• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Moiyra Edan Zephyr

    Mijn vingers raakte even.kort mijn lippen aan toen ik mijn.ogen weer op Jayce richtte. "D-dat van.daarnet...i-ik..J-jij..W-wij.." Er kwam niets meer uit als onzinnig gestammel. Even.keek ik rond naar de andere, de blos rond.mijn wangen werd erger en erger. "M-maar.." ik haalde diep adem en probeerde rustig te worden. "I-ik had niet op die k-kus in.moeten gaan..o-omdat" verder kwam ik niet bepaald doordat ik geen woord meer door mijn keel kreeg. Mijn ogen wendde ik van hem af. "Ik h-had je ook nooit mogen kussen.." ik keek even.naar hem om zijn reactie te peilen maar sloeg algauw mijn ogen weer neer en momoelde meer voor mezelf. "Zo fout..en zo goed..Eerste.."ik stond snel op , keek nog even.snel naar Jayce en.mompelde een.sorry om daarna het boa in.te lopen. Gedachten..ordenen..


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [ik ga morgen op vakantie en ben 12 augustus weer terug. Ik weet niet zeker of ik wifi heb... Ik reageer zo nog wel even met Jai en jullie mogen hem ook wel besturen als ik weg ben.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jayce Williams

    Gefronst keek ik Moiyra aan. 'Ja, wij?' vroeg ik. Waarom zou ze me niet mogen kussen? 'Wat is er dan mis? Heb ik iets verkeerds gedaan?' vroeg ik zachtjes. 'Als ik dat heb gedaan, dan weet je toch wel dat ik her niet zo bedoelde, toch?' Ik keek wat bezorgd naar het jonge meisje. 'Waarom zou het fout zijn? Het is enkel een kus, we zoeken er beiden niks achter. Is er soms iets ergs? Oh, Moiyra, weet je zeker dat ik niet iets verkeerds heb gedaan? Ik voel me zo stom nu' zuchtte ik. Ze liep snel weg e beteuterd keek ik haar na. Toen er weer een paar Jagers opkeken werden mijn wangen lichtjes rood van het blozen. Ik liep maar naar Nunta die nu me aan zat te kijken alsof hij wilde zeggen dat alles wel weer goed kwam. 'Ik weet het, Nunta. Wat dacht je van een stukje rijden? Gewoon hier op het veld en als we pas dingen gaan bespreken stoppen we' besloot ik. Zonder op te zadelen sprong ik op het paard en gaf hem zachte schotjes in zijn buik zodat hij in rengalop ging. Ik hield mezelf vast aan de manen, het zou hem toch geen pijn doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ben een beetje inactief geweest. Is de vergadering eigenlijks nog bezig?]


    May StarClan light your path.

    [Er is geen vergadering. De bijeenkomst duurt de ik twee dagen, misschien drie. Vandaar de tenten]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 22:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (oh my sorry voor de late reactie)

    Moiyra Edan Zephyr

    " Jij deed n-niks fout Jayce.." Met die woorden stapte ik de bosjes in, me een weg banend tussen het struikgewas. Hoe kon dat spel zo goed voelen en tegelijkertijd zo fout in een andere weg. Dat ik het wou was wel duidelijk. Ik had zojuist mijn eerste kus weggegeven aan iemand die ik door dik en dun vertrouwde, vertrouwde? Vertrouw bedoel je zeker. Ik vertrouwde hem nogsteeds toch? Denkbedeeldig schreeuwde ik, maar in de realiteit bleef ik alleen maar stil staan. Vond..vond ik hem leuk? Onmogelijk...Ik hoorde een paard ongeveer hierheen komen. Ik klom in. De boom en zag dat het Jayce was, en kreeg op de een. Of andere manier Nunta tot halt, trok Jayce van hem af en plantte mijn lippen op de zijne.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Ik schrok me dood toen Nunta halt hield. Ik had toch echt niks gedaan, voor zover ik wist. Of was ik nu gewoon dom? Nee, toch. Ik wist zeker dat Nunta uit zichzelf stopte. Of toch niet. Moiyra kwam tevoorschijn, trok me haast van Nunta af en drukte haar lippen weer op de mijne. Als eerst was ik geschokt, toen verrast en daarna verbaasd. Na zo stokstijf te bleven staan trok ik mijn hoofd ietwat terug, niet bedoeld dat ik het niet wilde maar ter ruimte om te vragen. 'Oké, je moet me toch echt wat dingen uitleggen' grinnikte ik. 'Net leek je nog helemaal van streek, je krijgt Nunta in één keer stil terwijl dat anders nooit bij vrienden lukt, dan val ik bijna van mijn paard af, wel een nieuwe belevenis en tot slot kus je me weer. Ik ben er na al die jaren officieel uit, ik snap niks van vrouwen' lachte ik.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 5:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr.

