muur tegen over me glijden en bleef daar naar staren.
    "Maar blijkbaar is dat niet wederzijds," zuchtte Gabriel dan zacht. "I-ik weet het niet, Gabriel." Zei ik en wreef even over mijn voorhoofd. Toen ik merkte dat hij echt weg wou gaan, stond ik snel op en pakte zijn hand vast, "Niet weg gaan."


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "I-ik weet het niet, Gabriel." hoorde ik haar nog zeggen ,maar ik besloot gewoon weg te gaan.
    Gabriel.... Alleen mijn zusje noemde me zo en nu plots ook Naveah ,ik was de eerste die haar heeft zien lachen en de eerste die haar ooit heeft zien huilen.
    Ik dacht dat het een teken was ,dat het vandaag de dag was ,dat ik het moest opbiechten ,maar helaas was dat niet zo. En ik vreesde ervoor dat ik mijn beste vriendin kwijt ging geraken.
    Naveah nam mijn hand vast ,waardoor ik haar vragend aankeek. "Niet weg gaan."ik kijk haar even aan en knikte even zuchtend. "Laten we doen ,dat dit ,nooit gebeurt is oké? Ik wil mijn beste vriendin hierdoor niet kwijt. "mompel ik en kijk even naar haar arm ,die nogsteeds zat te bloeden. Ik duwde haar ,op haar bed en ging naast haar zitten ,waarna ik haar arm even bekeek. "Misschien als we het onder water houden ,krijgen we die dingen eruit."mompel ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Doordat ik zijn hand vast pakte keek hij mij vragend aan. Hij keek me even aan en knikte even zuchtend.
    "Latem we doen dat dit, nooit gebeuri is, oké? Ik wil mijn beste vriendin hier door niet kwijt," mompelde hij en keek even naar mijn arm, waar nog spiegelscherven in xatne. "Gabriel, nee. Ik vind het niet erg dat het gebeurt is, echt." Zei ik en liet zijn hand weer los. Hij duwde me op mijn bed en ging naast mij zitten en bekeek mijn arm weer even, "Misschien als we het onder water houden, krijgen we die dingen eruit," mompelde hij en ik keek hem even schuin aan in zijn ogen. "Laten we het maar proberen dan,"grijnsde ik en stond op. Zodra ik recht stond pakte ik zijn hand vast en trekte hem overeind. "Kom."


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Gabriel, nee. Ik vind het niet erg dat het gebeurt is, echt." zei ze en ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. Meiden ,soms begreep ik echt niets van hun.
    Over mijn idee ,hoe we de spiegel scherven eruit konden krijgen ,keek ze me schuin aan.
    "Laten we het maar proberen dan," grijnsde ze en ze stond op,waarna ze mijn hand vast nam en me overeind trok.
    "Kom"zei ze ,waarna we samen ,nogsteeds hand in hand ,naar de badkamers gingen.
    Als we daar waren nam ik voorzichtig Naveah's bebloede arm en stak die onder de kraan ,die ik daarna liet lopen.
    Als het meeste bloed eraf was ,kon je duidelijk de scherven zien. Ik prutste de grootste scherven er al uit,maar er waren te veel kleinere scherven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Samen liepen we naar de badkamer nog steeds hand in hand. Toen we daar aankwamen liepen we naar de wasbakken en liet ik Gabriels hand los. Hij nam mijn arm vast waar de scherven in zaten en stak deze onder de kraan die hij daarna liet lopen. Als het meeste bloed eraf gespoeld was, kon je de scherven zien zitten. Fris zag het er niet uit nee. Stel je maar voor dat er spiegel scherven in je arm zitten met scherpe randjes, bah.
    Gabriel prutste de grootste scherven er uit, maar er waren er ook te veel kleinere. Toen Gabriel het eruit haalde voelde ik er eigenlijk weinig van, ik was scherpe dingen wel gewend aangezien ik regelmatig mezelf wel sneed. "Misschien kunnen we de kleinere eruit halen met een pincet," mompelde ik en keek Gabriel aan via de spiegel die voor de wasbak zat. "Een jaar geleden zag ik er hier ergens één, hij kan er nog liggen." Zei ik en keek vragend.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    "Misschien kunnen we de kleinere eruit halen met een pincet," mompelde Naveah en ik kijk haar eventjes aan.
    "Een jaar geleden zag ik er hier ergens één, hij kan er nog liggen."zei ze en keek me vragend aan en ik knikte even. "Waar heb je het voor het laatst gezien dan?"vraag ik haar.
    Het zou zeker handig zijn als we die pincet zouden vinden.Ik kijk ondertussen al even rond ,waar dat pincet zou kunnen liggen.

    (sorry kort :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Gabriel knikte even en vroeg waar ik het pincet voor het laatst gezien had. Bedenkelijk keek ik in de spiegwl. "Goede vraag," mompelde ik meer tegen me zelf dan tegen Gabriel. "Wacht eens even, volgens mij helemaal achterin het kastje met shampoo flesjes." Grijnsde ik en liep met en huppel naar de kant waar de kastjes stonden met handoekken, flessen shampoo etcetra. Eén voor één opende ik de kastjes want na al die jaren hier wist ik nog steeds niet in welk kastje wat zat. Uit eindelijk vond ik het kastje met shampoo. Ik gooide alle flesjes er uit en begon te glimlachen toen ik het goude pincetje zag liggen. "Bingo!" Riep ik blij en pakte het pincetje waarna ik blij weer naar Gabriel huppel en hem spontaan een snelle knuffel geef.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins
    Naveah mompelde wat in haarzelf en ging dan in de verschillende kasten zitten zoeken.
    Ze gooide alle flesjes uit het kastje en glimlachte dan."Bingo!"riep ze blij en nam het pencet.Ze heppelde naar me toe en knuffelde me plots.Ik kijk haar even verbaasd aan,maar eigenlijk vond ik het erg fijn.
    "Kom dan haal ik die dingen uit je arm."zeg ik tegen haar met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik type zo een bericht, zit in de auto en het hobbelt dan nog al]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.