• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Moiyra Edan Zephyr.

    Toen hij me neerzette schudde ik grinnikend mijn hoofd, " Jayce raar mens." Zei ik vrolijk. Zoals hij had beloofd werd ik inderdaad niet nat, zelfs mijn mantel niet. Ik schudde weer vrolijk lachend mijn hoofd toen hij mij vroeg om te dansen. " maar heer williams, ik kan nieteens dansen!" Ik pakte wel zijn hand. " Daarom mag jij me het leren, eu weet komt het nog wel van pas. " zei ik glimlachend tegen hem en drukte een vlinderzacht kusje op zijn lippen. " Dua gaat u het mij leren heer williams, of staat er een beloning tegenover? "


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    'Er staat niks tegenover, volg mij maar gewoon' grijnsde ik. Mijn armen legde ik goed zodat ik haar kon begeleiden. Zo begon ik te dansen en af en toe tilde ik haar voor enkele seconden lachend op. Leren dansen was niet moeilijk voor mij geweest. Ik had het geleerd omdat het me fascineerde. Net zoals leren koken, maar dat was omdat ik een kok wilde worden. Maar het was beter om een Grijze Jager te worden, waar ik geen spijt van heb. 'Makkelijk, niet waar?' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr.

    Het begin was moeilijk geweest, ze had het altijd wel willen leren maar haar ouders hadden.her haar verboden en gezegd dat alleen rijke mensen echt mochten dansen. Daarintegen kende ze wel de dansjes die ze in het dorp had geleerd.na enkele lutteloze minuten had ik eindijk de draad gevonden, en kon zonder naar beneden te kijken meedansen met hem. als hij me optilde lachte ik vrolijk mee, terwijl het steeda makkelijker werd om het te volgen en om geen enkele blik meer naar beneden te werpen. " Ik wist niet dat het zo makkelijk was." zei ik deels verbaast over het feit dat het ook zo was.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (ben terug van vakantie, en mag alles weer terug gaan lezen, maar ik kwam wel op een supper idee. Ik had in gedachten dat mijn personage de zoon van Morgorath is die zich al jaren verborgen had gehouden tussen de jagers. Vandaar dat hij ook een leerling heeft, maar later komen jullie erachter. Ik ga straks wat schrijven)
    Oh en we hebben nog een korps leider nodig
    .


    Yalen Smalp//Grijze jager.

    Ik liet Eloria haar gang gaan en liep terug naar mijn tent. Ik keek even over het veld en zag hoe stil het was. In de verte zag ik Moiyra en Jayce met elkaar stoeien. Ik
    liet een lachje glippen tussen mijn mond en liep weer verder naar mijn tent. Ik keek snel om me heen toen ik bij mijn tent was en haalde uit een fluwelen doek een zilveren zwaard. Dit zwaard was van mijn vader, Morgorath geweest toen Arnout hem onthoofde. Ik was negen toen ik het zwaard in handen kreeg. Ik was woedend op de jagers. Ik besloot om bij de jagers te voegen en al snel had niemand het in de gaten dat ik een zoon van de vroegere vijand was. Ik legde de doek weer over het zwaard en kroop de tent uit. Zuchtend liep ik naar Gustator en aaide hem even over zijn snuit.
    Zijn donkere ogen keken in de mijne en ik liet hem maar gaan.
    Ik ging voor de tent zitten en ging maar eens diep zitten nadenken.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 16:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    (Okaay, klinkt leuk x))


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [ik doe mee, leuk bedacht!]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    {Ik ben weer terug voor heel even! Ga morgenvroeg weer weg.
    Maar that idea sounds nice! Hij wordt dus de vijand?}

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 18:36 ]


    Stenenlikker

    ( xd ik wou Moiyra hem juist aardig laten vinden)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Dasskin schreef:
    ( xd ik wou Moiyra hem juist aardig laten vinden)


    (dat kan hoor, maar hij reageert dan gewoon af en toe wat te fel.)


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...).


    Yalen Smalp//Grijze jager.

    Ik liet Eloria haar gang gaan en liep terug naar mijn tent. Ik keek even over het veld en zag hoe stil het was. In de verte zag ik Moiyra en Jayce met elkaar stoeien. Ik
    liet een lachje glippen tussen mijn mond en liep weer verder naar mijn tent. Ik keek snel om me heen toen ik bij mijn tent was en haalde uit een fluwelen doek een zilveren zwaard. Dit zwaard was van mijn vader, Morgorath geweest toen Arnout hem onthoofde. Ik was negen toen ik het zwaard in handen kreeg. Ik was woedend op de jagers. Ik besloot om bij de jagers te voegen en al snel had niemand het in de gaten dat ik een zoon van de vroegere vijand was. Ik legde de doek weer over het zwaard en kroop de tent uit. Zuchtend liep ik naar Gustator en aaide hem even over zijn snuit.
    Zijn donkere ogen keken in de mijne en ik liet hem maar gaan.
    Ik ging voor de tent zitten en ging maar eens diep zitten nadenken.


