• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Yalen Smalp

    Ze draaide zich om en ik dacht dat ze het gehoord had. 'MORGORATH IS JE VADER,' schreeuwde ze. Al mijn woede was weggezogen. Ze drukte haar vingers tegen mijn borst. Altans ze zo fel was, ik voelde angst in haar. 'Hoe durf je hierbij te komen en het vertrouwen te winnen an de jagers? WAt wou je, ons zeker een voor een
    loodje laten leggen en net als je vader proberen Araluen over te nemen?' Ze was link, maar de angst bleef rondhangen. Ik voelde ook dat ik steeds meer naar achteren werd geduwd.
    Haar paard had zijn oren in zijn nek gelegd. 'Ziekelijk ben je gewoon,' riep ze nog en nu voelde ik me pislink. Ik pakte met mijn linkerhand het lusje van mijn slinger. Als ik er bij kon, had ik het als wurgmiddel kunnen gebruiken, maar het kon ook op een andere manier.
    'Ja, het klopt, ik ben dus de zoon van de beruchte moordenaar, maar een ding weet ik wel. Ik wilde eerst helemaal niks met hem te maken hebben, maar toen die lastpak zijn kop verloor, besefde ik dat ik wat anders moest gaan doen. Ik moest voortzetten waar mijn vader aan begonnenn was,' zei ik duidelijk.
    Ik pakte mijn slinger en sloeg keihard met het uiteinde van de leren riem naar haar vingers en schoot de boom in. Even bleef ik kijken wat er zou gebeuren, maar al snel wist ik dat ik zo snel mogelijk weg moest.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:14 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Moiyra edan zephyr

    Met een pijnlijk geluidje trok ik mijn hand terug. Hij deed nu zelfs meer zeer als mijn been. " Kom verdomme uit die boom jij!" Tierde ik nogsteeds verder, klom in de boom en gaf hem zo een trap dat hij eruit zou vallen. Zelf liet ik me naar beneden vallen en zette mijn voet op zijn slinger. " Niks proberen jij. " gromde ik. " JAYCE " schreeuwde ik door de bossen en richtte mijn ogen weer op de jongen. " waarom zou je in hemelsnaam zid je vader willen worden Yalen. Je bent een. Hardstikke goede jager. " zei ik zacht tegen hem en stak op mijn hoede mijn hand naar hem uit.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (ben eten, ben zo terug)


    Vampire + Servant = Servamp

    Jayce Williams

    Met open mond keek ik naar Moiyra en volgde haar. 'Morgarath's zoon? Hoe zou hij ooit aan een vrouw zijn gekomen? Ik bedoel maar, uit de verhalen die ik heb gehoord was hij niet echt knap' grinnikte ik. Al snel was ik serieus en floot Nunta. 'Jij? Niemand zal jou ooit volgen' Het waren loze woorden want Yalen droeg het Eikenblad, en dat was al genoeg. We moesten koningin Maddie waarschuwen, alleen zou het dan al te laat zijn. Gelukkig kon ze wel legers inzetten. Maddie, het kind van de beroemde Arnaut en Cassandra, was tot koningin gekroond nadat haar moeder had aangekondigd toen ze weer een prinses werd. Mijn ogen gingen weer naar de gebeurtenis voor me. Maar toen ging Yalen te ver. 'Moiyra!' riep ik en ik rende naar haar toe. Gelukkig had Moiyra hem er al uitgehaald. 'Gaat het?' vroeg ik bezorgd. Ik had binnen een halve seconde een pijl op mijn boog gelegd en mijn boog gespannen. Ik richtte hem op Yalen en gromde wat.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:26 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr

    " Het gaat perfect, afgezien van dat. Mijn hand brand en de zoon van de moordenaar die mijn zusje vermoorde voor me zit. " zei ik pisnijdig. Meteen keek ik hem schuldig aan. " Sorry Jayce, was niet zo bedoeld. " ik richtte me weer op Yalen. Ik vond hem eerst aardig en mocht hem graag, maar o wat wou ik nu graag hem wurgen. Het was gewoon in mijn ogen te lezen. Je kon zien hoe graag ik mijn handen om zijn keel wou zetten en. Hem wurgen. Ik haalde diep adem en keek naar Jayce, pakte de slinger van de grond en deed die tussen mijn riem. Ik ging naast Jayce staan, de eerste tranen blonken in mijn ogen, ik dacht aan mijn zusje, Aleah.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Yalen Smalp

    Ik voelde hoe ik uit de boom geschopt werd en keihard op zijn rug viel. Ik wilde mijn slinger weer gebruiken, maar Moiyra hield het al tegen.
    'Niks proberen jij,' zei ze en ik trok hard aan de slinger om het te bevrijden. Even bedacht ik dat ik Gustator nog had, maar hij was veel te ver.
    'Waarom zou je je vader willen worden Yalen. Je bent een harstikke goede jager.' Ik luisterde niet en was nog steeds bezig om de slinger los te krijgen als ik een punt van een pijl bij me zie rusten. Ik had niet zo veel tijd en moest mijn slinger zien los te krijgen. Had ik mijn boog en pijlen maar meegenomen, dacht ik.
    Ik zag de angst in haar ogen en ze pakte mijn slinger op en liep ervandoor. de woede die nog bleef hangen was als een onweerswolk voorbij geraast, maar ergens in een hoek van mijn gedachte had ik spijt. Dit was wat ik wou, maar ergens ook weer niet.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:06 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Jayce Williams

    'Niet huilen' fluisterde ik en ik drukte voor enkele seconden mijn lippen op haar haren. 'Ga alsjeblieft de anderen halen, ik houd hem wel in de gaten. Als ie zich beweegt schiet ik een pijl door zijn kop' Het klonk meer als een dreigende waarschuwing voor Yalen dan geruststelling voor Moiyra. Ik kon nog altijd mijn Saksisch mes pakken en werpmes, die in mijn riem zaten. Natuurlijk was mijn boog de eerste keus. Ik keek naar Yalen, maar hield tegelijk vanuit mijn ooghoeken de gehele omgeving in de gaten. 'Waag het niet om je te bewegen, Yalen' Ik spuwde zijn naam uit alsof hij een of ander stuk vuil was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr.

