• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    You are beautiful, you are love.

    Haat aan mijn internet. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik voel me beroerd en dat ga ik dan even lekker afreageren op andere mensen. Fijn.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cherbourg schreef:
    Wtf, wat bestaan er toch kortzichtige mensen o_o Conservatieve idioten... (de reacties)

    http://www.lifesitenews.com/news/film-depicting-euthanasia-of-26-year-old-dutch-woman-draws-700000-viewers


    En vaak zijn juist de kortzichtige idioten van die extreme religieuzen -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Soms, dan beeld ik me in hoe het zou zijn om iemand te vermoorden. En soms, dan word ik daar heel blij van.
    Ik heb een hekel aan mensen die geen moeite willen doen om zich een beetje open te stellen voor meningen van anderen en met het argument "blijf dan weg uit mijn topic" of "nou en dat jij het kinderachtig vindt, ik doe toch lekker wat ik wil." komen.
    Kan je niet tegen kritiek? Sluit je dan op in je kamer en kom vooral niet op internet!

    dit slaat niet op dingen die hier eerder gepost zijn

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 17:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ben zo lui dat ik het zelf irritant begin te vinden.


    effort never betrays you

    Grammaticaal incorrect.


    Tijd voor koffie.

    Macabre schreef:
    Ik vind Quizlet echt een steeds minder leuke plek worden om te komen. :/


    26 - 02 - '16

    Ik vind Quizlet steeds een leukere plek worden om te komen (:

    No just kidding. Ik mis vroegere Quizlet echt :C


    -

    Mijn Nederlands ik kapot.(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ugh, de hoofdpijn. It's killing me.
    En we hebben geen paracetamol thuis. :c

    Elvenking schreef:
    Ugh, de hoofdpijn. It's killing me.
    En we hebben geen paracetamol thuis. :c


    Aahw, sterkte!



    OT: Ik heb zó geen idee wat ik doen wil, en dat irriteerd me mateloos. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eindelijk klaar met werken.

    Tentacools zijn de Zubats van de zee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Eigen gemaakte andijvieschotel in de oven! Smells good :Y)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 19:03 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen school meer! -Al werk ik wel voor 2 weken op school, maar daar krijg ik betaald voor-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor