• Horror.


    Madhouse.
    Op een dag werdt de Britse Boyband One Direction uitgenodigt bij 'Madhouse.' Het scheen dat daar de ergste gekken zaten. De een gestoorder dan de ander. De jongens van One Direction maakte er alleen maar grapjes over en spotte er de heletijd ermee.
    Ze geloofde het niet zo. Waar je ze gelijk in kon geven. Het scheen dat je als je er eenmaal binnen bent het word zoals het is in horror films. Vooral daar spotten ze mee, wie gelooft er nou in dat het het zelfde als een horror film was? Niemand kon er antwoord op geven. De gene die eenmaal binnen waren, kwamen er niet meer uit. En zelfs hun werden gestoord, lang niet allemaal, de een pleegde zelfmoord en de ander werd vermoord. Natuurlijk, wie gelooft er daar nou in? De Britse boyband dacht dat het een of ander Horrorverhaal was en gingen dus met plezier naar het huis. Wat gebeurde er als ze in kamers werden ingedeelt bij èèn van de gekken. Wat gebeurde er als en gek ontsnapt? De meeste 'patiënten' waren moordende psychopaten, lang niet allemaal. Natuurlijk maakte de patiënten ook vrienden met elkaar of met de Britse Boyband. Wat gebeurt als er vriendschappen ontstaan tussen de boyband en hun kamergenoten? Wat gebeurt er als er relaties ontstaan, wat als het allemaal een 'game' was voor je kamergenoot. Of wat gebeurt er als een van de jongens bij een psychopaat word ingedeelt.
    Slechtste intro ooit. :x


    Boys;
    -Niall Horan // Nessje
    - Harry Styles // Amphitryon
    - Louis Tomlinson // Loubearx
    - Liam Payne // Pezz
    - Zayn Malik // Sempra

    Girls;
    - Navaeh Riley Smith // Gereserveerd iPayphone
    - Jevany Avril Claine// Curlies
    - Ariana Angel Braun // DamnBieber
    - Cresselia Lenka Ivanov // Hour
    - Kate Darcelle Aeron // Rider

    Eigenaar 'Madhouse':
    - Cole Gethin Deville // Rider

    Overige patiënten:
    - Gabriel Simon Collins.// Fleeko
    -  Avalon Ellie Reaser // Sempra
    - Aidan Jonathan Mitchell// Llamarmy
    - Anthony Daniel Puckerman // Cannibal
    - Elleanna Patricia Latanez. // Essink


    -
    Kamerindeling:
    Jevany Avril Claine - Liam James Payne.
    Kate Darcelle Aeron - Zayn Javadd Malik.
    Cresselia Lenka Ivanov - Niall James Horan.
    Navaeh Riley Smith - Harry Edward Styles.
    Ariana Angel Braun - Louis William Tomlinson.

    Elleanna Patricia Latanez - Aiden Jonathan Mitchell.
    Avalon Ellie Reaser - Anthony Daniel Puckerman - Gabriel Simon Collins.


    Regels van het topic komen zo snel mogelijlk. Hou je please wel aan de algemene regels. En schrijf sowieso vier zinnen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rider schreef:
    (Mijn topics. Ik ben weer terug uit Rome! Wat heb ik allemaal gemist en waar hebben jullie Kate gelaten? )


    (Welcome back :3 Ik heb alleeen geen idee ,waar Kate zit :x. Euhm Mitcheel heeft Antz zijn arm verzorgd ,Louis is wat rond gaan dwalen en kwam Naveah en Gabe tegen die een kinderachtig spel aan het spelen waren ,waardoor Louis wilde mee doen ,maar dan draaide alles weer om ,waardoor het meer op een wurg spel leek en Mitchell en Atnz staan aan Cole's deur ,terwijl Naveah en Gabe proberen uit het huis te komen ,om even te genieten van de stad. Zoiets ongeveer ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)

    (Welcome back :3 Ik heb alleeen geen idee ,waar Kate zit :x. Euhm Mitcheel heeft Antz zijn arm verzorgd ,Louis is wat rond gaan dwalen en kwam Naveah en Gabe tegen die een kinderachtig spel aan het spelen waren ,waardoor Louis wilde mee doen ,maar dan draaide alles weer om ,waardoor het meer op een wurg spel leek en Mitchell en Atnz staan aan Cole's deur ,terwijl Naveah en Gabe proberen uit het huis te komen ,om even te genieten van de stad. Zoiets ongeveer ^^ )


