• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Abelard ---> Appa


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik zeg het alvast even, maar ik ben morgen kamperen tot maandag avond, dus ik heb alweer geen internet. Ik kan dan jammer genoeg niet posten, heel misschien morgen ochtend nog)


    Vampire + Servant = Servamp

    || Moiyra Edan Zephyr. ||

    langzaam trek ik jayce uit de tent weg. " Het is oke Mi Amore, er is niks ergs gebeurd. " vervolg ik en zet hem neer op een stronk bij een vuur. Glimlachend kijk ik hem aan en pak een fluit uit mijn mouw. Nee ik was niet de rattenvanger van hamelen, ook al zou dat wel heel cool zijn. In seacliff zouden ze dit oude lied herkennen, dit gebruikte ze om wezens van de kust weg te houden. Het was een eeuwenoud fluitspel dat ook wel " Het Slaaplied " genoemd werd. Langzaam speelde ik dit lied, tot ik op het einde was en nieteens afwachtte of Jayce in slaap gevallen was, ging ik naar de tent waar Yalen lag. Ik deed die dicht zodat er geen zicht zou zijn en zette me naast hem neer. " Ik..Wil je helpen om Arualen te veroveren Yalen. "


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Sorry, maar hier is 'ie eindelijk^^)

    Daniël Bingley
    Ik zie dat mijn vragen nogal onverwacht komen en voel Kallan bijna inwendig zuchten. Ik grijns een beetje en krab ongemakkelijk in mijn nek, misschien waren het er wat veel maar ik wilde er wel graag antwoord op.
    'Nou, tijdens de jaarlijkse bijeenkomsten bespreken we hoe het er in het land aan toegaat en wat de jagers ook nog beter zouden kunnen doen. Niet heel veel bijzonder eigenlijk, maar toch weer veroorzaakt het een hoop opwinding.' begint Kallan, en ik knik begrijpend.
    'Vooral omdat we dan al onze mede-jagers zien, die je normaal niet zo gauw tegenkomt. Over de andere leerlingen, ja die zal je zeker wel ontmoeten. Zij zullen ook niet bij alle vergaderingen aanwezig zijn en het is goed als je je mede-jagers een beetje leert kennen. En omdat jullie over het algemeen leeftijdsgenoten zijn, zullen jullie elkaar wel opzoeken en veel met elkaar optrekken.' Mijn gezicht klaarde op, wat sociale interactie tijdens het leven van een jager was altijd gewenst.
    'En ja, iedereen ken ik wel een beetje, maar lang niet allemaal even goed. Sommige herken ik alleen van gezicht, omdat ik de meesten al op heel wet vergaderingen eerder heb gezien. Anderen ken ik weer veel beter.
    Of we een missie krijgen, is de vraag. Dat is gewoon afwachten wat er wordt besloten. Al kan ik me herinneren dat jagers met leerlingen niet zo gauw op missie worden gestuurd. Ben je trouwens uitgevraagd of wil je nog meer weten?'
    Ik grijns hem breed toe. 'Tevreden en uitgevraagd, dankjewel.' Achter me schudt Aurea zich uit en de druppels vliegen alle kanten op. Ik werp haar een fronsende moest-dat-nou-echt-blik toe, maar ze brengt onschuldig haar hoofd naar de grond om een hap gras te nemen. Dan richt ik mijn blik weer op mijn leraar.
    'Je zei dat ik zo meteen het kamp kan gaan verkennen, ga je dan mee of blijf je hier?' vraag ik, en werp hem een vragende blik toe.


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Yalen Smalp

    De pijn van mijn been begon langzamerhand minder pijn te doen. Mijn ribben waren nog een restje van steken. Ik hoorde hoe Gustator tot rust kwam door een lief geluid, dan van een fluit moest komen.
    Nadat het opgehouden was, gingen de tentdoeken open en kwam Moiyra naar binnen geslopen en keek me aan. 'Ik..Wil je helpen op Arualen te verorveren, Yalen,' zei ze en ik keek haar geschrokken aan. Wat zij, wilde ze me helpen. Eerst zei ze tegen me dat ik niet goed wijs was, en daarna zegd ze dat ze wilde helpen.
    'Sorry Moiyra, ik had dit niet verwacht, maar ik wil niet dat ik je hierin vermeng, ik wil...' Happerde ik, maar bedacht al snel dat ze me degelijk wilde helpen.
    'Oke, ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk naar het zuiden, om de Kalkara en Wargals te verzamelen,' zei ik er nog achteraan. Ik probeerde overeind te zitten, maar alles was nog stijf van de pijn.
    'Maar in deze toestand zal het nog dagen duren voor ik weg kan En het doet verrekt veel pijn,' kreunde ik en voor ik kon zitten viel ik al achterover weer op de kussen. Toen ik plotseling op een idee kwam, maar dat zou een grote gok zijn.


    Vampire + Servant = Servamp

    || Moiyra Edan Zephyr. ||

    Ik knikte dat ik het begreep en pakte zijn arm toen hij achterover viel. Rommelde wat in mijn tas en stak een soort plantje uit. " Helpt het versnellingsproces van de wond te genezen." sprak ik langzaam." vertrouw me, niet giftig." ik sloeg mijn kap af. " Je toestand is inderdaad niet geweldig. Wacht idee, laat mij gaan. Als jouw boodschapper." zei ik blij. oh hij moest eens weten dacht ik in mijn achterhoofd. even snel keek ik om de kant van de tent naar Jayce. Dat zou nog wat worden met hem, maar alles voor het goede. ik draaide me terug naar Yalen. " dus?"


