• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sinistre schreef:
    This has made my day so much better.



    I like you for showing me this.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 15:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Nog twee followers en mijn doel is bereikt, oh my, dat zou echt super vet zijn... binnen 4 dagen van mijn 8 weken durende vakantie, oh help, dit gaat veel te snel. D':

    Eindelijk mijn boekentas leeggemaakt. Nu al mijn werkboeken nog ordenen en in dozen proppen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Found schreef:
    (...)

    I like you for showing me this.


    Pffh, eerst was het nog love :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn cv is bijna af:d Eindelijk en dat in mijn vakantie, maar moet toch iets doen. Nu nog laten controleren door ma en dan een paar solicitatie's voor een zomerbaan de deur uitgooien, vanavond.

    Ik raak volgens mij mijn beste vriendin kwijt.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 15:55 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    yes yes yes een 9.7 voor m'n engels repetitie :'D

    THIS HOUSE IS A CIRCUS!

    Yush


    "I shut my eyes in order to see.'

    mag ik bij iemand komen wonen!!!
    I'am Going to creazy here, ruzie ruzie ruzie... mijn zusje van 16 gaat de hele relatie tussen mijn ouders verwoesten, en maakt iedereen verdrietig, het is gewoon zo erg dat ik haar gewoon begin te haten! mijn opa heeft kanker en zelfs hem doet ZIJ heel veel verdriet... ik ben bijna bang dat er weer een gezins drama gaat komen echt hoor.... denk dat ik me morgen maar ga inschrijven bij de woningstichting en het huis uit ga want ik hou dit gewoon niet meer vol echt niet meer.
    ik zit hier dus boven op Q en ik hoor alles, het is toch niet normaal je zusje zo te gaan haten... ze maakt ALLES kapot echt ALLES(cat)

    sorry ik moest dit echt kwijt!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    funky schreef:
    mag ik bij iemand komen wonen!!!
    I'am Going to creazy here, ruzie ruzie ruzie... mijn zusje van 16 gaat de hele relatie tussen mijn ouders verwoesten, en maakt iedereen verdrietig, het is gewoon zo erg dat ik haar gewoon begin te haten! mijn opa heeft kanker en zelfs hem doet ZIJ heel veel verdriet... ik ben bijna bang dat er weer een gezins drama gaat komen echt hoor.... denk dat ik me morgen maar ga inschrijven bij de woningstichting en het huis uit ga want ik hou dit gewoon niet meer vol echt niet meer.
    ik zit hier dus boven op Q en ik hoor alles, het is toch niet normaal je zusje zo te gaan haten... ze maakt ALLES kapot echt ALLES(cat)

    sorry ik moest dit echt kwijt!


    Heftig!
    Ik wil ook het huis uit eind dit jaar, maar dat is om andere redenen.


    26 - 02 - '16

    En daar gaat al mijn geld (huil)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Sommige mensen voelen zich echter beduidend beter dan anderen en maken daarmee de sfeer, bah.

    Ik heb vandaag nog niets nuttigs gedaan :'D, behalve naar school gaan. Maar dat was ook niet echt nuttig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb echt zo'n honger. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Everybody hates me today.


    help