    (Ow, ja Cole staat vast, want Sempra reageert niet :c )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ow, ja Cole staat vast, want Sempra reageert niet :c )


    (stuur haar een bericht of doe ,dat je met haar ging praten ,maar dan Ants en Mitchell ertussen komen ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)

    (Welcome back :3 Ik heb alleeen geen idee ,waar Kate zit :x. Euhm Mitcheel heeft Antz zijn arm verzorgd ,Louis is wat rond gaan dwalen en kwam Naveah en Gabe tegen die een kinderachtig spel aan het spelen waren ,waardoor Louis wilde mee doen ,maar dan draaide alles weer om ,waardoor het meer op een wurg spel leek en Mitchell en Atnz staan aan Cole's deur ,terwijl Naveah en Gabe proberen uit het huis te komen ,om even te genieten van de stad. Zoiets ongeveer ^^ )


    [@Rider Welkom terug! (:
    Dat dus. Je mag Kate wel weer naar Louis sturen als je wil, want Louis is nu ergens loner xd]


    "Family don’t end in blood”

    Rider schreef:
    (...)

    (Ow, ja Cole staat vast, want Sempra reageert niet :c )

    [Waar is cole dan? Want Anthony en Aiden staan voor zijn kantoor.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    [Waar is cole dan? Want Anthony en Aiden staan voor zijn kantoor.]


    (In het kantoor met het personage van Sempra, maar ik heb haar een gb gestuurd, dus het is even afwachten of zo reageert)


    Happy Birthday my Potter!

    [Hey! Sorry late reactie]


    Bowties were never Cooler

    {Waar kan ik invallen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rider schreef:
    (...)

    (In het kantoor met het personage van Sempra, maar ik heb haar een gb gestuurd, dus het is even afwachten of zo reageert)

    Nouja, Aiden heeft aangeklopt. Dus dat je het weet ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    nessje schreef:
    {Waar kan ik invallen?}


    [Je kan wakker worden in de kast die op slot zit...]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 13:11 ]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    (...)

    [Je kan wakker worden in de kast die op slot zit...]


    {Is er daar iemand of is hij alleen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Misschien kan Louis hem horen bonzen op de deur en hem dan bevrijden?]


    Bowties were never Cooler

    [Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, ik was deze een beetje vergeten :$

    Kan ik een samenvatting krijgen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Navaeh Riley Smith.
    Alle staven lagen eruit, nu nog langs de rest van Cole komen.
    Gabriel deed het raam open en keek naar beneden. Hij klauterde uit het raam en al snel liet hij zich zakken. Ik liep naar het raam toe en moest even knipperen met mijn ogen, door opeens het velle licht wat ik niet gewend was. Ik ging op de venster zitten van het raam en liet mijn benen bungelen aan de andere kant van het raam, zodat mijn benen buiten waren. Ik keek even naar beneden richting Gabriel en slikte. Ik had het niet zo op hoogtes, ik moest wel als ik hier weg wou. Langzaam liet ik me naar beneden zakken en belandde met mijn voeten netjes op de grond. Een brede grijns kwam op mijn gezicht te staan, stap 1 was gelukt. "Vlug, voordat die honden er zijn," fluisterde Gabriel en samen begonnen we te rennen opzoek naar een uitgang.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    After schreef:
    [Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, ik was deze een beetje vergeten :$

    Kan ik een samenvatting krijgen?]


    (Tot waar ben je niet meer mee? )

    Gabriel Simon Collins

    Naveah ging op het venster zitten en keek even naar beneden.Daarna liet ze zichzelf handen en liet ze zich langzaam naar beneden hangen.
    Het duurde niet zo heel lang ,tot ze ook met beide voeten op de grond stond.
    Samen liepen we weg ,opzoek naar de uitgang. ver van het huis vandaan was een poort ,wat vast de uitgang was. Ik neem Naveahs pols vast en trok haar me in die richting. De poort was dicht en aan het uiteinde waren er scherpe toppen ,maar zo heel moeilijk moest het toch niet zijn om erover te geraken.
    Ik pak de metalen staven vast en trek mezelf omhoog ,en zo klim ik de poort over ,maar mijn arm hapert aan een scherpe punt ,waardoor ik mijn grip verlies en val ,maar gelukkig aan de overkant en niet meer in het domein van Cole.
    Ik kreun even en mijn rug deed zeer ,maar voor de rest ging het wel nog.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH