• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Moiyra Edan Zephyr

    Ik voelde hoe hij naar me zat te kijken en kon het niet laten.om wat te zeggen. " Bevalt het wat je ziet, Meneer Williams" zei ik grijnzend. Mijn haar had ik eindelijk goed gekregen zodat het naar de zijkant zat. Na zijn woorden over hoe prachtig ik was trok het schaamrood naar mijn wangen, welke door de witheid van mijn huid nu duidelijk te zien was. " Dat. .valt wel mee hoor.. " zei ik zacht. Mijn hoofd rustte op zijn schouder. Over twee dagen zou ik hem voor een lange tijd niet zien, hij zou naar zijn leen gaan en ik terug naar seacliff . Zoveel zin had ik er niet echt in. Bang dat dit alles een droom zou zijn pakte mijn hand de zijne en vlocht onze vingers weer samen. Mijn gezicht vertrok even toen ik mijn been verlegde. De pijn had ik nog niet opgemerkt vandaag, maar sinds ik een week of twee geleden zonodig moest checken of alles veilig was, was ik uitgegleden en was mijn voet bekneld gekomen tussen twee rosten. Doormiddel van mezelf aan Eorar vast te houden en te zeggen dat hij moest looen en niet stoppen tot ik los was -was ik losgekomen. Wel met de nodige verwondingen natuurlijk, het verband was gelukkig niet te zien onder mijn broek. Stiekem hoopte ik dat Jayce overgeplaatst werd naar Seacliff. Dat terrein kende ik goed en het was al erg om een dag zonder de zee te zijn. In mijn gedachte haalde ik mijn schouders op en kroop nog wat dichter tegen Jayce aan. " Jij bent nog perfecter. " zei ik, voordat ik zacht mijn lippen. Op de zijne drukte.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Yalen Smalp//Zoon morgorath+grijze jager

    Ik was diep verzonken in mijn gedachtes en ik had ook geen flauw idee waar ik over dacht.
    Ik ging staan en pakte het zwaard dat in een fluwelen doek gewikkeld was. Zo snel als ik kon, rende ik naar de rand van het bos en zocht een geschikte plek om te oefenen. Mijn boog en pijlen had ik in mijn tent laten liggen.
    Ik wikkelde het zwaard los uit zijn doek en trok het uit de schede. Een prachtig zilveren kling liet zijn trots zien. Ik pakte het met beide handen vast (had de schede op de grond gegooit) en begon de eerste zwaai ermee te maken.
    Ik maakte een soepele beweging tegen de boom en het geluid van metaal op hout klonk door het bos. Het voelde goed om even te oefenen met het zwaard van mijn vader, maar aan de andere kant. De bewegingen die ik maakte waren presies zoals mijn vader ze maakte.
    Ik stopte even om tot rust te komen en legde het zwaard terug in zijn schede en bleef naar de boom kijken die totaal verwoest was. Even voelde ik verwarring, maar
    later wist ik dat dit mijn lot was, vroeg of laat zal de eerste jager sterven en neem ik Araulen over waar vader begonnen was.


    Vampire + Servant = Servamp

    Jayce Williams

    'Nee, mijn liefste Moiyra. Dat valt niet mee' lachte ik zachtjes terwijl ik haar verder bewonderde. Ik zou Lilith meenemen naar Macindaw, waar ik de Jager was. Ik was alles te weten gekomen door voorgaanden dat Malcolm er had geleefd. Het waren mooie, spannende verhalen. Als eerst was ik op Noordam opgesteld, maar uiteindelijk was ik naar Macindaw overgeplaatst omdat ze daar een actievere Jager nodig hadden. De andere had ik keihard zitten uitlachen en nog altijd had ik daar geen spijt van. Wat was ik toch kinderachtig. Een glimlach vormde zich rond mijn lippen toen ik eraan dacht. Ik zag Moiyra's gezicht en uit haar ogen haalde ik een heel verhaal. Iets leek ik erin te kennen van haar gedachten. Het ergste was nog dat Macindaw zo ver weg lag van Zeeklif. Zeker wat dagen rijden, met een beetje voort zo'n twee tot drie dagen, helaas. Net voordat ik kon tegenstribbelen tegen de woorden van Moiyra drukte ze haar lippen op de mijne. Ik gaf maar toe en trok haar ondertussen op mijn schoot. Mijn lippen haalde ik van de hare af en zachtjes daalden ze af naar haar nek en hals. Kleine, zachte kusjes verkenden het. Ondertussen had ik mij arm om haar middel gesloten en hield haar hand nog steeds vast.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr

    Het eerste genietende geluidje rolde over haar lippen. Ze kon weten wat de andere dachten dat ze daar in de tent deden. Een korte grinnik met eropvolgend een ander genietend geluidje rolde weer over haar lippen toen ze in een glimp het gestalte van Yalen zag, en hij droeg iets met zich mee. Haar nieuwschierigheid won het van haar lust en ze stond op, Jayce kap over zijn ogen trekkend om dan geruisloos te verdwijnen in de donkerte. Ze liep achter Yalen aan, maar wel zo dat hij haar niet op zou merken. Toen hij stil bleef staan en een fluwelen doek van zijn zwaard haalde en er op een boom mee in begon te hakken, wakkerde haar nieuwschierigeid op. Ze zette een paar passen naar voren en kuchte even. " Yalen, einde wanneer ben jij bang dat we je zien.?" Ze keek hem uiterst vriendelijk aan, maar vanbinnen branden duizenden vraagtekens. Vrolijk zette ze nog een paar stappen naar voren tot ze recht tegenover hem stond. Door de donkerte kon ze alleen vaag de omtrek van het zwaard zien, dus wist ze niet dat - dat het zwaard van Morgorath was. Eorar was nieuwschierig achter haar aan gekomen en keek nu van Yalen naar haar en terug. Zijn oren gingen in zijn nek terwijl hij"boos" naar Yalen keek. " Eo oude mopperkont kijk niet zo boos naar Yalen hij doet niks. " zei ik zacht fronsend.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Yalen smalp

    Met trillende hand had ik nog steeds het zwaard in mijn handen.
    Ik hoorde een zachte kuch achter me en ik draaide me geschrokken om. Moiyra.
    Ze zei wat en ik begreep haar eerst niet wat ze bedoelde. Ze zette nog een aantal stappen naar voren tot ze vlak voor me stond. ik had niet in de gaten dat ik het zwaard nog in mijn handen had en ik had zo zijn gevoel dat ze ernaar keek. ik wilde het verstoppen, maar toen er nog een vage gedaante achter haar ging staan. Het was het paard van haar. Eerst was hij nieuwschierig, maar daarna zag ik dat de oren van hem naar achteren gingen staan.
    'Eo oude mopperkont kijk niet zo boos naar Yalen hij doet niks,' zei ze zacht tegen haar paard. Ik zuchtte van verluchting en liet het zwaard op de grond vallen.
    Ik wilde wat zeggen.
    'Wat brengt jou hier,' zei ik fel. Dit kon mijn kans zijn, maar iets in me hield me tegen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Jayce Williams

    'Hé' klonk er verontwaardigd uit mijn mond en ik zette mijn mantelkap goed op, zodat ik mijn gezicht erin kon verbergen en snel maar stil de tent uit kon schieten. Eerst verborg ik me in de schaduw, klom daarna in een boom en lette goed op. Het zwaard van Yalen printte ik in mijn hoofd en doodstil luisterde ik het gesprek af. Ik had geen zin om voor spionnetje voor de anderen te spelen, dus lieg ik me maar uit de boom vallen, pakte ondertussen een stevige tak vast en slingerde mezelf naar de twee toe. 'Mooi zwaard!' complimenteerde ik Yalen. Gefronst keek ik hem aan. 'Néé, de vraag is wat jij die arme boom aandoet. Hij is nu gewond, en dat is jouw schuld' jammerde ik en ik liep naar de gewonde boom toe. Met een glimlach richtte ik me weer op de jongen met het zwaard. 'Waarom deed je dat? En je hoeft niet zo gemeen te doen' grinnikte ik. 'Ik ga even naar Nunta toe' zei ik, maar voordat ik helemaal uitgepraat was -was ik al weg. Het was gestopt met regenen, wat wel fijn was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr.

    Onbewust had ik mijn hand op het gevest van mijn zwaard gelegd. " Nou ik zag jou rennen, en was nieuwschierig. Waarom ben je hier eigenlijk? " Ik pakte zijn zwaard, dat gevallen was op en draaide hem in mijn hand zodat het gevest naar hem uitgestoken was. " En nouja, zoals iedereen weet wint mijn nieuwschierigheid het van de meeste dingen bij mij. " het feit dat ik bij Jayce was enzo liet ik achterwege terwijl er alweer een blos op mijn wangen stond. Eorar gaf ik een por in zijn maag die op zijn beurt als een debiel met een sprongetje opzij schoot. Dat leverde van mijn kant natuurlijk een lach op. Na een minuutje op drie stopte ik en verontschuldigde ik mezelf tegenover Yalen. Jayce had Ich in het gesprek vermengt om later weg te lopen. Nog. Et kon ik zijn hand pakken. " kun je Eo meenemen? Alsjeblieft? " ik zette mijn beste puppyogen op, om daarna mijn lippen in zijn nek te zetten. Moiyra, slijm. Slijm Moiyra slijm, lachte ik vanbinnen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 14:34 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Yalen Smalp

    Ik zag hoe Jayce allerlei vragen begon af te vuren, even wilde ik antwoorden, maar voor ik de kans kreeg was hij alweer verdwenen. Ik zag in mijn ooghoeken hoe Moiyra haar hand op het zwaard legde en mijn vraag beantwoorde: 'Nou ik zag jou rennen, en was nieuwschierig. Waarom ben je hier eigenlijk?' vroeg ze na haar antwoord.Moiyra pakte het zwaard op dat ik op de grond had laten vallen en draaide het door haar hand. Het gevest van het zwaard was naar me uitgestoken.
    'En nouja, zoals iedereen weet wint mijn nieuwschierigheid het van de meeste dingen bij mij.'
    Ik zag dat ze een blos op haar wangen kreeg. Ik durfde haar niks te zeggen wat ik hier te zoeken had. Ze was even bezig met haar paard en ik had nu de kans om te vluchten. Ik moest hier weg, maar het zwaard was nog steeds in de handen van Moiyra.
    Ik liet een opgevende zucht horen en zei toen zo zacht dat het nog net te horen was. 'Wat ik hier doe gaat jou niks aan, maar mag ik mijn zwaard terug.'
    Ik wachtte af wat ze daarop te zeggen had.