    "Ik..gewoon..het was even een.shock. en wat betreft Nunta, die voelt dat soort dingen nou eenmaal." zacht beet ik op mijn onderlip en probeerde een blos tegen te houden. "Maar ja, wat dat betreft zijn vrouwen inderdaad ingewikked. " grinnikte ik zacht. Oke en nu ter zake komen. "Jayce ik.. " verder kwam ik niet, schudde mijn hoofd als teken dat ik het niet kon zeggen en keek neer. Ik was te verlegen om het te zeggen. En te zenuwachtig, maar vooral te verlegen. En al helemaal tegenover hem. Kort vroeg ik md af of het nog erger kon worden toen het hard begon te regenen. Ik keek even omhoog met een serieus-blik en keek toen zenuwachtif naar jayce om tussen het vallen van de regen door te piepen. " Ik houd van. Je.. ."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    'Daar kan ik niks tegenin brengen' was ik het met haar eens. Nunta voelde dat soort dingen, daar was ik helemaal van overtuigd. In eens begon het hard te regenen en mijn grote glimlach zakte weg tot een geërgerde streep. 'Oh, kom op, zeg! Moet dat nou? Echt waar? Kon je het niet even uitstellen?' Pas toen ik me realiseerde dat ik als een debiele idioot naar de regen stond te roepen, hield ik op. Weer glimlachend keek ik Moiyra aan. 'Sorry, machtige gewoonte. Ik schreeuw tegen bijna alles wat me niet bevalt, of het nou door ergernis is of gewoon doordat ik praktisch nog een kind van vijf ben weet ik niet. Maar ik probeer het mezelf af te leren' knikte ik. Bij de woorden van Moiyra grinnikte ik weer even en sloot mijn armen om haar heen. 'Ik ook van jou, dat weet je toch?' Of ze het nou op een vriendschap-manier bedoelde, of een liefdes-manier. Mijn antwoord was geldig voor beiden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [D'AAWH to much cuteness xd ]

    Moiyra Edan Zephyr.

    De warmte van zijn armen en zijn woorden brachten gelijk een glimlach op mijn gezicht. " In welke weg bedoel je dat eigenlijk? " Mijn armen lagen om zijn nek, en mijn hoofd op zijn schouder met mijn gezicht in zijn nek waar ik zacht een kusje drukte. Voor mezelf zou ikhier voor eeuwig kunnen blijven staan. Was het maar zo dat- dat kon. Een van mijn handen pakte de zijne en vlocht mijn vingers samen met die van hem. " Jayce Williams waag het niet nu weg te gaan. " zei ik zacht grinnikend.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    'In welke richting jij maar wilt' glimlachte ik. Mijn arm had ik soepel om haar middel gelegd en ik keek naar mijn vingers die om die van Moiyra waren gevlochten. 'Weet je, Moiyra, ik zou het nu kunnen beloven zodat we hier nog konden blijven staan. Alleen ik ben bang dat -dat zo meteen niet eens meer mogelijk is omdat we dan al zijn verdronken' zei ik haar, doelend op de regen die steeds harder naar beneden viel. 'Dus, wat zegt u er van, mevrouw Zephyr? Een gezellig reisje door de regen?' stelde ik grijnzend voor.

    [^^.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik zit in een sportwinkel in frankrijk en ik heb vanaf de laatste keer geen tijd gehad om te posten en nu heb ik zelf ook geen tijd, maar ik ben na vrijdag weer actief.

    Veel plezier iedereen op vakantie


    Vampire + Servant = Servamp

    [ik ben van 29 juli tot 17 of 18 augustus op vakantie]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Moiyra Edan Zephyr.

    " Als je zorgt dat ik droog blijf, maar al te graag Meneer Williams. " klinkt mijn lachende antwoord. Zonder zijn hand los te laten aai ik nunta en zeg dat hij alvast kan gaan. Grijnzend draai ik me terug naar jayce en druk een zacht kusje op zijn wang. " Regenwandeling dus? " zeg ik weer lachend en trek hem naar me toe. " Of niet meneer Williams? " ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en keek even omhoog, waar de nacht langzaam de lichtheid van de dag overnam.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    'Geen zorgen, vrouwe Moiyra. Ik red u van deze verschrikkelijke storm!' riep ik overdreven uit en ik tilde haar als een prinses op. Zo draaide ik even soepel een rondje met haar in mijn armen, en zette haar toen weer op de grond. Mijn arm sloeg ik zo met mijn mantel om haar heen dat ze helemaal niet nat werd, zelfs geen klein stukje van haar mantel. Mijn voeten dansten sierlijk over de grond, terwijl ik ineens een idee kreeg. Ik knielde zoals het moest vòòr Moiyra neer en bood mijn hand aan. 'Mag ik deze dans van u?' vroeg ik glimlachend. Vaak genoeg had ik echte liefde gekend, alleen was ik te naïef om te weten dat het voor de meisjes niet gold.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 14:11 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."