• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    [Sorreeh, ik reageer vanavond]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (spamacties xd schattug o3o ikheb moiyra en haar zusje al een x in anime getekend xd Jayster en zuurstok (moiyra, eerst wou ik haar roze haren geven xd) tekenen.)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Abelard schreef:
    [Sorreeh, ik reageer vanavond]


    (Is goed hoor, en het maakt nie uit)


    Vampire + Servant = Servamp

    (als we de 250 posts halen, trakteer ik op een rondje Jayce, Yalen en Moiyra Awesomeness. x))


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    ( Ik ben benieuwd)


    Vampire + Servant = Servamp

    [Dan spammen we het nu toch lekker tot de 250?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (dat zou gemeen zijn xd ik bedoel 250 ingame posts -angelface-)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (Wow, spanners. Mag ik misschien en samenvatting van wat allemaal gebeurd is?
    Ik zit trouwens nog te wachten op Dashwood. Niet dat ik komende twee weken veel zal kunnen reageren.....)


    Stenenlikker

    Oh, verkeerde topic. Sorry!

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 22:28 ]

    [Sorry, was vandaag weg en gister in slaap gevallen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    De korte samenvatting tot nu toe:

    Yalen is op een avondhet bos in gelopen en bgon met het zwaard van morgarath te oefenen als hij ontdekt word door Moiyra en Jayce. Zijn kwamen erachter dat hij dus de zoon was van de beruchte moordernaar. Na een hoop geslaan en gevloek, brak Yalen zijn ribben en is door de bossen weggevlucht.

    Als ik nog wat mis dan gerust bij vermelden


    Vampire + Servant = Servamp

    Jayce Williams

    Ik nam Moiyra weer in mijn armen en pakte haar hand vast, waar ik zachtjes met mijn duim overheen wreef. Ondertussen keek ik woedend naar Yalen. Toen de mantel van Yalen tegen ons aan kwam, ging me dat te ver. En toen ie nog eens probeerde weglopen, barstte ik. Ik liet Moiyra los, schoot het bos in en legde een pijl op mijn boog. Al snel zag ik hem en twijfelde even. Doden zou me te ver gaan, verwond was ie toch al. Ik schoot de pijl af op zijn been, zodat ie genoeg bloedverlies kreeg dat ie niet meer kon lopen. Onmiddellijk sprong ik uit de boom, trok mijl pijl uit zijn been en tilde hem zonder moeite op. 'Weet je, je moet dat niet nog een keer proberen' gromde ik. Soepel rende ik het bos uit en legde hem neer in zijn tent. Met één keer fluiten kwam Nunta aangedraafd en kon ik de EHBO doos uit haar zadeltas pakken. Zuchtend haalde ik een zalfje eruit wat de wond schoon maakte en verband. Met ogen die niets anders dan kilheid uitspraken kwam ik de tent weer in, smeerde wat van de zalf op zijn wond en verbond het. 'Zo, nu kan je tenminste niet weg' siste ik.

    [Zo goed? [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Moiyra vind de kinderachtige Jayce leuk, ik de kille xd]
    || Moiyra Edan Williams Zephyr ||

    stilzwijgend was ik achter Jayce aangelopen, Yalen keurde ik geen blik waardig. Toen Jayce met Yalens gewonde been bezig was, stond ik Nunta een beetje afwezig te aaien. Ik ging de tent in en legde voorzichtig mijn armen om Jayce' middel en drukte een kusje op zijn wang. " Het is oke Jayce. " zei ik zacht en probeerde niet naar Yalen te kijken, wat mislukte. Mijn ogen keken Yalen recht aan, maar zonder angst. Het enige dat in mijn ogen was te zien was verdriet wat veranderde toen ik naae Jayce keek. Dat was gewoon puur liefde.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Yalen Smalp:

    Ik strompelde door het bos, waarheen wist ik niet als er een zilveren flits in mijn ooghoek verschijnt. Ik voelde eerst even niks, maar toen ik een ijzige pijn omhoog voelde kruipen, besefde ik dat er iets ergs gebeurd moest zijn. Ik struikelde en kwam neer op de zachte bladeren. Ik bekeek mijn been, waar een zwarte pijl uit stak en droop van het bloed. Het deed verbazingwekkend veel pijn en mijn ribben waren ook niet bepaald fijn.
    Een gedaante kwam uit de boom gesprongen en keek me vurig aan en trok de pijl uit mijn been, tilde me op en rende soepel het bos uit.
    Ik was versuft van alle pijn. Ik zag nog door alle wazigheid heen dat we weer op de bijeenkomstveld waren. Ik werd in mijn tent gelegd en Jayce ging met allerlei spullen aan de gang, dat ik niet kon achterhalen.
    Hij verbond mijn been en zei er nog achteraan: 'Zo nu kan je teminste niet weg.'
    Gustator die eerst had zitten grazen naast de tent, schrok op van een gedaante die de tent uit kwam lopen en begon hystersich te hinniken.
    Ik wilde naar hem toe gaan om hem te kalmeren, maar in deze toestand zou het niet mogelijk zijn.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 23:58 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Delahaye schreef:
    (Wow, spanners. Mag ik misschien en samenvatting van wat allemaal gebeurd is?
    Ik zit trouwens nog te wachten op Dashwood. Niet dat ik komende twee weken veel zal kunnen reageren.....)


    [Oh sorry sorry sorry!
    Ik was dit even helemaal vergeten. Ehrm, ik schrijf morgen wel een stukje. Is er trouwens iemand anders die nog niet bezig is om met iemand te praten?]


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.