    Vampire + Servant = Servamp

    Jayce Williams

    Ik knikte en nam ook Eorar mee. Nog even keek ik naar Yalen. 'Pardon? Het korps kent geen geheimen voor elkaar, dus ik zou maar oppassen met wat je allemaal zegt' gromde ik naar hem. Daarna liep ik Eorar rustig meestappen naar Nunta. 'Oké, hier is het plan. Jij,' Ik wees naar het paard dat ik zojuist mee had genomen. 'Zegt sorry tegen Nunta. Nunta, jij accepteert die excuses en wordt vrienden met Eorar. Oké?' vroeg ik. Beiden keken me aan alsof ik een idioot was. Wat een debiel, leek Nunta te zeggen, hij praat tegen paarden. 'Ha-ha. Wat grappig' mompelde ik. 'Op drie. Eén, twee.. drie!' Er gebeurde nog altijd niets. 'Tss. En dan zeggen ze dat paarden één van de slimste dieren die er bestonden. Tuurlijk' Overdreven rolde ik met mijn ogen. Nunta kwam op me afgestormd en duwde me met zijn hoofd neer. 'Hé!' riep ik weer uit. Zuchtend ging ik zitten. 'Dit wordt een láááánge dag' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moiyra Edan Zephyr

    Mijn uitdrukking stond gelijk op wat-van-swerelds -denk-je-wel-niet. " Nou heel toevallig Ya-len, wil ik graag weten waar je was aangezien het nogal verdacht is dat je s'nachts het bos in sluipt en. Met een zwaard een boom in staat te hakken. " Ijskoud, dat was het beste woord voor haar ogen op dit moment. Haar ogen richten zich op het zwaard en ze zette een stap achteruit, zodat het maanlicht op het zwaard scheen. Haar ogen leken wel schoteltjes toen ze het zwaard herkende als dat van Morgorath. " H-hoe kom jij hieraan? Je vind het vast niet erg als Jayce het ziet. " zei ik en beende naar jayce en de paarden. Eo duwde Jayce nu voorover en begon samen met Nunta te "lachen." Ik ving hem nog net op en zette hem recht. " J-jayce... Het zwaard dat Yalen vast had is van.. " ik dempte mijn stem. " Morgorath. " zacht beet ik op mijn lip. Had hij het gevonden? Gestolen? In mijn gedachte haalde ik mijn schouders op en keek even fronsend naar Eo die nunta duwtjes gaf en blij langs hem trippelde. Ik wendde me weer tot Jayce. " Hoe?.."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (Ik ben zo weer terug ik ga zo antwoorden0


    Vampire + Servant = Servamp

    [ ik ga zow eten, daarna kan ik weer posten :]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [lala wifi door het hele land, gratis! gat er iemand posten]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Yalen Smalp

    Ik mijn woede nog heftiger worden. Het zwaard lichtte op in het maanlicht en even deed ze een paar stappen achteruit.
    Ze had het door wat dit zwaard was. Ik keek geschrokken op en al mijn woedde veranderde in een onbekend gevoel.
    'De krops kent geen geheimen voor elkaar,' dwaalde het door mijn hoofd. Ik twijfelde en eindelijk had ik geen keus, ik moest het vertellen.
    'Ik was wat aan het oefenen en wist niet dat ik de boom had geraakt,' loog ik eerst.
    'Het zwaard is van Morgorath ik had het gekregen toen ik negen was. Dit zwaard heeft veel doorstaan. Eerst was ik woedend op mijn vader...' Ik hield ineens op dat ik 'vader' zei. Ik keek ze aan en vervolgens weg.
    Ze rende weg en even later kwam Jayce erbij. Dit kon nog eens slecht uitpakken.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 17:52 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Moiyra Edan Zephyr

    Ik draaide me om toen ik het woord vader hoorde. Mijn hersens stonden op stand nul. " MORGORATH IS JE VADER. " schreeuwde ik naar hem en beende terug naar hem. Mijn vinger drukte tegen zijn borstkas. " Hoe durf je hierbij te komen en het vertrouwen te winnen van de jagers?! Wat wou je, ons zeker een voor een het loodje laten leggen en net als je achterlijke vader proberen Araluen over te nemen! " in mijn woedeaanval had ik hem steeds verder achteruit geduwd. Eorar had me horen schreeuwen en maakte een slip naast mij en keek met zijn oren. In zijn nek naar Yalen. " Ziekelijk ben je gewoon!" Tierde ik door, niet oplettend dat hij me makkelijk aan zou kunnen en dus zelf elk moment het loodje zou kunnen leggen ala hij dat zou proberen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:02 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.