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Yalen Smalp

    'Dus, hoorde ik haar zeggen toen ze zei dat ze wilde gaan. Ik ging over in de bedenkelijke fase. 'Het is een geweldig idee, maar ik wil gewoon...Nou ja ik wil dat...' Ik kwam niet verder doordat ik wat aan het wamelen was.
    Het bleef nog even stil toen ik het maar zei. 'Goed, breng voor mij de boodschap naar het zuiden, en zeg dat de zoon van Morgorath is wederkeerd, en de rest is aan jou,' zei ik en bedacht dat als ze ging dat ik achter haar aan ging.
    'Ik probeer binnen een week bij de drie stappen pas te zijn, als ik er voor die tijd niet ben, dan..' Verder kwam ik niet. Ik keek haar aan. 'Ga voordat er geen tijd meer is.'


    Vampire + Servant = Servamp

    || Moiyra Edan Zephyr ||

    eerst twijfelde hij,maar daarna kreeg ik toch mijn zin. " Maar natuurlijk, zeker dat je niet mee wilt?" ik was al opgestaan en bijna de tent uit. bedacht me en ging naar Eorar, begon hem op tr zadelen en alles wat ik nosig had in de zadeltassen te doen. " Als ik binnen een week niet terug ben, zoek me dan." riep ik naar hem. Vluchtig steeg ik oo, keerde Eo scherp en gaf hem de sporen waarna hij er met een vaart vandoor ging. Eorar was een groot voordeel. hij was sneller en wendbaarder, maar door dat hij gekruist was ook niet snel moe. Steeds sneller liet ik hem het pad richting het zuiden. Als ik hard genoeg zou gaan, zonder tr stoppen was ik er in een paar dagen, ik ging hrt ze wel zeggen. Maar ik zou er een wending in brengen. Gefrustreerd haalde ik een pluk haar uit mijn gezicht.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Kallan Brennan

    Na mijn hele verhaal op al zijn vragen grijnst Daniël me breed toe. 'Tevreden en uitgevraagd, dankjewel,' zegt hij. Uitgevraagd? Nou, dat was iets wat bij Daniël erg zeldzaam is. Ik trek semi-verbaasd mijn wenkbrauwen op.
    'Echt uitgevraagd? Heeft toch niet nog ergens in je bewustzijn een vraag zich verstopt, die er graag uit wilt?'
    Nadat mijn leerling door zijn paard is nat gespat, komt er toch nog een vraag, maar die is wel wat anders dan de hele reeks vragen die ik net van hem gekregen heb. 'Je zei dat ik zo meteen het kamp kan gaan verkennen, ga je dan mee of blijf je hier?' luid zijn vraag.
    Wat zal ik doen? Op zich wil ik wel even kijken of ik nog ergens een goede vriend kan vinden, maar liever doe ik dat in mijn eentje. En het is denk ik ook wel goed voor Daniël dat hij in zijn eentje op zoek naar leeftijdsgenoten gaat. Heeft hij de bemoeienis van een 'oude' man als ik er niet bij.
    'Nee, ga maar lekker in je eentje op onderzoek uit. Ik maak hier nog wel de laatste dingen op orde en dan ga ik zelf ook nog wel even een wandeling maken. Je kan gaan, als je wilt.' Ik knik Daniël vriendelijk toe.


    Stenenlikker

    Yalen Smalp

    Ik floot zachtjes. Een grijze snuit kwam de tent in gestoken. Daarna werden twee zwarte ogen zichtbaar. Ik aaide zachtjes over zijn zachte neus en liet hem nog een paar passen de tent in lopen zodat ik mijn armen om zijn nek kon doen. zijn wilde bos manen kietelde in mijn nek. Ik klikte met mijn tong en Gustator trok me op en sleepte me lanzaam uit de tent. Heel voorzichtig ging ik op mijn gewonde been staan, waarbij ik me nog stakker om de nek van mijn paard moest slaan om niet achterover te vallen.
    Maar goed dat ik nog een reserve boog in mijn zadeltas had liggen, maar ik had geen pijlen. Al leunend en steunend aan mijn goede vriend, liep ik naar de zadeltassen, pakte er mijn reserve slinger uit. Wat was ik blij dat ik die nog had.
    'Morgen als de zon op komt, gaan we achter Moiyra aan,' fluisterde ik tegen mijn paard en keek vervolgens het veld rond. Eloria had ik ook al een tijdje niet meer gezien, maar nu met deze toestand, wil ik maar al te graag dat ze me niet ziet. In mijn ooghoek zag ik Jayce nog voorover gebogen, op de stam bij het vuur zitten. Ik tikte op de nek van Gustator en begeleide hem naar de jager toe.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 10:51 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    [ Het loopt stil..]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (de meeste zijn op vakantie en ik moet nu zelf wachten)


    Vampire + Servant = Servamp

    [Ik heb geen idee wat ik met Jayce kan doen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    / nou het is dat moiyra er niet is en verder ja, mijn inspiratie is er ook nipu niet helemaal de beste,en anders kan ik het zo doen)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 10:50 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    [ Moiyra heeft Jayce geprobeerd in slaap te fluiten, daarna is ze zonder te kijken of hij wel degelijk sliep naar Yalen gegaan. En daarna over het veld weggereden dus ;x]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.