• Ik woon hier vlak bij een dijk en water en zo en in de zomer zijn daar vaak festivals -zucht-. Ook nu is er een of ander Stereo Festival aan de gang oid en ik hoor de hele tijd van dat gebonk. Gisternacht zaten er bij de buren al een stuk of 20 dudes aan de wiet en herrie tot 4 uur 's nachts en nu dit weer. Poeh.
    We hebben echt vaak geluidsoverlast hiero. In de zomer gaan ze namelijk ook vaak aan de stoep voor ons huis bezig en die mannen beginnen gewoon voor half 7 al, gelukkig zijn ze daar net klaar mee.

    Yay festivals en andere herrie. Not.

    Jullie ook van die fijne festivals in de buurt? :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bij mij is nu wel Reuring in het park achter, maar echt last heb ik er niet van.
    \
    Wel klote dat jij last hebt van zoveel geluid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat is zo hekelbaar.
    Ik woon gelukkig in een klein stadje waar nooit festivals oid zijn.


    Bad decisions make good stories.

    Af en toe, niet te vaak gelukkig, houden ze van die festivalletjes op een veld hier vlakbij en dan draaien ze van die onuitstaanbare Hollandse popmuziek x.x Waar ik me vaker aan erger, zijn de voetbaltoernooitjes die eens in de zoveel tijd worden gehouden bij de vereniging dichtbij. Dan is het zaterdagochtend negen uur, wordt ik weer wakker van zo'n wijf dat als een debiel in de megafoon loopt te schreeuwen hoe gezellig het gaat worden en dat iemand zijn tas kwijt is etc. Alsof dat nog niet genoeg is, draaien ze ook nog eens veel te hard muziek.


    i put the fun in funeral

    Telt het Smartlappenfestival? (cat)


    From these ashes, I will rise

    Jep.
    Volgende week komt Werchter eraan, en dat is echt vreselijk, want we horen zo net enkel de bassen en die dingen, dus niet eens alles.
    En dan einde juli is er steeds een speelstraat, maar dat is dan enkel voor van die irritante kleintjes, die dan godganse dagen op van die irritante fluitjes blazen en ouders diezich tot 2 uur 's nachts lazarus drinken :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    We hebben veel festivals in de buurt, maar dat is middenin het centrum (bij de winkels) dus ik heb daar nooit last van, ondanks dat ik er een paar straten vandaan woon.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik woon bij een bos, dus ik heb nooit echt last van festivals. Wel komt het weleens voor dat van die scoutingkinders een dropping of iets dergelijks hebben 's nachts, en geloof me, die mormels kunnen nogal wat geluid maken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zit hier ieder jaar met Intents, Decibel, die tentfeesten in Poppel. Geen last van, heerlijke muziek.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    wij normaal ook, maar het gaat dit jaar niet door omdat de hoofdsponsor heeft afgezegd D: anyway ik heb er niet echt last van


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nee maar de buren hun hobbies zijn zagen en timmeren. En ze doen het vooral als mijn moeder even een uurtje wil slapen over dag. Ze zijn ook wel eens aan het heien.

    Heel veel sterkte!


    Physics is awesome

    Alecia schreef:
    Ik woon in een boerengat met stadsrechten waar geen klap te doen is.