• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

    Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

    Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan Brennan Gawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

    Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -



    Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.


    Kaart:



    Begin:

    We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.


    Topic twee = TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    [ wacht, hoeveel tussenposts zijn het nou?]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Daniël Bingley

    Als we er eenmaal zijn kijk ik mijn ogen uit. Rijen tenten staan naast elkaar en mensen rennen in de bekende mantels op en af om hun spullen niet te doorweekt te laten raken. Het lijkt chaotisch, maar dan georganiseerd chaotisch.
    Ondanks de donkere bewolking en het neerstortende water heerst er een gemoedelijke, verbonden sfeer. Ik voel mijn mondhoeken omhoog trekken, het is geweldig om te weten dat ik hier een deel van ben.
    Aurea voelt mijn omgeslagen stemming perfect aan en laat een trilling door haar borstkas trekken om te laten merken dat ze het begrijpt. Ik klop haar op haar hals. Haar vacht is kletsnat en ik zelf ben er niet veel beter aan toe.
    'Zullen we maar een plek voor onze tent gaan zoeken?' hoor ik Kallans stem voor me, hij ziet er ook al meer uit als een verzopen kat dan iets anders. Ik knikte, blij als ik ben dat hij weet wat we moeten doen. Ik volg zijn hand als hij een plekje aanwijst waar we volgens hem het beste de tent op kunnen zetten.
    'Dat is goed,' antwoord ik - nog steeds niet echt spraakzaam - en spoor Aurea aan. Ik kan niet wachten tot we onze tent opgezet hebben en ik de andere leerlingen kan ontmoeten. Als die verdomde regen nou maar eens ophield...


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    || Moiyra Edan Zephyr ||

    "Ik ben niet klein." Beledigd keek ik Jayce aan. "Beter te laat als nooit, of niet?"Grinnikte ik. 'Kom je nog?' Ik haalde mijn schouders op. "Eo is sowieso sneller als Nunta Jayster." Zacht spoorde ik Eorar aan zodat die naast Nunta liep. Aankomend op het veld sprong Jayce van Nunta af, zelf bleef ik zitten met mijn beide benen aan een kant. Ik klopte Eorar op zijn hals, diens oren draaiden wild rond in de hoop één geluid op te vangen en niet meerdere. Grinnikend schudde ik mijn hoofd en keek in Jayce's richting. "Jayster help je me niet? Ik ben tenslotte maar klein niet?" Zielig keek ik hem aan. Hij riep verschillende namen. Ik kende alleen Yalen, Crispin ,Yalen ,Kallan Hillegonda en Jayce dan. Oke ik was niet echt een mensenkenner enzo maar nog.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [heeft Yalen al gereageerd?]


    May StarClan light your path.

    [Volgensmij niet]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Lilith Greenleaf
    Ik volgde het spoor, waarschijnlijk van een hert, tot ik op een geschikte plek kwam om het over te tekenen. Ineens hoorde ik een ander, afwijkend geluid. Het waren geen vogels of krakende takjes. Het was de stem van een Jager, er was niemand anders hier. 'Lilith!' klonk de luide stem van Jayce duidelijk door de bomen door. Ik hoorde het geluid van de hoeven van Nunta die hard over de grond denderden. Hij was niet erg dichtbij. Van de andere kant klonk ook mijn naam. 'Lilith! Komen!' gilde een vrouw hard. Ik rechtte mijn rug en liet het hertenspoor voor wat het was. Snel floot ik en even later stond Rae naast me. Een paar seconden later zat ik in het zadel en stuurde Rae behendig tussen de bomen door, naar de plek waar ik Jayce' stem vandaan had horen komen.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    (Ik was varen, dus ik kon niet reageren, maar ik heb die regel alleen maar ingevoerd, omdat er iemand er al mee wilde kappen en dat wil ik voorkomen, dus ik denk dat ik wel kan zorgen dat ik de regel wat inkort van drie naar twee.
    Het was gewoon voor die rede. niet met andere redes te maken, en sorry, maar als jullie nog wat te zeggen hebben, doe dat in de praatjestopic (zal ik zo linken).
    Marijncraft ik ga zo wat reageren, moet alles nog terug lezen.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Yalen Smalp// Grijze jager

