• Ik woon hier vlak bij een dijk en water en zo en in de zomer zijn daar vaak festivals -zucht-. Ook nu is er een of ander Stereo Festival aan de gang oid en ik hoor de hele tijd van dat gebonk. Gisternacht zaten er bij de buren al een stuk of 20 dudes aan de wiet en herrie tot 4 uur 's nachts en nu dit weer. Poeh.
    We hebben echt vaak geluidsoverlast hiero. In de zomer gaan ze namelijk ook vaak aan de stoep voor ons huis bezig en die mannen beginnen gewoon voor half 7 al, gelukkig zijn ze daar net klaar mee.

    Yay festivals en andere herrie. Not.

    Jullie ook van die fijne festivals in de buurt? :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik niet, gelukkig. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Vroeger woonde ik vlak naast een school waar ik dus ook naartoe ging en elke zomer was er zo een festivalachtig iets dus ik wist sowieso altijd dat ik die nacht nooit zou slapen, best kut want ik was nog best klein ook ;s

    Maar nu gelukkig niet meer, ben daar wel blij om

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:09 ]


    16 - 09 - '17

    Wij hebben nu reuring en ik zit precies tussen twee dingen in. De stad waar ze dingen houden en inderdaad ook dichtbij een dijk met daarachter een park waar ze soms tot diep in de nacht feesten houden.


    Your make-up is terrible

    xSunshineee schreef:
    Vroeger woonde ik vlak naast een school waar ik dus ook naartoe ging en elke zomer was er zo een festivalachtig iets dus ik wist sowieso altijd dat ik die nacht nooit zou slapen, best kut want ik was nog best klein ook ;s

    Maar nu gelukkig niet meer, ben daar wel blij om


    Ik woon naast 2 scholen die op 2 minuten loopafstand zijn. Weet je waar hun bus stopt met schooluitjes? Juist voor ons huis, want we hebben een bushalte voor ons huis en dan gaat alles trillen door die rotbus en heb je van die kwebbelende ouders. Haha.


    En dat is inderdaad wel kut. Nou heb ik gelukkig dat als ik eenmaal slaap, ik ook gewoon doorslaap.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou ja, ik hoor wel muziek van festivals in de buurt. Festivals als Decibel, Mundial, Best Kept Secret enz. Het dreunt nogal door, maar ik heb er niet echt last van. Behalve van Decibel dan.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Flannery schreef:
    Nou ja, ik hoor wel muziek van festivals in de buurt. Festivals als Decibel, Mundial, Best Kept Secret enz. Het dreunt nogal door, maar ik heb er niet echt last van. Behalve van Decibel dan.


    Ik normaal ook niet, maar ik probeer filosofie te leren :'D En wil goed slapen, zodat ik morgen vroeg op kan om te leren en dan te werken. Daarom stoor ik me er nu ook extra aan, maar normaal vind ik het ook wel minder erg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Flannery schreef:
    Nou ja, ik hoor wel muziek van festivals in de buurt. Festivals als Decibel, Mundial, Best Kept Secret enz. Het dreunt nogal door, maar ik heb er niet echt last van. Behalve van Decibel dan.


    Haha hier sluit ik me bij aan - bij Decibel kun je de bass echt vreselijk goed horen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik hoor heel soms zulke geluiden, maar ik stoor me er niet aan.


    •*• Lululu •*•

    Ik woon naast een kroeg, dus bij mij is het ieder weekend feest. (cat)
    Je leert ermee leven.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik normaal ook niet, maar ik probeer filosofie te leren :'D En wil goed slapen, zodat ik morgen vroeg op kan om te leren en dan te werken. Daarom stoor ik me er nu ook extra aan, maar normaal vind ik het ook wel minder erg.


    Haha, ja, ik snap het. De meeste muziek die ik hoor is best goed, dus dan is het okay. Maar als het echt hard is en je wil slapen of leren, dan is het heel irritant. I agree. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    gelukkig niet, als je teveel geluidsoverlast hebt mag je altijd hier komen ;)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Flannery schreef:
    (...)

    Haha, ja, ik snap het. De meeste muziek die ik hoor is best goed, dus dan is het okay. Maar als het echt hard is en je wil slapen of leren, dan is het heel irritant. I agree. :')


    Het punt is, ik hoor geen muziek, maar alleen de bass. Dus enkel dat gebonk de hele tijd ;p Beetje jammer, want soms hoor ik de muziek ook wel en dat is soms nog wel leuk :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik woon in een boerengat met stadsrechten waar geen klap te doen is.


    26 - 02 - '16

    Oooeh, ze hebben vuurwerk :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee, gelukkig ook. Mijn vorige buurman hield van Karaoke, dat was herrie genoeg. (cat)


    -