    Ik schudde koppig mijn hoofd. " Haal jij ze maar, als hij ook maar iets probeerd wurg ik hem persoonlijk voor wat zijn vader deed. " ik had geen seconde nodig of een traan verliet mijn ooghoek. Mijn woede laaide op en in een seconde was mijn zwaard uit zijn schede en blonk in het maanlicht. Ik wou op hem afstormen en het zwaard recht door zijn hoofd rammen. De tranen stroomde nu over mijn wangen. Het zwaard hing boven zijn hoofd maar ik boorde het net naast hem in het zand. Mijn gelaarsde voet kwam hard in zijn gezicht terecht. " die is voor mijn zusje. " daarna kwam die in zijn maag terecht. " die voor mijn. Ouders" en als laatste op zijn "heilige " plaats. " en die, die was voor mij" gromde ik naar hem en liet me daarna, het zwaard alweer in de schede tegen Jayce vallen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (als ik het drie keer terug lees, denk ik hoe gaaf dit verhaal is)

    Yalen Smalp

    Ik voelde hoe de laars van Moiyra in mijn gezicht kwam. Proetend wilde ik overeind komen als ik vervolgens weer een trap in mijn maag kreeg. Ik wilde gaan tegenstribbelen als ik nog eens een trap kreeg. Ik spugde wat bloed uit mijn mond.
    Ik hoorde de dingend ie ze erbij zei en even had ik gedacht dat ik helemaal niks had gedaan. Ik schraapte al mijn moed bij elkaar en probeerde te staan.
    'Zeg maar wat je wilt, meisje, maar bedenk wie jou zusje heeft vermoord, als je diep nadenkt ben ik het niet geweest,' loog ik even en ik wist dat ik bij deze zin nog een trap zou verwachten.
    'Ik heb mijn vader gezien toen ik drie was. Daarna werd hij vermoord,' zei ik en ik wist dat dit zinloos was. Ik zakte in elkaar door de drie flinke trappen die ik als beloning gekregen had.


    Vampire + Servant = Servamp

    Moiyra Edan Zephyr.

    Mijn woede borrelde weer op. " Maargoed dat hij dood is, anders had ik hem met mijn blote handen gewurgd. " gromde ik naar Yalen. Ik liep naar hem toe en tilde hem met twee handen aan zijn kraag op. Mijn gezicht was dichtbij het zijne en mijn ogen spoten vuur. " jij bent even verantwoordelijk voor zijn daden. " ik liet hem hard tegen de grons vallen en trapte nog een. Keer in zijn ribbenkast. ik liep naar Jayce en sloeg mijn armen om zijn nek, mijn hoofd verborg ik tussen mijn haren en in zijn nek.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Yalen smalp

    Ik voelde hoe ik bij mijn kraag van de grond getild werd en in de vurige ogen van Moiyra keek. 'Jij bent even verantwoordelijk voor zijn daden.' Bij deze worden werd ik weer me een dreun op de grond gegooid. Een harde schop boorde in mijn ribben die een krakend geluid achterlieten. Ik proeste het uit van de pijn. Ik keek met een tranend oog naar haar hoe ze zich naar Jayce rende.
    De stekende pijn van gebroken ribben gaf aan dat ik dit verloren had. 'Het spijt me,' riep ik met een krakende stem.
    'Ik wilde ook niet dat het zo gegaan was,' riep ik nog. Ik bleef ze met tranende ogen van pijn aankijken. 'Dood me dan,' zei ik zonder te beseffen dat ik dit zei. Met mijn arm om mijn ribben geslagen probeerde ik te staan. Het deed verrekt veel pijn, maar niet alleen mijn ribben deden zeer, een lelijke bult begon langzaam blauw te worden in mijn gezicht. Ik trilde aan alle kanten.
    Ik maakte het knoopje van mijn mantel los en gooide het (met erg veel moeite) richting Moiyra en Jayce. Met moeite ging ik staan, en liep richting de boom waaar vele krassen op zaten.
    'Jullie zullen alle spijt krijgen, en zeg tegen Eloira dat ze een nieuwe leraar krijgt.' Bij deze woorden begon ik een vermoiede weg, zonder paard of spullen, rihting het zuiden.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 9:09 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Iemand reageren ? Yalen erès vernederd door een meisje. GIRLPOWERZ !)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 14:02 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Chilaw schreef:
    Iemand reageren ? Yalen erès vernederd door een meisje. GIRLPOWERZ !)


    (haha die is goed)


    Vampire + Servant = Servamp

    (zojuist paardgereden in fugging sri lanka o3o, maar het is zo xd yalie is ingemaakt door mijn kleine zoete moiyra xd)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (gaaf, xD, ik ben Yalen als negen jarig jongetje aan het tekenen.)


    Vampire + Servant = Servamp