• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Louis William Tomlinson.
    "Ah, die jongen kan er toch ook niets aan doen dat hij dom geboren is," zegt de jongen met een grijns. "Dus,... Wat gaan we nu doen, want ik verveel me echt dood hier."
    Hij haalt een pakje sigaretten oud zijn jaszak, gevolgd door een aansteker waarmee hij de sigaret aansteekt.
    Ik zie zijn blik naar het vlammetje van zijn aansteker glijden.
    "Hoelang zou het duren denk je, tot dat iemands haar volledig is afgebrand?" mompelt hij in zichzelf, maar hard genoeg dat ik het kan horen. Hij kijkt me nog een keer aan.
    Ik slik bang. Dat meent hij toch niet echt? Dan verbrand ook mijn hele hoofdhuid! Dat lijkt me nou niet zo fijn, verre van zelfs. En dat is nog zacht uitgedrukt. Dan weet ik niet wie ik liever heb; Deze jongen, of Mitchell.
    "Kunnen we niet gewoon verder gaan met tikkertje? Dat helpt vast beter tegen de verveling en bovendien heb ik daar eerlijk gezegd ook meer zin in," zeg ik angstig.


    "Family don’t end in blood”

    Gabriel Simon Collins

    Naveah liet de jongen los ,omdat hij begon te verkleuren en ,daarna ging ze naast mij zitten.
    Ze haalde haar schouders op "Geen idee, en jij verveeld je altijd," grijnst ze en ik grinnik even. "Ja ,dat klopt ,omdat er hier niets te doen is."zeg ik en kijk daarna weer naar de jongen ,die door heeft dat ik het daarnet over hem had.
    "Kunnen we niet gewoon verder gaan met tikkertje? Dat helpt vast beter tegen de verveling en bovendien heb ik daar eerlijk gezegd ook meer zin in,"zei hij angstig en ik grijns even. "Dat zou je wel willen hé? Maar nee ,daar heb ik geen zin meer in."zeg ik. Ja ik had mijn portie lopen wel gehad voor vandaag.
    Ik doe mijn aansteker uit en doe deze weer in mijn zak ,waarna ik nog een hijs nam van mijn sigaret en de rook in cirkeltjes uitblaas.

    (moet eten :3 ben zo terug )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith
    "Ja, dat klopt, omdag er hier niets te doen is," zei Gabriel en keek daarna weee naar de jongen die zich had voorgesteld als Louis Tomlinson, of iets dergelijks.
    "Kunnen we niet gewoon verder gaan met tikkertje? Dat helpt vast tegen de verveling en bovendien geb ik daar eerlijk gezegd ook meer zin in," zei Louis angstig en Gabriel zag ik in mijn ooghoekem grijnsen. "Dat zou je wel willen hé? Maar nee, daar heb ik geen zin meer in," zei Gabriel en instemmend knikje kwam van mijn kant. "Ik sluit me aan bij het antwoord van Collins, succes met in je eentje tikkertje spelen trouwens, als je zo graag tikkertje wilt doen."
    Gabriel deed zijn aansteker uit en deed die weer in zijn zak, waarna hij nog een hijs nam van zijn sigaret en de rook in circeltjes uit blies. Ik stond rustig op en klopte denkbeeldig stof van mijn broek. "Ik ga naar een van de badkamers, wat drinken uit de kraan," mompelde ik zacht en liep weg nadat ik nog een keer had omgekeken naar Gabriel en Louis.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Ik moet even mijn hond snel uitlaten, binnen tienminuten/kwartiertje ben ik terug.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Ben er weer. En wat denk je, mijn hond was dus weggelopen dus ik moest hem met hakken aan half door het dorp achterna rennen. Nu een kapot grote bloedend wondje op mijn teen, ugh.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    [Ben er weer. En wat denk je, mijn hond was dus weggelopen dus ik moest hem met hakken aan half door het dorp achterna rennen. Nu een kapot grote bloedend wondje op mijn teen, ugh.]


    [Awh, poor you ;( ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 21:33 ]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    [Awh, poor you ;( ]


    [Hakken zijn net nieuw, nog helemaal niet ingelopen. Ugh. Het deed kapot veel pijn. En dat beest is snel joh.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins

    Nav stond op en ik kijk haar even aan. Ze klopte 'stof' van haar broek "Ik ga naar een van de badkamers, wat drinken uit de kraan," mompelde ze zacht en ze liep weg ,toen ze nog eens omkeek glimlachte ik naar haar. "Zie je zo weer."zeg en en richt me daarna op Louis.
    Ik nam nog een hijs en blies dan de rook in zijn richting uit.
    "Hebben je vriendjes je in de steek gelaten?"vroeg ik Louis dan,want als hij slim zou zijn ,wat hij dus niet was. Dan zou hij hier zeker niet alleen moeten ronddolen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aquari schreef:
    (...)