    [Het hoofd van het korps zoals Crowley? Jayce wilt wel ;D]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 20:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dasskin schreef:
    Moiyra Edan Zephyr.

    Het begin was moeilijk geweest, ze had het altijd wel willen leren maar haar ouders hadden.her haar verboden en gezegd dat alleen rijke mensen echt mochten dansen. Daarintegen kende ze wel de dansjes die ze in het dorp had geleerd.na enkele lutteloze minuten had ik eindijk de draad gevonden, en kon zonder naar beneden te kijken meedansen met hem. als hij me optilde lachte ik vrolijk mee, terwijl het steeda makkelijker werd om het te volgen en om geen enkele blik meer naar beneden te werpen. " Ik wist niet dat het zo makkelijk was." zei ik deels verbaast over het feit dat het ook zo was.


    Jayce Williams

    'Is het ook niet, vinden sommigen. Maar ik vind het makkelijk, van kinds af aan hield ik er al van' vertelde ik met een glimlachje. Ondertussen waren we allebei al zeiknat. 'Misschien is het een idee om naar de anderen te gaan, straks wordt je nog ziek' zei ik, nog me een glimlach maar wel wat bezorgd. Ik wilde niet dat Moiyra ziek werd, verkoudheid was zeer irritant wist ik. Alweer als een prinses tilde ik haar op, maar dit keer rende ik naar mijn tent. 'Enig bezwaar dat het mijn tent is?' grinnikte ik. Toen pas realiseerde ik me dat Lilith en Jai nog buiten zaten. Die zouden wel naar hun tenten. Ik had speciaal een eigen tent voor Lilith meegenomen omdat ik dacht dat ze wel wat privacy wilde. Hetzelfde had mijn leraar voor mij gedaan, vijf snelle jaren. Ik miste de tijd als leerling, maar als drager van het Zilvere Eikenblad was ik tevreden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( ik reageer zo, dus niemand offline gaan xd)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Was ik ook niet van plan, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr.

    Zacht schudde ik mijn hoofd. " Een tent is een tent, als hij overeind blijft staan is het goed. " Ik trok hem naar binnen voordat -als dat uberhaupt mogelijk was, bij natter werd. Een beetje onwennig zat 8k op de tentvloer. Krappe tent-situaties waren niks voor mij. Even dacht ik aan Jai . Aghja, die zou zichzelf wel de tent in slepen. Netzoals bij Lilith had ook Jaison een eigen tent, maar puur omdat ik zelf mijn privacy wou. Ik haalts mijn haar uit de -eigenlijk niet zo vlechtlijkende vlecht, waarbij een soort van pony voor mijn ogen viel. Een geergerde zucht verliet mijn lippen toen ik mijn haar goed wou doen en het gewoon in die pony terugviel. Boos sloeg ik mijn armen over elkaar heen en blies tegen de plukken aan die even omhoog gingen maar algauw weer terugvielen en als natte slierten mijn witte gezicht omlijstte. Op het eerste gezicht leek ik ziek, van mezelf was ik getint met zwarte lange haren en het ene oog donkergroen en het ander zowaar zwart. Maar nu was ik eerder een lijk, en door de zwarte haren die aan mijn gezicht kleefde leek ik zelfs nog witter. Dat ik zo wit was kwam omdat mijn lichaamswarmte zich aan paste aan het weer. Ik had het wel koud , en schoof mezelf naast Jayce.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 6:03 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jayce Williams

    Gefascineerd keek ik naar de half-verdronken Moiyra die een poging deed om haar -haar goed te doen. Ach, ik zag er zelf ook uit als een verzopen kat. Na die jaren dat ik haar had leren kennen was het me echter nooit opgevallen in welke kleuren Moiyra's ogen waren. Het was erg mooi, ik had er nooit zo op gelet en voelde me ontzettend stom nu. Maar daar zette ik me wel overheen met wat eten. Ik vond dat je niet genoeg kon eten, voedsel was een geschenk uit de hemel. Glimlachend sloeg ik mijn arm om het jongere meisje naast me heen. 'Je bent prachtig, wist je dat?' Zachtjes streek ik over haar haren en drukte een vederlicht kusje op haar -haar. Het was nat maar droogde wel weer.'Voor de honderdste keer kon ik het niet laten om haar zachtjes te bewonderen. Het verbaasde me telkens weer hoe zo'n perfect iemand kon bestaan. Het zou onmogelijk moeten zijn. Het erge was wel dat over twee dagen ik Moiyra bijna niet meer zou zien. Zijn ging naar haar leen van Aaraluen, ik naar die van mij. Maar we hadden nog twee dagen en er zouden mensen overgeplaatst worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."