    Ik opende mijn ogen en wist dat ik weggedommeld was. Even was ik Eloria helemaal vergeten en keek het veld rond.
    Ik was opzoek naar de tent van mijn leerling. Haar tent stond bij de boom, maar Eloria zag ik niet. Ik stond op, maakte mijn mantel recht en liep langs de tentjes richting de tent van mijn leerling.
    De tent lag er rustig bij, maar Eloria zag ik nergens. Ik liep een aantal meters van de tent vandaan en bleef gespannen luisteren. Een zacht ritselend geluid, kwam vanuit de boom boven de tent. Ik draaide me ongezien op, pakte mijn leren slinger, pakte uit mijn buidel een steentje en legde het op de leren band.
    Met een paar goede zwaaien, kwam de slinger in beweging. Ik bereikte de goede snelheid en liet de uiteinde los, waardoor het steentje hard tegen de boom aan kaatste.
    Ik keek omhoog en wachtte af tot er iemand bewoog. Of ik kon het juist mis hebben.


    Vampire + Servant = Servamp

    Jayce Williams

    'Natuurlijk' lachte ik. Ik tilde Moiyra van haar paard af maar in plaats van haar neer te zetten legde ik haar weer neer. Het vervolg van kietelaanval nummer één. 'Kietelaanval nummer twee' grijnsde ik en ik begon haar weer te kietelen. Ik ging er weer helemaal op in totdat ik bekende hoeven hoorde aankomen. Onmiddellijk stopte ik en zag ik hoe Lilith aan kwam gereden. 'Daar was je! We zochten je al' zuchtte ik. Van Moiyra klom ik af en ik tilde haar op om haar op haar eigen benen neer te zetten. 'Rae hoef je niet vast te binden' zei ik, doelend op de andere paarden die samen op één plek stonden. 'Lilith, dit is een vriendin van me Moiyra, Moiyra, dit is Lilith, mijn leerlinge' stelde ik ze aan elkaar voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Moiyra Edan Zephyr ||

    Inplaats van dat hij me neer zette, legde hij me neer en begon weer aan zijn een nieuwe kietelaanval. "J-jayce stop!" Lachend lag ik op de grond wanhopend proberend Jayce van me af te duwen. Uiteindelijk -wat echt veel te lang duurde voor mijn gevoel - kwam er een ander aan die Jayce blijkbaar leek te kennen want hij stond op en zette me recht. Ik haalde de haren uit mijn gezicht en keek naar het meisje voor ons. Jayce stelde ons aan elkaar voor en het enige wat er van me afkwam was een simpele "Hoi." Daarna leunde ik zo tegen Jayce dat al mijn gewicht tegen hem aanleunde. Tijd voor wraakactie nummer een. "Dus dát is je leerlinge? Natuurlijk een meisje." Grinnikte ik zacht. ik trok zijn kap over zijn gezicht, het was grappig om te zien hoe hij vorige keer tegen een boom aanliep. Dus dat mag best wel eens herhaald worden.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jaison Woods

    Ik zit nog steeds bij Jayce en Moiyra. Ik let niet zo goed op wat ze doen en snij een beetje in een stuk hout met mijn mes. Ik kijk naar het resultaat. Het is een paardje. Ik kijk weer naar Moiyra, eigenlijk wacht ik tot we verder gaan. Op dat moment komt er een meisje aan. De leerling van Jayce, geloof ik. 'Hoi.' Mompel ik terwijl ik nog wat in mijn stuk hout hak. Ik weet niet zeker of Jayce en Moiyra nog doorhebben dat ik er nog ben aangezien ik nogal stil ben.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eloria Greenfield

    Ik zat in de boom tot dat er een steen tegen de tak aan werdt gegooit. Hij had me gezien, dus ik stond op, waardoor veel bladeren ritselden. Voordat ik begon te wiebelen sprong ik er af en landde op mijn voeten en rechterhand. Mijn boog had ik in mijn linkerhand en mijn pijlenkoker had ik weer om mijn rug gedaan. Ik stond op en keek Yalen aan. Het duurde best lang tot hij me vond. Maar iedere Grijze jager keek om hoog. Ze kenden de truc. Ik zei niks, want ik had ook niks te zeggen. De regen was al een stuk zachter geworden sinds ik in de boom zat. Maar je weet maar nooit of het stopt of het juist harder gaat regenen. Ik hoopte dat eerste. Ik verplaatste ondertussen mijn boog naar mijn rechterhand, ik kon moeilijk schieten met mijn linker, en ieder moment kon er gevaar zijn.


    May StarClan light your path.

    Kallan Brennan

    'Dat is goed,' antwoord Daniël nog vrij zwijgzaam op mijn vraag over de plaats van de tent. Nee, na zo'n lange rit zonder nauwelijks gesproken te hebben, dan blijf je die zwijgzaamheid over het algemeen nog wel even houden. We moeten weer even wennen aan het bezig zijn, het dingen samen doen, in plaats van urenlang op de rug van een paard zitten en gewoon nauwelijks wat doen, totdat je op plaats van bestemming bent aangekomen. En ik ben sowieso al wel het zwijgzame type tijdens tochten en Daniël lijkt dat niet erg te vinden.
    Hij heeft zijn paard Aurea aangespoord en is alvast naar de plek gereden, die ik heb aangewezen. Ik laat Elrohir rustig naar die plek stappen, maar eerst stijg ik alvast af. Ik heb dat arme dier al genoeg belast, ook omdat hij de tent moest meedragen, die toch aardig zwaar is. De laatste paar meters afleggend, doe ik een poging mijn mantel uit te wringen, maar eigenlijk maakt dat die zoveel uit, omdat het toch nog regent. En zolang het nog regent, zal mijn mantel niet droog worden. Een diepe zucht verlaat mijn mond. Ik heb echt zo'n hekel aan zulk soort weer.
    Bij de aangewezen plek aangekomen, waar Daniël al op me stond te wachten, haalde ik de tent van Elrohirs rug af en legde het hele pak voorzichtig op een stukje grond, dat er niet al te nat uitzag. 'Help je me even?' vroeg ik Daniël.

    {Dashwood, delen Kallan en Daniël een tent of hebben ze ieder een eigen?}


    Stenenlikker

    (dit is mijn laatste post, voordat ik op vakantie ga, jammer genoeg ga ik voor drie weken weg en ben pas de 27e terug. Ik wilde daarom vragen of er iemand zo vriendelijk wil zijn om mijn karakter voor die tijd over te nemen, aangezien ik geen internet heb. Zelf probeer ik zoveel mogelijk te reageren)

    Yalen Smalp

    Ik zag hoe de bomen ritselde en wachtte gespannen af tot er iemand naar beneden zou komen. Ik zag na enige minuten Eloria uit de boom springen en lande op haar voeten waarbij haar rechterhand was uitgestoken.
    De regen was al rustiger aan het worden en even dacht ik de zon te zien door de boomtoppen. Soms was het moeilijk te voorspellen hoe laat het zou zijn, maar daar maakte ik me niet druk om.
    'Ik zie dat je je goed verstopt heb, want ik zag je niet,' grapte ik en zag dat ik mijn slinger nog in mijn handen had. Ik knoopte het aan mijn riem en keek Eloria weer aan.
    'Zo, wat ga ik eens met jou doen?' Dacht ik en bleef Eloria aankijken.


    Vampire + Servant = Servamp

    [@Cuthalion I dunno, je mag kiezen; waar je zin in hebt. :3 Ik heb ook geen idee meer hoe dat in de boeken ging]

    Daniël Bingley
    Enigszins zenuwachtig kijk ik nog eens rond. Zoveel jagers en leerlingen... Ik kan niet ontkennen dat het me nerveus maakt, hoewel ik gister nog tegen Kallan gepocht had dat het me helemaal niks deed. Ach, zo lang ik maar een kalme indruk maak.
    Zo soepel mogelijk probeer ik van Aurea af te glijden, maar blijf prompt met mijn voet in de stijgbeugel haken waardoor ik bijna achterover in de modder beland. Ik kan mezelf net vastgrijpen aan het zadel. Aurea kijkt verstoord om.
    Kun je na een jaar nog steeds niet fatsoenlijk afstijgen?
    Ik voel mijn hoofd de kleur van een tomaat aannemen en mompel zachtjes verwensingen terwijl ik mijn voet uit de stijgbeugel bevrijd. Oh god, dit zal een goede indruk achterlaten bij de rest van de jagers. Het is te hopen dat er zonet niemand mijn kant op keek.
    Gegeneerd draai ik me naar Kallan, die ondertussen de tent - dat het in ieder geval moet gaan voorstellen - op de grond legt. 'Help je me even?' vraagt hij.
    Nog steeds met een knalrood hoofd knik ik bevestigend, en begin het geraamte van de tent op te zetten.


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.