    [Hakken zijn net nieuw, nog helemaal niet ingelopen. Ugh. Het deed kapot veel pijn. En dat beest is snel joh.]


    [Haha, wat voor hond heb je?]


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    [Haha, wat voor hond heb je?]


    [Even makelijk gezegd, een Dwergkees. Volgens mij is hij nog sneller dan de honden die ik eerder had, gosh.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    [Even makelijk gezegd, een Dwergkees. Volgens mij is hij nog sneller dan de honden die ik eerder had, gosh.]


    [D'aaaaww, die zijn wel echt ontzettend cute. Ik zou zoooo graag zo'n soort hondje hebben, maar ik mag geen hond, want mijn broertje is er bang voor :(
    Of een kat, maar dat mag ook niet, omdat mijn moeder allergisch is voor kattenharen. Ik moet het doen met een hamster. Ach ja, die is ook best lief. Hij ontsnapt alleen steeds, haha.]


    "Family don’t end in blood”

    Aquari schreef:
    (...)

    [Hakken zijn net nieuw, nog helemaal niet ingelopen. Ugh. Het deed kapot veel pijn. En dat beest is snel joh.]


    (I know the feeling. :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Toen ik omkeek glimlachte Gabriel naar me en zei dat hij me zo weer zag.
    Gelukkig waren we niet ver van de badkamers, en daarom ik ook naar daar ging voor wat water te drinken inplaats in de keuken op de begane grond. Ik liep de badkamer in van de meisjes, die zoals vaak verlaten was en ik liep rustig naar de spiegels met wasbakken eronder. Gebroken keek ik naar mijn spiegelbeeld. Voorzichtig liet ik mijn vingers over mijn litteken glijden die schuin over mijn gezicht zat. Hij was erg groot, ravelig en lelijk. Mijn vingers veegde wat verloren plukjes haar uit mijn gezicht. Eén ding was zeker, ik was klein en lelijk. Een eenzame traan rolde vanuit mijn ooghoek naar mijn wang, met een ruwe beweging veegde ik hem weg. Ik mocht niet huilen, huilen betekende dat je zwak was, ik wou niet zwak zijn. Dat was zeker. Boos keek ik naar mijn spiegelbeeld en gooide hard mijn vuist op de spiegel zodat die in duizende stukjes brak. Door mijn handeling kwamen veel stukjes spiegel in mijn hand. "Verdomme!" schreeuwde ik verdrietig en boos. Ik liet me op de koude vloer zakken en liet mijn tranen rollen. Ik sloeg mijn armen om mijn knieëen en verborg mijn gezicht er tegen aan.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 21:55 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gabriel Simon Collins
    Ik stond ook maar op . Mijn pakje sigaretten was toch bijna op en ,mijn 3 laatste pakjes zaten nog in mijn kamer."Ik zie je later wel weer Tomlinson."zeg ik tegen de jongen. "Als je het tegen dan wel nog haalt."zeg ik lachend en ga dan weg.
    Zodra ik de badkamers passeer ,hoor ik het geluid van glas en gevloek er achterna. Ik frons even en ga dan de meisenbadkamer binnen ,om daar een huilende Naveah aan te treffen. "Nav? Wat is er gebeurt?"vraag ik haar met een bezorgde ondertoon in mijn stem en ik kijk haar vragend aan. De spiegel lag in duizenden stukjes en een groot deel daarvan zat in Naveah haar arm.Ik hurk me naast haar neer en leg mijn hand op haar schouder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Navaeh Riley Smith.
    Door het huilen had ik niet gehoord dat Gabriel binnen was gekomen, daardoor schrok ik door de plotselinge stem en kijk betraand naar de jongen die richting mij liep. "Nav? Wat is er gebeurt?" Vroeg Gabriel met en bezorgde ondertoon im zijn stem en keek mij vragend aan. Ik haalde enkel simpel mijn schouders op en begon weer te snikken. Hij hurkte naast me neer en legde zijn hand op mijn schouder. Ik huilde echter nooit en nu kwam alles wat ik de laatste jaren opgepropt had eruit, met veel ergering voor mij. Kort keek ik Gabriel aan en probeerde iets te zeggen door mijn snikken heen. Het moest lijken op "Lelijk en klein."
    Ik verborg mijn gezicht in mijn handen en luide snikken verlieten mijn mond.


    [Sorry voor slecht stukje xd]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.