• Ze willen dus zeggen dat 1D vergelijkbaar is met P!nk o.o


    26 - 02 - '16

    Scairp schreef:
    (...)Voor mij is het dus geen popmuziek.

    Mag jij vinden, maar jij bepaald dat niet. Het is popmuziek of je dat leuk vind of niet ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Staat pop echt enkel voor populair? Ik dacht altijd dat het een beetje.. ja, pop muziek was zeg maar, haha. Dus niet rock, metal, weet ik veel wat voor gaars er allemaal is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Scairp schreef:
    (...)Voor mij is het dus geen popmuziek.


    Het is geen mening of het popmuziek is? Het is een feit dat hij popmuziek is, of je dat nou wil of niet.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Scairp schreef:
    (...)Voor mij is het dus geen popmuziek.


    This might be one of the stupidest thing I've heard. Weet je hoeveel natte broekjes die jongens elke dag veroorzaken tuurlijk zijn ze populair, maar doordat ze zo populair zijn ontstaat er ook een tegenstroom.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ubiquitous schreef:
    Staat pop echt enkel voor populair? Ik dacht altijd dat het een beetje.. ja, pop muziek was zeg maar, haha. Dus niet rock, metal, weet ik veel wat voor gaars er allemaal is.

    Pop is echt alleen populair. Het heeft verder niks te maken met het "echte" genre van een band. Als Lordi (een melodische-heavymetalband) populair wordt valt het ook onder popmuziek ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ubiquitous schreef:
    Staat pop echt enkel voor populair? Ik dacht altijd dat het een beetje.. ja, pop muziek was zeg maar, haha. Dus niet rock, metal, weet ik veel wat voor gaars er allemaal is.


    Het heeft wel kenmerken maar die horen meer bij de voorkeuren van de 'grootste groep mensen'. Die veranderd met tijd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Popmuziek is een afkorting van 'populaire muziek'. Het is evenals eigentijdse muziek een verzamelnaam voor tal van stijlen in de muziek, maar meer gericht op de populariteit dan naar de diversiteit van de muziek. (bron: Wikipedia)

    Tja, je kan er eigenlijk niet omheen draaien. Voor mij is pop meer wat er op de radio komt enzo, wat je dagelijks hoort en een beetje de algemene stijl.


    Nypmh > Yaspis

    Chione schreef:
    Popmuziek is een afkorting van 'populaire muziek'. Het is evenals eigentijdse muziek een verzamelnaam voor tal van stijlen in de muziek, maar meer gericht op de populariteit dan naar de diversiteit van de muziek. (bron: Wikipedia)

    Tja, je kan er eigenlijk niet omheen draaien. Voor mij is pop meer wat er op de radio komt enzo, wat je dagelijks hoort en een beetje de algemene stijl.


    Dat is geen 'algemene stijl' dit is de stijl die in 2013 het meest gewaardeerd wordt En One Direction komt toch ook op de radio?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dat is geen 'algemene stijl' dit is de stijl die in 2013 het meest gewaardeerd wordt En One Direction komt toch ook op de radio?


    Ik heb ze echt maar een paar keer gehoord, en telkens hetzelfde nummer...
    Ik wil niet zeggen dat je niet gelijk hebt, maar het is mijn mening.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 22:43 ]


    Nypmh > Yaspis

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Pop is echt alleen populair. Het heeft verder niks te maken met het "echte" genre van een band. Als Lordi (een melodische-heavymetalband) populair wordt valt het ook onder popmuziek ;p


    Dat zou ik wel eens willen zien :Y) Maar wat geinig, ik heb echt altijd gedacht dat het van die quasi rustige/meer opzwepende muziek was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maaar goed, genoeg over wat nu echt popmuziek is en weer back on topic. Anders blijven we bezig (pirate)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Pop is echt alleen populair. Het heeft verder niks te maken met het "echte" genre van een band. Als Lordi (een melodische-heavymetalband) populair wordt valt het ook onder popmuziek ;p

    LORDI. _O_


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Spotgaai schreef:
    Hell no.
    Ik vind P!nk veel beter :]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio