• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Alweer 701 woorden geschreven aan mijn nieuwe boek *O* Ik ben blij dat ik besloten heb om compleet opnieuw te beginnen en af en toe dingen van mijn oude boek opnieuw te gebruiken erin. Dat is zoveel beter dan constant alles blijven herschrijven, dan ben ik over 20 jaar nog bezig xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn verbrande en vinger met snee doen zon zeer :( en dan vandaag en morgen nog werken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik voel me als een mislukkeling die bijna overal in faalt om iets te doen...


    Credendo Vides

    Jemig. Ik ken je niet eens. Waarom praat ik dan toch zo graag met je? Ik zal het volgende week wel zien...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Schaam me omdat ik moest huilen terwijl mijn buurman langs kwam lopen... Kan gewoon echt niet over dierenleed..


    You are beautiful, you are love.

    Madhouse schreef:
    Jemig. Ik ken je niet eens. Waarom praat ik dan toch zo graag met je? Ik zal het volgende week wel zien...

    Ik wilde altijd heeeel graag met Nikki praten toen ik nog niks met haar had ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stout katje, niet op mijn toetsenbord liggen.


    26 - 02 - '16

    Over een paar dagen een nieuwe piano kopen :9~

    notyourhero schreef:
    (...)

    hahahahah ;'D

    Ugh. Lach jij maar. It's not funny. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    It's not fair :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik krijg echt hoofdpijn van je, kots


    Please never stop smiling.

    Ik ga naar 30 Seconds To Mars!!!!!!(yeah)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog twee maanden totdat ik naar de universiteit ga. DUURT. LANG.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Nog twee maanden totdat ik naar de universiteit ga. DUURT. LANG.

    Geniet nog maar even van je vakantie... Die ga je missen xd.
    Maar wat ga je studeren?


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    (...)
    Geniet nog maar even van je vakantie... Die ga je missen xd.
    Maar wat ga je studeren?

    Ik heb het hele jaar maar twee dagen in de week school gehad, geloof me: soms komt vakantie je de strot uit. :'D
    Ik ga Europese Talen en Culturen studeren en daar heb ik heel veel zin in. ^^ Ben ook al aangemeld voor de studievereniging Esperia, dus heb er helemaal zin in. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"